Die t vergeet ik altijdquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niemand die weet wat een kofschip is trouwens. Plus dat je er ook nog 't bij moet denken. Kan je beter een ander woord bedenken. Pokkeschoft of zo.
Wat voor na de vakantie voor je NL docentquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die t vergeet ik altijdMaar voortaan gebruik ik het woord pokkeschoft wel
Weet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:45 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
owjah je was n zuiderling he( hier zijn de vakanties al twee weken voorbij.. vandaar)
ik zocht n sc die wat sneller gingquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef pgrferrari het volgende:
Little, hoe ben je hier belandt?
Ik ken je van singles
Ah, oke.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zocht n sc die wat sneller gingsingles is n beetje dood en heeft nogal veel verzuurde mensen
Had ik bij de vorige wel gedurfd, maar deze... no thank youquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat voor na de vakantie voor je NL docent
Huh sneller? Singles ging toch al vrij snelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik zocht n sc die wat sneller gingsingles is n beetje dood en heeft nogal veel verzuurde mensen
Ik meende dat singles altijd een rot gang hadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Dit is de beste SC van heel Fok, met de leukste mensen. Met afstand de beste ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Hoezo niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Had ik bij de vorige wel gedurfd, maar deze... no thank you
jij komtquote:
Wtf ik snapte het al nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jij komt![]()
![]()
flauw he? oh dit gaat niet over de meet![]()
Eens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dit is de beste SC van heel Fok, met de leukste mensen. Met afstand de beste ook.
Nee, en ook niet tegen een fout antwoord, vallende spullen, etc...quote:
Is niet erg, ik heb er ook zin inquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:52 schreef LovelyLady het volgende:
Ja sorry ik dacht dat het over de meet ging![]()
Je kan merken dat ik er zin in heb
Ik ga richting boven
Stom zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, en ook niet tegen een fout antwoord, vallende spullen, etc...
JEZUS BEN JE FUCKING VEERTIEN OF ZO??quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee, en ook niet tegen een fout antwoord, vallende spullen, etc...
was eerst ook zo maar de laatste tijd zijn t nog maar weinig mensen en lopen ze altijd te mekkeren op elkaarquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik meende dat singles altijd een rot gang had
Dat moet je aan Jezus vragen hequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JEZUS BEN JE FUCKING VEERTIEN OF ZO??
En dat is meestal ook zoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was eerst ook zo maar de laatste tijd zijn t nog maar weinig mensen en lopen ze altijd te mekkeren op elkaarhier komt het tot nu toe wat vredelievender over
Komt bekend voor, ben daarom ook hier meer te vinden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
was eerst ook zo maar de laatste tijd zijn t nog maar weinig mensen en lopen ze altijd te mekkeren op elkaarhier komt het tot nu toe wat vredelievender over
Het is niet echt jouw muziek hoorquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:53 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is niet erg, ik heb er ook zin in![]()
Ik slinger zo de stream maar eens aan
[..]
Stom zeg
Wat lelijk zegquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:55 schreef pgrferrari het volgende:
Omg, een sjappie wil zijn oldskool Mini ombouwen naar een modern ogende Mini met bodykit:
http://www.minisevenclub.(...)643&p=581282#p581282
Dat is toch eeuwig zonde
Wie niet waagt wie niet wintquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet echt jouw muziek hoor![]()
maar goed veel luister plezier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |