Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Pak je toch wat anders om vet te worden? Pizza of hamburgers of zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:46 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ik word snel misselijk van die dingen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef PeZu het volgende:
ik at gisteren een sjokolaa die was zo lekekr dat ik bijna kwam
Ieuwquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef PeZu het volgende:
Haiquote:
quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pak je toch wat anders om vet te worden? Pizza of hamburgers of zo
Wat istquote:
Ik krijg niks terug van ome staat, sterker nog ik moet toeleggen.quote:
nee doe jij maar lekker vies eten, wordt je vrolijk van met je hoofdquote:
niet iew, jummiequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
IeuwMaar fijn voor jou
[..]
HaiWat is er loos?
quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee doe jij maar lekker vies eten, wordt je vrolijk van met je hoofd
[..]
niet iew, jummie
Wat een uithoudingsvermogen heb je dan zeg.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:47 schreef PeZu het volgende:
Stomquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik krijg niks terug van ome staat, sterker nog ik moet toeleggen.
Vanaf vandaag betaal ik mijn eigen stagevergoeding.
Hoe kan dat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik krijg niks terug van ome staat, sterker nog ik moet toeleggen.
Vanaf vandaag betaal ik mijn eigen stagevergoeding.
Ja, voor jou jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee doe jij maar lekker vies eten, wordt je vrolijk van met je hoofd
[..]
niet iew, jummie
kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Wat een uithoudingsvermogen heb je dan zeg.
Huh wat?quote:
quote:
Was het maar zo. Mijn spaarpotje was net iets te groot geworden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Dan is er iets niet goed gegaan bij het afdragen van de inkomstenbelasting
want bijna komen omdat je iets eet betekent bij jou jizz in je pants en dat je niet lang kan sexxen?quote:
Huhuhu. geef maar toe dat je na nog een paar hapjes het niet meer vol had gehouden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
want bijna komen omdat je iets eet betekent bij jou jizz in je pants en dat je niet lang kan sexxen?![]()
Heb jij TE veel spaargeld?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Was het maar zo. Mijn spaarpotje was net iets te groot geworden.
ja ik kom zo snel, altijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhuhu. geef maar toe dat je na nog een paar hapjes het niet meer vol had gehouden.
Niet helemaal. Om het kort uit te leggen (niet zo de behoefte om het hele verhaal hier neer te ploffen); mijn vader is overleden en daarvan hebben ik en mijn zusje een erfenis. Mijn halfzusje (die uit het nieuwe huwelijk komt) heeft daar dus niks van gekregen. Dat vonden we oneerlijk en hebben dus een deel aan haar gegeven. Nu hebben we dus wat apart gelegd en dat moet ik beheren (omdat het geld van mij en mijn zusje komt en zij er nog niet aan mag komen).quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij TE veel spaargeld?In dat geval vind ik niet dat je mag klagen, dat is namelijk een fors bedrag
We gaan nog wel een playah-bootcamp meet houden. Nu nog de grootste playah van KSC ontdekken, zodat we die kunnen gaan schaduwen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kom zo snel, altijd![]()
wil je me leren, ik kan nooit een vrouw pleasen
Hoiquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef Muck het volgende:
Jaaaa, ons espresso-apparaat werkt
En het is nog best te bedienen zonder een vuistdikke handleiding
de grootste?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We gaan nog wel een playah-bootcamp meet houden. Nu nog de grootste playah van KSC ontdekken, zodat we die kunnen gaan schaduwen.
Owquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet helemaal. Om het kort uit te leggen (niet zo de behoefte om het hele verhaal hier neer te ploffen); mijn vader is overleden en daarvan hebben ik en mijn zusje een erfenis. Mijn halfzusje (die uit het nieuwe huwelijk komt) heeft daar dus niks van gekregen. Dat vonden we oneerlijk en hebben dus een deel aan haar gegeven. Nu hebben we dus wat apart gelegd en dat moet ik beheren (omdat het geld van mij en mijn zusje komt en zij er nog niet aan mag komen).
Maar goed, omdat de regels van de belasting veranderd zijn ben ik nu dus de lul.
Wat is jouw lengte dan eah?quote:
2.01 meterquote:
He hamsterwangquote:
Woehoequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef Muck het volgende:
Jaaaa, ons espresso-apparaat werkt
En het is nog best te bedienen zonder een vuistdikke handleiding
maar er staat groto heh, niet de langstequote:
Pas als ze 18 is. We hadden een systeem opgezet zodat het goed zou gaan, maar afgelopen jaar zijn de regels aangepast en was ik de sjaak...quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwIk zei niets
Mooi kut..
Kun je het nog niet aan je halfzusje schenken?
quote:
Jaaa, doenquote:WoehoeIk kom zo snel een keer koffie drinken
![]()
Hai
Dat ga ik niet winnen inderdaad.quote:
Pfff! Lengte is een chickmagnet, dat zou je moeten weten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar er staat groto heh, niet de langste
ik ben 2.01 wat denk je dat ik dat niet weetquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pfff! Lengte is een chickmagnet, dat zou je moeten weten.
Dwergjequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames, als jullie mochten kiezen uit dwerg van 1,60 of een vent van 1,90, welke heeft dan jullie voorkeur?
ik heb beiden al gehadquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames, als jullie mochten kiezen uit dwerg van 1,60 of een vent van 1,90, welke heeft dan jullie voorkeur?
Heb je onderhand al gedeukt voorhoofd van al die botsingen met net iets te kleine deurtjes?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben 2.01 wat denk je dat ik dat niet weet![]()
![]()
interessant hoor zo'n lange grote man
1.90quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
nee ik ben toch geen mongoolquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb je onderhand al gedeukt voorhoofd van al die botsingen met net iets te kleine deurtjes?
Als een man deuken, schrammen en littekens heeft word hij nog veel interessanter.
dat was ik toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ben toch geen mongool![]()
littekens zat![]()
ik ben nml ooit aangevallen door een haai
heh watquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben 2.01 wat denk je dat ik dat niet weet![]()
![]()
interessant hoor zo'n lange grote man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg maar als ik er nog wat aan moet veranderen
[ Bericht 8% gewijzigd door RockNijntje op 09-03-2011 20:26:36 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
zo ja, sla dan even zijn andere wangquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
FLES!Wall of images.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleur vervangen werkt aan de randen nog steeds niet helemaal in paint, dus zeg het maar als ik een kleur moet vervangen.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
dan ben ik erg interessant.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als een man deuken, schrammen en littekens heeft word hij nog veel interessanter.
Met jou altijdquote:
ik volg je even niet muckiequote:
Frankentoekquote:
Het was geen haai, ik was hetquote:
Nahh niet echt, jpg heeft het verklootquote:
oohwquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Frankentoek
[..]
Het was geen haai, ik was het
zozo, oog voor detail.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het spoorkaartje klopt niet.We hebben maar één station voorbij Enschede centraal en dat is Glanerburg.
en dan nu het nieuws voor doven en slechthorenden:quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het spoorkaartje klopt niet.We hebben maar één station voorbij Enschede centraal en dat is Glanerburg.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw![]()
ja maar ik heb dus veel mee rlittekens
Altijd.quote:
geen ideeequote:
Whahahahahaquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan nu het nieuws voor doven en slechthorenden:
GLANERBRUG HEEFT KABELTELEVISIE!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
die kreeg in 1985 een openhartoperatie en in 2007 een pacemakerquote:
Meldt het Fles maar, ik heb dit kaartje niet gemaakt/uitgezochtquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
OMG MOET DAT NIET IN DE KRANTquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ooh je maar ik ben zo handig dat ik altijd onder de wonden zitquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:10 schreef Muck het volgende:
[..]
die kreeg in 1985 een openhartoperatie en in 2007 een pacemaker
Ben jij mij met een piemel?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh je maar ik ben zo handig dat ik altijd onder de wonden zit
Scouting en onhandig zijn, ik heb ze overal geloof ikquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh je maar ik ben zo handig dat ik altijd onder de wonden zit
geen idee, vraag het iemand die ons beide kentquote:
Dan volgt nu een waarschuwing voor de scheepvaartquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know, maar dat vind ik zo'n gaaf stukje
Pas opquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan volgt nu een waarschuwing voor de scheepvaart
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan volgt nu een waarschuwing voor de scheepvaart
nou dat zou ik niet willen hoor een swans van 40 cmquote:
ja, ik zag het mezelf posten en ik dacht:quote:
Herman Finkersquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook niet, daar stap ik op manquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dat zou ik niet willen hoor een swans van 40 cm
Je kent mequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, ik zag het mezelf posten en ik dacht:
die hangt zo uit je broek als je gaat zwemmen...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou dat zou ik niet willen hoor een swans van 40 cm
langere broek kopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die hangt zo uit je broek als je gaat zwemmen...
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:10 schreef Muck het volgende:
[..]
die kreeg in 1985 een openhartoperatie en in 2007 een pacemakerICD
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Station Enschede De Eschmarke is het minst gebruikte station van Nederland, het kent volgens tellingen van ProRail over 2006 slechts 54 in- en uitstappers per dag.
Aahahahahahah die koeiquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet, daar stap ik op man
[..]
Je kent me
[ afbeelding ]
heb je smurfen beeentjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:15 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ook niet, daar stap ik op man
[..]
Je kent me
[ afbeelding ]
even helikopteren en je kunt de badkamer opnieuw gaan tegelenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
die hangt zo uit je broek als je gaat zwemmen...
Das idd heul wat andersquote:
jaquote:
kom cappuccino halen danquote:
weeeeet ik wel, maar als ik ICD zeg, weet geen mens waar ik het over hebquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Das idd heul wat andersAf en toe die afkortingen van pacemakers.. Ik ga ze nog allemaal leren, maar soms is het gewoon grappig hoeveel letters er in zo'n afkorting staan
lekker belangrijk ook in een gesprek als ditquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:17 schreef Muck het volgende:
[..]
weeeeet ik wel, maar als ik ICD zeg, weet geen mens waar ik het over heb
Whehehequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:16 schreef Muck het volgende:
[..]
even helikopteren en je kunt de badkamer opnieuw gaan tegelen
ze hebben allemaal google..................sjonge jongequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Jij kunt niet dood!quote:
Neequote:
Haha nee kloptquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:17 schreef Muck het volgende:
[..]
Dat was de vraag nietquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
NeeStel dat ik het mis heb
Jij moet nog heel lang blijven
Oeh oeh oeh! Kijke kijke kijke!quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
Fles Fles Fles! Je landkaartdingen zijn klaarEven uploaden nu
nee.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:22 schreef Toekito het volgende:
Muck doe even de kachel aan, ik hem het koud!
Oeh oehquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
FLES!Landkaarten in de spoiler
Kleur vervangen werkt aan de randen nog steeds niet helemaal in paint, dus zeg het maar als ik een kleur moet vervangen.
Ik kan ook nog even proberen ze onder een andere extensie op te slaan
Uhhh not yetquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
die JPG compressie SUX welMaar ja, daar is het dan ook "compressie" voor
Heb je ze ook in BMP?
creatief met kurkquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhh not yetHet geëdit, alles staat nu in PNG in post #78
En dat bevel negeert ze, geheel terecht.quote:
Hee!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
En dat bevel negeert ze, geheel terecht.
ahhh een beetje olie op het vuurquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
Creatief met Photoshopquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
kut.quote:
Ik zag hetquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhhh not yetHet geëdit, alles staat nu in PNG in post #78
hier ook meer dan genoegquote:
dacht ik alquote:
die PNG kleuren blijven toch gewoon hetzelfde als ik honderd keer in Paint ga editten?quote:
goed he?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:30 schreef MPG het volgende:
[..]
die kom ik snel maar eens uitproberenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:36 schreef Muck het volgende:
[..]
goed he?
heb je het al gehoord? van het koffie-apparaat?
symquote:
quote:
quote:
Moet je doenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
die kom ik snel maar eens uitproberen
Dacht het wel, maar weet niet zeker. Anders zelf even converten voor de zekerheid?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die PNG kleuren blijven toch gewoon hetzelfde als ik honderd keer in Paint ga editten?
ik wacht nog steeds op de mijnequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
O, heb ik een verjaardagskaart gekocht, blijken ze er twee in de verpakking te hebben gestopt.
Ik was ooit Lays aan het eten, had ik ineens een blokje hout in m'n bek.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
O, heb ik een verjaardagskaart gekocht, blijken ze er twee in de verpakking te hebben gestopt.
of was het vanmiddag?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik was ooit Lays aan het eten, had ik ineens een blokje hout in m'n bek.
Ninja editquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wel met joppiesaus mag ik hopenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zo leer je alvast dat je ook wel eens op een houtje moet bijten, later!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ah ja dat kan ik zelf nog wel iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dacht het wel, maar weet niet zeker. Anders zelf even converten voor de zekerheid?
quote:
Dat hangt van het brood en de soep afquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat is brood dippen in de soep toch een gruwelijk lekker iets.
jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Wat is brood dippen in de soep toch een gruwelijk lekker iets.
ST!quote:
gisteren was ik in elk geval niet jarigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg maar wat er nog aan veranderd moet worden
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Ja, zeker goed.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:36 schreef Muck het volgende:
[..]
goed he?
heb je het al gehoord? van het koffie-apparaat?
quote:
hij doet het als een tierelier!quote:
neequote:
Toen ze uit elkaar gingen heb ik gejuichtquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Haha. Ik vind ze ook niks
![]()
Alhoewel Robbie welis maar beetje foute man verder XD
Hey Marijkquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Fles!
Weer een groene en zwarte kaartZie spoiler
Super, dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg maar wat er nog aan veranderd moet wordenRest klier ik zelf wel aan elkaar
Dat is zulk geklooi, dat zal ik je niet aandoen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ahahahahahquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ze uit elkaar gingen heb ik gejuicht![]()
Robbie mag wel een beetje
Okequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Super, dank je welRest klier ik zelf wel aan elkaar
Dat is zulk geklooi, dat zal ik je niet aandoen
Oh, iedereen moet vooral leuk vinden wat ie zelf wilquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Marijk![]()
Dit is niet echt hun 'normale' stijl eigenlijk![]()
Ik wil espressoquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
hij doet het als een tierelier!
Espresso en cappuccino maken, jeeeej
[..]
nee
Ik snapte het ook niet hoor, al die huilende meidenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahahahahah
Ja ik was nog jong, ik snapte niet zo goed waar het nou allemaal over gingKon me nooit zo heel erg verliezen in bands eik.
Haha ja
Ik ben ook geen TT fan hoor. Ook nooit geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, iedereen moet vooral leuk vinden wat ie zelf wilMaar vroeger, toen het hip was, was ik een echte alto/metalhead, dus Take That was niet cool
![]()
![]()
dat was best genant jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet hoor, al die huilende meidenHet is niet alsof ze dood waren ofzo
![]()
je weet wat de prijzen zijn in Rotterdam hé? Speciaal voor Limburgers 50 cent meer dan voor andere mensen.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kom hier een map tegen met oude PhotoshopselsOh my god, wat was ik slecht 'vroeger'
![]()
Het is erger dan nu
![]()
Van die hakkelrandjes enzoquote:
50 cent is nog goedkoopquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
je weet wat de prijzen zijn in Rotterdam hé? Speciaal voor Limburgers 50 cent meer dan voor andere mensen.
Wat is dat toch een voordeel dat je alleen thuis bent. Vroegah mocht ik dit nooit.quote:
hij wil vast ook een koekje en die kost 25 cent.quote:
50 cent MEER dan voor anderen...quote:
WOEHOE!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijke Marijke, die baard wil zich wel scheren
Ik heb me er eigenlijk nooit mee bezig gehoudenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van die hakkelrandjes enzoDat kan echt niet
Dan vermom je jequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
50 cent MEER dan voor anderen...
De vuile afzetter dat het is.
Liebchen, waar gaat dit overquote:
Ik welquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik heb me er eigenlijk nooit mee bezig gehouden
Hahaha jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet hoor, al die huilende meidenHet is niet alsof ze dood waren ofzo
![]()
Ja, best leuk als je het goed kuntquote:
Neh. Mag ik niet gewoon bij jou koffie komen drinken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
voor de meeste is het hier gratis hoor..............dus stel je niet aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
50 cent MEER dan voor anderen...
De vuile afzetter dat het is.
picsquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van die hakkelrandjes enzoDat kan echt niet
Doet ze goedquote:
Kan het nog niet heel goed ofzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, best leuk als je het goed kunt :y
Over een hackersvergadering met mannen waarvan ik het huwelijk ga stukmakenquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Neh. Mag ik niet gewoon bij jou koffie komen drinken?OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
WHehehehehequote:Op woensdag 9 maart 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over een hackersvergadering met mannen waarvan ik het huwelijk ga stukmaken
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahaha jaNee idd
![]()
Maar dan vind ik het nu nog het mooiste; ze zijn nu weer bij elkaar, nieuwe concertreeks, en het zijn allemaal vrouwen van 30+ die daar nu staan te janken en schreeuwen bij die concerten![]()
Nou, dat is dan toch goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan het nog niet heel goed ofzoMaar beter dan de meesten ook al zeg ik het zelf
Opgelostquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Over een hackersvergadering met mannen waarvan ik het huwelijk ga stukmaken
Hihihi dat laat ik aan jou over, ga ik wel heel erg hard lachen en wijzenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom gaan we er heen gaan we heel theatraal doen
Haha jaquote:
JAAAAAAAAAAAAAAquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:01 schreef Symphonic het volgende:
[..]
kom gaan we er heen gaan we heel theatraal doen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi dat laat ik aan jou over, ga ik wel heel erg hard lachen en wijzen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
Al mijn lottery tickets bekeken en helemaal NIETS gewonnen
Joahquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Symphonic het volgende:
We maken er gewoon een hele grote flashmob van
Hahahaquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Toekito het volgende:
Ik heb wel gewonnen in de Loterij. De prijs zit naast me op de bank
Wauw, welke loterij was dat?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Toekito het volgende:
XD Denk dat je je geld beter op een spaarrekening kan zetten, dat levert nog meer opquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Toekito het volgende:
Al was het maar een tientje maar helemaal nietquote:
Jij had de jackpot!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Toekito het volgende:
Tadaquote:
Ach, ik speel meestal maar £3 per week dus het is nog wel te overzienquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:04 schreef Enfermera het volgende:
[..]
XD Denk dat je je geld beter op een spaarrekening kan zetten, dat levert nog meer op![]()
prachtique toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TadaToen ik deze maakte was ik 10 of 11 volgens mij
![]()
[ afbeelding ]
Ik snap wat je bedoelt met randjes dan jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
TadaToen ik deze maakte was ik 10 of 11 volgens mij
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
owww die heb ik ook een keer gewonnen die loterijquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Toekito het volgende:
de Muckloterijquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, welke loterij was dat?Dat wil ik ook
maar je hebt niet zo'n toffe prijs als ik!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww die heb ik ook een keer gewonnen die loterij
Ow?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
owww die heb ik ook een keer gewonnen die loterij
Dat is irritant inderdaad met auto updatesquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
IE gooit weer posts doormekaar, even over op FF
Neequote:
Maak je effe kiekjes van de toekomstige scharrels?quote:
Geen ideequote:Op woensdag 9 maart 2011 21:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wauw, welke loterij was dat?Dat wil ik ook
Ik hou van 8 april + 3quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:08 schreef PeZu het volgende:
pezu heel happy is nu![]()
een hele aardige meneer uit groningen komt mij morgen een kaartje brengen voor een concert dat al 3/4 jaar is uitverkocht zodat mijn lief mee kan op 8 april
Nee, zo kan ik het ook nog wel namelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NeeDie schaduw, dat armpje, die randjes, etc...
Goed geregeldquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:08 schreef PeZu het volgende:
pezu heel happy is nu![]()
een hele aardige meneer uit groningen komt mij morgen een kaartje brengen voor een concert dat al 3/4 jaar is uitverkocht zodat mijn lief mee kan op 8 april
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |