Barbaar.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:54 schreef eriksd het volgende:
Een uur Connie Palmen in de DWDD. Saaiste wat ik ooit heb gezien.
Zat net Kissing a Fool te luisteren. Het is weer lekker mannelijk hier allemaalquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik nu mooi Careless Whisper - The Complete Version posten
Nee die 80's rommel van jou is erg mannelijk.quote:
Mofo remlofquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:01 schreef remlof het volgende:
[..]
Ah, dan kan ik nu mooi Careless Whisper - The Complete Version posten
Ik wist dat je daarmee zou komenquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:03 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee die 80's rommel van jou is erg mannelijk.
Ik ben stiekem benieuwd naar wat jij allemaal toe gaat voegen op je FB likes.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn werk verplicht mij een Facebook profiel aan te maken. Ooh ja, en ik heb een cursus politieke verslaggeving afgedwongen vandaag
Noem jezelf PVV_Harderwijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
Mijn werk verplicht mij een Facebook profiel aan te maken. Ooh ja, en ik heb een cursus politieke verslaggeving afgedwongen vandaag
Het is me niet echt bijgebleven, dus ik vrees het ergste...quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:04 schreef eriksd het volgende:
Is het recentere werk van Depeche Mode een beetje te pruimen?
Ik vroeg eerst om een universitaire opleiding politicologie, maar dat werd mn leidinggevende iets te gek.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:07 schreef remlof het volgende:
[..]
Noem jezelf PVV_Harderwijk
Ah en dat is mooi, stuur je een solli voor POLmod als je klaar bent?
Nee, recht is een groot feest.quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:09 schreef eriksd het volgende:
Sowieso is dat een beetje bedenkelijke opleiding.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:12 schreef Holograph het volgende:
Vandaag wezen skiën in Bottrop. Heb 20 minuten op 2 kapotte liften moeten wachten.
Als je mij een beetje had gevolgd weet je dat ik de rechtenstudie in zijn huidige vorm ook slecht vind. Het recht an sich vind ik juist een van de mooiste producten van beschaving; een fictief, allesomvattend raamwerk met sturende en beschermende elementen. Wat mij betreft is dat een WO benadering van het rechtquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |