Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 09-03-2011 14:24:49 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
Ja, maar dat heeft met vanalles te makenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:00 schreef minkuukel het volgende:
[..]
![]()
![]()
En in GM kom ik ook niet veel meer, de ouwe ploeg is een tikkie uit elkaaar gevallen
Het zij zoquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, maar dat heeft met vanalles te makenDe klik was er voor mij ook niet meer moet ik bekennen
Ja, hier is het echt leukquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:02 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Het zij zo![]()
Maarrrrrrrrrrrrrrr, hier weer verder
Huh?quote:
Nope, niet dat ik kan zien op de foto's die ik van je gezien hebquote:
je soep staat op de caps locks toets ..quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je soep staat op de caps locks toets ..
Mijn soep is allaaaang al opquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:05 schreef Barreltje het volgende:
[..]
je soep staat op de caps locks toets ..
Bloemen verwelken schepen vergaan, maarquote:
Jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:06 schreef minkuukel het volgende:
[..]
Bloemen verwelken schepen vergaan, maarblijven altijd bestaan
die linksequote:
Neequote:
Deze vond ik ook nogquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:11 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
die linksewat een lekker sulletje
In sommige landen wel ja. Hier in GMT +1 nietquote:
jaaa hooglandertjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]
Deze vond ik ook nog
[ afbeelding ]
Bijnaquote:
Die smaken ook zo lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaa hooglandertjes
[ afbeelding ]
chocolade koetjes!!quote:
Toch wel raar als je het zo bekijkt., Lief beestje, maar grote kans dat het in delen gewoon bij je op het bord heeft gelegen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaa hooglandertjes
[ afbeelding ]
wat is daar nou raar aan??quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wel raar als je het zo bekijkt., Lief beestje, maar grote kans dat het in delen gewoon bij je op het bord heeft gelegen..
Hee die lijkt wel op Kentekenplaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaa hooglandertjes
[ afbeelding ]
Mijn ouders kopen koeien die in natuurgebieden hebben geleefd, lekker gegraasd en dat vlees eet ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wel raar als je het zo bekijkt., Lief beestje, maar grote kans dat het in delen gewoon bij je op het bord heeft gelegen..
Weet jij hoe die er uitziet?quote:
Gewoon slaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:20 schreef Symphonic het volgende:
Oww ik kwam net een paar mailtjes tegen
Hier werken ook een paar koeen zeg
Wel mazzel dat ze niet in de gang schijten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:20 schreef Symphonic het volgende:
Hier werken ook een paar koeien zeg
Wees blij dat ze niet vliegen en schijten, dan zou je auto in de kreukels liggen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:20 schreef Symphonic het volgende:
Hier werken ook een paar koeien zeg
Adem in adem uit, zen yin yang, doe even wat yoga andersquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff roken ik moet ff afkoelen zeg maar een beetje....
Echt serieus, zoveel domheid kan ik even niet handelen...
quote:
Ik vind het een beetje een rare gedachte, meer niet. Zo ben ik nu eenmaal, maar eet gewoon vlees hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat is daar nou raar aan??
het beestje was er niet geweest als wij em niet op wilden eten
Okee, jij bent dus een boer'ndochter?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ouders kopen koeien die in natuurgebieden hebben geleefd, lekker gegraasd en dat vlees eet ik ookLiever dat, dan dat ze hun hele leven in houten hokjes gezeten hebben
Yoga!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Adem in adem uit, zen yin yang, doe even wat yoga anders![]()
[..]Vet harig
Meer de gezichtsuitdrukking dan de harigheid hoorquote:
ik heb jaren in een slagerij gewerktquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een rare gedachte, meer niet. Zo ben ik nu eenmaal, maar eet gewoon vlees hoor
[..]
Okee, jij bent dus een boer'ndochter?
Neequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een rare gedachte, meer niet. Zo ben ik nu eenmaal, maar eet gewoon vlees hoor
[..]
Okee, jij bent dus een boer'ndochter?
Done, thnx matequote:
Lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Yoga!
vanmiddag weer!
en ik heb het ook nodig.. want het documentatie systeem ligt weer plat
tnx!quote:
Owquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer de gezichtsuitdrukking dan de harigheid hoor
Okee, mijn opa was slager, maar die is al bijna 46 jaar geleden overleden, dus die heb ik nooit gekend. Drie van zijn 4 zoons hebben daarna wel in de slagerswereld gewerkt, maar die vierde zoon niet, en dat wil nu net mijn vader zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb jaren in een slagerij gewerktdan slijt dat snel.. of heb je snel het besef dat het idd een beest is wat je eet..
Okee, op die fietsquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee![]()
Al ben ik wel geboren in Drenthe
maar mijn ouders kopen dat gewoon bij Natuurmonumenten oid
Biologischer vlees bestaat bijna niet
En ze hebben gewoon een fijn leven gehad en dat proef je
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:27 schreef Koen66 het volgende:
ik heb geen zin meer en ben moe
Ga tegen 3 uur richting datacenter en huis
we hebben het wel nodig jahquote:
omdat je zo aandringt...quote:
Graagquote:
moet toch zaterdag wat energie hebbenquote:
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomen![]()
Nee, schat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx!
hangt er een zakje minty maroc in
kom je nou al as zaterdag?? friem wilde je wel meenemen geloof ik
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomenWat schattig
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
[..]
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:Cuuuuuute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
En opperste concentratiequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om die hamsterwangetjes
Hij doet jouw UI naquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om die hamsterwangetjes
En zijn ogen openquote:
[..]
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomen
Juin uit Eigen Tuin!
Huh wat?quote:
Jaquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En zijn ogen opendat deed ik vroeger echt bijna niet he? heel even spieken of ik goed ging en dan snel weer hup dicht
[..]
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:wat leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomen
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
trev zou een ui maken voor mequote:
Ik word er niet wijs uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik probeer het op div manieren te lezen
was een mislukt probeerseltjequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik probeer het op div manieren te lezen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
trev zou een ui maken voor me
en een fobo.. dat ga ik van de week wel even regelenallemaal foto's van platformen!
ik zit nu in m'n hoofd met " do you know the way to san jose " van burt bacharatquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik googlede op barreltje
[ afbeelding ]
daar lijkt het wel een beetje opquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zit nu in m'n hoofd met " do you know the way to san jose " van burt bacharat
Je bent verstandig om thuis te zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Toekito het volgende:
Nu ik toch thuis ben maar eens kijken of ik kan wassen
Sterktequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga toch nog even liggentot later
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
ligsequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mini Barretje!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik googlede op barreltje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent verstandig om thuis te zijn
Kan je muck een beetje helpen
maar ehm.. dit ben ik niet hoor :quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik googlede op barreltje
[ afbeelding ]
en dat allemaal zonderinterpunctiequote:Zo dat waren twee ziekenhuisdagen met meneer Teckel het begon zondagnacht met benauwdheid en hoesten en meneer Teckel wilde mij niet wakker maken dus gisterochtend om half acht zei hij ik ben niet zo lekker hoesten en benauwd dus barreltje dacht Bronchitis dus ik de HAP bellen en jawel we mochten komen ik meneer Teckel in de toet toet gehezen en wij naar Blaricum medicijnvrouw van de HAP constateerde hartritmestoornissen dus moesten we naar de eerste hart hulp dus weer in de toet toet rondje rijden om het ziekenhuis heen en naar de EHH meneer Teckel in bed gelegd en tja dan begint het circus infuus bloeddruk etc
idd, er staat nergens dat het foto's van jezelf moeten zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
trev zou een ui maken voor me
en een fobo.. dat ga ik van de week wel even regelenallemaal foto's van platformen!
Picsquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:52 schreef RockNijntje het volgende:
Portemonnee weer wat lichter, maar wel wat kleren rijker
hup werken met je donderquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
juist..
het kinderspeeluurtje begint weer..
ik ga weer even werken!tot later!
Ach ja leeftijdsracisten zijn ook maar mensenquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
juist..
Datquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
juist..
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
juist..
maargelukkigwelmetspatiesenhoofdlettersquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:54 schreef Barreltje het volgende:
juist..
Hier danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de rest is niet fotowaardig
[ Bericht 14% gewijzigd door RockNijntje op 09-03-2011 15:10:08 ]Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Hij doelde denk ik op dat jij die kleren aan moest hebbenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest is niet fotowaardig
Zeg het maar even als jullie er last van hebben, dan zet ik het in spoiler
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Weet ik, maar daar had ik dus mooi geen zin inquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:03 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hij doelde denk ik op dat jij die kleren aan moest hebben
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Weet ik, maar daar had ik dus mooi geen zin in
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Die schoenen met die blauwe veters heeft ze wel aan toch?
Mooie schoenenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat wel jaquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Die schoenen met die blauwe veters heeft ze wel aan toch?
Hai Trevquote:
Moe is toch een ander woord voor moeder...quote:
Wss heeft hij pauze.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai Trev![]()
Alweer klaar bij de prei voor vandaag?
Meld, trage kut verbinding hierquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hey RNquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai Trev![]()
Alweer klaar bij de prei voor vandaag?
Was niet echt een shopdag hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:10 schreef pgrferrari het volgende:
Wel een leuk shop dagje gehad Nijn?
En met iemand?
Oke, tof dagje dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was niet echt een shopdag hoorMaar wel leuk
Met mijn mama![]()
Jawelquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, tof dagje dus
Nog iets lekkers gegeten?![]()
Geeft toch niet dat je met je mama gaat
mijn excuses ohh grote schrijf goeroequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maargelukkigwelmetspatiesenhoofdletters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Tostiquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel
Jaha, tosti![]()
Geeft wel wat, is saaier
Tostiquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tosti
Kee, met vriendinnen is natuurlijk leuker
Is wel handig met betalen enzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
Ging op mijn 14e zo vaak kleren kopen/winkelen met mijn moeder, zelfs toen ik 18 was nog
Ja, inderdaad, op mijn 14e kreeg ik ook nog de kleding van mijn ouders, toen ik naar het MBO ging of 18 werd, moest ik het voortaan zelf gaan betalen..quote:
Ik krijg het ook nog gewoonquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, op mijn 14e kreeg ik ook nog de kleding van mijn ouders, toen ik naar het MBO ging of 18 werd, moest ik het voortaan zelf gaan betalen..
Toetquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tosti
Ja, veeeel leukerMet vrienden trouwens ook, een vriendin en ik gingen een keer met 5 jongens de stad in
![]()
Oh dankjequote:
Leuken veters ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dankjeZe zien er nog best goed uit voor mijn doen
Gewoon normaal gestrikt hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:26 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Leuken veters ook![]()
En hoe je ze strikt
Veel plezier dan maarquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Trevland het volgende:
Ik moet weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
Rocknijnquote:
Werkse Trevquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef Trevland het volgende:
Ik moet weer aan het werk![]()
Bis Later Lui![]()
ik koop de aankomende 10 jaar geen nieuwe meerquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:30 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn volgende versterker wordt er een met afstandsbediening
Wattevooreen heb je dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik koop de aankomende 10 jaar geen nieuwe meer
een hele dikkequote:
nee onkyo gewoon voor in de woonkamer, mijn marsshal is al jaren wegquote:
Ik had het over een gitaar ampquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee onkyo gewoon voor in de woonkamer, mijn marsshal is al jaren weg
ja dat kan ik toch niet ruiken als er gewoon versterker staat duf knijnquote:
Duf knijn?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat kan ik toch niet ruiken als er gewoon versterker staat duf knijn
Woahquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij nou![]()
[ afbeelding ]
Een draadloze ICE-muis en een 2 GB ICE USB-stokLekker ingepakt laten zitten tot na de verhuizing
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij nou![]()
[ afbeelding ]
Een draadloze ICE-muis en een 2 GB ICE USB-stokLekker ingepakt laten zitten tot na de verhuizing
kekke muisquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij nou![]()
[ afbeelding ]
jaquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij nou![]()
[ afbeelding ]
TOFFFFFFFFFFFFFquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij nou![]()
[ afbeelding ]
quote:
Zo ist maar netquote:
Een lekkollequote:
quote:
Een stloopwafel?quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
[..]
Zo ist maar net![]()
[..]
Een lekkolle![]()
[..]
quote:
Nicequote:
aaaahhhhhhhhwwwwwwwwwwwwwwquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nice![]()
[..]
aaaahhhhhhhhwwwwwwwwwwwwww
graag gedaan ouiwequote:Op woensdag 9 maart 2011 15:43 schreef goldfinger1963 het volgende:
zo clean up heeft even opgeruimd![]()
meer dan 4 GB
Tosti ham kaas is beterquote:
ik zit binnenquote:
Met dat witte laagje?quote:
ik doe vaak chocola inde koffiequote:
kleine plompe loriquote:
Das toch Cute!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe vaak chocola inde koffie
[..]
kleine plompe lori
gisteren nog gezienquote:
JAAAAAAAAAquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik doe vaak chocola inde koffie
[..]
kleine plompe lori
weet je hoe lekker, een goede sterke bak koffie en dan een lekker sjokolaatje erin laten smelten en dan zo sjokolaa van het lepeltje aflikkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:55 schreef Enfermera het volgende:
[..]
JAAAAAAAAA![]()
[..]
XD Grappige combi, maar dat zal idd ook wel heul lekker zijn
![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
Sym, de volgende is jou op het lijf geschreven!.
Enige Merci die ik echt lekker vindquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet je hoe lekker, een goede sterke bak koffie en dan een lekker sjokolaatje erin laten smelten en dan zo sjokolaa van het lepeltje aflikken
Me2quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Enige Merci die ik echt lekker vind
enjoyquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Je hebt me op een goed idee gebracht. Ga ik ook eens doen
![]()
![]()
[..]
Me2Die pik ik er altijd uit iig
Anderen zijn wel oke, maar deze....
Mart!!!!! ik heb verkeerd gekeken gister wat betreft de treinenquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:57 schreef DaMart het volgende:
Sym, de volgende is jou op het lijf geschreven!.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:59 schreef RockNijntje het volgende:
Ojee komt mijn moeder aan: 'Het geluid van de computer doet het niet'
Ik zal maar eens gaan kijken wat ze deze keer weer heeft gedaan
Neee joh, veel simpeler natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft het geluid aan staan? Zitten de stekkers goed?
Dat is het eerste wat ik leerde van mijn man (IT'er); 1. kijk of de stekkers goed zitten. 2. rebooten. 3. als dat allemaal niet helpt dan pas mag je me bellen.![]()
Wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef PeZu het volgende:
op een of andere oude ongebruikte rekening van 13 jaar terug staat nog 150 euro, net de opzegformulieren aangevraagd![]()
al jaren geen post gehad van aegon, 3x verhuisd en nu na 4 jaar op dit adres een keer post en gelijk gratis geld
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef PeZu het volgende:
op een of andere oude ongebruikte rekening van 13 jaar terug staat nog 150 euro, net de opzegformulieren aangevraagd![]()
al jaren geen post gehad van aegon, 3x verhuisd en nu na 4 jaar op dit adres een keer post en gelijk gratis geld
Oh god ja die iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neee joh, veel simpeler natuurlijkHet knopje rechtsonder naast de klok zullen we maar zeggen
![]()
__!
ja kennelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat in het vat zit verzuurt niet
Soooo annoying, ben je net ergens mee bezig, komt die computerheld(in) er weer aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh god ja die idd![]()
Heeeeeeeerlijk die digibeten XD
ik geef mijn oude kleren altijd weg dus als ik dat heb wordt iemand anders daar blij vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk is dat he, als je ergens nog een potje met geld vindt zomaar
Soms ook in oude broeken/jassen ofzo
![]()
[..]
Oh god ja die idd![]()
Heeeeeeeerlijk die digibeten XD
Dat is goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mart!!!!! ik heb verkeerd gekeken gister wat betreft de treinen
Ik kom of om 13:00 aan of om 13.30 Zullen we dan 13:00 doen ???
Mwaoh.....quote:
Jullie hebben de stad platgebrand?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh.....
Zo maar eens kijken wat de schade is...
Zoals mijn beste vriend al zei... "rooooooooooooooookende puinhopen achter ons, maar wat was het gezellig"
Maar je lever functioneert nog?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh.....
Zo maar eens kijken wat de schade is...
Zoals mijn beste vriend al zei... "rooooooooooooooookende puinhopen achter ons, maar wat was het gezellig"
Hahahahaquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soooo annoying, ben je net ergens mee bezig, komt die computerheld(in) er weer aan
Ja iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geef mijn oude kleren altijd weg dus als ik dat heb wordt iemand anders daar blij van![]()
ik vond wel ene keer 200 euro in een portomonee die ik al 2 jaar niet had gebruikt
MPGquote:
Oh dat is wel handigquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha
Heerlijk hoor, niet meer thuis wonenAlhoewel we nog steeds gebeld worden hoor als het mis gaat, daar niet van
Maar gelukkig is mn vader wel aardig handig ermee en lost hij ook al veel dingen op voor mn moeder
![]()
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb er hier nog 2 in mijn portemonnee![]()
Nee.quote:
Dat vond ik nou ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Mooie tijd om wakker te worden
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Al is er wel een mobiele frietkraam afgefikt!
[..]
Dat vond ik nou ook.
Het hele weekend nauwelijks geslapen, dus toen ik vanmorgen om half 6 thuiskwam, had ik de knollen wel gaar...
Je speelt gitaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er ook nog wel een stuk of drie in mijn gitaarkoffer zitten
nee dwarsfluit en met plectrums maakt hij hem schoonquote:
Officieel gisteravond om 12 uur. Maar het feest gaat dan stiekem nog de hele nacht door als 'gewone stapavond'.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dwarsfluit en met plectrums maakt hij hem schoon
Moeten jullie ook maar eens leren dat het patat is!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Ah das wel mooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat is wel handigMijn vader kan gelukkig ook wel wat met de computer
ik dacht: ik hou me inquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moeten jullie ook maar eens leren dat het patat is!
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Officieel gisteravond om 12 uur. Maar het feest gaat dan stiekem nog de hele nacht door als 'gewone stapavond'.
En vandaag is aswoensdag. Askuisje halen in de kerk, en vervolgens naar de kroeg haringhappen. Maar dat sla ik over
.
niet dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef Barreltje het volgende:
[..]
carnaval vandaag pas afgelopen??
je askruisje wel gehaald vandaag??
Flauwquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee dwarsfluit en met plectrums maakt hij hem schoon
Dat is zekerquote:
Nooit!quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet grappig:quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Fack zegquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet grappig:
http://www.omroepvenlo.nl(...)over_Locomotief.html
En dat midden in de drukke menigte van duizenden carnavalsvierders.... Dit had echt zóóóóó fucking fout kunnen gaan
...
Ik eet geen dorpquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:16 schreef pgrferrari het volgende:
We noemen patat / friet voortaan gewoon derp.
Leer nou eens nederlands man...........quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet grappig:
En dat midden in de drukke menigte van duizenden carnavalsvierders.... Dit had echt zóóóóó fucking fout kunnen gaan
...
pfff dat is inderdaad een heftige fikquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet grappig:
...
de patat komt in opstand, geen friet maar patat anders onog meer van deze actiequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:16 schreef MPG het volgende:
[..]
Niet grappig:
...
Ja... Wij zagen dat van een afstandje... We dachten eerst dat de drukste kroeg van de stad in de fik stondquote:
gelukkig niet, een volle kroeg in de fik....quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja... Wij zagen dat van een afstandje... We dachten eerst dat de drukste kroeg van de stad in de fik stond....
goede bron, nee echtquote:
Dat zei de lerares Engels ook alquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zei de lerares Engels ook al
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:21 schreef Bos81 het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/n(...)010599139/index.html
hoe is het met je vinger?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
zo ben weer thuis, nieuwe rotterdampas gehaalden boodschappen gedaan. Begin goed te worden in dat eenhandige gedoe
wat is het nou ??quote:Beschrijving
Wie waren het eerst: de Fransen of de Belgen? Wanneer raakten wij in Nederland bezeten van zon lekkere zak patat? Waarom mag onze frietsaus geen mayonaise heten?
Rotterdampas, is dat vergelijkbaar met:quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:22 schreef littledrummergirl het volgende:
zo ben weer thuis, nieuwe rotterdampas gehaalden boodschappen gedaan. Begin goed te worden in dat eenhandige gedoe
Nee, het was een hele opluchting toen gemeld werd dat het om de frietkraam ging...quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:19 schreef Symphonic het volgende:
[..]
gelukkig niet, een volle kroeg in de fik....
vandaag voor t eerst zonder 3000 mg paracetamol en tot nu toe gaat t wel bestquote:
Dat had ik nog niet eens gelezenquote:
staafjes gefrituurde aardappelquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat had ik nog niet eens gelezen![]()
Maar het mag gewoon alletwee natuurlijk.
nopequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Rotterdampas, is dat vergelijkbaar met:
http://www.eindhoven.nl/producten/Stadspas-24.htm![]()
Nouja ik kan het hebbenquote:
ff lekker n vette bek halen na t stappenquote:
beterquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vandaag voor t eerst zonder 3000 mg paracetamol en tot nu toe gaat t wel bestniet zo fokking pijnlijk meer
Na school 3 km omfietsenquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff lekker n vette bek halen na t stappen
Okee, mooiquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
nopedeze is leuk
korting op allerlei leuke restaurantjes, gratis naar pretparken/films/musea ect. en voor studenten maar 12, 50
http://rotterdampas.nl/
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
Zoals ik al eerder zei:
Friet is dunne patat
Patat zijn dikke frieten
Okequote:Op woensdag 9 maart 2011 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
Zoals ik al eerder zei:
Friet is dunne patat
Patat zijn dikke frieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |