Huh wat?quote:
quote:
Was het maar zo. Mijn spaarpotje was net iets te groot geworden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe kan dat?Dan is er iets niet goed gegaan bij het afdragen van de inkomstenbelasting
want bijna komen omdat je iets eet betekent bij jou jizz in je pants en dat je niet lang kan sexxen?quote:
Huhuhu. geef maar toe dat je na nog een paar hapjes het niet meer vol had gehouden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
want bijna komen omdat je iets eet betekent bij jou jizz in je pants en dat je niet lang kan sexxen?![]()
Heb jij TE veel spaargeld?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Was het maar zo. Mijn spaarpotje was net iets te groot geworden.
ja ik kom zo snel, altijdquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhuhu. geef maar toe dat je na nog een paar hapjes het niet meer vol had gehouden.
Niet helemaal. Om het kort uit te leggen (niet zo de behoefte om het hele verhaal hier neer te ploffen); mijn vader is overleden en daarvan hebben ik en mijn zusje een erfenis. Mijn halfzusje (die uit het nieuwe huwelijk komt) heeft daar dus niks van gekregen. Dat vonden we oneerlijk en hebben dus een deel aan haar gegeven. Nu hebben we dus wat apart gelegd en dat moet ik beheren (omdat het geld van mij en mijn zusje komt en zij er nog niet aan mag komen).quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb jij TE veel spaargeld?In dat geval vind ik niet dat je mag klagen, dat is namelijk een fors bedrag
We gaan nog wel een playah-bootcamp meet houden. Nu nog de grootste playah van KSC ontdekken, zodat we die kunnen gaan schaduwen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik kom zo snel, altijd![]()
wil je me leren, ik kan nooit een vrouw pleasen
Hoiquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef Muck het volgende:
Jaaaa, ons espresso-apparaat werkt
En het is nog best te bedienen zonder een vuistdikke handleiding
de grootste?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We gaan nog wel een playah-bootcamp meet houden. Nu nog de grootste playah van KSC ontdekken, zodat we die kunnen gaan schaduwen.
Owquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Niet helemaal. Om het kort uit te leggen (niet zo de behoefte om het hele verhaal hier neer te ploffen); mijn vader is overleden en daarvan hebben ik en mijn zusje een erfenis. Mijn halfzusje (die uit het nieuwe huwelijk komt) heeft daar dus niks van gekregen. Dat vonden we oneerlijk en hebben dus een deel aan haar gegeven. Nu hebben we dus wat apart gelegd en dat moet ik beheren (omdat het geld van mij en mijn zusje komt en zij er nog niet aan mag komen).
Maar goed, omdat de regels van de belasting veranderd zijn ben ik nu dus de lul.
Wat is jouw lengte dan eah?quote:
2.01 meterquote:
He hamsterwangquote:
Woehoequote:Op woensdag 9 maart 2011 19:56 schreef Muck het volgende:
Jaaaa, ons espresso-apparaat werkt
En het is nog best te bedienen zonder een vuistdikke handleiding
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |