moet jij er weer perse over doorgaan?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Jezus wat is dit topic verkracht.
Toch knap als je op 3 verschillende fora wordt uitgekotst, en dan nog niet beseft dat je debiel overkomt.
die klerenquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:05 schreef Ethanolic het volgende:
Weet je wie echt keihard de echte Zyzz overruled, control+F 'Fusionfreak' [PICS ONLY] #51 Wat draag jij vandaag
Je zit toch ook op BN?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:08 schreef Zyzz het volgende:
[..]
moet jij er weer perse over doorgaan?
maar welke 3 forums dan?
ik weet er namelijk maar 1
Ja die heb ik gemaakt 2 topics geleden, in de vriezer. helaas is het dan niet echt lekkerquote:Op woensdag 9 maart 2011 18:55 schreef Zyzz het volgende:
weet iemand trouwens nog een recept voor eiwitrepen zonder te hoeven bakken?
jouw entree was niet veel anders hoorquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:02 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
Jezus wat is dit topic verkracht.
Toch knap als je op 3 verschillende fora wordt uitgekotst, en dan nog niet beseft dat je debiel overkomt.
smaak maakt niet zoveel uitquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:31 schreef ukga het volgende:
[..]
Ja die heb ik gemaakt 2 topics geleden, in de vriezer. helaas is het dan niet echt lekker
De smaak was best goed, alleen valt het dus uit elkaar als je het uit de vriezer haalt :pquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:33 schreef Zyzz het volgende:
[..]
smaak maakt niet zoveel uit
maar kon je zo ook meenemen zonder dat ze uit elkaar vielen?
owquote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef ukga het volgende:
[..]
De smaak was best goed, alleen valt het dus uit elkaar als je het uit de vriezer haalt :p
ik had zelfs nog een foto gepost, ff zoeke
Dat hele gejank dat ze niet snapte waarom men kwark nam vlak voor het slapen gaan enzo. Dat ging ook meerdere pagina's door terwijl niemand er op zat te wachten. Ik heb meerde PM's in me inbox gehad die een beetje moe van dat bet-weterige-gedrag werden.quote:
Ik vind het nog steeds onzin.quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:51 schreef ukga het volgende:
[..]
Dat hele gejank dat ze niet snapte waarom men kwark nam vlak voor het slapen gaan enzo. Dat ging ook meerdere pagina's door terwijl niemand er op zat te wachten. Ik heb meerde PM's in me inbox gehad die een beetje moe van dat bet-weterige-gedrag werden.
Maar goed, ik ga geen namen noemen, en Let bygones be bygones
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds onzin.
Zeggen dat je voor het slapen gaan geen koolhydraten wilt eten, en daarom kwark eet (wat vol melksuiker zit), is gewoon tegenstrijdig.
en daar gaat ze weerquote:Op woensdag 9 maart 2011 20:06 schreef Waterpistoolheldin het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds onzin.
Zeggen dat je voor het slapen gaan geen koolhydraten wilt eten, en daarom kwark eet (wat vol melksuiker zit), is gewoon tegenstrijdig.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:08 schreef ukga het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had ik mn bek maar gehouden
kwark is gvd op bij ons...quote:Op woensdag 9 maart 2011 20:49 schreef 16meter het volgende:
Neem zo nog een lekker bakkie kwark voor het slapen gaan. Voor die langzame eiwitten weetjewel.
ik heb net nog kwark gehaald, was net op tijdquote:
heb je de foto al gevonden?quote:Op woensdag 9 maart 2011 19:36 schreef ukga het volgende:
[..]
De smaak was best goed, alleen valt het dus uit elkaar als je het uit de vriezer haalt :p
ik had zelfs nog een foto gepost, ff zoeke
quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:54 schreef ukga het volgende:
ingredienten;
3 scheppen caseine eiwitte
1 schep gewone eiwittenn
schep krokante muslie
schep havermout
ei
scheut melk
scheut honing
-->beetje roeren en in de vriezer gezet
Ziet er niet ontzettend lekker uit ofzo.quote:
het lijkt zo idd op een bak kotsquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:05 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Ziet er niet ontzettend lekker uit ofzo.
quote:
als je het verwarmt, dan gaat de bw omlaagquote:Op woensdag 9 maart 2011 22:10 schreef ukga het volgende:
[..]
het lijkt zo idd op een bak kotsmaar het is serieus lekker
(ik had ook al een derde van het 'deeg' rauw naar binnen gewerkt
)
maar in de oven bakken is toch beter als je de reep me wilt nemen ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |