Niks nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
pak jij zijn chocomel? dan grijp ik de stroopwafel
kunnen we daarna delen
Je mag ook gewoon even lief kijken, dan krijg je je eigen beker chocomel en stroopwafelquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef Muck het volgende:
[..]
pak jij zijn chocomel? dan grijp ik de stroopwafel
kunnen we daarna delen
Dan krijg je de linkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef TheFamousMan het volgende:
als ik nu vraag om de link van de radio, krijg ik dan de halve KSC met reacties over me heen?
Jaaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoi ST.
Wil je een zelfde combinatie?
http://94.23.19.48:8000quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef TheFamousMan het volgende:
als ik nu vraag om de link van de radio, krijg ik dan de halve KSC met reacties over me heen?
Helemaal niet... als het van jou was, had ik wel gezegd dat ik chooooooooooooooocoooooooooooooooooooomel met een strooooooooooooooooooooooooooooooooooooooopwaaaaaaaafel hadquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Niks nietdat is mijn chocolademelk en stroopwafel
*steekt been onopvallend uitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
moet je sneller zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is te makkelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je mag ook gewoon even lief kijken, dan krijg je je eigen beker chocomel en stroopwafel.
ja maar ja maar nee, want ik heb nu zelf ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaa![]()
![]()
Muck, Muck, KIJK! Ik heb ook![]()
Delen?
* Muck staat klaar om stroopwafel op te vangenquote:
Hoewaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:42 schreef Muck het volgende:
[..]
moet je sneller zijn
[..]
Dat is te makkelijk
[..]
ja maar ja maar nee, want ik heb nu zelf ook![]()
Ik weet dat ik dat vind en daarom zei ik ook dat ik dat vindquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee hoor, dat vind jij
smaken verschillen
Heeft weinig nut zo op mijn bureaustoelquote:
ja hèquote:
zo hoort het ookquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:43 schreef Solique het volgende:
De halve (hele) KSC luistert al naar je LL
Raar is dat wat een forum voor voorstelling kan geven van hoe iemand klinktquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jij vond mijn stem ook al zo anders klinken dan je had bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |