De grote?quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:54 schreef Xiance het volgende:
[..]
OMG!! DE BIEB IN ARNHEM IS WEG!!
ik zag het gister ineens
of ik kijk scheel??quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:57 schreef picodealion het volgende:
Wat? Ik liep er net nog langs, niks van meegekregen?.
Ik lees hier ook niks: www.bibliotheekarnhem.nl - pas op, pratende site!!11!quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:00 schreef Xiance het volgende:
[..]
of ik kijk scheel??
maar volgens mij is de bieb een heel stuk ingekrompen hoor!
Lowlander uit Arnhem?quote:Op woensdag 9 maart 2011 21:17 schreef whosvegas het volgende:
Daar ben ik jaren niet meer geweest. Kan me nog herhinneren dat ik daar massa's cd huurde, om ze vervolgens op te nemen op een cassette bandje.
En natuurlijk sterrenkunde boeken haalde ik er vandaan
quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
We gaan hard, we gaan lekker, we gaan helemaal losss
ja we doen het allemaaal
Ieder zijn dingquote:
Jupquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:52 schreef picodealion het volgende:
Wel lekker dat TNT pakketjes tegenwoordig gewoon bij de Spar worden achtergelaten, die zijn tenminste wat langer open dan het postkantoor.
En je hebt ook bij de mac gewerkt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef picodealion het volgende:
Die winkel is altijd al kut geweest, of er nou Groenewoudt, Konmar, Super of Spar in zit. Ik heb er nog gewerkt toen het konmar was,.
Als ik dat doe vergeet ik altijd de helft. Daarom AH Klarendal, ook om tokkies te kijken in hun natuurlijke habitat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef tliciouz het volgende:
Ik haal elke dag wel ergens anders boodschappen.
Ja. En bij de Albert Heijn op de van Pabststraat. Je moet wat, om aan je zakgeld te komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En je hebt ook bij de mac gewerkt?
Haha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik dat doe vergeet ik altijd de helft. Daarom AH Klarendal, ook om tokkies te kijken in hun natuurlijke habitat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |