Erg leuk ja! Evenals 'My big fat Gypsie wedsing' op vrijdag op rtl4quote:
WTFquote:
Dat is leuk he MB?In het topic van dat programma hebben we vaak de grootste lolquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Erg leuk ja! Evenals 'My big fat Gypsie wedsing' op vrijdag op rtl4
Ik ga het morgen kijken!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Cassidy in deze aflevering. Wát een kútkind zeg. Echt, damn!
Ja erg leuk! Zo belachelijk dat gedoe met die jurkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is leuk he MB?In het topic van dat programma hebben we vaak de grootste lol![]()
Aflevering 1 van dit seizoen is ook echt om je kapot te ergerenquote:
Moeder: "De enige reden dat ik een dochter heb, is om aan pageants mee te doen"quote:
Oeh intrigerend!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aflevering 1 van dit seizoen is ook echt om je kapot te ergeren.
Met een vrouw wiens mond breder is dan haar hoofd.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moeder: "De enige reden dat ik een dochter heb, is om aan pageants mee te doen"
![]()
Veel plezier morgen.
Verschrikkelijk lijkt me dat! Had je de eerste aflevering gezien? Met dat meisje wat communie ging doen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja erg leuk! Zo belachelijk dat gedoe met die jurkenongelofelijk! Ik heb het gisteren bekeken via rtlgemist want op vrijdag mis ik het meestal.
Ja! Dat ze niet zien dat zo'n kind volkomen voor lul staat tussen alle normale meisjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk lijkt me dat! Had je de eerste aflevering gezien? Met dat meisje wat communie ging doen?
Daar moest ik ook meteen aan denken.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef MissBliss het volgende:
Erg leuk ja! Evenals 'My big fat Gypsie wedsing' op vrijdag op rtl4
Inderdaad, vooral omdat zelfs de pastoor moest lachenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja! Dat ze niet zien dat zo'n kind volkomen voor lul staat tussen alle normale meisjes
En lelijk.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
Het valt me ook op dat bij die pageants dat die moeders bijna allemaal echt moddervet zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |