Nee, staat geen foto van mij op internetquote:
Maar ik heb die foto net van je computer gehaaldquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:04 schreef Solique het volgende:
[..]
Nee, staat geen foto van mij op internet
Staan alleen naakte vrouwen foto's op. Mag jij helemaal niet zien.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Maar ik heb die foto net van je computer gehaald
Ik weet er een heuleboel niet van irlquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef friemelaar het volgende:
Zaterdag zullen we versteld staan![]()
Alhoewel er een groot aantal zijn die elkaar al kennen
Daar heb ik ook geen behoefte aanquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef Solique het volgende:
[..]
Staan alleen naakte vrouwen foto's op. Mag jij helemaal niet zien.
ik ken er veel maar nog lang niet allemaalquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:05 schreef friemelaar het volgende:
Zaterdag zullen we versteld staan![]()
Alhoewel er een groot aantal zijn die elkaar al kennen
Ik ben blij dat ik lang niet alle fokkers irl kenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ken er veel maar nog lang niet allemaal
Jammer dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen behoefte aan
Hoiquote:
Djquote:
Ik alleen Muck, MZ, LL en Mart! Oh en LDG maar die is er van het wkend niet!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
Ik weet er een heuleboel niet van irl
Ik zou niet stil vallen, ik zou gewoon niks zeggenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
Knap gedaan hoor, LL, ik zou het nooit kunnen, ik zou sowieso stil vallen
ik vind het ook een heerlijk nummerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik luisterde dit nummer vroeger echt non-stop
Vroegerquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik luisterde dit nummer vroeger echt non-stop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |