Heeft ie hem binnenste buiten gedraaid?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een collega van me heeft er een, het is echt wel een mooie bak
Ik zal ergens in april wel eens kijken hoe die er uit zietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
een collega van me heeft er een, het is echt wel een mooie bak
mooie auto vooral in het roodquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een Nissan Juke
[ afbeelding ]
En dan de ultra luxe versie met knopjes en dingetjes en snufjes![]()
Wie wordt er afgezeken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, is het afzeikuurtje klaar? Anders dan ga ik wel even andere dingen doen. Na een kutdag als vandaag zit ik hier niet op te wachten
Voordeel van zo'n nieuwe bak is dat ze zo stil rijdenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nou, is het afzeikuurtje klaar? Anders dan ga ik wel even andere dingen doen. Na een kutdag als vandaag zit ik hier niet op te wachten
Mag jij de 'oude' auto hebben?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja hoor, ik zag net wel een mooie auto in een reclame op nat geoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hey WWquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoi, ik log speciaal even in voor het afzeikuurtje.
dat heb ik ook met de Volvo alquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Voordeel van zo'n nieuwe bak is dat ze zo stil rijden
oeps rij ik echt 160?
we gaan vanaf nu even lief doen allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoi, ik log speciaal even in voor het afzeikuurtje.
Ik durf niet goed te gokkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He Friemel!![]()
Doe eens een gok hoe ik er uit zie
Mijn fobo is met sommige dingen ietwat veroudert
Ik betwijfel zeer of Marijke mijn posts op dit gebied serieus neemt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
we gaan vanaf nu even lief doen allemaal
als je maar lief voor haar bent, heeft ze wel verdiendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik betwijfel zeer of Marijke mijn posts op dit gebied serieus neemt.
Dat komt wel goed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als je maar lief voor haar bent, heeft ze wel verdiend
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben blij als mijn auto eindelijk 120 rijdt
Oeh, spannendquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Die rijden ook lekker volgens mij
Ik mag morgen weer om 8 uur ... 1 van de laatste lesjes
Oh ik dacht volgende DJquote:
Tsja, sorry hoor, maar dan moet je niet zo'n foto postenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hé, horen daar geen tanden en kiezen te zitten?quote:
ja ben beetje mishandelt vandaag. En niet eens door Muck, die was juist heel lief!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hé, horen daar geen tanden en kiezen te zitten?
Ik ben flauw vandaagquote:
ouchquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja ben beetje mishandelt vandaag. En niet eens door Muck, die was juist heel lief!
Ach ieder ander moment was het ok, maar ik heb last van minder meds en heb er dan niet zo'n trek inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tsja, sorry hoor, maar dan moet je niet zo'n foto posten![]()
Hoe voel je je nu?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:40 schreef Toekito het volgende:
[..]
ja ben beetje mishandelt vandaag. En niet eens door Muck, die was juist heel lief!
Ja, je vraaaaaaaaaaagt maarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach ieder ander moment was het ok, maar ik heb last van minder meds en heb er dan niet zo'n trek inDus ik vraag maar
Is goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach ieder ander moment was het ok, maar ik heb last van minder meds en heb er dan niet zo'n trek inDus ik vraag maar
Ik voel me overreden! Ja pijn wordt minder. Maar mijn wang blijft dik!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe voel je je nu?Pijn nog wat minder?
Jawel, een dooddoener ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Is het niet afgezaagd om altijd 'goed' te zeggen als iemand vraagt hoe het is?![]()
Jup maar soms wel makkelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef RockNijntje het volgende:
Is het niet afgezaagd om altijd 'goed' te zeggen als iemand vraagt hoe het is?![]()
Standaard gesprek op msn:quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, een dooddoener ook.
Ik ben er mee opgehouden
Oh okeequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe gaat het ermee?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jawel, een dooddoener ook.
Ik ben er mee opgehouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |