neequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
vanaf welke kant kijk jij erop dan? de onderkant?
Ik niet.quote:
Oh die zie ik weleens rijden over de janssingel, echt zo'n mooi dingquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Toffe shit, ik leer echt veel vandaag!![]()
waar wikipedia al niet goed voor is.
Nicequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Toffe shit, ik leer echt veel vandaag!![]()
waar wikipedia al niet goed voor is.
8?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Vandaag stopte mijn trein op een ander perron dan mijn vertrouwde 7zo mooi met dat nieuwe dak en echt overal werken mensen, ik zie de vooruitgang wél.
Ik kan me de tijd nog goed herinneren dat mijn trein op spoor 9 stond en met de spoortunnel en die kipjestent en de kaartjesautomaten middenin de hal.
Eigenlijk was dat wel wat krap als ik eraan terug denk. Maargoed, hoe oud was ik toen het station nog normaal was?
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Vandaag stopte mijn trein op een ander perron dan mijn vertrouwde 7zo mooi met dat nieuwe dak en echt overal werken mensen, ik zie de vooruitgang wél.
Vorig jaar, toen ik het hele jaar heb getreind naar mijn werk, heb ik toch ook echt de nodige vooruitgang mogen aanschouwen heur. Maar het is wel vaak zo bij bouwprojecten dat het ineens een heel stuk sneller lijkt te gaan, denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef Omniej het volgende:
Tot een paar maanden terug had ik echt het idee dat ik het nieuwe station niet meer mee zou gaan maken, maar ik begin er de laatste tijd wel weer vertrouwen in te krijgen nu ik echt merkbare vooruitgang zie.
Ben nu 16, toen mijn ouders gingen scheiden was ik 9 en ik weet nog wel dat ik altijd een ijsje bij de swirl wilde halen, dus toen was het nog normaal en toen ik naar de eerste klas ging was dat nieuwe gebeuren in gebruik genomen volgens mij.quote:
Toen ik 12 was, was het station nog normaal, dus je ziet er 4 jaar naastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef picodealion het volgende:
Ik maakte een grapje, maar ik zat nog verbazingwekkend dichtbij,.
Die hebben ze toch ook elke zomer in het tijdelijke station gehad?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:10 schreef gewoonfaye het volgende:
en ik weet nog wel dat ik altijd een ijsje bij de swirl wilde halen
Ja klopt, maar ik had het over de swirl in het oude stationquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Die hebben ze toch ook elke zomer in het tijdelijke station gehad?
Yep daar, die vage steeg van Velperplein naar Geileriddersplein.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:49 schreef picodealion het volgende:
Welke is dat nou precies dan? Die waar snelbander vroeger zat, achter de Pipoos langs?
Hey daar hebben vrienden van mij ook gewoond, hadden vanaf hun balkon/dakterras een fantastisch uitzicht over de binnenstad.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 14:52 schreef picodealion het volgende:
Mwhehe, vanuit mijn raam kijk ik daar al 2 maanden uit op een stelletje dat gezamelijk heel druk bezig is hun huis op te knappen. Zouden ze toch te hard van stapel zijn gelopen?
Dit ben ik, zoals je ziet uitzicht vanuit de achterkant op die straat. Straks toch maar ff checken.
http://maps.google.com/ma(...)0.0017,0.002768&z=19
Ze woonden iets verder richting Geileriddersplein denk ik, boven waar (vroeger?) die computerwinkel zat.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 15:00 schreef picodealion het volgende:
Mwah, zo'n superuitzicht heb ik niet hoor? Wel op de Eusebius, maar ik zie vooral de velperpoortslangstraat en verder niets bijzonders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |