Op haar harddisk, van de pc van haar buurmanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:38 schreef Dr_Flash het volgende:
van een USB harddisk die ernaast lag of zo?
iddquote:
Kopiëren, stam = kopiër, 'r' zit niet in 'kofschip' dus het voltooid deelwoord eindigt op een 'd'quote:
Wootquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kopiëren, stam = kopiër, 'r' zit niet in 'kofschip' dus het voltooid deelwoord eindigt op een 'd'
laat t kindje, ze heeft dit net vandaag op school geleerdquote:
Kofschip wat is dat?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kopiëren, stam = kopiër, 'r' zit niet in 'kofschip' dus het voltooid deelwoord eindigt op een 'd'
Dat weet jij, dat weet ik. Maar we kunnen niet aan de gang blijven met zoveel domheid om ons heenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen geen school meer gezienquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:42 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
laat t kindje, ze heeft dit net vandaag op school geleerd
boefjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:42 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb al een paar dagen geen school meer gezien
Die kan ook, maar tegenwoordig doen ze vaak kofschip dacht ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kofschip wat is dat?
Ik ken alleen maar het Fokschaap
Ja echt zware crimineel gewoon omdat ik vakantie hebquote:
Niemand die weet wat een kofschip is trouwens. Plus dat je er ook nog 't bij moet denken. Kan je beter een ander woord bedenken. Pokkeschoft of zo.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die kan ook, maar tegenwoordig doen ze vaak kofschip dacht ik
owjah je was n zuiderling hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ja echt zware crimineel gewoon omdat ik vakantie heb
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand die weet wat een kofschip is trouwens. Plus dat je er ook nog 't bij moet denken. Kan je beter een ander woord bedenken. Pokkeschoft of zo.
Die t vergeet ik altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand die weet wat een kofschip is trouwens. Plus dat je er ook nog 't bij moet denken. Kan je beter een ander woord bedenken. Pokkeschoft of zo.
Wat voor na de vakantie voor je NL docentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die t vergeet ik altijdMaar voortaan gebruik ik het woord pokkeschoft wel
Weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah je was n zuiderling he( hier zijn de vakanties al twee weken voorbij.. vandaar)
ik zocht n sc die wat sneller gingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
Little, hoe ben je hier belandt?
Ik ken je van singles
Ah, oke.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zocht n sc die wat sneller gingsingles is n beetje dood en heeft nogal veel verzuurde mensen
Had ik bij de vorige wel gedurfd, maar deze... no thank youquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor na de vakantie voor je NL docent
Huh sneller? Singles ging toch al vrij snelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zocht n sc die wat sneller gingsingles is n beetje dood en heeft nogal veel verzuurde mensen
Ik meende dat singles altijd een rot gang hadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |