Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Die nachtjes zijn niet het ergstquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nog een paar nachtjes lieve mensen
Fijn tochquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog steeds niet bepaald te genieten, maar de stemming er hier door onderuit te halen is ook niet echt mijn ding![]()
mag wel even hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nog steeds niet bepaald te genieten, maar de stemming er hier door onderuit te halen is ook niet echt mijn ding![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Nog een paar nachtjes lieve mensen
[..]
Fijn dat het beter is
oeh, wat voor auto?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben in alle consternatie gewoon vergeten te vertellen dat mijn pappie een nieuwe auto gekocht heeft en dat ik die binnenkort eens mag testrijden![]()
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben in alle consternatie gewoon vergeten te vertellen dat mijn pappie een nieuwe auto gekocht heeft en dat ik die binnenkort eens mag testrijden![]()
Dat is tofquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
Tofquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:24 schreef Marijkezwolle het volgende:
He Friemel!quote:
Dat valt best meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
90 post in 10 minuten spelletje spammers
Ik ben benieuwd hoe je eruit ziet... vind het spannend voor zaterdagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Friemel!![]()
Doe eens een gok hoe ik er uit zie
Mijn fobo is met sommige dingen ietwat veroudert
Een Nissan Jukequote:
ik ook, ik heb geen ideequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoe je eruit ziet... vind het spannend voor zaterdag.
Die is mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een Nissan Juke
[ afbeelding ]
En dan de ultra luxe versie met knopjes en dingetjes en snufjes![]()
LIEVERD!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
Marijke Marijke![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben jij nou donderdag vrij?
wat een euh, apart dingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een Nissan Juke
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is wel wat anders ten opzichte van de vorigequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een Nissan Juke
[ afbeelding ]
OMFG wat lelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een Nissan Juke
[ afbeelding ]
Je hebt het niet uit het hoofd kunnen praten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een Nissan Juke
[ afbeelding ]
Ja, het is een apart modelquote:
Jajajaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LIEVERD!![]()
Ja!Ik bedacht me vandaag, jij ook toch?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een Nissan Juke
[ afbeelding ]
Koffie doen?quote:
Het is wel erg maar ik weet een auto die nog erger isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Dat is die miskraam die ik heb zien rijden vanmiddag
![]()
Hoe krijgt iemand het bedacht om zich daarin te vertonen in het openbaar?????
weet je wat het voordeel is van in zo'n auto zitten?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffie doen?Tenzij je m'n vaders nieuwe auto blijft afkraken
Weet je wel dat ie stoelverwarming heeft
En een achteruitrijcamera enzo
Je ziet niet hoe lelijk hij is van buitenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je wat het voordeel is van in zo'n auto zitten?
LELIJK!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koffie doen?Tenzij je m'n vaders nieuwe auto blijft afkraken
Weet je wel dat ie stoelverwarming heeft
En een achteruitrijcamera enzo
Ik zie er automatisch super knap uit?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef Muck het volgende:
[..]
weet je wat het voordeel is van in zo'n auto zitten?
GMTAquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je ziet niet hoe lelijk hij is van buiten.
Preciesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
[..]
[..]
slijmbalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een collega van me heeft er een, het is echt wel een mooie bak
Heeft ie hem binnenste buiten gedraaid?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik zal ergens in april wel eens kijken hoe die er uit zietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mooie auto vooral in het roodquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een Nissan Juke
[ afbeelding ]
Wie wordt er afgezeken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, is het afzeikuurtje klaar? Anders dan ga ik wel even andere dingen doen. Na een kutdag als vandaag zit ik hier niet op te wachten
Voordeel van zo'n nieuwe bak is dat ze zo stil rijdenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, is het afzeikuurtje klaar? Anders dan ga ik wel even andere dingen doen. Na een kutdag als vandaag zit ik hier niet op te wachten
Mag jij de 'oude' auto hebben?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja hoor, ik zag net wel een mooie auto in een reclame op nat geoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey WWquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoi, ik log speciaal even in voor het afzeikuurtje.
dat heb ik ook met de Volvo alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voordeel van zo'n nieuwe bak is dat ze zo stil rijden
oeps rij ik echt 160?
we gaan vanaf nu even lief doen allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoi, ik log speciaal even in voor het afzeikuurtje.
Ik durf niet goed te gokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Friemel!![]()
Doe eens een gok hoe ik er uit zie
Mijn fobo is met sommige dingen ietwat veroudert
Ik betwijfel zeer of Marijke mijn posts op dit gebied serieus neemt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we gaan vanaf nu even lief doen allemaal
als je maar lief voor haar bent, heeft ze wel verdiendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik betwijfel zeer of Marijke mijn posts op dit gebied serieus neemt.
Dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je maar lief voor haar bent, heeft ze wel verdiend
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben blij als mijn auto eindelijk 120 rijdt
Oeh, spannendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die rijden ook lekker volgens mij
Ik mag morgen weer om 8 uur ... 1 van de laatste lesjes
Oh ik dacht volgende DJquote:
Tsja, sorry hoor, maar dan moet je niet zo'n foto postenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hé, horen daar geen tanden en kiezen te zitten?quote:
ja ben beetje mishandelt vandaag. En niet eens door Muck, die was juist heel lief!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé, horen daar geen tanden en kiezen te zitten?
Ik ben flauw vandaagquote:
ouchquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja ben beetje mishandelt vandaag. En niet eens door Muck, die was juist heel lief!
Ach ieder ander moment was het ok, maar ik heb last van minder meds en heb er dan niet zo'n trek inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, sorry hoor, maar dan moet je niet zo'n foto posten![]()
Hoe voel je je nu?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja ben beetje mishandelt vandaag. En niet eens door Muck, die was juist heel lief!
Ja, je vraaaaaaaaaaagt maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach ieder ander moment was het ok, maar ik heb last van minder meds en heb er dan niet zo'n trek inDus ik vraag maar
Is goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach ieder ander moment was het ok, maar ik heb last van minder meds en heb er dan niet zo'n trek inDus ik vraag maar
Ik voel me overreden! Ja pijn wordt minder. Maar mijn wang blijft dik!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe voel je je nu?Pijn nog wat minder?
Jawel, een dooddoener ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Is het niet afgezaagd om altijd 'goed' te zeggen als iemand vraagt hoe het is?![]()
Jup maar soms wel makkelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Is het niet afgezaagd om altijd 'goed' te zeggen als iemand vraagt hoe het is?![]()
Standaard gesprek op msn:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, een dooddoener ook.
Ik ben er mee opgehouden
Oh okeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, een dooddoener ook.
Ik ben er mee opgehouden
Gewoon wat uitgebreider antwoord gevenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Standaard gesprek op msn:
Iemand: Hoi
Ik: Hai
Iemand: Hoesy?
Ik: Goed
En ik wil onderhand wel eens een ander antwoord, maar er is geen ander antwoord
Ik stel daarna meestal meteen een domme vraagquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon wat uitgebreider antwoord gevendus goed aanvullen
Mwah is een antwoord waar je helemaal niks mee aankan.quote:
Vraag het maar op msn danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mwah is een antwoord waar je helemaal niks mee aankan.
Ik zal nog eens interesse tonen.
Iets met de knopjes van Symphquote:
RN: "ZO ONTZETTEND KUTquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Standaard gesprek op msn:
Iemand: Hoi
Ik: Hai
Iemand: Hoesy?
quote:
Zo ben ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
RN: "ZO ONTZETTEND KUT![]()
Meid moet je luisteren... "
(en dan EINDELOOS wijvengezeik gaan ophangen over totaal niet boeiende dingen zoals schoenen)
quote:
Ouwe vrouw als ik ben trek ik dit allemaal niet. En bovendien is het bedtijdquote:
lekker he?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:53 schreef Koen66 het volgende:
het bleef vandaag zo lang licht ik kreeg spontaan lentekriebels
Nu ga ik toch even kijken wat het weer hier wordtquote:
ik ben echt zo klaar met de winter, ik wil lekker weerquote:
warmer danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nope, morgen wordt het nog warmer als vandaag
KNMI doet niet aan regio's daar staat morgen op 70% kans op regen, maar slechts 1mmquote:
quote:Deurne
zondag
13-03-2011
14 °C
5 °C
13 km/u
30%
0 mm
Kan dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
zow, een blanke overvaller bij Opsporing verzocht
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Een halfbloedje danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen lichtgetint Noordafrikaans uiterlijk
nah, zelfs dat niet, zag er redelijk standaard blank uitquote:
Moet nog bijkleurenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, zelfs dat niet, zag er redelijk standaard blank uit
dan zit ik net in zijn 3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben blij als mijn auto eindelijk 120 rijdt
Ja zelfs die kunnen dat doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Hey Bosquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:00 schreef Koen66 het volgende:
zo komt de AVRO niet aan hun Marokkaan quota
ik ben het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
dat wordt een extra aflevering Opsporing verzocht om het te halenquote:
Extra Marokkanen-uitzending aan het einde van het jaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wordt een extra aflevering Opsporing verzocht om het te halen "P
de vrouw kijkt naar Opsporing verzocht, ik was voetbal heulemaal vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind jullie maar stom. Niet eens Barcalona tegen Arsenal kijken. Deze wedstrijd gaat de boeken in.
Sorry, lezen vind ik net iets leuker momenteelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind jullie maar stom. Niet eens Barcalona tegen Arsenal kijken. Deze wedstrijd gaat de boeken in.
ik kijk wel hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik kijk nooit voetbalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan maakt het toch niet uit, we lezen het wel een keer naquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Welke kleinkinderenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vragen jullie kleinkinderen; "opa, waar was jij tijdens die wedstrijd?"
"Och kind, ik keek opsporing verzocht"
Dat ken toch nie.
Ik kijk liever naar wat andersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoi, jou vind ik wel tof!quote:
ik zat te Fokken tijdens DE wedstrijd van de eeuwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vragen jullie kleinkinderen; "opa, waar was jij tijdens die wedstrijd?"
"Och kind, ik keek opsporing verzocht"
Dat ken toch nie.
ik heb een diesel en het is echt een lange afstands auto. Ik rij er in 1 keer non stop mee naar Portugal en ik stap fris uitquote:
Toen had ik Fok-pauze, een hele maand, of langerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat te Fokken tijdens DE wedstrijd van de eeuw
nee, ik bedoel tijdens deze kennelijk historische wedstrijd die nu aan de gang isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen had ik Fok-pauze, een hele maand
quote:
Ohquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ik bedoel tijdens deze kennelijk historische wedstrijd die nu aan de gang is
Ik maak em wel wat sportiever, geef em een paar maandjes aan mij en dat "luie" is er wel afquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een diesel en het is echt een lange afstands auto. Ik rij er in 1 keer non stop mee naar Portugal en ik stap fris uit
Dat is die van mijn ouders ook en die kan het ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb een diesel en het is echt een lange afstands auto. Ik rij er in 1 keer non stop mee naar Portugal en ik stap fris uit
Kan nou niet zeggen dat ik die scheids zo goed vind fluitenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
zonder onderweg te tanken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is die van mijn ouders ook en die kan het ook
nee ik heb hem zo ingereden, hij rijdt nu 1:20 en zomers soms wel 1:22quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak em wel wat sportiever, geef em een paar maandjes aan mij en dat "luie" is er wel afHeb ik met de Lada ook gedaan
Die eerste kaart was dom en terecht (miss wel rood zelfs). Wegtrappen en geel is een beetje overkill vind ik voor deze actie.quote:
en nu ligt hij op de sloopquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik maak em wel wat sportiever, geef em een paar maandjes aan mij en dat "luie" is er wel afHeb ik met de Lada ook gedaan
Om het maar even HEEL zacht uit te drukkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat ik die scheids zo goed vind fluiten
Ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan nou niet zeggen dat ik die scheids zo goed vind fluiten
Een baggerscheids dus?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Om het maar even HEEL zacht uit te drukken
2300 km.. 3 x tanken onderweg voor mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat denk het niet maar ja weet je hoever Portugal is
daarom, was al zo verbaasdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat denk het niet maar ja weet je hoever Portugal is
Ah nou, please? *kijkt met puppy-oogjesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:08 schreef Symphonic het volgende:
[..]
nee ik heb hem zo ingereden, hij rijdt nu 1:20 en zomers soms wel 1:22
je mag er wel in rijden hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ah nou, please? *kijkt met puppy-oogjes
de mijne is een 240 pk benzine daar haal ik amper 600 kilometer meequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Woah, ik ben dol op oude lullenbakkenquote:
Op broodjes kaas zeker?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:11 schreef RockNijntje het volgende:
De mijne rijdt zover als je volhoudt en zonder benzine
ik rij 1000 km met 50 liter en in de zomer 1100 - 1200 kmquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar op 1 tank is 1000 km wel mogelijk met losse auto
Hoi Nijnquote:
knap hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik rij 1000 km met 50 liter en in de zomer 1100 - 1200 km
voor mij dus 4 xquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:09 schreef Symphonic het volgende:
[..]
2300 km.. 3 x tanken onderweg voor mij
Wel kaiser broodjes hè?quote:
Is zo ongeveer goedkoper als benzine nuquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel kaiser broodjes hè?
En appelsap
Voor jou welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wel kaiser broodjes hè?
En appelsap
vergeet ik het beste paard van stal... ik had je niet gezienquote:
Lukt het een beetje?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef RockNijntje het volgende:
Ik ben marshmallows aan het roosteren met lucifers
Discountquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is zo ongeveer goedkoper als benzine nu
Oh ja dat kan ik morgen ook weleens gaan doen idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
straks weer scheren
morgen de belasting ees afhandelen
Ik moet 2009 nog doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat kan ik morgen ook weleens gaan doen idd.
Ja ik ook en vrijstelling gemeentelijke heffingen regelen...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
straks weer scheren
Het paard van de Ferrari renstalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
vergeet ik het beste paard van stal... ik had je niet gezien
Heeeeeeeeeee pgr![]()
![]()
Dat zullen ze leuk vindenquote:
Nostalgie op de tvquote:Kindernet keert terug op tv met Maja de Bij
AMSTERDAM - Kindernet keert op maandag 4 april terug op de Nederlandse televisie. De kinderzender wisselt klassieke series als Maja de Bij, Nils Holgersson en Wickie de Viking af met hedendaagse kinderprogramma's als Samson & Gert. Dit maakte MTV Networks dinsdag bekend.
© ANPKindernet was in Nederland te zien tussen 1988 en 2003. Kindernet richt zich op kinderen tussen drie en acht jaar en put voor de toekomstige programmering uit het aanbod van Nickelodeon en het Vlaamse productiehuis Studio 100.
De kinderzender gaat een tv-kanaal delen met Comedy Central. Kindernet zendt vanaf 4 april uit van zes uur 's ochtends tot drie uur 's middags. Nu zendt TMF daar nog muziekprogramma's uit. De muziekzender gaat verder als digitale zender.
Doe voorzichtigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:13 schreef Koen66 het volgende:
straks weer scheren
Ik maakte mijn cavia's ook wel eens schoonquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
zojuist hok van de cavia weer eens schoongemaakt
(typte bijna de cavia schoongemaakt)
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
zojuist hok van de cavia weer eens schoongemaakt
(typte bijna de cavia schoongemaakt)
Marijke is vermogendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja ik ook en vrijstelling gemeentelijke heffingen regelen...Volgens de controle zou ik te veel vermogen hebben dus kon ik het niet automatisch krijgen
Nou ben benieuwd welk vermogen ze gevonden hebben en laat ze dan even aan mij doorgeven hoe ik bij mijn "vermogen" kan
![]()
![]()
Nee, ik bedoel de belastingaangiftequote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dat zullen ze leuk vindenJe bedoelt toch niet het scheren hè
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |