Opgegeten door een oranje leeuw.quote:
Awwww... zieligquote:
Jaquote:
Ja... pfft! Met hun Oranje!quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:27 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Cocktails!
Ja, erg suf van blauw, alsof ze ons niet vertrouwden
Duhh, blauw ja:quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:43 schreef MissBliss het volgende:
Aarde is ook gewoon de groene planeet volgens mij... Blauw
Inderdaad :R R: r;r ;r :; r; r; r:rquote:Op dinsdag 26 april 2011 19:53 schreef MissBliss het volgende:
Nou Jupiter is anders ook blauw hoor!en niet oranje zoals sommige mensen beweerden
Dank je. Het is daar inderdaad achterlijk krap.quote:Op dinsdag 26 april 2011 19:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Nog gefeliciteerd trouwens met de rijbewijs van je zus![]()
Ik sprak er net, ze zat te vloeken op het parkeren on haar straat. Geef haar groot gelijk, vind het altijd al knap als een auto daar doorheen kan
Was dan ook gewoon naar het Spookslot gegaan, dat is altijd succesquote:
Maar wel een megasnelle reacite (in dit topic) dus dikke props!quote:
Ja jeetje.quote:
Wat speel je ?quote:Op donderdag 2 juni 2011 00:51 schreef Zhenar het volgende:
Hoi, we zoeken nog een vierde maatje voor onze Wii avond met Re MissBliss en ik a.s. vrijdag. Wie is erbij?!
Ja duh welke games? Wii Dare met MissBliss en Zhenar lijkt me wel kinky.quote:
Wat ga je doen in Amsterdam?quote:
quote:Op woensdag 15 juni 2011 23:12 schreef Steve het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juni 2011 22:00 schreef MissBliss het volgende:
Mn moeder vond hem gisteren bewusteloos toen ze thuiskwam uit haar werk. Dat bleek suikerziekte te zijn. Na een infuus en insuline ging het wel weer wat beter, maar vanavond toch ineens niet meer en hij was zo poef weg. Wel bij de dierenarts, maar hij heeft er niks van gemerkt want hij was al helemaal van de wereld. 17,5 jaar geworden.
[ afbeelding ]
Speciaal voor jouquote:
Mond-op-mondbeademing!quote:
Ik wilde al vragen of het aan mijn instellingen lag, of dat Fok fucked up was... Het tweede dusquote:
Ik sprak gisteravond Ang3l bij het optreden van Rochellequote:Op vrijdag 8 juli 2011 11:30 schreef Steve het volgende:
[..]
We moeten weer eens een Eindhovenmeet plannen!.
Okee, dan doe ik er ook eentje!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 02:02 schreef MissBliss het volgende:
Maar nog even 1 post opdat dit topic ooit nog vol komt.
Niet als Steve elke week minstens 1 keer post.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 17:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik denk dat dit topic jullie 25-jarig jubileum nog mee gaat maken.
Erg leuk ja! Evenals 'My big fat Gypsie wedsing' op vrijdag op rtl4quote:
WTFquote:
Dat is leuk he MB?In het topic van dat programma hebben we vaak de grootste lolquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Erg leuk ja! Evenals 'My big fat Gypsie wedsing' op vrijdag op rtl4
Ik ga het morgen kijken!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
Die Cassidy in deze aflevering. Wát een kútkind zeg. Echt, damn!
Ja erg leuk! Zo belachelijk dat gedoe met die jurkenquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat is leuk he MB?In het topic van dat programma hebben we vaak de grootste lol![]()
Aflevering 1 van dit seizoen is ook echt om je kapot te ergerenquote:
Moeder: "De enige reden dat ik een dochter heb, is om aan pageants mee te doen"quote:
Oeh intrigerend!quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Aflevering 1 van dit seizoen is ook echt om je kapot te ergeren.
Met een vrouw wiens mond breder is dan haar hoofd.
quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:14 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Moeder: "De enige reden dat ik een dochter heb, is om aan pageants mee te doen"
![]()
Veel plezier morgen.
Verschrikkelijk lijkt me dat! Had je de eerste aflevering gezien? Met dat meisje wat communie ging doen?quote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja erg leuk! Zo belachelijk dat gedoe met die jurkenongelofelijk! Ik heb het gisteren bekeken via rtlgemist want op vrijdag mis ik het meestal.
Ja! Dat ze niet zien dat zo'n kind volkomen voor lul staat tussen alle normale meisjesquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:17 schreef roos85 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk lijkt me dat! Had je de eerste aflevering gezien? Met dat meisje wat communie ging doen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |