abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 april 2011 @ 11:44:51 #251
11682 Moonah
Jolie femme
pi_95336472
MeNicole, niet twijfelen aan je kind. :)
Elk kind heeft zijn eigen onzekerheden waar hij mee moet leren omgaan en waar hij begeleiding in krijgt. Als jij duidelijk aangeeft bij de intake waar Mikael last van heeft, kan de nieuwe juf daar van begin af aan aandacht aan schenken. Hij is cognitief toch nogal voor? Dan lijkt het me helemaal zonde om hem een jaar extra in groep 1 te houden. Plus dat het wettelijk niet eens 'mag'. Een school moet heel goed beargumeteren en met handelingsplannen kunnen onderbouwen waarom een kind doubleert.
Ik ben het wel met je eens dat er veel veranderingen zullen komen in zijn leventje. Maar je bent je daarvan bewust, dus kun je er ook op anticiperen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  maandag 11 april 2011 @ 12:10:28 #252
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_95337348
Ik vind het heel positief dat zijn oude juf wel contact op wil nemen met zijn nieuwe school en een overdrachtsdossier wil maken. Dat lijkt me toch wel een goede basis voor een start in groep 2, MeNicole.
En je weet natuurlijk ook niet wat het met zijn zelfvertrouwen doet als hij met de rest van zijn werkjes continue ondervraagd wordt.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_95337805
Ja ik ben ook blij dat er goed overlegd word tussen de scholen. Heb het er net nog even snel over gehad met de andere juf en zei zegt ook gewoon groep 2 doen. Hij kan met veel aansporen de werkjes van groep 2 best. Ze vond dat hij het gewoon te vaak te snel opgeeft. En als hij eenmaal nee in zijn hoofd heeft... Ze was anders bang dat ie zich in groep 1 ging vervelen en dat is vaak nog erger dan een beetje onzeker zijn.
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
  maandag 11 april 2011 @ 14:36:18 #254
144006 chacama
Ondernemend!
pi_95342467
Livelink, fijn dat het weekend goed verlopen is, ondanks de leermomenten. Ik blijf het zo ontzettend knap vinden van jullie allemaal!

Sterkte met Kim, Ingrid. Hopelijk ish et een fase.

Meike, veel plezier op de bruiloft. Lijkt me erg gezellig.

Muziek. Fleur zit al vanaf groep 3 op blokfluitles. Dat is hier op school na schooltijd. Vanaf september gaat ze klarinet spelen. Dat gaat vanuit de harmonie. Als ze daar lekker de noten kent, mag ze mee naar het leerlingenorkest en zo rolt ze dan de vereniging in.
pi_95361182
Livelink, is voor jullie ook gewoon wennen hoe zo'n weekend ingericht moet worden lijkt me. Volgende keer hopelijk iets beter :*

Leuk al die kleine muzikantjes!

Karin, wat leuk voor Meike zo'n feest. Dat maak je ook niet vaak mee.

Morris mag morgen een proefles schaken doen op school. Ze organiseren echt leuke dingen daar. Ben heel benieuwd hoe hij het vindt. Als hij het leuk vindt mag hij elke dinsdag gelijk na school en het is in de school zelf.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_95362478
Oh en Lis kan zonder zijwielen *O*

En Morris mag volgende week naar het grote bad dus het zwemdiploma begint in zicht te komen *O*

Zo, dat moest ik nog even kwijt :s)
  maandag 11 april 2011 @ 23:49:37 #257
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_95372761
Wat leuk, die activiteiten na school op school. Dat is bij onze kinderen niet.
De kinderen worden in groepjes gebracht en gehaald en dan wordt het logistiek wel heel erg lastig. Zo komen er busjes uit Nijmegen, en wordt er gepoold vanuit de overige plaatsen (Duiven, Arnhem-Zuid, Elst etc.). De oudere kinderen die zelfstandig naar school gaan, doen dat ook groepsgewijs (met de fiets en met de trein). En de school is niet groot genoeg dat er dan andere groepjes gevormd zouden kunnen worden. Dat is wel een nadeel van een streekschool.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 april 2011 @ 09:55:34 #258
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95380345
Grijs, wij hebben dat hier ook niet. Wel op de BSO trouwens, ik zag nu weer een poster hangen voor een workshop korfbal. En Isa heeft haar A diploma via de BSO gehaald, dat was wel luxe :D
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 12 april 2011 @ 10:00:56 #259
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_95380564
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 21:17 schreef snoopy het volgende:
Oh en Lis kan zonder zijwielen *O*

En Morris mag volgende week naar het grote bad dus het zwemdiploma begint in zicht te komen *O*

Zo, dat moest ik nog even kwijt :s)
Lis *O* doet ze snel!!
En van Morris had ik elders al gezegd volgens mij, maar lekker hoor O+
Arwen zit nog steeds in het zelfde badje als waar ze begon na een jaar... ze is nu twijfel om door te stromen _O-
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:28:11 #260
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_95383866
quote:
1s.gif Op maandag 11 april 2011 09:51 schreef Sjeen het volgende:En een compleet andere vraag aan iedereen, zijn er kinderen die muziekles krijgen? En zo ja, wat, met welke leeftijd begonnen, vinden ze het leuk :P
Oudste (9) en jongste (7) zitten hier allebei op piano/keyboard les (eigenlijk piano, maar die houden zich niet zo goed in de tropen en met onze regelmatige verhuizingen enzo, dus we hebben thuis een keyboard om te oefenen). Ze zijn allebei begonnen toen ze nog een jaar jonger waren, en vinden het heel erg leuk. Jongste vindt het wel eens moeilijk om te oefenen, vooral als hij het erg ingewikkeld vindt. Wat dat betreft is het juist een goede les, denk ik, want hij komt er nu langzaam achter dat als je stukken in kleinere stukjes knipt, het best te doen is O+

Oudste kreeg trouwens op haar 8e blokfluitles op school en kon al met noten opschieten, en beiden zitten al jaren op ballet, iets wat volgens hun muziekleraren erg duidelijk te merken is.
  dinsdag 12 april 2011 @ 11:44:24 #261
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_95384658
Saskia was met nog een meisje naar een ander groepje gegaan met zwemles. Vorige week was Lenthe ziek, dus Saskia alleen naar het nieuwe groepje. De vorige juf nam haar mee naar de nieuwe badmeester, wel spannend maar de vertrouwde juf die haar meenam deed goed.
Gister was de oude juf er niet, maar Lenthe was er wel. En die vond het natuurlijk ook hartstikke spannend. Dus toen heeft Saskia, heel lief, Lenthe onder haar hoede genomen. Handje vasthouden, meenemen.
Ook door het gat zwemmen durfde Lenthe eigenlijk niet en ze stond te huilen op de kant. Saskia was net wel door het gat gegaan en bleef in het water en zo heeft ze Lenthe door het gat gecoached O+
Zó lief hoe ze zich over Lenthe ontfermde..
Trots op mijn grote, zorgzame meisje :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 12 april 2011 @ 12:02:23 #262
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_95385468
Lieve Saskia O+ Dat gat is ook wel een beetje eng, vroeger hoefden we dat niet :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:04:06 #263
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_95385546
Saskia O+ lief !
En idd dat gat was er vroeger niet :+
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 12 april 2011 @ 12:46:11 #264
144006 chacama
Ondernemend!
pi_95387269
Sakia wat ontzettend O+ van jou!

En over zwemles gesproken. Maud mag naar het eerste badje voor A-lessen. De juf gaf wel heel eerlijk toe dat ze eigenlijk te jong was, maar omdat Maud al kan drijven op rug en buik en ookal de beenslag een beetje snapt, ze haar graag meeneemt naar groep1 van de A-lessen. Er zijn in totaal 5 groepen die ze doorlooptzwemt voordat ze opgaat voor A. Vond het wel heel lief van de juf dat ze zei dat ze Maud alleen niet naar een andere juf wil laten gaan. "het is nog maar zó'n klein propje, die wil ik zelf bij me houden."

En as. zaterdag zwemt Fleur af voor B *O*
pi_95388035
Dat is zeker lief van Saskia O+

Chaca, Lis is begonnen met les toen ze bijna 4 was. Dit eigenlijk meer omdat ze toch mee moest als Morris les had en het zijn kleine groepjes met max. 4 kindjes.
Het bad waar ze zwemmen is diep dus staan kunnen ze er vanaf het begin al niet. Ze hebben dan eerst ook zwemschijfjes en een kurk. Lis heeft alleen nog een kurkje maar volgens mij heeft ze dat niet eens meer echt nodig. Dus als Maud zwemmen leuk vindt, lekker laten gaan :)

En wat goed van Fleur! Lijkt me heerlijk als ze hier allebei hun diploma's hebben. Vooral tijdens de vakantie erg handig.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:08:27 #266
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95388186
Wat ontzettend lief van Saskia E.T.

en wat heerlijk voor alle diplomazemkindjes. Jongste haalt vandezomer hopelijk A en B al zou alleen A al heel lekker zijn.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  dinsdag 12 april 2011 @ 13:35:17 #267
144006 chacama
Ondernemend!
pi_95389507
@snooy, fijn om te lezen dat het goed kan gaan. Ik vind het vooral spannend voor haar. Het echte speelse van het watervrijmaken is er dan wel een beetje vanaf. En ook de omschakeling van een half uur zwemmen naar driekwartier. Ze hebben hier wel eerst les in het ondiepe gedeelte. Daar leren ze dus zonder bandjes drijven op de rug en de buik. Straks ergens in groepje 1 gaan ze beginnen met armbandjes en kurken. Maar zelfs het ondiepe is voor Maud al opletten. En dat is eigenlijk wel grappig om te zien. dan loopt ze in het achterste ondiepe gedeelte op d'r tenen en zie ik de juf al weer naar d'r toe gaan om d'r weer te halen en naar het begin van het ondiepe te brengen. Op de één of andere manier trekt het toch....dat diepe.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:15:04 #268
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_95394507
Wat lief van Saskia O+ :Y

Zwemles, leuk maar ook weer niet vind ik.

Morgen moet ik met Twan naar de GGD, hij krijgt dan zn laatste inentingen. Hij vindt het wel een beetje eng volgens mij. Maar ja, het moet gewoon even. Een voordeel voor hem: hij mag later naar school!
Make love, not war ☮
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:35:40 #269
144006 chacama
Ondernemend!
pi_95395551
Hoezo niet Diaan?

En hoeveel later mag Twan opstaan dan? Is inderdaad wel een beetje eng. Ze beleven het dan echt. Is het bij jullie ook in een sportzaal. Hier was de negen jaar prik centraal geregeld en mochten ze allemaal op dezelfde dag komen. Geloof dat ze daar van terug zijn gekomen en het vanaf dit jaar gewoon weer per dorp is. We zullen het wel zien over 2 jaar.
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:45:53 #270
114177 Diaan73
pi_95396091
Bij Twan duurde het heel lang voordat hij mocht afzwemmen.. en ik vond het wachten bij het zwembad niet leuk eigenlijk. Ik vond het leuk dat ie ging leren zwemmen. Ik had ook niet de rust om een boek ofzo te gaan lezen.. en ik had geen smartphone. ;)

Hij moet er rond kwart over 9 zijn. Ik ga hem dan maar niet eerst naar school brengen en dan weer ophalen om naar, idd ook, een sportzaal te gaan. Ik breng hem na het prikken gewoon naar school. Maar hij kan dus een uur later opstaan.
Make love, not war ☮
  dinsdag 12 april 2011 @ 15:56:32 #271
144006 chacama
Ondernemend!
pi_95396628
lekker uitslapen...heerlijk!

Voor mij is het juist een momentje van 'ons'. Lekker bijkletsen in de auto en dan in het zwembad inderdaad even wachten om daarna boodschapjes te doen en wat te drinken en lekkers te eten.

Voor Maud wordt dat straks: om vijf uur ophalen op de BSO. Eten in de auto en dan zwemmen. Daarna pyjama aan en op de terugweg in de auto wat drinken en lekkers en dan thuiskomen en het bed in. Met een beetje mazzel is ze in de auto lekker aan het 'doezelen' en kan ik ze vrij makkelijk in bed stoppen.
  dinsdag 12 april 2011 @ 16:06:37 #272
114177 Diaan73
pi_95397204
Ik vond het altijd maar rennen en vliegen. We gingen ook met de fiets, ik had toen nog geen eigen autootje. Maar als je het zo zegt, klinkt het inderdaad wel heerlijk. :Y
Make love, not war ☮
pi_95420137
Wat lief van Saskia. Zorgzaam meisje. O+

Wat goed al die zwemdiplomadingen en badjes verder. Voor mijn gevoel is dat echt nog een ver van mijn bed show..
Welke leeftijd is gebruikelijk als het om zwemmen gaat?

Nog bedankt voor de wrattentips! Ik ga van de week eens beginnen met uitproberen.
pi_95420469
hier in de regio gemiddeld vanaf 5/6jr volgens mij.

Pepijn is vorige week gestart 3jr 9mnd. Hij heeft vanaf dat hij 3 maanden oud was op baby/peuter zwemmen gezeten en kon nu binnen de zelfde vereniging met zijn beste vriendinnetje die net 4 is doorstromen naar het leszwemmen. Vanaf buiten stromen ze pas vanaf 5 binnen.
Dus het is echt mini en de rest O+, maar hij vind het geweldig!! Ziek of niet ziek, meneer moest en zou gisteren zwemmen.
In het diepste gedeelte van het ondiepe bad waar ze zwemmen kan hij NET staan met zijn neus boven water en op zijn tenen.

We hebben ook niet de illusie dat hij heel snel zijn A diploma gaat halen, maar hij zwom al 45min per week met veel plezier, en daar gaat hij nu binnen dezelfde vereniging en voor dezelfde prijs (19,50p/m) gewoon mee verder. Alleen ander tijdstip en zonder ouders.
pi_95421417
Oooh nog genoeg tijd dus. Maar eens een keer navragen bij het zwembad hier. :)

Leuk Piglet dat hij er zoveel plezier in heeft. Lekker oefenen op die manier.
pi_95422212
Ik wacht er nog een poosje mee, er gebeurt al zoveel op het moment.
Verder schijnen ze nog wat kracht te missen op 4jarige leeftijd.

O+ Saskia, wat ben jij een lief meisje!!! O+

Bij Meike in de klas hebben ze deze week het thema (hoe kan het ook anders ;) ) trouwen. O+
Nu werd er gister gevraagd of haar papa en mama getrouwd zijn....haar antwoord was: "nee, maar dat kan ook niet hoor! Ik ben al met mama getrouwd!" :P
Een tijdje terug wilde ze zo graag met mij trouwen dat we er een ware ceremonie van hebben gemaakt, Meike in de prinsessenjurk, ik in mijn moeders trouwjurk, ringen uitwisselen enzo....!
Meike wou de foto ervan graag mee naar school om aan juf te laten zien, en nu hangen we dus met zijn 2tjes pontificaal in de klas :o
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_95422419
quote:
Op dinsdag 12 april 2011 23:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik wacht er nog een poosje mee, er gebeurt al zoveel op het moment.
Verder schijnen ze nog wat kracht te missen op 4jarige leeftijd.
Dat hangt van het kind af denk ik. Lis heeft hele krachtige pootjes, die haalt iedereen in :o

Wat geweldig dat trouwverhaal. Die foto willen we wel eens zien :+
  woensdag 13 april 2011 @ 09:12:27 #278
114177 Diaan73
pi_95431577
Zo met Twan naar de inentingen. Lees net dat ik ook vaccinatieboekje mee moet nemen... kan het nergens vinden. :@ Dat is toch niet erg? Ik heb wel de kaarten...
Make love, not war ☮
pi_95432015
ik heb ook geen vaccinatieboekje...ook alleen die kaart.
zal wel goed zijn denk ik!

Snoopy, ik zet de foto's even onder een spoilertag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 april 2011 @ 09:36:01 #280
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95432197
Och, wat lief Karin O+ ^)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 13 april 2011 @ 10:28:43 #281
114177 Diaan73
pi_95433828
En weer terug. Het was gelukkig geen probleem. Hij had net alleen wat last van zn linkerarm, maar is nu gewoon naar school.

Die foto is erg O+ volgens mij had ik hem ook al op Hyves gezien.
Make love, not war ☮
pi_95437601
Er is van de week in Rijssen een kindje van 4 jaar doodgereden. Ik had het al gelezen maar verder niet zoveel aandacht aan geschonken. Later hoorde ik dat het een kindje was die vlak bij mijn schoonmoeder woont en waar Mikael wel eens zo mee gespeeld heeft.
Komt ie net uit school dat de juf allemaal verteld had wat er daar gebeurd was. (Theme verkeer op school dus dit was een voorbeeld.) Maar nu hbe ik er een beetje een naar gevoel over. Hij vroeg er namelijk ook bij of dat kindje bij oma in de buurt woonde. Heb hem dus alles uitgelegd wie het was enzo. En dat terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wilde doen.
Nu vat hij het allemaal makkelijk op. Tja dat krijg je als je op straat skeltert zegt ie. Maar toch...
Good mums have sticky floors, dirty ovens and happy kids!!
pi_95437826
Wat leuk Karin ^)
  woensdag 13 april 2011 @ 21:28:59 #284
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_95464122
Karin wat ontzettend schattig. O+ O+
  woensdag 13 april 2011 @ 21:34:29 #285
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_95464459
MeNicole2, ik ben erg voor openheid en zie zelf geen probleem in vertellen over details (wie het was, hoe het kon gebeuren etc.). Juist niet. Ik zou me er dus niet naar over voelen. Kun je misschien aangeven waarom jij je er naar over voelt? Komt dat omdat jij niet zelf hebt kunnen beslissen wat je wel en niet vertelde aan je kind? Of komt het misschien meer omdat het onderwerp zelf je een naar gevoel bezorgt?
  woensdag 13 april 2011 @ 21:57:14 #286
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_95465990
Karin, wat een lieve foto's. Zo schattig en wat waren jullie allebei mooi op jullie trouwdag :)
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  woensdag 13 april 2011 @ 22:00:08 #287
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_95466190
MeNicole, ik zie ook niet zoveel bezwaar tegen hier eerlijk over zijn. Waarom had je 't eigenlijk liever niet willen vertellen eigenlijk (althans, zo begrijp ik uit je tekst)?

Karin, wat lief & romantisch! O+

(laatst gebruikte Cato dat woord trouwens. toen we aan 't omkleden waren na dansles vertelde ze hoe leuk ze met haar beste vriendinnetje gedanst had en geknuffeld. "het was zo romantisch!" verzuchtte ze. :D O+ - de ouders om ons heen vonden 't ook uiterst vermakelijk. :)
in de haak.
pi_95466290
wat schattig Karin! O+

MeNicole, ik vind het juist goed om eerlijk te zijn. Kinderen begrijpen vaak meer dan wij denken. En liever dat hij het van jou hoort dan dat hij het ergens op pakt en er een heel ander verhaal van zou maken toch?
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95470597
Haha cato!!! Inderdaad erg vermakelijk dat meiske van je, trui!!
  vrijdag 15 april 2011 @ 20:43:55 #290
114177 Diaan73
pi_95557528
Twan heeft vandaag een brief meegekregen van school. Aangezien Twan vorige week moest nablijven ivm schrijven op tafel meester Bert is dom :') dacht ik dat het daarover zou gaan. Maar nee. :N De leerkracht heeft de indruk dat Twan wellicht beschikt over "bovengemiddelde capaciteiten" hoogbegaafd dus en wil dat nader bekijken. Zodat ze ook beter kunnen inspelen op zijn leerbehoefte. Wij zijn verzocht medewerking te verlenen en moeten online een vragenlijst invullen.

Ik weet niet of hij |"hoogebegaafd" is, maar ik vind het fijn dat er aandacht aan wordt besteed. Hij vindt het ook erg simpel op school.. dus wat extra uitdaging voor hem zou wel fijn zijn.
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 april 2011 @ 21:25:05 #291
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95560036
Maar ' bovengemiddelde kwaliteiten' betekent toch niet automatisch hoogbegaafd? Daar zitten nog heel veel stapjes tussen. als hij wel hoogbegaafd is kan dat beter ook goed uitgezocht natuurlijk. En een beetje uitdaging is voor alle kinderen die niet uitgedaagd worden door de normale lesstof. Hopelijk gaat het allemaal vlotjes! Goed van school dat ze dit zo oppakken!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_95562323
Amber 'geeft' in juni 2 avonden een voorstelling in de schouwburg. Ze zijn op school al weken aan het oefenen waardoor de gym vervalt. Nu kregen we een mail van school dat we maandag kaartjes max 4k per kind kunnen kopen à 12 euro per stuk!!! Ik vind het werkelijk van de zotte dat die kaartjes zo duur zijn!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_95562417
Vick dat is echt bizar :o
On zeh laptop
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:07:56 #294
114177 Diaan73
pi_95562479
Dat dacht ik ook. Maar de test die ik moet invullen, benoemt het als hoogbegaafdheid. Tenminste het onderzoek heet Digitaal behandelingsprotocol Hoogbegaafdheid, indentificatie en volledig begeleidingstraject hoogbegaafde kinderen. Ze zijn nu vooral aan het onderzoeken of Twan misschien (hoog) begaafd is.

We wachten gewoon het onderzoek af en horen het wel. Maar idd goed van school dat ze het zo oppakken. Wat me wel bevreemdt, is dat Twan niet naar de plusklas mocht/kon omdat hij op 1 vak van de 3 benodigde vakken "maar" een half jaar voor loopt en niet min. 1 jaar en ineens krijg ik deze brief.
Make love, not war ☮
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:08:30 #295
114177 Diaan73
pi_95562524
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:05 schreef Vicky het volgende:
Amber 'geeft' in juni 2 avonden een voorstelling in de schouwburg. Ze zijn op school al weken aan het oefenen waardoor de gym vervalt. Nu kregen we een mail van school dat we maandag kaartjes max 4k per kind kunnen kopen à 12 euro per stuk!!! Ik vind het werkelijk van de zotte dat die kaartjes zo duur zijn!!
Dat is idd erg belachelijk!! Is het misschien voor een goed doel?
Make love, not war ☮
pi_95562559
Ik ga er ook zeker wat van zeggen. Heb al meer ouders uit de klas gesproken die het ook bizar vinden.

Niet dat ik weet Diaan. Staat ook niet in de brief.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:11:07 #297
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_95562696
Hoeveel zegt u? Niet normaal zeg Vicky!!

:et Sidi-R protocol. Goed dat ze dingen uitsluiten.
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:16:45 #298
114177 Diaan73
pi_95563036
quote:
1s.gif Op vrijdag 15 april 2011 22:11 schreef debuurvrouw het volgende:
Hoeveel zegt u? Niet normaal zeg Vicky!!

:et Sidi-R protocol. Goed dat ze dingen uitsluiten.
Heet dat zo??

@vicky Nou, ik vind dat school daar wel even een uitleg over mag geven...
Make love, not war ☮
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 15 april 2011 @ 22:20:01 #299
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_95563217
Vicky, wat een idioot bedrag. Daar moeten ze zeker de schouwburg van afhuren?

Diaan, extra werk is wel fijn voor Twan. Het is echt waardeloos als je je verveelt op school.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  vrijdag 15 april 2011 @ 22:20:36 #300
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_95563254
Vicks, wat een bedrag :o

Diaan, extra onderzoek is nooit weg :) Wellicht dan net niet voldoende voor de plusklas, maar wel verrijking.. Dat kan ook al een heel verschil maken :Y
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')