Neee joh, veel simpeler natuurlijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:01 schreef Enfermera het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft het geluid aan staan? Zitten de stekkers goed?
Dat is het eerste wat ik leerde van mijn man (IT'er); 1. kijk of de stekkers goed zitten. 2. rebooten. 3. als dat allemaal niet helpt dan pas mag je me bellen.![]()
Wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef PeZu het volgende:
op een of andere oude ongebruikte rekening van 13 jaar terug staat nog 150 euro, net de opzegformulieren aangevraagd![]()
al jaren geen post gehad van aegon, 3x verhuisd en nu na 4 jaar op dit adres een keer post en gelijk gratis geld
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef PeZu het volgende:
op een of andere oude ongebruikte rekening van 13 jaar terug staat nog 150 euro, net de opzegformulieren aangevraagd![]()
al jaren geen post gehad van aegon, 3x verhuisd en nu na 4 jaar op dit adres een keer post en gelijk gratis geld
Oh god ja die iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Neee joh, veel simpeler natuurlijkHet knopje rechtsonder naast de klok zullen we maar zeggen
![]()
__!
ja kennelijkquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat in het vat zit verzuurt niet
Soooo annoying, ben je net ergens mee bezig, komt die computerheld(in) er weer aanquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oh god ja die idd![]()
Heeeeeeeerlijk die digibeten XD
ik geef mijn oude kleren altijd weg dus als ik dat heb wordt iemand anders daar blij vanquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:03 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Leuk is dat he, als je ergens nog een potje met geld vindt zomaar
Soms ook in oude broeken/jassen ofzo
![]()
[..]
Oh god ja die idd![]()
Heeeeeeeerlijk die digibeten XD
Dat is goedquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Mart!!!!! ik heb verkeerd gekeken gister wat betreft de treinen
Ik kom of om 13:00 aan of om 13.30 Zullen we dan 13:00 doen ???
Mwaoh.....quote:
Jullie hebben de stad platgebrand?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh.....
Zo maar eens kijken wat de schade is...
Zoals mijn beste vriend al zei... "rooooooooooooooookende puinhopen achter ons, maar wat was het gezellig"
Maar je lever functioneert nog?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Mwaoh.....
Zo maar eens kijken wat de schade is...
Zoals mijn beste vriend al zei... "rooooooooooooooookende puinhopen achter ons, maar wat was het gezellig"
Hahahahaquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Soooo annoying, ben je net ergens mee bezig, komt die computerheld(in) er weer aan
Ja iddquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geef mijn oude kleren altijd weg dus als ik dat heb wordt iemand anders daar blij van![]()
ik vond wel ene keer 200 euro in een portomonee die ik al 2 jaar niet had gebruikt
MPGquote:
Oh dat is wel handigquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:09 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Hahahaha
Heerlijk hoor, niet meer thuis wonenAlhoewel we nog steeds gebeld worden hoor als het mis gaat, daar niet van
Maar gelukkig is mn vader wel aardig handig ermee en lost hij ook al veel dingen op voor mn moeder
![]()
Waarom dat dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Heb er hier nog 2 in mijn portemonnee![]()
Nee.quote:
Dat vond ik nou ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 16:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoi
Mooie tijd om wakker te worden
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee.
Al is er wel een mobiele frietkraam afgefikt!
[..]
Dat vond ik nou ook.
Het hele weekend nauwelijks geslapen, dus toen ik vanmorgen om half 6 thuiskwam, had ik de knollen wel gaar...
ik heb er ook nog wel een stuk of drie in mijn gitaarkoffer zittenquote:
Je speelt gitaar?quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb er ook nog wel een stuk of drie in mijn gitaarkoffer zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |