Oh ik dacht volgende DJquote:

Tsja, sorry hoor, maar dan moet je niet zo'n foto postenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, is het afzeikuurtje klaar? Anders dan ga ik wel even andere dingen doen. Na een kutdag als vandaag zit ik hier niet op te wachten

Hé, horen daar geen tanden en kiezen te zitten?quote:

ja ben beetje mishandelt vandaag. En niet eens door Muck, die was juist heel lief!quote:

quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé, horen daar geen tanden en kiezen te zitten?

Ik ben flauw vandaagquote:
 Of niet alleen vandaag
 Of niet alleen vandaag  

ouchquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja ben beetje mishandelt vandaag. En niet eens door Muck, die was juist heel lief!

Ach ieder ander moment was het ok, maar ik heb last van minder meds en heb er dan niet zo'n trek inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, sorry hoor, maar dan moet je niet zo'n foto posten
 Dus ik vraag maar
 Dus ik vraag maar  

Hoe voel je je nu?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja ben beetje mishandelt vandaag. En niet eens door Muck, die was juist heel lief!
 Pijn nog wat minder?
 Pijn nog wat minder?

Ja, je vraaaaaaaaaaagt maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach ieder ander moment was het ok, maar ik heb last van minder meds en heb er dan niet zo'n trek inDus ik vraag maar

Is goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach ieder ander moment was het ok, maar ik heb last van minder meds en heb er dan niet zo'n trek inDus ik vraag maar

Ik voel me overreden! Ja pijn wordt minder. Maar mijn wang blijft dik!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe voel je je nu?Pijn nog wat minder?

Jawel, een dooddoener ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Is het niet afgezaagd om altijd 'goed' te zeggen als iemand vraagt hoe het is?

Jup maar soms wel makkelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Is het niet afgezaagd om altijd 'goed' te zeggen als iemand vraagt hoe het is?

Standaard gesprek op msn:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, een dooddoener ook.
Ik ben er mee opgehouden

Oh okeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]

Hoe gaat het ermee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, een dooddoener ook.
Ik ben er mee opgehouden

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |