Neen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij moet ook nog op dat kaartje. Remlof, regel es.
Hij was lekker inderdaad. Vonden mijn katten ook,quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
![]()
. Ja! In ruil voor 2 biertjens
. Leeft ie niet meer nee? Was een fijne bank
Ze zaten vast op elkaars nek.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een krukje, anders konden ze er niet bij
Check.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ok ok ok zet me er maar bij dan
Dat komt volgens mij omdat ze nog geen internet hebben in Arnhem zuid.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
We zitten wel lekker op een kluitje zo met de meerderheid net ten noorden van het centrum
Zouden ze daar inbellen via een satelliet dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij omdat ze nog geen internet hebben in Arnhem zuid.
Klopt, zit altijd in de bieb te internetten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij omdat ze nog geen internet hebben in Arnhem zuid.
OMG!! DE BIEB IN ARNHEM IS WEG!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, zit altijd in de bieb te internetten.
Nee, dat is meer Knotsenburg-Noordquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
Arnhem Zuid is dan ook geen Arnhem.
De grote?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
OMG!! DE BIEB IN ARNHEM IS WEG!!
ik zag het gister ineens
of ik kijk scheel??quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:57 schreef picodealion het volgende:
Wat? Ik liep er net nog langs, niks van meegekregen?.
Ik lees hier ook niks: www.bibliotheekarnhem.nl - pas op, pratende site!!11!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
of ik kijk scheel??
maar volgens mij is de bieb een heel stuk ingekrompen hoor!
Lowlander uit Arnhem?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:17 schreef whosvegas het volgende:
Daar ben ik jaren niet meer geweest. Kan me nog herhinneren dat ik daar massa's cd huurde, om ze vervolgens op te nemen op een cassette bandje.
En natuurlijk sterrenkunde boeken haalde ik er vandaan
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
We gaan hard, we gaan lekker, we gaan helemaal losss
ja we doen het allemaaal
Ieder zijn dingquote:
Jupquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:52 schreef picodealion het volgende:
Wel lekker dat TNT pakketjes tegenwoordig gewoon bij de Spar worden achtergelaten, die zijn tenminste wat langer open dan het postkantoor.
En je hebt ook bij de mac gewerkt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef picodealion het volgende:
Die winkel is altijd al kut geweest, of er nou Groenewoudt, Konmar, Super of Spar in zit. Ik heb er nog gewerkt toen het konmar was,.
Als ik dat doe vergeet ik altijd de helft. Daarom AH Klarendal, ook om tokkies te kijken in hun natuurlijke habitat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef tliciouz het volgende:
Ik haal elke dag wel ergens anders boodschappen.
Ja. En bij de Albert Heijn op de van Pabststraat. Je moet wat, om aan je zakgeld te komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En je hebt ook bij de mac gewerkt?
Haha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik dat doe vergeet ik altijd de helft. Daarom AH Klarendal, ook om tokkies te kijken in hun natuurlijke habitat.
Ik vind de plus wel mee vallen, vind de spar pas belachelijk duur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:06 schreef _Loki het volgende:
Plus heheh
Belachelijk duur. Euroshopperstokbrood voor 30ct en halve kilo pinda's voor 35ct.
heuh liwwadder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef neen het volgende:
Bij de AH in Presikhaaf staan wel irritant veel koters te schreeuwen om voetbalplaatjes.
Dat is inderdaad de mooiste AH die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Quickie_Brat het volgende:
AH op de Lawick van Pabststraatlekker klooien met de scanner en geen wachtrij bij de kassa
Die winkel vind ik juist helemaal niet fijn. Eigenlijk altijd AH aan de buitensingelquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de mooiste AH die ik ooit gezien heb
Maar ik doe 9 van de 10 keer gewoon boodschappen bij 'mijn' C1000 aan de Hommelseweg op 2 minuten lopen.
Ik vind die AH perfect, enorm veel parkeerruimte, schoon, heel groot assortiment en je hoeft niet te wachten bij de kassa omdat je zelf je boodschappen scant.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Die winkel vind ik juist helemaal niet fijn. Eigenlijk altijd AH aan de buitensingel![]()
AH op Presikhaaf vond ik ook een fijne winkel toen ik daar ooit werkte.
Kipquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef _Loki het volgende:
Ik ga naar de subway. Wat zal ik op m'n broodje doen? Ik ben inspiratieloos.
Die is aan de verkeerde kant van de Rijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn boodschappenwinkel is de AH XL
Boeiuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is aan de verkeerde kant van de Rijn
Daar wonen wel de knapste mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar wonen wel de knapste mensen.
Die bacon cheese melt shitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef _Loki het volgende:
Ik ga naar de subway. Wat zal ik op m'n broodje doen? Ik ben inspiratieloos.
Ik ook pas sinds kort, ben er niet zo'n fan van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Xiance het volgende:
ik ben eigenlijk nog nooit bij subway geweest
hebben ze wel lekker ebroodjes dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds kort, ben er niet zo'n fan van.
Schaam jequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Xiance het volgende:
ik ben eigenlijk nog nooit bij subway geweest
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds kort, ben er niet zo'n fan van.
Second thatquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nouuuuu, in het Centrum zitten ook leuke studentes hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |