quote:Deurne
zondag
13-03-2011
14 °C
5 °C
13 km/u
30%
0 mm
Kan dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
zow, een blanke overvaller bij Opsporing verzocht
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Een halfbloedje danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geen lichtgetint Noordafrikaans uiterlijk
nah, zelfs dat niet, zag er redelijk standaard blank uitquote:
Moet nog bijkleurenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nah, zelfs dat niet, zag er redelijk standaard blank uit
dan zit ik net in zijn 3quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben blij als mijn auto eindelijk 120 rijdt
Ja zelfs die kunnen dat doenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
Hey Bosquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:00 schreef Koen66 het volgende:
zo komt de AVRO niet aan hun Marokkaan quota
ik ben het nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:57 schreef Koen66 het volgende:
dat wordt een extra aflevering Opsporing verzocht om het te halenquote:
Extra Marokkanen-uitzending aan het einde van het jaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat wordt een extra aflevering Opsporing verzocht om het te halen "P
de vrouw kijkt naar Opsporing verzocht, ik was voetbal heulemaal vergetenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind jullie maar stom. Niet eens Barcalona tegen Arsenal kijken. Deze wedstrijd gaat de boeken in.
Sorry, lezen vind ik net iets leuker momenteelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik vind jullie maar stom. Niet eens Barcalona tegen Arsenal kijken. Deze wedstrijd gaat de boeken in.
ik kijk wel hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik kijk nooit voetbalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Dan maakt het toch niet uit, we lezen het wel een keer naquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Welke kleinkinderenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vragen jullie kleinkinderen; "opa, waar was jij tijdens die wedstrijd?"
"Och kind, ik keek opsporing verzocht"
Dat ken toch nie.
Ik kijk liever naar wat andersquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoi, jou vind ik wel tof!quote:
ik zat te Fokken tijdens DE wedstrijd van de eeuwquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Vragen jullie kleinkinderen; "opa, waar was jij tijdens die wedstrijd?"
"Och kind, ik keek opsporing verzocht"
Dat ken toch nie.
ik heb een diesel en het is echt een lange afstands auto. Ik rij er in 1 keer non stop mee naar Portugal en ik stap fris uitquote:
Toen had ik Fok-pauze, een hele maand, of langerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zat te Fokken tijdens DE wedstrijd van de eeuw
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |