Maar toch typisch dat het weer zo'n ventje die net zijn rijbewij gheeft en al 2x een ongeluk heeft gehad. eigenlijk dus niet geschikt om auto te rijden. vast een noodlottig ongeval, want bewust twee kleine kinderen aanrijden doet alleen een compleet gestoorde idioot. Maar nonchalant en onverantwoordelijk, ik gok van wel. Verbaast me niets als het zo'n petje is...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:48 schreef Hephaistos. het volgende:
Het was de schuld van de ouders, het was de schuld van de overheid, het was de schuld van de meisjes, het was de schuld van de buurt, het was de schuld van de automobilist...
Is het hele begrip 'noodlottig ongeval' verdwenen ofzo? Het was gewoon een verdomd stomme samenloop van omstandigheden. Wat is dat toch met die ziekelijke neiging om een schuldige aan te wijzen?
Twee keer betrokken bij een ongeval. Als hij schuldig was geweest dan had het OM dat niet nagelaten te vertellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:34 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Maar toch typisch dat het weer zo'n ventje die net zijn rijbewij gheeft en al 2x een ongeluk heeft gehad. eigenlijk dus niet geschikt om auto te rijden. vast een noodlottig ongeval, want bewust twee kleine kinderen aanrijden doet alleen een compleet gestoorde idioot. Maar nonchalant en onverantwoordelijk, ik gok van wel. Verbaast me niets als het zo'n petje is...
Hoezo sportief.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:29 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Door hem voor een tweede keer vrij te spreken bedoel je? Erg sportief van het OM inderdaad
Goede zaak.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:14 schreef meneervliegje het volgende:
Het OM gaat in hoger beroep.
Kan de hele discussie nogmaals gevoerd worden.
![]()
Misschien is er dan toch gerechtigheid.
Vind ik in dit geval eigenlijk niet kunnen.quote:
Gelukkig veegt het OM haar derriere af met wat jij allemaal vind.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:39 schreef DS4 het volgende:
[..]
Vind ik in dit geval eigenlijk niet kunnen.
Het genootschap Onze Taal ligt ook niet wakker van jouw vervoegingsfout denk ik, maar desondanks zou ik als ik jou was de volgende keer beter opletten!quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:40 schreef Asfyxia het volgende:
Gelukkig veegt het OM haar derriere af met wat jij allemaal vind.
Vroeger leerde je als kind om niet op de openbare weg te gaan zitten spelen...quote:Op dinsdag 22 maart 2011 19:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Vroeger leerde je voor je überhaupt je rijbewijs meekreeg dat als je een situatie (bijvoorbeeld door obstakels) niet adequaat kunt in kunt schatten je altijd stapvoets diende te rijden.
Kennelijk heeft men die episode geschrapt. Anders is het de hoogste tijd voor jou om weer eens de boeken in te duiken.
Dus omdat het OM blijkbaar te incompetent is om iemand, die 'overduidelijk' schuldig is, veroordeeld te krijgen, moet het wel aan de rechter liggen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 21:48 schreef meneervliegje het volgende:
[..]
Hoezo sportief.
Misschien is er toch nog een rechter met ballen die dit soort onverandwoordelijk gedrag eens aan de kaak stelt.
En dat heb jij nooit gedaan zeker? Nooit eens één keer achter je bal aangerend?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 22:59 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Vroeger leerde je als kind om niet op de openbare weg te gaan zitten spelen...
Als hij schuldig was aan die 2 ongelukken, zou het OM dat dan niet vermeld hebben?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:50 schreef haShem het volgende:
Al 2 ongelukken ervoor? Hm tijd om die klootzak eens flink op te sluiten dus. Hij leert niks hij is achterlijk en achterlijke mensen behoren geen auto te besturen heel simpel.
Er mankeert iets aan jouw logicaquote:Op woensdag 30 maart 2011 00:56 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Als hij schuldig was aan die 2 ongelukken, zou het OM dat dan niet vermeld hebben?
Dus als ik jou 2x aanrijd, dan moet ik twijfelen aan jouw kunde om een voertuig te besturen? Jij bent immers bij 2 ongelukken betrokken.
Mankeert niets aan hoor.quote:
Sluit jij jezelf dan even op als je 2 ongelukken maakt?quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:50 schreef haShem het volgende:
"De lach van Floortje raakte je in het hart. Ze fladderde door het leven. Ineens lag ons meisje in het mortuarium. Intens wit. Zo koud. Het is onmenselijk moeilijk om dat mee te moeten maken. Ons kwebbeldametje. Voor eeuwig stil.''
.......
Dus mensen pas altijd goed op als je de weg op gaat, kijk uit je gore doppen.
Want dit gun je je ergste vijand nog niet toe.
Gruwelijk!
Die slome zak die dit op zijn geweten heeft mag voor mij voor jaren achter het gaas.
Al 2 ongelukken ervoor? Hm tijd om die klootzak eens flink op te sluiten dus. Hij leert niks hij is achterlijk en achterlijke mensen behoren geen auto te besturen heel simpel.
Dus als een ander het post snap je wel dat het onzin is?quote:
Er is nogal een verschil tussen de "achter een bal aan de straat op rennen" en "achter een boogbruggetje op het wegdek zitten"...quote:Op woensdag 30 maart 2011 00:43 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
En dat heb jij nooit gedaan zeker? Nooit eens één keer achter je bal aangerend?![]()
Kinderen die spelen in een woonwijk (30km-zone) Ongehoord gewoon man!![]()
Goede uitspraakquote:Op maandag 21 maart 2011 15:05 schreef freako het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)kte-doodrijder.dhtml
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |