Stevequote:
Lees de OP nog eens goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:34 schreef Dizer het volgende:
[..]
Steve
We moeten veel doen nog he?
Buffy, Sushi, filmavond...
Zo een tijd geleden dat we die naar buiten hebben gebracht...quote:
Nee joh gekkie.quote:
quote:Op zondag 13 maart 2011 18:22 schreef MissBliss het volgende:
Huh, oh nee, ik heb hem aan jou gestuurd.
Wie ben jij nou weer?quote:Op donderdag 24 maart 2011 17:53 schreef Alwaysthebest het volgende:
[..]
Dat je dat niet weet.. *geluid van een brekend hart*
Ik moest het helemaal opzoekenquote:
Whahahaquote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:30 schreef babette21 het volgende:
Een beetje te laat, maar: gefeliciteerd Steve!!
Ook leuk: op de frontpage van xfactor.nl staan 12 van de 164.772 hyvers die lid zijn van de xf-hyve en wie staat daar tussen?!? Re!!!
Dank je!quote:Op zaterdag 26 maart 2011 12:30 schreef babette21 het volgende:
Een beetje te laat, maar: gefeliciteerd Steve!!
quote:Ook leuk: op de frontpage van xfactor.nl staan 12 van de 164.772 hyvers die lid zijn van de xf-hyve en wie staat daar tussen?!? Re!!!
Tofheid?quote:
quote:Op woensdag 6 april 2011 11:49 schreef SEMTEX het volgende:
Hulde. Schop omhoog zodat we ekaar hier het leven zuur kunnen maken!
Daar maak je misschien een uurtje zuur mee, niet een heel levenquote:
Haha, kneusje!quote:Op zaterdag 9 april 2011 22:29 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds de normale Google!
quote:
...want vroegie zijn op zondag is voor kneusjesquote:
Zeg, ik hoef hier toch niet mee te lezen toch?quote:
Een geile phonequote:
Nieuw?quote:
De vliegende Hollander toen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 19:32 schreef Steve het volgende:
Ik kwam toevallig de ponchofoto's tegen gister.
Nou ja, net weer een beetje opgedroogd na drie kwartier binnen in de rij te hebben gestaan...quote:
En vervolgens kreeg je een emmer water in je gezicht zo ongeveerquote:
Daar zijn we toch wel ingegaan toen? Of was die de hele dag kapot?quote:
Daar zijn we ingeweest ja.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Dizer het volgende:
Daar zijn we toch wel ingegaan toen? Of was die de hele dag kapot?
Twee keer in geweest geloof ik zelfs! Alleen de eerste keer met regen.quote:Op dinsdag 26 april 2011 17:19 schreef Dizer het volgende:
[..]
Daar zijn we toch wel ingegaan toen? Of was die de hele dag kapot?
Oh jaquote:Op dinsdag 26 april 2011 18:51 schreef Duvel het volgende:
[..]
Twee keer in geweest geloof ik zelfs! Alleen de eerste keer met regen.
Round of free drinks yeaaah!!!!!!!quote:
Cocktails!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:24 schreef Dizer het volgende:
[..]
Round of free drinks yeaaah!!!!!!!
En jammer van blauw![]()
Opgegeten door een oranje leeuw.quote:
Awwww... zieligquote:
Jaquote:
Ja... pfft! Met hun Oranje!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Cocktails!
Ja, erg suf van blauw, alsof ze ons niet vertrouwden
Duhh, blauw ja:quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef MissBliss het volgende:
Aarde is ook gewoon de groene planeet volgens mij... Blauw
Inderdaad :R R: r;r ;r :; r; r; r:rquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef MissBliss het volgende:
Nou Jupiter is anders ook blauw hoor!en niet oranje zoals sommige mensen beweerden
Dank je. Het is daar inderdaad achterlijk krap.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens met de rijbewijs van je zus![]()
Ik sprak er net, ze zat te vloeken op het parkeren on haar straat. Geef haar groot gelijk, vind het altijd al knap als een auto daar doorheen kan
Was dan ook gewoon naar het Spookslot gegaan, dat is altijd succesquote:
Maar wel een megasnelle reacite (in dit topic) dus dikke props!quote:
Ja jeetje.quote:
Wat speel je ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef Zhenar het volgende:
Hoi, we zoeken nog een vierde maatje voor onze Wii avond met Re MissBliss en ik a.s. vrijdag. Wie is erbij?!
Ja duh welke games? Wii Dare met MissBliss en Zhenar lijkt me wel kinky.quote:
Wat ga je doen in Amsterdam?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef MissBliss het volgende:
Mn moeder vond hem gisteren bewusteloos toen ze thuiskwam uit haar werk. Dat bleek suikerziekte te zijn. Na een infuus en insuline ging het wel weer wat beter, maar vanavond toch ineens niet meer en hij was zo poef weg. Wel bij de dierenarts, maar hij heeft er niks van gemerkt want hij was al helemaal van de wereld. 17,5 jaar geworden.
[ afbeelding ]
Speciaal voor jouquote:
Mond-op-mondbeademing!quote:
Ik wilde al vragen of het aan mijn instellingen lag, of dat Fok fucked up was... Het tweede dusquote:
Ik sprak gisteravond Ang3l bij het optreden van Rochellequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Steve het volgende:
[..]
We moeten weer eens een Eindhovenmeet plannen!.
Okee, dan doe ik er ook eentje!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:02 schreef MissBliss het volgende:
Maar nog even 1 post opdat dit topic ooit nog vol komt.
Niet als Steve elke week minstens 1 keer post.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat dit topic jullie 25-jarig jubileum nog mee gaat maken.
Erg leuk ja! Evenals 'My big fat Gypsie wedsing' op vrijdag op rtl4quote:
WTFquote:
Dat is leuk he MB?In het topic van dat programma hebben we vaak de grootste lolquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Erg leuk ja! Evenals 'My big fat Gypsie wedsing' op vrijdag op rtl4
Ik ga het morgen kijken!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Cassidy in deze aflevering. Wát een kútkind zeg. Echt, damn!
Ja erg leuk! Zo belachelijk dat gedoe met die jurkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is leuk he MB?In het topic van dat programma hebben we vaak de grootste lol![]()
Aflevering 1 van dit seizoen is ook echt om je kapot te ergerenquote:
Moeder: "De enige reden dat ik een dochter heb, is om aan pageants mee te doen"quote:
Oeh intrigerend!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aflevering 1 van dit seizoen is ook echt om je kapot te ergeren.
Met een vrouw wiens mond breder is dan haar hoofd.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moeder: "De enige reden dat ik een dochter heb, is om aan pageants mee te doen"
![]()
Veel plezier morgen.
Verschrikkelijk lijkt me dat! Had je de eerste aflevering gezien? Met dat meisje wat communie ging doen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja erg leuk! Zo belachelijk dat gedoe met die jurkenongelofelijk! Ik heb het gisteren bekeken via rtlgemist want op vrijdag mis ik het meestal.
Ja! Dat ze niet zien dat zo'n kind volkomen voor lul staat tussen alle normale meisjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk lijkt me dat! Had je de eerste aflevering gezien? Met dat meisje wat communie ging doen?
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef MissBliss het volgende:
Erg leuk ja! Evenals 'My big fat Gypsie wedsing' op vrijdag op rtl4
Inderdaad, vooral omdat zelfs de pastoor moest lachenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja! Dat ze niet zien dat zo'n kind volkomen voor lul staat tussen alle normale meisjes
En lelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het valt me ook op dat bij die pageants dat die moeders bijna allemaal echt moddervet zijn.
Kind op streng dieet zetten en zwaar pushen om te sporten denkquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef MissBliss het volgende:
Stel nou dat je alleen maar jongetjes krijgt? Wat moet je dan als dikke moeder?
Dat mens heeft 7 kinderen?!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met een vrouw wiens mond breder is dan haar hoofd.
Bodybuilding voor kinderen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:29 schreef MissBliss het volgende:
Stel nou dat je alleen maar jongetjes krijgt? Wat moet je dan als dikke moeder?
Van 7 verschillende kerels geloof ik ook nog. Lekker typje!quote:
Uhm... opmerkelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:46 schreef MissBliss het volgende:
http://www.google.nl/sear(...)&hl=nl&client=safari
Nog even en dan dum dum dum.. the wedding, zou ze al zenuwachtig zijn?quote:
Nee, MB heeft stalen zenuwenquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:05 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog even en dan dum dum dum.. the wedding, zou ze al zenuwachtig zijn?
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:04 schreef MissBliss het volgende:
ShowChat leeft weer!
Ik ga zo kijken XM.
Ik denk de dag zelf welquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:07 schreef MissBliss het volgende:
Het valt echt mee met de zenuwen
En dat had ik niet verwacht van mezelf
Zhenar is er ookquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Er komen vast aardig wat fokkers 's avonds.
Wij ook, 's avonds danquote:
Oh wat zijn de weerverwachtingen? Ik heb speciaal voor jullie trouwdag een zomerse kleur pak gekochtquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:07 schreef MissBliss het volgende:
Het valt echt mee met de zenuwen
En dat had ik niet verwacht van mezelf
Daar ben ik ook bang voorquote:
Ik zou het leuk vinden (maar ook begrijpelijk)quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:11 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wij ook, 's avonds dan. Onder voorbehoud.
http://www.knmi.nl/exp/pluim/quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Oh wat zijn de weerverwachtingen? Ik heb speciaal voor jullie trouwdag een zomerse kleur pak gekocht!
quote:Op maandag 25 juli 2011 23:37 schreef Steve het volgende:
Dizerrrrrrrrrrrrawr! We moeten écht eens een datum plannen.welke dagen kun je?
Ja, ik lees wel eens wat, ook op facebook.quote:
Ja, daar houd ik het vrij beperkt. Maar in slank leven ze allemaal wel meequote:Op woensdag 27 juli 2011 12:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik lees wel eens wat, ook op facebook.
Oh... voorlopig even niet, te druk.... vooral MissBliss houdt me bezigquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, daar houd ik het vrij beperkt. Maar in slank leven ze allemaal wel mee.
http://weerplaza.nl/nederland/Amsterdam/5575quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor
[..]
Ik zou het leuk vinden (maar ook begrijpelijk)
[..]
http://www.knmi.nl/exp/pluim/
Re haalt hier zn weersverwachting vandaan, maar ik kan dat niet lezen
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ja, daar houd ik het vrij beperkt. Maar in slank leven ze allemaal wel mee.
Kryptisch... alles ok?quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog steeds geen nieuws? Of als je het er hier niet over wil hebben is ook oke hoor.
Jezusquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
http://weerplaza.nl/nederland/Amsterdam/5575
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:23 schreef MissBliss het volgende:
[..]
JezusRe zei over dat andere ding dat er geen neerslag komt, terwijl ik dat er wél in las
Oh, drukte is goed.quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:20 schreef Dizer het volgende:
Oh... voorlopig even niet, te druk.... vooral MissBliss houdt me bezig![]()
Ben in afwachting van de brief met oproep voor operatie. En dat kan dus zomaar 4 augustus nog worden. Hoewel met de dag die kans ook afneemt. Hoop dat ik er gewoon bij kan zijnquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:22 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nog steeds geen nieuws? Of als je het er hier niet over wil hebben is ook oke hoor.
Nou he!quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:25 schreef Steve het volgende:
Dan ga je in de zomer trouwen, krijg je dit..
Operatie had ik gemistquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ben in afwachting van de brief met oproep voor operatie. En dat kan dus zomaar 4 augustus nog worden. Hoewel met de dag die kans ook afneemt. Hoop dat ik er gewoon bij kan zijn. Heb wel een fancy knalrood jurkje die volgens mij leuk zou zijn.
quote:Op woensdag 27 juli 2011 12:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Laat me wel ff weten als jij niet een knalrode jurk hebt he! Anders is het zo lullig. En operatie had ik ook niet op FB gezet. Dat komt tzt wel als ik een datum heb.
Mooiquote:Op woensdag 27 juli 2011 12:31 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wees niet bangGeen knalrood hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |