Ik heb ook nog bij de 5th Avenue gewerkt. Niet mijn smaak muziek maar wel erg gezellig daar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh nee, dacht dat jij ooit zei bij een van de kroegen op de korenmarkt te werken
Trolley bussen zijn clean...quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
En weer wat geleerd (wist niet dat trollybussen al zo lang bestaan)
vanaf welke kant kijk jij erop dan? de onderkant?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:22 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Vooruitgang? Ik zag alleen dat ze de voegen op t perron aan t dichtkitten waren
Die hele oude trolley van die foto zie je soms ook nog weleens rondrijden trouwens, toch? Voor speciale gelegenheden, denk ik.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:26 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
En weer wat geleerd (wist niet dat trollybussen al zo lang bestaan)
die kun je huren yupyupquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Die hele oude trolley van die foto zie je soms ook nog weleens rondrijden trouwens, toch? Voor speciale gelegenheden, denk ik.
Weleens zien rijden met één zo'n oud stel erin. "Ik wil nog één keer met dezelfde bus als vroegah, Mien. Voordat ik de pijp uit ga.quote:
heheheeh Waldorf & Statlerquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:43 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weleens zien rijden met één zo'n oud stel erin. "Ik wil nog één keer met dezelfde bus als vroegah, Mien. Voordat ik de pijp uit ga."
Toffe shit, ik leer echt veel vandaag!quote:De 101 is de eerste bus uit de serie 101-136, gebouwd in 1949 voor het Arnhems trolleybusnet.
De bus is te huur bij bijzondere gelegenheden en rijdt op zondagen in augustus twee ritten voor het publiek
neequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:38 schreef Xiance het volgende:
[..]
vanaf welke kant kijk jij erop dan? de onderkant?
Ik niet.quote:
Oh die zie ik weleens rijden over de janssingel, echt zo'n mooi dingquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Toffe shit, ik leer echt veel vandaag!![]()
waar wikipedia al niet goed voor is.
Nicequote:Op donderdag 10 maart 2011 21:45 schreef delano.888 het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Toffe shit, ik leer echt veel vandaag!![]()
waar wikipedia al niet goed voor is.
8?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Vandaag stopte mijn trein op een ander perron dan mijn vertrouwde 7zo mooi met dat nieuwe dak en echt overal werken mensen, ik zie de vooruitgang wél.
Ik kan me de tijd nog goed herinneren dat mijn trein op spoor 9 stond en met de spoortunnel en die kipjestent en de kaartjesautomaten middenin de hal.
Eigenlijk was dat wel wat krap als ik eraan terug denk. Maargoed, hoe oud was ik toen het station nog normaal was?
Ik ook.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:05 schreef gewoonfaye het volgende:
Vandaag stopte mijn trein op een ander perron dan mijn vertrouwde 7zo mooi met dat nieuwe dak en echt overal werken mensen, ik zie de vooruitgang wél.
Vorig jaar, toen ik het hele jaar heb getreind naar mijn werk, heb ik toch ook echt de nodige vooruitgang mogen aanschouwen heur. Maar het is wel vaak zo bij bouwprojecten dat het ineens een heel stuk sneller lijkt te gaan, denk ik.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:25 schreef Omniej het volgende:
Tot een paar maanden terug had ik echt het idee dat ik het nieuwe station niet meer mee zou gaan maken, maar ik begin er de laatste tijd wel weer vertrouwen in te krijgen nu ik echt merkbare vooruitgang zie.
Ben nu 16, toen mijn ouders gingen scheiden was ik 9 en ik weet nog wel dat ik altijd een ijsje bij de swirl wilde halen, dus toen was het nog normaal en toen ik naar de eerste klas ging was dat nieuwe gebeuren in gebruik genomen volgens mij.quote:
Toen ik 12 was, was het station nog normaal, dus je ziet er 4 jaar naastquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:19 schreef picodealion het volgende:
Ik maakte een grapje, maar ik zat nog verbazingwekkend dichtbij,.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |