Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Maar dit valt wel mee hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik was net ook in de war en versprak me ook
ik durf niet eens te praten joh, dusquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:08 schreef LovelyLady het volgende:
ik was net ook in de war en versprak me ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Een kikker in een ijsblokquote:
Het lijkt me meer zo raar omdat niemand wat terug zegtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik durf niet eens te praten joh, dus
quote:
gewoon vanaf de PCquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wel vind t wel n fijn geluid om naar te luisteren.
Doe je dit gewoon vanuit huis?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]wel vind t wel n fijn geluid om naar te luisteren.
Doe je dit gewoon vanuit huis?
me neitherquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
oke, ik wist niet eens dat het was....
Sym had het zondag geloof ik dat er een stuk of 20 er in kondenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Er kan best nog veel muziek in een uurtje he?
Veel kijk plezierquote:
zondag had ik er 21quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sym had het zondag geloof ik dat er een stuk of 20 er in konden
[..]
Veel kijk plezier
Hangt af van de lengte van de nummers, evt het faden naar een ander nummer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef suikertaartje het volgende:
Er kan best nog veel muziek in een uurtje he?
Ja, best veelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Hangt af van de lengte van de nummers, evt het faden naar een ander nummer.
na volgende week, eerst even testen op de testserver...quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na volgende week, eerst even testen op de testserver...
en kijken hoe ik dat aan de praat krijg. Zondag krijg ik een headset
Tofquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
na volgende week, eerst even testen op de testserver...
en kijken hoe ik dat aan de praat krijg. Zondag krijg ik een headset
Ja er was niemand om 9 uur dus ik heb me maar opgeofferdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aha, dus ik kan hem gewoon aan laten staan
Zeker niet slecht voor een 2de keerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Solique het volgende:
Mag nog iets enthousiaster en gezelliger klinken maar dan komt het allemaal goed LL
Wat ben je toch zieligquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja er was niemand om 9 uur dus ik heb me maar opgeofferd
Zeker nietquote:
dat zijn de zenuwenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:19 schreef Solique het volgende:
Mag nog iets enthousiaster en gezelliger klinken maar dan komt het allemaal goed LL
Gewoon rustig aan opbouwen, en het is pas de tweede keer hoor ik.quote:
ja dat welquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Gewoon rustig aan opbouwen, en het is pas de tweede keer hoor ik.
Gaat beter bij elke keer.
oke, ken ik nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee ik gebruik SAM geniaal proggie
Had even een leven tussendoorquote:
NEEquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:30 schreef Symphonic het volgende:
Mag ik een plaatje van Jan Smit aanvragen?
Haiquote:
Elelquote:
Mwoach, net wakkerquote:
ik denk al, wat voel ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:35 schreef Dr_Flash het volgende:
voelt JOUW huid alweer gehydrateerd aan?
scheutje rum erinquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor warme chocomel met slagroom en een stroopwafel.
Dan is dat er al wel lang weer uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, ik moet morgenochtend nog naar het station rijden.
dat kan ook wel als je nu een scheutje rum neemtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nah, ik moet morgenochtend nog naar het station rijden.
Nee DOOOOVE Men plas carequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kwamen OB en Kotex met vleugeltjes weer langs?.
Hoiquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
Tijd voor warme chocomel met slagroom en een stroopwafel.
Jij vond mijn stem ook al zo anders klinken dan je had bedachtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef friemelaar het volgende:
Lovely, jouw stem klinkt veel jonger dan ik je in de KSC had voorgesteld
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef friemelaar het volgende:
Maar ze is 12, wat wil je dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef friemelaar het volgende:
pak jij zijn chocomel? dan grijp ik de stroopwafelquote:
Niks nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
pak jij zijn chocomel? dan grijp ik de stroopwafel
kunnen we daarna delen
Je mag ook gewoon even lief kijken, dan krijg je je eigen beker chocomel en stroopwafelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
pak jij zijn chocomel? dan grijp ik de stroopwafel
kunnen we daarna delen
Dan krijg je de linkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef TheFamousMan het volgende:
als ik nu vraag om de link van de radio, krijg ik dan de halve KSC met reacties over me heen?
Jaaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi ST.
Wil je een zelfde combinatie?
http://94.23.19.48:8000quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef TheFamousMan het volgende:
als ik nu vraag om de link van de radio, krijg ik dan de halve KSC met reacties over me heen?
Helemaal niet... als het van jou was, had ik wel gezegd dat ik chooooooooooooooocoooooooooooooooooooomel met een strooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopwaaaaaaaafel hadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks nietdat is mijn chocolademelk en stroopwafel
*steekt been onopvallend uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
moet je sneller zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is te makkelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon even lief kijken, dan krijg je je eigen beker chocomel en stroopwafel.
ja maar ja maar nee, want ik heb nu zelf ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
Muck, Muck, KIJK! Ik heb ook![]()
Delen?
* Muck staat klaar om stroopwafel op te vangenquote:
Hoewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je sneller zijn
[..]
Dat is te makkelijk
[..]
ja maar ja maar nee, want ik heb nu zelf ook![]()
Ik weet dat ik dat vind en daarom zei ik ook dat ik dat vindquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind jij
smaken verschillen
Heeft weinig nut zo op mijn bureaustoelquote:
ja hèquote:
zo hoort het ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef Solique het volgende:
De halve (hele) KSC luistert al naar je LL
Raar is dat wat een forum voor voorstelling kan geven van hoe iemand klinktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij vond mijn stem ook al zo anders klinken dan je had bedacht
das wel liefquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef Solique het volgende:
De halve (hele) KSC luistert al naar je LL
Nou, ik heb gewoon foto's in mijn fobo hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Raar is dat wat een forum voor voorstelling kan geven van hoe iemand klinkt![]()
Dat wordt nog wat op de meet![]()
Iedereen ziet er vast totaal anders uit dan de voorstelling die men bij de posts heeft![]()
En ja LL dat was positief![]()
boven mijn bedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, ik heb gewoon foto's in mijn fobo hoor
Wist je toch alquote:
Vorig jaar kreeg ik op een meet te horen dat iemand dacht dat ik een klein mannetje zou zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:45 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Raar is dat wat een forum voor voorstelling kan geven van hoe iemand klinkt![]()
Dat wordt nog wat op de meet![]()
Iedereen ziet er vast totaal anders uit dan de voorstelling die men bij de posts heeft![]()
En ja LL dat was positief![]()
ja dat beeld klopt helemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik op een meet te horen dat iemand dacht dat ik een klein mannetje zou zijn.
Jouw foto heb ik al een hele tijd geleden gezien zoetjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik 1tje maar die geeft wel een aardig beeldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die hebben ook foto's in hun foboquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jouw foto heb ik al een hele tijd geleden gezien zoetje![]()
Maar de anderen niet echt (op Marijke na) dus dat wordt een verrassing
Dacht ik ook, is dat niet danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg ik op een meet te horen dat iemand dacht dat ik een klein mannetje zou zijn.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
even kijkenquote:
mij alleen met snorkel denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:48 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jouw foto heb ik al een hele tijd geleden gezien zoetje![]()
Maar de anderen niet echt (op Marijke na) dus dat wordt een verrassing
You'll seequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iderdaadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
even kijken
[..]
mij alleen met snorkel denk ik
Waarom heb ik die foto nou gemistquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:49 schreef Muck het volgende:
[..]
[..]
even kijken
[..]
mij alleen met snorkel denk ik
haha, ik zie er in het dagelijks leven wakkerder uit en zonder plastic aan mijn gezicht getapedquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:51 schreef Muck het volgende:
[..]
haha, ik zie er in het dagelijks leven wakkerder uit en zonder plastic aan mijn gezicht getaped
ah je hebt een baardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef Solique het volgende:
Gelukkig weten weinigen hoe ik eruit ziet, gaat leuk worden op de meet.
Als er maar één is waarvan ze niet weten hoe hij eruit ziet is het nog niet zo moelijk hèquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef Solique het volgende:
komt goedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef Symphonic het volgende:
Dit is ook een leuk nummer, stuur hem ff naar me
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
You'll see.
Dat heeft weinig met denken te maken, het is een gevoel dat je krijgt / ontwikkeld bij een user.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat betrek je dan op iemand die ongeveer hetzelfde reageert / doet in je eigen omgeving en zo ontstaat een beeld .........Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:52 schreef Solique het volgende:
hoe verwacht je dat ik eruit zie dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Dat heeft weinig met denken te maken, het is een gevoel dat je krijgt / ontwikkeld bij een user.
Dat betrek je dan op iemand die ongeveer hetzelfde reageert / doet in je eigen omgeving en zo ontstaat een beeld .........
ik ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind deze versie ook veel leuker dan die van outkast
Nu wel ietsquote:
Geen brilquote:
Dat is dan wel weer zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als er maar één is waarvan ze niet weten hoe hij eruit ziet is het nog niet zo moelijk hè
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu wel iets
[..]
Geen bril
Ook geen stekels op het moment
[..]
Dat is dan wel weer zo
Die linkse?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Nu wel iets
[..]
Geen bril
Ook geen stekels op het moment
Shitquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
zulk lang haar zou ik ook wel willenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben klein en mager en ik heb lang haar
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:55 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben klein en mager en ik heb lang haar
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Deze mag je ook wel sturen damn wat een gave uitvoering
Jah duh, ik heb je snorkelfoto toch gezienquote:
Nee. ZOnder terug te lezen.quote:
Oh jaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:58 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Jah duh, ik heb je snorkelfoto toch gezien![]()
Maar wat niet zichtbaar was......
Ik denk dat je zo'n 1,65 - 1,70 bent en nét iets zwaarder dan de norm![]()
(auwwww niet slaan hé) * friemelaar bukt snel
Ik verwacht een beetje de bouw van mijn, maarja die ken jij dan natuurlijk weer niet
Neh, Sol is een lekker dingquote:
quote:
joepiequote:
ja die wilde ik dus ook draaienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen ik hou de remix versie bij
Deze dus:
Nou, dan die van LoLa helemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen ik hou de remix versie bij
Deze dus:
Zaterdag pasquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:02 schreef Pheno het volgende:
Oh, is de meet al geweest? Dan ben ik nog een paar dagen wegDat is alleen leuk als je erbij bent geweest
En je wang weegt alleen al zo'n kilo of 6quote:
Nee, staat geen foto van mij op internetquote:
Maar ik heb die foto net van je computer gehaaldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, staat geen foto van mij op internet
Staan alleen naakte vrouwen foto's op. Mag jij helemaal niet zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik heb die foto net van je computer gehaald
Ik weet er een heuleboel niet van irlquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef friemelaar het volgende:
Zaterdag zullen we versteld staan![]()
Alhoewel er een groot aantal zijn die elkaar al kennen
Daar heb ik ook geen behoefte aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Staan alleen naakte vrouwen foto's op. Mag jij helemaal niet zien.
ik ken er veel maar nog lang niet allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef friemelaar het volgende:
Zaterdag zullen we versteld staan![]()
Alhoewel er een groot aantal zijn die elkaar al kennen
Ik ben blij dat ik lang niet alle fokkers irl kenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken er veel maar nog lang niet allemaal
Jammer dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen behoefte aan
Hoiquote:
Djquote:
Ik alleen Muck, MZ, LL en Mart! Oh en LDG maar die is er van het wkend niet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet er een heuleboel niet van irl
Ik zou niet stil vallen, ik zou gewoon niks zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Knap gedaan hoor, LL, ik zou het nooit kunnen, ik zou sowieso stil vallen
ik vind het ook een heerlijk nummerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik luisterde dit nummer vroeger echt non-stop
Vroegerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik luisterde dit nummer vroeger echt non-stop
Iets van toen ik 8 was zou ik ook geen gisteren noemen hoorquote:
ja, zo'n 3/14e deel van m'n leven geledenquote:
Zo maar weer eens lezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef DaMart het volgende:
Zo, even wat koeien uit de wei gehaald en langs de knecht gelopen.
Ik slaap toch liever in mijn eigen bedquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef Muck het volgende:
Manmanman, wat kan zo'n dutje op de bank toch lekker zijn
SnurkMuck!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef Muck het volgende:
Hier onze bank toch iets te klein voorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:12 schreef Muck het volgende:
wat is er behalve dat jij er ligt bijzonder aan jou bed?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slaap toch liever in mijn eigen bed
ahh, zodoendequote:
ik ook, maar soms tussendoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slaap toch liever in mijn eigen bed
moet jij zeggen!quote:
ik ben 1.63, geen bank te klein voor mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier onze bank toch iets te klein voor
ik krijg zondag een mic, die ga ik eerst testen volgende week en dan ga ik ook praten enzoquote:
dan lopen en daarna nog zindelijk ook?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik krijg zondag een mic, die ga ik eerst testen volgende week en dan ga ik ook praten enzo
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]Die fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]*smelt*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
+
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:16 schreef suikertaartje het volgende:Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4-tag: TJDoornbos// Origin: Toek85
Sporten voor Sophia
Wowquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die van mij plast sinds kort op het potje
Ik sta aan de kant van degene die gelijk heeftquote:
Wat goed van hemquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jeeejquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]AwwwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ik nog steeds tegen de boom!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nicequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zielige vriendin van jequote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef TheFamousMan het volgende:
Die van mij kan al z'n eerste woordjes
ik wil ook mee kunnen praten ok
Mariekequote:
MEt Sam kan je AutoDJ-enquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:19 schreef Symphonic het volgende:
deze plaat moet ik ff bijblijven die is kort
ik dus!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:18 schreef RockNijntje het volgende:
Ik sta aan de kant van degene die gelijk heeft [ afbeelding ]
He Trevquote:
Krullebolquote:
Hai lieverdquote:
Haiquote:
Hai lief meisjequote:
Helaas nog nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lief meisjeIs het al zaterdag?
was het maar waar....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
haiquote:
Liever nietquote:
Nog steeds niet bepaald te genieten, maar de stemming er hier door onderuit te halen is ook niet echt mijn dingquote:
Bijnaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:
Nog een paar nachtjes lieve mensenquote:
Fijn dat het beter isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef Muck het volgende:
[..]
hai
stukkie beter
Wel zo'n beetje uitgeput, maar beter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |