quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:35 schreef gewoonfaye het volgende:
We gaan hard, we gaan lekker, we gaan helemaal losss
ja we doen het allemaaal
Ieder zijn dingquote:
Jupquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:52 schreef picodealion het volgende:
Wel lekker dat TNT pakketjes tegenwoordig gewoon bij de Spar worden achtergelaten, die zijn tenminste wat langer open dan het postkantoor.
En je hebt ook bij de mac gewerkt?quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:40 schreef picodealion het volgende:
Die winkel is altijd al kut geweest, of er nou Groenewoudt, Konmar, Super of Spar in zit. Ik heb er nog gewerkt toen het konmar was,.
Als ik dat doe vergeet ik altijd de helft. Daarom AH Klarendal, ook om tokkies te kijken in hun natuurlijke habitat.quote:Op donderdag 10 maart 2011 07:46 schreef tliciouz het volgende:
Ik haal elke dag wel ergens anders boodschappen.
Ja. En bij de Albert Heijn op de van Pabststraat. Je moet wat, om aan je zakgeld te komenquote:Op donderdag 10 maart 2011 10:34 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
En je hebt ook bij de mac gewerkt?
Haha.quote:Op donderdag 10 maart 2011 10:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Als ik dat doe vergeet ik altijd de helft. Daarom AH Klarendal, ook om tokkies te kijken in hun natuurlijke habitat.
Ik vind de plus wel mee vallen, vind de spar pas belachelijk duur.quote:Op donderdag 10 maart 2011 12:06 schreef _Loki het volgende:
Plus heheh
Belachelijk duur. Euroshopperstokbrood voor 30ct en halve kilo pinda's voor 35ct.
heuh liwwadder.quote:Op donderdag 10 maart 2011 18:39 schreef neen het volgende:
Bij de AH in Presikhaaf staan wel irritant veel koters te schreeuwen om voetbalplaatjes.
Dat is inderdaad de mooiste AH die ik ooit gezien hebquote:Op donderdag 10 maart 2011 14:03 schreef Quickie_Brat het volgende:
AH op de Lawick van Pabststraatlekker klooien met de scanner en geen wachtrij bij de kassa
Die winkel vind ik juist helemaal niet fijn. Eigenlijk altijd AH aan de buitensingelquote:Op donderdag 10 maart 2011 18:43 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de mooiste AH die ik ooit gezien heb
Maar ik doe 9 van de 10 keer gewoon boodschappen bij 'mijn' C1000 aan de Hommelseweg op 2 minuten lopen.
Ik vind die AH perfect, enorm veel parkeerruimte, schoon, heel groot assortiment en je hoeft niet te wachten bij de kassa omdat je zelf je boodschappen scant.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:00 schreef leonie-89 het volgende:
[..]
Die winkel vind ik juist helemaal niet fijn. Eigenlijk altijd AH aan de buitensingel![]()
AH op Presikhaaf vond ik ook een fijne winkel toen ik daar ooit werkte.
Kipquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef _Loki het volgende:
Ik ga naar de subway. Wat zal ik op m'n broodje doen? Ik ben inspiratieloos.
Die is aan de verkeerde kant van de Rijnquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:20 schreef Guppyfriend het volgende:
Mijn boodschappenwinkel is de AH XL
Boeiuhquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Die is aan de verkeerde kant van de Rijn
Daar wonen wel de knapste mensen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Leugens.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar wonen wel de knapste mensen.
Die bacon cheese melt shitquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef _Loki het volgende:
Ik ook pas sinds kort, ben er niet zo'n fan van.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Xiance het volgende:
ik ben eigenlijk nog nooit bij subway geweest
hebben ze wel lekker ebroodjes dan?quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds kort, ben er niet zo'n fan van.
Schaam jequote:Op donderdag 10 maart 2011 19:52 schreef Xiance het volgende:
ik ben eigenlijk nog nooit bij subway geweest
quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:53 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook pas sinds kort, ben er niet zo'n fan van.
Second thatquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nouuuuu, in het Centrum zitten ook leuke studentes hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 19:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:35 schreef tliciouz het volgende:
Geef mij maar die kroketten van Ratelband.
Cater je op de korenmarkt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:25 schreef Xiance het volgende:
ik werk in de catering.. dus ja dat weet ik
Die haalt iig optimale rendement uit het vloeroppervlakte van zijn pandje, 3 verschillende eetzaken.quote:
Dat is bij de FEBO niet anders hoorquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je weet dat de muizen daar gewoon overdag over de vloer lopen he
Bij de subway anders ook.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef Michhas het volgende:
[..]
Je weet dat de muizen daar gewoon overdag over de vloer lopen he
True that.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:42 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is bij de FEBO niet anders hoor
Kom jij ook bij de bovenste klepjes?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:44 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Daar zitten veel euro's in van mij.
Volgens mij niet!quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:46 schreef Adelante het volgende:
[..]
Kom jij ook bij de bovenste klepjes?
Ik denk altijd dat die het minst 'vers' zijn, omdat iedereen die pakt en dus doorgeschoven wordenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij niet!![]()
Ik pak altijd de kroketten die op ooghoogte liggen.
Jij woont heul niet in Arnhemquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:52 schreef DevilsWhore het volgende:
wat een doofus bij domino's. Pizza besteld, komt het brengen, ik doe de deur open, GOEDEMORGEEHHH.
kutalto's.
Sorry, die patat vind ik echt zum kotzen!quote:
Heul wel, kijk op het kaartje.quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:55 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij woont heul niet in Arnhem [ afbeelding ]
Ohquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Heul wel, kijk op het kaartje.
Je moet ook geen friet daar halenquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Sorry, die patat vind ik echt zum kotzen!
HOI MIEGAST!quote:
Ik wel, jij nietquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
How are you
Ik spreek je bijna nooit meerKom je nog wel eens in GTRD?
Speelgoed?quote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, jij niet
im ok, net gevoederd. Zo verder met spullen pakken voor vakantie, terwijl mn vriend met zn speelgoed zit te klotenmet jou?
Oh nee, dacht dat jij ooit zei bij een van de kroegen op de korenmarkt te werkenquote:
Kloptquote:Op donderdag 10 maart 2011 20:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik wel, jij niet
im ok, net gevoederd. Zo verder met spullen pakken voor vakantie, terwijl mn vriend met zn speelgoed zit te klotenmet jou?
Landbouwvoertuigenfreak, zit nu 1 of andere mini tractor uit elkaar te halen.quote:
Waarom niet eigenlijk?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Michhas het volgende:
[..]
Klopt
Gaat wel, volgende week operatie aan mijn knie
Lijkt me best leuk om te doen.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh nee, dacht dat jij ooit zei bij een van de kroegen op de korenmarkt te werken
Vind het niet meer zo leuk daarquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:04 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Waarom niet eigenlijk?
waarom wordt je geopereerd?
Lijkt me niks, werktijden niet en het feit dat iedereen lam is die je moet bedienen...quote:
bahh! Hoe komt?quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:05 schreef Michhas het volgende:
[..]
Vind het niet meer zo leuk daar
Er is 2 weken geleden een stuk kraakbeen losgeschoten. Zit al 2 weken thuis
Oh leuk juist! Heb het al eerder gedaan, lekker beetje ouwehoeren achter de bar enzo.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:07 schreef Adelante het volgende:
[..]
Lijkt me niks, werktijden niet en het feit dat iedereen lam is die je moet bedienen...
Geen idee, users voornamelijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
bahh! Hoe komt?
waarom neit zo leuk meer?PM desnoods.
Wie?quote:
Nee.quote:
Oke.quote:
nein sir.. ik heb nog nooit op de korenmarkt gewerkt.. wel gezopenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:02 schreef Adelante het volgende:
[..]
Oh nee, dacht dat jij ooit zei bij een van de kroegen op de korenmarkt te werken
Er zit wel een klok op!quote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
De kerk is eind deze maand mooi ingepakt..
/offtopic
Daaromquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:16 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Oke.Maar het grootste deel is toch weg.
okequote:
bronquote:Langs de brug staan 2 bunkers uit de oorlog. Vanaf hier loopt een trap naar beneden. Op deze trap en in de bunker zijn nog steeds kogelgaten te zien. In de bunker staat ook een monument ter nagedachtenis van de soldaten die overleden zijn.
Vooruitgang? Ik zag alleen dat ze de voegen op t perron aan t dichtkitten warenquote:Op donderdag 10 maart 2011 21:19 schreef Xiance het volgende:
t blijft een armoedig bouwval zo in de steigers.. maargoed dat is momenteel met wel meer plekken
al moet ik zeggen.. wij kijken natuurlijk op het bouwval dat station moet gaan worden.. maar wij zien dagelijks vooruitgang
Dude, steak & cheese met Southwest natuurlijk.quote:Op donderdag 10 maart 2011 19:04 schreef _Loki het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |