SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeg maar als ik er nog wat aan moet veranderen
[ Bericht 8% gewijzigd door RockNijntje op 09-03-2011 20:26:36 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
zo ja, sla dan even zijn andere wangquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
FLES!Wall of images.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kleur vervangen werkt aan de randen nog steeds niet helemaal in paint, dus zeg het maar als ik een kleur moet vervangen.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
dan ben ik erg interessant.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Als een man deuken, schrammen en littekens heeft word hij nog veel interessanter.
Met jou altijdquote:
ik volg je even niet muckiequote:
Frankentoekquote:
Het was geen haai, ik was hetquote:
Nahh niet echt, jpg heeft het verklootquote:
oohwquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Frankentoek
[..]
Het was geen haai, ik was het
zozo, oog voor detail.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het spoorkaartje klopt niet.We hebben maar één station voorbij Enschede centraal en dat is Glanerburg.
en dan nu het nieuws voor doven en slechthorenden:quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Het spoorkaartje klopt niet.We hebben maar één station voorbij Enschede centraal en dat is Glanerburg.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef PeZu het volgende:
[..]
oohw![]()
ja maar ik heb dus veel mee rlittekens
Altijd.quote:
geen ideeequote:
Whahahahahaquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan nu het nieuws voor doven en slechthorenden:
GLANERBRUG HEEFT KABELTELEVISIE!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en dan nu het nieuws voor doven en slechthorenden:
GLANERBRUG HEEFT KABELTELEVISIE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |