Hai Trevquote:
Moe is toch een ander woord voor moeder...quote:
Wss heeft hij pauze.quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai Trev![]()
Alweer klaar bij de prei voor vandaag?
Meld, trage kut verbinding hierquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de rest is niet fotowaardig
Zeg het maar even als jullie er last van hebben, dan zet ik het in spoiler
Hey RNquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hai Trev![]()
Alweer klaar bij de prei voor vandaag?
Was niet echt een shopdag hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:10 schreef pgrferrari het volgende:
Wel een leuk shop dagje gehad Nijn?
En met iemand?
Oke, tof dagje dusquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was niet echt een shopdag hoorMaar wel leuk
Met mijn mama![]()
Jawelquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Oke, tof dagje dus
Nog iets lekkers gegeten?![]()
Geeft toch niet dat je met je mama gaat
mijn excuses ohh grote schrijf goeroequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
maargelukkigwelmetspatiesenhoofdletters
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Tostiquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jawel
Jaha, tosti![]()
Geeft wel wat, is saaier
Tostiquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:16 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Tosti
Kee, met vriendinnen is natuurlijk leuker
Is wel handig met betalen enzoquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:16 schreef Bos81 het volgende:
Ging op mijn 14e zo vaak kleren kopen/winkelen met mijn moeder, zelfs toen ik 18 was nog
Ja, inderdaad, op mijn 14e kreeg ik ook nog de kleding van mijn ouders, toen ik naar het MBO ging of 18 werd, moest ik het voortaan zelf gaan betalen..quote:
Ik krijg het ook nog gewoonquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, inderdaad, op mijn 14e kreeg ik ook nog de kleding van mijn ouders, toen ik naar het MBO ging of 18 werd, moest ik het voortaan zelf gaan betalen..
Toetquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Tosti
Ja, veeeel leukerMet vrienden trouwens ook, een vriendin en ik gingen een keer met 5 jongens de stad in
![]()
Oh dankjequote:
Leuken veters ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dankjeZe zien er nog best goed uit voor mijn doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |