_01.jpg)

Aan de kant van de Prenatal?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef picodealion het volgende:
Ja dat moet Remlof even fixen denk ik. Mag hij me meteen op de Looierstraat zetten, op de hoek met de Telefoonstraat.
PM dan naar remlof je gebiedje/straatquote:
Boven Chico's palace. Tegenover Prénatal denk ik, al kan ik me niet herinneren waar die precies zit,quote:
Zat, wat deed je dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:02 schreef picodealion het volgende:
Ohja, bij jou zat ik op school. Mwhehe, verwarring.
Thanks!quote:
Die wist mij al te pinpointen.quote:
Ohquote:
Stiekeme editerquote:
Check, 18 ernemmers nu op de mep.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:10 schreef picodealion het volgende:
[..]
Boven Chico's palace. Tegenover Prénatal denk ik, al kan ik me niet herinneren waar die precies zit,.
Haha, iedere keer als ik aan Chico's Place moet denken, denk ik aan het toffe Chico's Place-verhaalquote:
Gezellige avond gehad in de stad. Daarna nog wat honger, dus we gaan met een man of acht naar Chico's Place. Daar aangekomen is alleen nog links vooraan (die laagzittende poefjes) plek. Omdat er genoeg gedronken was en die poefjes niet echt zo meewerkten om je evenwicht te behouden, viel een vriend van mij tijdens het eten achterover van de poef half tegen de verwarming aan (niks aan de hand). Toen we weg wilden gaan en dus opstonden viel plotsklaps de verwarming van de muur. De buizen van de verwarming waren omgebogen. Chico hoorde het vallen van het ijzer ook en zei: "Komt goed, komt goed...". Dus toen zijn we naar buiten gegaan waar we keihard gelachen hebben.quote:
Woonde jij tegenover LasTeR dan?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:37 schreef picodealion het volgende:
Hehe, ik denk het ook ja. Leuke tent, jammer dat het wel allemaal echt zo goedkoop mogelijk is. 1 miniem stukje feta en 1 groen pepertje op mijn döner is echt niet genoeg.
Poeh, een jaar of 3 geleden?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Woonde jij tegenover LasTeR dan?Wanneer?
Nee, dat dacht ik niet... Een soort Justin Bieber kapsel van achteren gezien. En ik fietste nogal hard, dus had niet veel tijd om te kijkenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 13:09 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat kan
Had diegene krukken bij zich en liep hij mank?
De Looierstraatquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:05 schreef picodealion het volgende:
Ja dat moet Remlof even fixen denk ik. Mag hij me meteen op de Looierstraat zetten, op de hoek met de Telefoonstraat.
Wie niet? Ik hoor dagelijks (vooral nu met carnaval) dronken randdebielen die naar huis fietsen of op de bus gaan wachten. Ik geloof dat er eergister nog eentje van zijn fiets flikkerde,quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
De Looierstraatdaar ben ik zooo hard van m'n fiets gevallen...
Dat was ik, die heeft daar toch wel 20 jaar dienst gedaan geloof ik. Jammer, was ook wel een tof mens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:30 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar bo is helaas weg
Als het goed is zit ze nu in kronenburg
Ze stonk wel een beetjequote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat was ik, die heeft daar toch wel 20 jaar dienst gedaan geloof ik. Jammer, was ook wel een tof mens.
20 jaar lang gewerkt in de mac?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:50 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat was ik, die heeft daar toch wel 20 jaar dienst gedaan geloof ik. Jammer, was ook wel een tof mens.
Ik in ieder geval toen ie open lag, dat was vlak voor koninginnedag 2 jaar geleden. De hekken, borden en bouwmaterialen waren weg, dus ik reed met volle snelhuid de straat in. Was dat allemaal weggehaald voor koninginnedag, er was dus helemaal niet bestraat. Bam, daar lag ik... Het resultaat was verschikkelijk, ik had een enorme schaafwond op m'n jukbeenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:49 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wie niet? Ik hoor dagelijks (vooral nu met carnaval) dronken randdebielen die naar huis fietsen of op de bus gaan wachten. Ik geloof dat er eergister nog eentje van zijn fiets flikkerde,.
Oh heerlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:16 schreef tliciouz het volgende:
http://www.gelderlander.n(...)r-150-huizen-bij.ece
Die reacties. Wat zijn ze toch weer heerlijk positief over Malburgen.
Jazekerrr! Nog steeds geen vervanger voor bo gevonden..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:17 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jup, niet bijster intelligent maar ze werkte 3x zo hard als de rest.
Die studie kun je ook 'daar' doen en in Arnhem blijven wonenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef leonie-89 het volgende:
Rotterdam is best ok. Daar zit de Primark
EDIT: Oja, ik ga waarschijnlijk Arnhem verlaten en na de zomervakantie ODW wonen voor een nieuwe studie!
Verder nog oude rotten? Harry? Kar-Yin?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:35 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jazekerrr! Nog steeds geen vervanger voor bo gevonden..heldin
Harry is naar KFC kar yin ken ik niet.. Isabel, ken je die?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:25 schreef picodealion het volgende:
[..]
Verder nog oude rotten? Harry? Kar-Yin?
Wat Ade zegt, you can have the best of both worlds.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:19 schreef Adelante het volgende:
[..]
Die studie kun je ook 'daar' doen en in Arnhem blijven wonen
Primark!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:21 schreef leonie-89 het volgende:
Rotterdam is best ok. Daar zit de Primark
EDIT: Oja, ik ga waarschijnlijk Arnhem verlaten en na de zomervakantie ODW wonen voor een nieuwe studie!
Ik had gister pauze met mark, toen hadden we het over "toen hij nog een schort droeg" en dat was 4 jaar geleden. Maar dan moet je ed toch wel kennen lijkt me? Die was gister jarigquote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:21 schreef picodealion het volgende:
Harry naar KFC?!
En nee, Isabel ken ik niet. Ik zag wel dat Mark tegenwoordig manager is? (donkere jongen). Die heb ik nog getrained in de keuken,.
Wel gekregen, niet geopend.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
Kreeg laatst een brief van de politie in de bus, om mee te doen met Burgernet, hebben jullie die ook gehad? Doen er Ernem-Fok!kers aan mee? Snitchen mèn!
Niet gekregen, niet geopend.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
Kreeg laatst een brief van de politie in de bus, om mee te doen met Burgernet, hebben jullie die ook gehad? Doen er Ernem-Fok!kers aan mee? Snitchen mèn!
Wel gehad, wel gelezen, gelijk weggegooid.quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
Ow ja, daar moet ik me nog even voor opgeven. Lijkt me leuk om een smsje te krijgen steeds als het hommeles is in de buurt. Of je gaat lopen NSB'en kan je altijd nog per geval bekijkenquote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 11:24 schreef Garisson72 het volgende:
quote:Utrecht - Nieuwegein - zondag 6 maart 2011 16:32:37
Zondag 6 maart heeft de politie Burgernet ingezet in Nieuwegein op zoek naar twee opvallend kleine personen.
Rond 16.20 uur kreeg de politie een melding dat een man en een vrouw op een houten krukje, met een metalen haak, brievenbussen aan het leeghengelen waren op de Muiderschans. De politie ging met meerdere eenheden ter plaatse en zochten de omgeving af. Connexxion werd in kennis gesteld en de centralist startte een Burgernetactie. De actie werd na ongeveer tien minuten beëindigd. De personen werden niet meer aangetroffen.
Signalement verdachte 1:
- Volwassen man
- 1.20 - 1.40 meter
- Donkerblond haar
- Blauwe jas
- Blauwe spijkerbroek
Signalement verdachte 2:
- Volwassen vrouw
- 1.20 - 1.40 meter
- Lang blond haar
- Bruine jas
- Lichtblauwe spijkerbroek
Met een krukje, anders konden ze er niet bijquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:34 schreef _Loki het volgende:
...wtf
Lol wat brievenbussen leeghengelen?
Ik vond het al iets voor jou ja!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:28 schreef remlof het volgende:
Ow ja, daar moet ik me nog even voor opgeven. Lijkt me leuk om een smsje te krijgen steeds als het hommeles is in de buurt. Of je gaat lopen NSB'en kan je altijd nog per geval bekijken
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Zomg, de zoveelste reincarnatie van Q_B_!
Ik heb ooit een bank van jou gekocht. Die heeft het niet overleefd trouwens.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]! Stil, ik werd ziek van de verzoekjes om anale vluggertjes
Jij moet ook nog op dat kaartje. Remlof, regel es.quote:
quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:24 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik heb ooit een bank van jou gekocht. Die heeft het niet overleefd trouwens.
Neen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Jij moet ook nog op dat kaartje. Remlof, regel es.
Hij was lekker inderdaad. Vonden mijn katten ook,quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:25 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
![]()
. Ja! In ruil voor 2 biertjens
. Leeft ie niet meer nee? Was een fijne bank
Ze zaten vast op elkaars nek.quote:Op woensdag 9 maart 2011 16:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Met een krukje, anders konden ze er niet bij
Check.quote:Op woensdag 9 maart 2011 18:57 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Ok ok ok zet me er maar bij dan
Dat komt volgens mij omdat ze nog geen internet hebben in Arnhem zuid.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:44 schreef remlof het volgende:
We zitten wel lekker op een kluitje zo met de meerderheid net ten noorden van het centrum
Zouden ze daar inbellen via een satelliet dan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij omdat ze nog geen internet hebben in Arnhem zuid.
Klopt, zit altijd in de bieb te internetten.quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:47 schreef picodealion het volgende:
[..]
Dat komt volgens mij omdat ze nog geen internet hebben in Arnhem zuid.
OMG!! DE BIEB IN ARNHEM IS WEG!!quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Klopt, zit altijd in de bieb te internetten.
Nee, dat is meer Knotsenburg-Noordquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:54 schreef Quickie_Brat het volgende:
Arnhem Zuid is dan ook geen Arnhem.
De grote?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
OMG!! DE BIEB IN ARNHEM IS WEG!!
ik zag het gister ineens
of ik kijk scheel??quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:57 schreef picodealion het volgende:
Wat? Ik liep er net nog langs, niks van meegekregen?.
Ik lees hier ook niks: www.bibliotheekarnhem.nl - pas op, pratende site!!11!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
of ik kijk scheel??
maar volgens mij is de bieb een heel stuk ingekrompen hoor!
Lowlander uit Arnhem?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:17 schreef whosvegas het volgende:
Daar ben ik jaren niet meer geweest. Kan me nog herhinneren dat ik daar massa's cd huurde, om ze vervolgens op te nemen op een cassette bandje.
En natuurlijk sterrenkunde boeken haalde ik er vandaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |