Tem, ik vind ook dat iedereen vrij is om te zeggen wat hij of zij wil. Maar Berlitz maakte het best bont. Kijk, misschien ben ik nog niet gehard in Stormfront-praktijken, maar ik vond dat hij aardig ver ging. Niet dat ik hem een ban heb aangesmeerd, maar toch.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:54 schreef Tem het volgende:
Oh, wie beledigde hij dan? en racisme kan nogal breed getrokken worden.
Ik ben ook niet gehard in stormfront-praktijken, ben daar zelfs nog nooit geweest. Wat ik van hem zag in het PVV forum vond ik niet echt schokkend. Ja, hij is van mening dat het witte ras superieur is. So what? dat is zijn mening, ik word er niet warm of koud van. Je kan beter met hem in discussie gaan en vragen met feiten aan te komen en een normale discussie aangaan. Maar 80% van die dweeps hier op het forum gaan hem moedwillig uit de tent zitten lokken ipv een normale discussie te voeren.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tem, ik vind ook dat iedereen vrij is om te zeggen wat hij of zij wil. Maar Berlitz maakte het best bont. Kijk, misschien ben ik nog niet gehard in Stormfront-praktijken, maar ik vond dat hij aardig ver ging. Niet dat ik hem een ban heb aangesmeerd, maar toch.
quote:Per november al vanaf 16,5 jaar rijles
DEN HAAG (ANP) - Jongeren kunnen vanaf november al vanaf 16,5 jaar beginnen met hun rijopleiding. Als ze slagen voor hun theorie- en praktijkexamen mogen ze vervolgens vanaf 17 jaar een jaar lang onder begeleiding van een ervaren bestuurder de weg op.
De ingangsdatum van dit plan, het zogenoemde begeleid autorijden, maakte minister Melanie Schultz van Haegen (Infrastructuur) woensdag bekend in een overleg met de Tweede Kamer.
Met dit plan hopen politici dat jongeren onder begeleiding meer 'vlieguren' maken. Als ze dan vanaf hun achttiende alleen de weg op mogen, zijn ze beter voorbereid. In de huidige situatie mogen ze meteen na het behalen van het roze papiertje alleen de weg op. Dat levert relatief veel ongelukken op. Door de extra ervaring die ze vanaf hun zeventiende opdoen moeten veel auto-ongelukken worden voorkomen.
Tsja, dat spreekt voor zich. Met name in de VS doet men alsof de crisis nooit heeft plaatsgevonden.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef eriksd het volgende:
Overigens is het een kwestie van tijd voordat het weer fout gaat.
Welke crisis?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dat spreekt voor zich. Met name in de VS doet men alsof de crisis nooit heeft plaatsgevonden.
Ben nu bezig. Uit de eerste 20 minuten kon ik niet anders dan die conclusie trekkenquote:
Het is ook wel mooit geweest met dat topic.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Over mededelingen gesproken: mijn topic is dood. Gesedeerd door Du_ke
Ah ok, zal 'm ook eens in de queue zetten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ben nu bezig. Uit de eerste 20 minuten kon ik niet anders dan die conclusie trekken
Duh. Wat nog veel bedenkelijker is; het kopen van obligaties in risicolanden zoals Griekenland. Krijgen ze het geld, trekken ze een fijne rente en hebben ze dikke winst, gaat het fout dan springen overheden bij dmv noodfonds of zelfs directe steun aan een bank.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:57 schreef KoosVogels het volgende:
Ah, wat ik al dacht. Banken hebben bewust ingezet op fusies zodat ze zo groot werden dat de overheid hen wel moesten redden als de boel ging klappen (woorden van een bankier overigens).
Laat dat bepaalde fokkertjes hier niet horen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duh. Wat nog veel bedenkelijker is; het kopen van obligaties in risicolanden zoals Griekenland. Krijgen ze het geld, trekken ze een fijne rente en hebben ze dikke winst, gaat het fout dan springen overheden bij dmv noodfonds of zelfs directe steun aan een bank.
Conclusie; het hele systeem is rot.
Echt een aanrader. Mn bek valt zo nu en dan echt open van hetgeen ik hoor en zie. En het probleem is niet alleen de banken, maar ook de overheid die hen een handje helpt om stinkend rijk te worden. Nu is er niets mis met veel geld verdienen, maar het gebeurt over de rug van anderen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah ok, zal 'm ook eens in de queue zetten.
Valt me wel op dat ook alle VVD'ers schande spreken van die nieuwe bonussen. Het is alleen zo jammer dat ze er niks tegen doen...
Ja, dat is toch om te janken? Kleine geruststelling is dat het op een gegeven echt helemaal fout gaat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:59 schreef eriksd het volgende:
[..]
Duh. Wat nog veel bedenkelijker is; het kopen van obligaties in risicolanden zoals Griekenland. Krijgen ze het geld, trekken ze een fijne rente en hebben ze dikke winst, gaat het fout dan springen overheden bij dmv noodfonds of zelfs directe steun aan een bank.
Conclusie; het hele systeem is rot.
Ik denk dat als je voor optimale marktwerking bent (en dat is wat anders dan ongeremde), je dit systeem niet moet willen. En het gaat onderuit, met een enorme klap.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:01 schreef betyar het volgende:
[..]
Laat dat bepaalde fokkertjes hier niet horen.
Dit dus. En met onze enorme pensioenpot, om maar wat te noemen, zijn de gevolgen niet te overzien. Ik maak mij echt grote zorgen hierom.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, dat is toch om te janken? Kleine geruststelling is dat het op een gegeven echt helemaal fout gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |