Pas als ze 18 is. We hadden een systeem opgezet zodat het goed zou gaan, maar afgelopen jaar zijn de regels aangepast en was ik de sjaak...quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
OwIk zei niets
Mooi kut..
Kun je het nog niet aan je halfzusje schenken?
quote:
Jaaa, doenquote:WoehoeIk kom zo snel een keer koffie drinken
![]()
Hai
Dat ga ik niet winnen inderdaad.quote:
Pfff! Lengte is een chickmagnet, dat zou je moeten weten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar er staat groto heh, niet de langste
ik ben 2.01 wat denk je dat ik dat niet weetquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Pfff! Lengte is een chickmagnet, dat zou je moeten weten.
Dwergjequote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames, als jullie mochten kiezen uit dwerg van 1,60 of een vent van 1,90, welke heeft dan jullie voorkeur?
ik heb beiden al gehadquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dames, als jullie mochten kiezen uit dwerg van 1,60 of een vent van 1,90, welke heeft dan jullie voorkeur?
Heb je onderhand al gedeukt voorhoofd van al die botsingen met net iets te kleine deurtjes?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben 2.01 wat denk je dat ik dat niet weet![]()
![]()
interessant hoor zo'n lange grote man
1.90quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef Woeste_Woerd het volgende:
nee ik ben toch geen mongoolquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb je onderhand al gedeukt voorhoofd van al die botsingen met net iets te kleine deurtjes?
Als een man deuken, schrammen en littekens heeft word hij nog veel interessanter.
dat was ik toch?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee ik ben toch geen mongool![]()
littekens zat![]()
ik ben nml ooit aangevallen door een haai
heh watquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:01 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ben 2.01 wat denk je dat ik dat niet weet![]()
![]()
interessant hoor zo'n lange grote man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |