Ik heb ook nog bij de 5th Avenue gewerkt. Niet mijn smaak muziek maar wel erg gezellig daar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh nee, dacht dat jij ooit zei bij een van de kroegen op de korenmarkt te werken
Trolley bussen zijn clean...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
En weer wat geleerd (wist niet dat trollybussen al zo lang bestaan)
vanaf welke kant kijk jij erop dan? de onderkant?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooruitgang? Ik zag alleen dat ze de voegen op t perron aan t dichtkitten waren
Die hele oude trolley van die foto zie je soms ook nog weleens rondrijden trouwens, toch? Voor speciale gelegenheden, denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
En weer wat geleerd (wist niet dat trollybussen al zo lang bestaan)
die kun je huren yupyupquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die hele oude trolley van die foto zie je soms ook nog weleens rondrijden trouwens, toch? Voor speciale gelegenheden, denk ik.
Weleens zien rijden met één zo'n oud stel erin. "Ik wil nog één keer met dezelfde bus als vroegah, Mien. Voordat ik de pijp uit ga.quote:
heheheeh Waldorf & Statlerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weleens zien rijden met één zo'n oud stel erin. "Ik wil nog één keer met dezelfde bus als vroegah, Mien. Voordat ik de pijp uit ga."
Toffe shit, ik leer echt veel vandaag!quote:De 101 is de eerste bus uit de serie 101-136, gebouwd in 1949 voor het Arnhems trolleybusnet.
De bus is te huur bij bijzondere gelegenheden en rijdt op zondagen in augustus twee ritten voor het publiek
neequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
vanaf welke kant kijk jij erop dan? de onderkant?
Ik niet.quote:
Oh die zie ik weleens rijden over de janssingel, echt zo'n mooi dingquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Toffe shit, ik leer echt veel vandaag!![]()
waar wikipedia al niet goed voor is.
Nicequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Toffe shit, ik leer echt veel vandaag!![]()
waar wikipedia al niet goed voor is.
8?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Vandaag stopte mijn trein op een ander perron dan mijn vertrouwde 7zo mooi met dat nieuwe dak en echt overal werken mensen, ik zie de vooruitgang wél.
Ik kan me de tijd nog goed herinneren dat mijn trein op spoor 9 stond en met de spoortunnel en die kipjestent en de kaartjesautomaten middenin de hal.
Eigenlijk was dat wel wat krap als ik eraan terug denk. Maargoed, hoe oud was ik toen het station nog normaal was?
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Vandaag stopte mijn trein op een ander perron dan mijn vertrouwde 7zo mooi met dat nieuwe dak en echt overal werken mensen, ik zie de vooruitgang wél.
Vorig jaar, toen ik het hele jaar heb getreind naar mijn werk, heb ik toch ook echt de nodige vooruitgang mogen aanschouwen heur. Maar het is wel vaak zo bij bouwprojecten dat het ineens een heel stuk sneller lijkt te gaan, denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef Omniej het volgende:
Tot een paar maanden terug had ik echt het idee dat ik het nieuwe station niet meer mee zou gaan maken, maar ik begin er de laatste tijd wel weer vertrouwen in te krijgen nu ik echt merkbare vooruitgang zie.
Ben nu 16, toen mijn ouders gingen scheiden was ik 9 en ik weet nog wel dat ik altijd een ijsje bij de swirl wilde halen, dus toen was het nog normaal en toen ik naar de eerste klas ging was dat nieuwe gebeuren in gebruik genomen volgens mij.quote:
Toen ik 12 was, was het station nog normaal, dus je ziet er 4 jaar naastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef picodealion het volgende:
Ik maakte een grapje, maar ik zat nog verbazingwekkend dichtbij,.
Die hebben ze toch ook elke zomer in het tijdelijke station gehad?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:10 schreef gewoonfaye het volgende:
en ik weet nog wel dat ik altijd een ijsje bij de swirl wilde halen
Ja klopt, maar ik had het over de swirl in het oude stationquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die hebben ze toch ook elke zomer in het tijdelijke station gehad?
Yep daar, die vage steeg van Velperplein naar Geileriddersplein.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:49 schreef picodealion het volgende:
Welke is dat nou precies dan? Die waar snelbander vroeger zat, achter de Pipoos langs?
Hey daar hebben vrienden van mij ook gewoond, hadden vanaf hun balkon/dakterras een fantastisch uitzicht over de binnenstad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
Mwhehe, vanuit mijn raam kijk ik daar al 2 maanden uit op een stelletje dat gezamelijk heel druk bezig is hun huis op te knappen. Zouden ze toch te hard van stapel zijn gelopen?
Dit ben ik, zoals je ziet uitzicht vanuit de achterkant op die straat. Straks toch maar ff checken.
http://maps.google.com/ma(...)0.0017,0.002768&z=19
Ze woonden iets verder richting Geileriddersplein denk ik, boven waar (vroeger?) die computerwinkel zat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef picodealion het volgende:
Mwah, zo'n superuitzicht heb ik niet hoor? Wel op de Eusebius, maar ik zie vooral de velperpoortslangstraat en verder niets bijzonders.
Is dat die straat bij ratelband en de kruitvat? Ik liep er net langs, vroeg me af wat het wasquote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:42 schreef remlof het volgende:
ArnhemNL Arnhem Citytweet
Prio 1 Instorting gebouw VELPERPOORTSLANGSTRAAT 40 #Arnhem 3671 3631 ch05 http://bit.ly/hEfSeO
2 minutes ago
Hier is toch geen aardbeving geweest?
Die ja. Ik ben pas vannacht laat thuis dus ik vraag me af of er nog wat te zien valt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 16:45 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Is dat die straat bij ratelband en de kruitvat? Ik liep er net langs, vroeg me af wat het was
Ik dacht ook 2001 ofzo, kan me niet herinneren dat ze daar onlangs nog aan het bouwen waren.quote:
Zo, klacht ingevuld bij Breng.quote:Wij stellen reacties van onze reizigers bijzonder op prijs. Een zorgvuldige behandeling van uw melding hoort daar voor ons bij.
Lijn 5 al voor de zoveelste keer niet komen opdagen.quote:
Ik had laatst een chauffeur die zat te rokenquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lijn 5 al voor de zoveelste keer niet komen opdagen.
Melding van maken.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:34 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ik had laatst een chauffeur die zat te roken
Het niet komen opdagen is niet zo'n probleem (uiteindelijk). Het gaat ook om de frequentie. Als ik die van 19.04 uur net mis en dan verwacht dat die van 19.17 uur wel komt, dan is het gewoon zwaar kut als die niet komt. Want dan moet ik wachten tot 19.34 uur. En na een werkdag van 8 uur en ook nog 3 uur reizen ben ik liever zo snel mogelijk thuis.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:32 schreef donroyco het volgende:
[..]
Lijn 5 al voor de zoveelste keer niet komen opdagen.
quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik had met carnaval een chauffeur die verkleed was.
Als arabier?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:42 schreef tliciouz het volgende:
Ik had met carnaval een chauffeur die verkleed was.
Toen ik nog in Presikhaaf woonde, deed ik alles van en naar het station op de fiets. Zo'n gedoe die bussen.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het niet komen opdagen is niet zo'n probleem (uiteindelijk). Het gaat ook om de frequentie. Als ik die van 19.04 uur net mis en dan verwacht dat die van 19.17 uur wel komt, dan is het gewoon zwaar kut als die niet komt. Want dan moet ik wachten tot 19.34 uur. En na een werkdag van 8 uur en ook nog 3 uur reizen ben ik liever zo snel mogelijk thuis.
En als je dan op Willemsplein staat te wachten, word je niet vrolijk met dat bord. Ik schijt daar meestal 7 kleuren als ik mijn bus weer eens niet zie op dat dingquote:Op vrijdag 11 maart 2011 20:41 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het niet komen opdagen is niet zo'n probleem (uiteindelijk). Het gaat ook om de frequentie. Als ik die van 19.04 uur net mis en dan verwacht dat die van 19.17 uur wel komt, dan is het gewoon zwaar kut als die niet komt. Want dan moet ik wachten tot 19.34 uur. En na een werkdag van 8 uur en ook nog 3 uur reizen ben ik liever zo snel mogelijk thuis.
Dat is echt zwaar vervelend, ik heb er bij m'n werk (in Zeistquote:Op zaterdag 12 maart 2011 11:18 schreef Guppyfriend het volgende:
Die borden hangen er ook gewoon voor de sierEerst gaat je bus er nog op, dan verdwijnt ie, en komt ie gewoon niet meer opdagen. Ik ben blij dat het weer fietsweer is. Ik besteed liever geld aan de bewaakte stalling, dan aan de bussen.
Ja dat zag ik al, maar zat verkeerd te kijken, het duifje is nog iets verderquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:23 schreef remlof het volgende:
Naar Immerloo denk ik:
ArnhemNL Arnhem Citytweet
Prio 1 Binnenbrand KLEEFSEPLEIN 257 #Arnhem 3731 3653 ch05 http://bit.ly/hkJTL6
2 minutes ago
La Place en de Hemaquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand trouwens of er morgenvroeg dingen open zijn waar je koffie kan drinken rond een uurtje of 11?
Nou, als je zag wat er allemaal heen ging, dan zul je denken dat het een flinke keuken is.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:32 schreef Omniej het volgende:
[..]
Het klinkt inderdaad niet erg indrukwekkend.
Ik niet, moet morgen werken. Misschien ga ik wel even naar Nescio.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:39 schreef donroyco het volgende:
Wie is er vanavond in de stad te vinden?
Ik ben er misschien evenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:39 schreef donroyco het volgende:
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand trouwens of er morgenvroeg dingen open zijn waar je koffie kan drinken rond een uurtje of 11?
Ik ga vitesse aanmoedigenquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:39 schreef donroyco het volgende:
Bagels & Beansquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:31 schreef tliciouz het volgende:
Ik wil meeten! :dquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik zeg meeten! Maar goed daar komt uiteindelijk toch niets van dat weten we allemaal.
Het ligt eraan met hoeveel..quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:40 schreef tliciouz het volgende:
Ik zeg meeten! Maar goed daar komt uiteindelijk toch niets van dat weten we allemaal.
Ik denk alleen wel dat het dure koffie wordt na drie collectenquote:
Je slaat de spijker op z'n kop.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:51 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ik denk alleen wel dat het dure koffie wordt na drie collecten
Maar waarom moet je op zondagmorgen buiten de deur koffie drinken? Komen de schoonouders en is je appartement niet opgeruimd?
non-fictief wel dan?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:53 schreef remlof het volgende:
Ik zou m'n ziel nooit aan een fictief opperwezen verkopen
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |