Dit is de beste SC van heel Fok, met de leukste mensen. Met afstand de beste ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zocht n sc die wat sneller gingsingles is n beetje dood en heeft nogal veel verzuurde mensen
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had ik bij de vorige wel gedurfd, maar deze... no thank you
jij komtquote:
Wtf ik snapte het al nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij komt![]()
![]()
flauw he? oh dit gaat niet over de meet![]()
Eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de beste SC van heel Fok, met de leukste mensen. Met afstand de beste ook.
Nee, en ook niet tegen een fout antwoord, vallende spullen, etc...quote:
Is niet erg, ik heb er ook zin inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ja sorry ik dacht dat het over de meet ging![]()
Je kan merken dat ik er zin in heb
Ik ga richting boven
Stom zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, en ook niet tegen een fout antwoord, vallende spullen, etc...
JEZUS BEN JE FUCKING VEERTIEN OF ZO??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, en ook niet tegen een fout antwoord, vallende spullen, etc...
was eerst ook zo maar de laatste tijd zijn t nog maar weinig mensen en lopen ze altijd te mekkeren op elkaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende dat singles altijd een rot gang had
Dat moet je aan Jezus vragen hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JEZUS BEN JE FUCKING VEERTIEN OF ZO??
En dat is meestal ook zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was eerst ook zo maar de laatste tijd zijn t nog maar weinig mensen en lopen ze altijd te mekkeren op elkaarhier komt het tot nu toe wat vredelievender over
Komt bekend voor, ben daarom ook hier meer te vinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was eerst ook zo maar de laatste tijd zijn t nog maar weinig mensen en lopen ze altijd te mekkeren op elkaarhier komt het tot nu toe wat vredelievender over
Het is niet echt jouw muziek hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet erg, ik heb er ook zin in![]()
Ik slinger zo de stream maar eens aan
[..]
Stom zeg
Wat lelijk zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
Omg, een sjappie wil zijn oldskool Mini ombouwen naar een modern ogende Mini met bodykit:
http://www.minisevenclub.(...)643&p=581282#p581282
Dat is toch eeuwig zonde
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet echt jouw muziek hoor![]()
maar goed veel luister plezier
Ik ben erquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet echt jouw muziek hoor![]()
maar goed veel luister plezier
www.onz-radio.nlquote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Beetje jammer dat de achterlichten nog niet zwart zijn. En die wielkasten kunnen VEEL breder.
hapert nogal bij mijquote:
Praat je tegen mij dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:59 schreef pgrferrari het volgende:
Nijntje, wrm zeg je niets meer op msn?
Ja, ik moet helemaal glimlachenquote:
Kijken of dit beter gaat, via site stuitert de buffer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:01 schreef Trevland het volgende:
[..]
Open deze link in wmp
http://94.23.19.48:8000
Ja, ik bedoelde voor de radiejoo hequote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, ik moet helemaal glimlachen
Misschien een andere player die er wel op staatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Kijken of dit beter gaat, via site stuitert de buffer.
Edit: geen WMP geinstalleerd
VLCquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Misschien een andere player die er wel op staat
Moment ik zoek er 1quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:04 schreef Dr_Flash het volgende:
En hij kan nog wel wat verlaagd ook. Dit idee bedoel ik dan.
[ afbeelding ]
Symphquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |