Done, thnx matequote:
Lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:24 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Yoga!
vanmiddag weer!
en ik heb het ook nodig.. want het documentatie systeem ligt weer plat
tnx!quote:
Owquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meer de gezichtsuitdrukking dan de harigheid hoor
Okee, mijn opa was slager, maar die is al bijna 46 jaar geleden overleden, dus die heb ik nooit gekend. Drie van zijn 4 zoons hebben daarna wel in de slagerswereld gewerkt, maar die vierde zoon niet, en dat wil nu net mijn vader zijn.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik heb jaren in een slagerij gewerktdan slijt dat snel.. of heb je snel het besef dat het idd een beest is wat je eet..
Okee, op die fietsquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee![]()
Al ben ik wel geboren in Drenthe
maar mijn ouders kopen dat gewoon bij Natuurmonumenten oid
Biologischer vlees bestaat bijna niet
En ze hebben gewoon een fijn leven gehad en dat proef je
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:27 schreef Koen66 het volgende:
ik heb geen zin meer en ben moe
Ga tegen 3 uur richting datacenter en huis
we hebben het wel nodig jahquote:
omdat je zo aandringt...quote:
Graagquote:
moet toch zaterdag wat energie hebbenquote:
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomen![]()
Nee, schat.quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:25 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx!
hangt er een zakje minty maroc in
kom je nou al as zaterdag?? friem wilde je wel meenemen geloof ik
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomenWat schattig
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
[..]
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:Cuuuuuute!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomen
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
En opperste concentratiequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om die hamsterwangetjes
Hij doet jouw UI naquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om die hamsterwangetjes
En zijn ogen openquote:
[..]
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:GaafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomen
Juin uit Eigen Tuin!
Huh wat?quote:
Jaquote:
Ja inderdaadquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En zijn ogen opendat deed ik vroeger echt bijna niet he? heel even spieken of ik goed ging en dan snel weer hup dicht
[..]
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:wat leuk zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomen
Same shit, different day
SC hopper present
[..]
Sander heeft afgelopen zaterdag zijn A-diploma gehaald... daarvoor moet je een paar dingen doen, waaronder onder water zwemmen door een gat heen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De duikers hebben een foto genomen
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
trev zou een ui maken voor mequote:
Ik word er niet wijs uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik probeer het op div manieren te lezen
was een mislukt probeerseltjequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik probeer het op div manieren te lezen
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
trev zou een ui maken voor me
en een fobo.. dat ga ik van de week wel even regelenallemaal foto's van platformen!
ik zit nu in m'n hoofd met " do you know the way to san jose " van burt bacharatquote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik googlede op barreltje
[ afbeelding ]
daar lijkt het wel een beetje opquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:42 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ik zit nu in m'n hoofd met " do you know the way to san jose " van burt bacharat
Je bent verstandig om thuis te zijnquote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef Toekito het volgende:
Nu ik toch thuis ben maar eens kijken of ik kan wassen
Sterktequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ga toch nog even liggentot later
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
quote:
ligsequote:Op woensdag 9 maart 2011 14:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
Mini Barretje!quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik googlede op barreltje
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je bent verstandig om thuis te zijn
Kan je muck een beetje helpen
maar ehm.. dit ben ik niet hoor :quote:Op woensdag 9 maart 2011 14:43 schreef LovelyLady het volgende:
Ik googlede op barreltje
[ afbeelding ]
en dat allemaal zonderinterpunctiequote:Zo dat waren twee ziekenhuisdagen met meneer Teckel het begon zondagnacht met benauwdheid en hoesten en meneer Teckel wilde mij niet wakker maken dus gisterochtend om half acht zei hij ik ben niet zo lekker hoesten en benauwd dus barreltje dacht Bronchitis dus ik de HAP bellen en jawel we mochten komen ik meneer Teckel in de toet toet gehezen en wij naar Blaricum medicijnvrouw van de HAP constateerde hartritmestoornissen dus moesten we naar de eerste hart hulp dus weer in de toet toet rondje rijden om het ziekenhuis heen en naar de EHH meneer Teckel in bed gelegd en tja dan begint het circus infuus bloeddruk etc
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |