Toen ze uit elkaar gingen heb ik gejuichtquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Haha. Ik vind ze ook niks
![]()
Alhoewel Robbie welis maar beetje foute man verder XD
Hey Marijkquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef RockNijntje het volgende:
Fles!
Weer een groene en zwarte kaartZie spoiler
Super, dank je welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg maar wat er nog aan veranderd moet wordenRest klier ik zelf wel aan elkaar
Dat is zulk geklooi, dat zal ik je niet aandoen
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ahahahahahquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Toen ze uit elkaar gingen heb ik gejuicht![]()
Robbie mag wel een beetje
Okequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Super, dank je welRest klier ik zelf wel aan elkaar
Dat is zulk geklooi, dat zal ik je niet aandoen
Oh, iedereen moet vooral leuk vinden wat ie zelf wilquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hey Marijk![]()
Dit is niet echt hun 'normale' stijl eigenlijk![]()
Ik wil espressoquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:50 schreef Muck het volgende:
[..]
hij doet het als een tierelier!
Espresso en cappuccino maken, jeeeej
[..]
nee
Ik snapte het ook niet hoor, al die huilende meidenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahahahahah
Ja ik was nog jong, ik snapte niet zo goed waar het nou allemaal over gingKon me nooit zo heel erg verliezen in bands eik.
Haha ja
Ik ben ook geen TT fan hoor. Ook nooit geweestquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, iedereen moet vooral leuk vinden wat ie zelf wilMaar vroeger, toen het hip was, was ik een echte alto/metalhead, dus Take That was niet cool
![]()
![]()
dat was best genant jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:53 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik snapte het ook niet hoor, al die huilende meidenHet is niet alsof ze dood waren ofzo
![]()
je weet wat de prijzen zijn in Rotterdam hé? Speciaal voor Limburgers 50 cent meer dan voor andere mensen.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef RockNijntje het volgende:
Ik kom hier een map tegen met oude PhotoshopselsOh my god, wat was ik slecht 'vroeger'
![]()
Het is erger dan nu
![]()
Van die hakkelrandjes enzoquote:
50 cent is nog goedkoopquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:55 schreef Toekito het volgende:
[..]
je weet wat de prijzen zijn in Rotterdam hé? Speciaal voor Limburgers 50 cent meer dan voor andere mensen.
Wat is dat toch een voordeel dat je alleen thuis bent. Vroegah mocht ik dit nooit.quote:
hij wil vast ook een koekje en die kost 25 cent.quote:
50 cent MEER dan voor anderen...quote:
WOEHOE!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Marijke Marijke, die baard wil zich wel scheren
Ik heb me er eigenlijk nooit mee bezig gehoudenquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:56 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van die hakkelrandjes enzoDat kan echt niet
Dan vermom je jequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:58 schreef MPG het volgende:
[..]
50 cent MEER dan voor anderen...
De vuile afzetter dat het is.
Liebchen, waar gaat dit overquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |