In sommige landen wel ja. Hier in GMT +1 nietquote:
jaaa hooglandertjesquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
[..]
Deze vond ik ook nog
[ afbeelding ]
Bijnaquote:
Die smaken ook zo lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaa hooglandertjes
[ afbeelding ]
chocolade koetjes!!quote:
Toch wel raar als je het zo bekijkt., Lief beestje, maar grote kans dat het in delen gewoon bij je op het bord heeft gelegen..quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaa hooglandertjes
[ afbeelding ]
wat is daar nou raar aan??quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wel raar als je het zo bekijkt., Lief beestje, maar grote kans dat het in delen gewoon bij je op het bord heeft gelegen..
Hee die lijkt wel op Kentekenplaatquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:15 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaaa hooglandertjes
[ afbeelding ]
Mijn ouders kopen koeien die in natuurgebieden hebben geleefd, lekker gegraasd en dat vlees eet ik ookquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Toch wel raar als je het zo bekijkt., Lief beestje, maar grote kans dat het in delen gewoon bij je op het bord heeft gelegen..
Weet jij hoe die er uitziet?quote:
Gewoon slaanquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:20 schreef Symphonic het volgende:
Oww ik kwam net een paar mailtjes tegen
Hier werken ook een paar koeen zeg
Wel mazzel dat ze niet in de gang schijten
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:20 schreef Symphonic het volgende:
Hier werken ook een paar koeien zeg
Wees blij dat ze niet vliegen en schijten, dan zou je auto in de kreukels liggen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:20 schreef Symphonic het volgende:
Hier werken ook een paar koeien zeg
Adem in adem uit, zen yin yang, doe even wat yoga andersquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:21 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga ff roken ik moet ff afkoelen zeg maar een beetje....
Echt serieus, zoveel domheid kan ik even niet handelen...
quote:
Ik vind het een beetje een rare gedachte, meer niet. Zo ben ik nu eenmaal, maar eet gewoon vlees hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:18 schreef Barreltje het volgende:
[..]
wat is daar nou raar aan??
het beestje was er niet geweest als wij em niet op wilden eten
Okee, jij bent dus een boer'ndochter?quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn ouders kopen koeien die in natuurgebieden hebben geleefd, lekker gegraasd en dat vlees eet ik ookLiever dat, dan dat ze hun hele leven in houten hokjes gezeten hebben
Yoga!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Adem in adem uit, zen yin yang, doe even wat yoga anders![]()
[..]Vet harig
Meer de gezichtsuitdrukking dan de harigheid hoorquote:
ik heb jaren in een slagerij gewerktquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een rare gedachte, meer niet. Zo ben ik nu eenmaal, maar eet gewoon vlees hoor
[..]
Okee, jij bent dus een boer'ndochter?
Neequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje een rare gedachte, meer niet. Zo ben ik nu eenmaal, maar eet gewoon vlees hoor
[..]
Okee, jij bent dus een boer'ndochter?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |