quote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar wat dingen af te leren, zoals nerveus worden.Yep, da's zeker zo. Maar niet onmogelijk natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me ook geen goed plan om tijdens het uitgaan werkelijk altijd dronken te zijn. De meeste fatsoenlijke en serieuze meisjes zitten niet te wachten op een drankorgel.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef richard_prf het volgende:
Ik durf simpelweg geen oogcontact te maken en met alcohol op durf ik dat wel. Ik had net niet genoeg alcohol op om echt raar over te komen. Maar ik dacht echt niet meer na hoe ik eruit zag en volgens mij kwam die meid steeds een stap dichter naar mij toe en wilde ze aangesproken worden.
Dat is ook de reden dat ik normaal altijd stop zodra ik aangeschoten ben. Maar met carnaval ga ik gewoon door en ik ben er heerlijk van opgeknapt. Zaterdag voelde me nog kut, nu voel ik me al 2 dagen goed en dat is een zeldzaamheid. Alleen heel jammer dat carnaval niet doorging vanavond.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen goed plan om tijdens het uitgaan werkelijk altijd dronken te zijn. De meeste fatsoenlijke en serieuze meisjes zitten niet te wachten op een drankorgel.
Misschien moet je ook gewoon als je nuchter bent eens goed opletten wie er interesse tonen. Weet zeker dat je dat nuchter veel beter ziet dan dronken.
Als je er echt zo uitziet als op de foto dan zou ik dat juist wel doen. Afentoe heb je aversie tegenover vrouwen nodig om schijt aan ze te krijgen en dat wel te durvenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef richard_prf het volgende:
Ik durf simpelweg geen oogcontact te maken en met alcohol op durf ik dat wel. Ik had net niet genoeg alcohol op om echt raar over te komen. Maar ik dacht echt niet meer na hoe ik eruit zag en volgens mij kwam die meid steeds een stap dichter naar mij toe en wilde ze aangesproken worden.
Volgende zaterdag ga ik het zeker proberen, maar toch nog met een paar biertjes opquote:Op maandag 7 maart 2011 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je er echt zo uitziet als op de foto dan zou ik dat juist wel doen. Afentoe heb je aversie tegenover vrouwen nodig om schijt aan ze te krijgen en dat wel te durven
Eet je al wel weer goed? Want volgensmij kan een slecht eetpatroon ook niet goed zijn voor je humeur.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik normaal altijd stop zodra ik aangeschoten ben. Maar met carnaval ga ik gewoon door en ik ben er heerlijk van opgeknapt. Zaterdag voelde me nog kut, nu voel ik me al 2 dagen goed en dat is een zeldzaamheid. Alleen heel jammer dat carnaval niet doorging vanavond.
Ja vandaag had ik een hot & spicey pizza gegeten en brood in ochtend en middag.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eet je al wel weer goed? Want volgensmij kan een slecht eetpatroon ook niet goed zijn voor je humeur.
oefenen en doorbijten is hartstikke moeilijk voor iemand als richard, omdat er nog steeds veel achterstand is.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is alleen maar een kwestie van oefening en doorbijten. De eerste stap is al gezet en dan is het gewoon een kwestie van proberen en na tijd word het een gewenning en word die nerveusheid heus wel minder.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens beide vrienden was dat meisje geïnteresseerd in mij en kwam ze langzaam naar mij toe. Vervolgens maakte ik oogcontact en glimlachte ik naar haar en toen begonnen we een gesprek.quote:in wat voor setting was het dat je met dat meisje praatte?
ik heb zelf een beetje 2 gedachtes voor me namelijk.
-of het meisje was in jouw geintereseerd (lees over de proximity radar) en dan maakt het eigenlijk niet uit wat je zegt
-of het was echt toevallig en spontaan dat je wat kon beginnen te zeggen
hehe lol. 1ste van wat ik dacht is het waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens beide vrienden was dat meisje geïnteresseerd in mij en kwam ze langzaam naar mij toe. Vervolgens maakte ik oogcontact en glimlachte ik naar haar en toen begonnen we een gesprek.
Tussendoor kwam er nog een andere gast naar haar toe en die zei "mag ik je een drankje aanbieden " wat ze accepteerde vervolgens keerde ze hem de rug toe na een 30 seconde gesprek en kwam ze terug en bleef ze met mij staan praten en vroeg ze dingen als waar ik vandaan kwam, hoe oud ik was en of ik nog studeerde etc. En ik zat na verloop van tijd de hele tijd aan haar voelsprieten (ze was verkleed als bij)
Dan ben je perfect voor mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef richard_prf het volgende:
Mijn vrouwelijke collega's schatten me op 18-20.
Denk je niet dat het een reden kan zijn van mijn falen toen ik echt 18 was? Dat de meiden me gewoon zagen als 12 jaige ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je perfect voor mij![]()
![]()
Sowieso is dat toch beter gezien je ervaring? Dan kan je het ook beter proberen bij jongere meisjes en op die manier de verloren tijd/jeugd inhalen.
Ik denk soms juist dat Mylifeisgrey op dingen let die er helemaal niet toe doen....een hoop details en nutteloze informatie die hij post, waarvan menig fokker niet precies snapt waarom hij het deelt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:35 schreef richard_prf het volgende:
Ik moet wel zeggen dat je stukje interessant is om te lezen als je nog meer van dit soort nuttige details tegenkomt die je opvalt post dat dan als je wilt. Ik leer dan een beetje hoe vrouwen denken en het is goed om te weten dat ze dus hele andere redenen kunnen hebben dan beoordelingen op uiterlijk om je af te wijzen.
Dat is heel goed mogelijk. Meiden op die leeftijd daten sowieso al liever een oudere jongen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Denk je niet dat het een reden kan zijn van mijn falen toen ik echt 18 was? Dat de meiden me gewoon zagen als 12 jaige ofzo. Ik kreeg regelmatig te horen van mensen die dachten dat ik nog op de basisschool zat toen ik in 3VWO zat
.
Hij draaft wel een beetje door en doet alsof het onmogelijk is succes te boeken bij de dames als je niet helemaal doorhebt hoe een vrouw denkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk soms juist dat Mylifeisgrey op dingen let die er helemaal niet toe doen....een hoop details en nutteloze informatie die hij post, waarvan menig fokker niet precies snapt waarom hij het deelt.
ja dan was het op "een heel simpele logische manier" wel een versierpoging geworden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef richard_prf het volgende:
Ja eigenlijk was het dus geen versier poging anders had ik haar bijvoorbeeld een drankje moeten aanbieden en meer als een player moeten gedragen.
ja preciesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:42 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb sterke vermoedens dat het dan -in de buurt blijven bij je in de hoop dat jij op haar afkomt is.
Dus het kan zo zijn dat ik al die tijd niet lelijk was maar er gewoon te jong uitzag. En nu zie ik er gewoon ouder uit vanwege meer structuur in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk. Meiden op die leeftijd daten sowieso al liever een oudere jongen.
Die andere gast kon haar 100% zeker niet dus die probeerde haar te versieren maar hij was behoorlijk lelijk als ik eerlijk mag zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies
verder heb je het over "begonnen we een gesprek". dus zou ook nog wel kunnen zijn geweest dat ze gewoon alle 3 van die dingen die ik opnoemde deed.
edit: en die andere gast? was dat iemand die haar al kende? was dat iemand die haar alleen maar een drankje aanbood, en probeerde te 'versieren' zeg maar.
was dat iemand die iedereen (ook onbekenden/vaag-bekenden)drankjes aanboodt voor niets tijdens dat wilde carnaval?
had je het goed in de gaten? hoe dronken was jij?
en als wat was jij verkleed?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dus het kan zo zijn dat ik al die tijd niet lelijk was maar er gewoon te jong uitzag. En nu zie ik er gewoon ouder uit vanwege meer structuur in mijn gezicht.
Ik weet natuurlijk niet of je er toen echt jonger uitzag net als nu, maar het klinkt als een goeie mogelijkheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is verdomd goed mogelijk denk ik.
ah jammer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die andere gast kon haar 100% zeker niet dus die probeerde haar te versieren maar hij was behoorlijk lelijk als ik eerlijk mag zijn.
Ik was wel op het randje van aangeschoten/dronken. Ik ging als matroos.
Ik heb 1 foto, helaas kan je mijn toch wel mooie outfit niet zien.
Een drankje aanbieden werkt alleen in de films, Nederlandse meisjes vinden het om een of andere reden niet zo chill als jongens geld aan ze gaan uitgeven. De enige meisjes die dat fijn vinden zijn de meisjes die expres zonder geld uitgaan om te profiteren van de jongens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef richard_prf het volgende:
Ja eigenlijk was het dus geen versier poging anders had ik haar bijvoorbeeld een drankje moeten aanbieden en meer als een player moeten gedragen.
Oh dat dacht ik heel eventjes.quote:
ja. een drankje aanbieden is een heel cliche versierpoging/tijdkooppoging.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Een drankje aanbieden werkt alleen in de films, Nederlandse meisjes vinden het om een of andere reden niet zo chill als jongens geld aan ze gaan uitgeven. De enige meisjes die dat fijn vinden zijn de meisjes die expres zonder geld uitgaan om te profiteren van de jongens.
Je zag ook dat die jongen die haar een drankje aanbood binnen 30 seconden haar aandacht alweer kwijt was. Volgens mij willen meisjes een beetje het gevoel hebben dat zij die jongen versieren, een soort wisselwerking.
Nou toevallige studeerde ze in België in Leuven, een stad waar ik zelf al heel vaak ben geweest dus het gesprek kwam toen best spontaan los opeens.quote:-je over jezelf vertelt (Geen slechte dingen, wel goede dingen, dhv's)
-zorgt dat zij ook over haar vertelt
dus geen 1 richtingsverkeer over het hierbovenstaande.
je zegt dat je het over of jij en zij nog studeerde en zo had. dat is goed.
verder:
-hoe hoog het energy-level van de set, of dat van haar minstens evenaren.
-haar entertainen (dus niet saai laten worden)
-afentoe een complimentje(op het goede moment)
-afentoe een lichte iod van jouw kant /vraag
ja jij hebt achter de bar gestaan, dat had ik aleens ergens gelezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Mm.. ik heb een paar jaar achter de bar gestaan. En ik dénk (denk maarja da ben iikke hah) dat 't er aan ligt wie het drankje aanbiedt. Daar zijn meiden nogal kieskeurig in. En het kan ook te maken hebben met vertrouwen natuurlijk. Want wie weet wat die vreemde gozer, die je nieteens knap vindt, wellicht in dat drankje heeft gestopt?
ik denk dat voor pua-onderzoek dat je noemt dat het gesprek "spontaan losbarst" niet echt een goede indruk geeft wat er daadwerkelijk tijdens het versieren gebeurde. het kan zoveel betekenen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou toevallige studeerde ze in België in Leuven, een stad waar ik zelf al heel vaak ben geweest dus het gesprek kwam toen best spontaan los opeens.
Als je achter de bar staat en een meisje vraagt wat dan moet je wel reageren. En dat kan ik ook best. Op dat moment pak ik het wat zakelijker aan. En ja tussendoor, eromheen, vooraf en achteraf ontkom je op grote feesten natuurlijk niet aan contact met meiden. En het helpt wel als je de hele avond/nacht bent blootgesteld aan happy-happy-joy-joy en je drinkt zelf ook wat dan wordt je gewoon wat losser. Daarom ben ik niet super-bang voor meiden zoals jij en Richard. Ik durf best veel met ze. Ik ben alleen bang voor mijn uiterlijk. Het is gewoon een rotgevoel als je weet dat je er niet uitziet en leuke meisjes zien je. Ik voel mezelf al vaak erg vies en schilferig (soms kwam de eczeem en jeuk heftig opzetten en ga je krabben met alle gevolgen vandien) en als meisjes dan te dichtbij komen is gewoon een rotgevoel. En ik ben dik met een vrij onaantrkekelijk gezicht. Ergens wordt het bevestigd in je hoofd, en weet je dat je nooit kans zal maken bij die leuke meisjes. Dat weet je gewoon, iedereen kan inschatten. Contact maken, als ik me wat beter voel, is voor mij een makkie. Ook bij moeilijke meiden die moet je gewoon een beetje negeren, komt vanzelf. Maar het is ook weer niet zo dat ik eem meiden-magneet ben. Ik ben gewoon aardig en intelligent. Ik ben die uitzonderlijke indo-chinees en dat heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jij hebt achter de bar gestaan, dat had ik aleens ergens gelezen
daar wilde ik het nog eens over hebben dat ik het daarom wel een beetje vreemd vind dat je alsnog bijna helemaal geen contact met vrouwen hebt.
want voor barman zijn
-klinkt het alsof je beetje handig moet zijn met mensen
-je hebt een beetje kunnen bestuderen hoe versieren werkt, en wat er allemaal gebeurd in het cafe
-en je bent al in een heel sociale omgeving, opzich gewoon een beetje 'de baas'. dan kan je toch makkelijk mensen ontmoeten of niet?
Zoveel detail kan ik helaas niet meer herinneren maar verder is wat je schreef wel interessant en k zal het meenemen als ik weer eens in gesprek kom met een meid om niet te simpele trucs te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat voor pua-onderzoek dat je noemt dat het gesprek "spontaan losbarst" niet echt een goede indruk geeft wat er daadwerkelijk tijdens het versieren gebeurde. het kan zoveel betekenen.
betekent het dat het spontaan losbarstte dat jij makkelijk dingen erover kon zeggen
betekent het dat het spontaan losbarstte omdat jij je teveel aan haar ging geven toen
betekent het dat het spontaan losbarstte omdat zij er ook helemaal ook in inging(dat is zeer goed).
je moet niet alleen maar over leuven gaan praten alsof je de leuven-pagina uit de encyclopedie aan het bespreken bent
daar moeten dingen bijkomen
dan moet je weten in welke fase je zit zodat je de 'dingen die er bijkomen' goed kan uitkiezen.
als je elkaar net kent, moet je het over basisdingen als leeftijd en dat je werkt enzo hebben
verder altijd verhalen over leuven met dhv's
(bijv:
-ik was daar een dagje heen(je bent een man van de wereld die niet alleen maar binnen zit)
-toen moest ik terug vanwege familie/vriend iets (je geeft om je familie/vrienden)
-ik deed daar zus en zo
als je elkaar al verder kent, kan je al rapport gaan maken. om een band te scheppen
-was jij bij dat standbeeld op het plein? ja ik ook!
-ja ik vond het ook een drukke stad
slechte voorbeelden geef ik....maargoed
ook is zeggen:"je studeert in leuven, dat vind ik goed een uni-opleiding...." een compliment-inkoppertje dat je haar genuinly aan het valuen bent of zij ook 'goed genoeg is' voor jou.
gaan zeggen :" en bevalt je studie je daar" is al weer meer een simpele versierpoging netzoals dat drankje voor haar kopen
Hier ben ik het ook wel mee eens. Had zelf ook niet heel veel succes met Nederlandse dames. Dat werd wel anders toen ik ging verhuizen naar het buitenlandquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Een drankje aanbieden werkt alleen in de films, Nederlandse meisjes vinden het om een of andere reden niet zo chill als jongens geld aan ze gaan uitgeven. De enige meisjes die dat fijn vinden zijn de meisjes die expres zonder geld uitgaan om te profiteren van de jongens.
Je zag ook dat die jongen die haar een drankje aanbood binnen 30 seconden haar aandacht alweer kwijt was. Volgens mij willen meisjes een beetje het gevoel hebben dat zij die jongen versieren, een soort wisselwerking.
Bedoel je daarmee oudere fok!ers die wel een normale tienerjeugd hebben gekend en toen ook al bezig waren met verkennen/leren versieren. En dus geen probleem hebben op later eleeftijd of..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Jammer dat de TT is verandert. Versieren op oudere leeftijd is totaal geen issue voor de meeste FOKkers. Alleen wel de fokkers in dit topic.
Ik bedoel dat de groep die moeite heeft met versieren op latere leeftijd in de minderheid is. Ongeacht wat voor jeugd diegene heeft gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee oudere fok!ers die wel een normale tienerjeugd hebben gekend en toen ook al bezig waren met verkennen/leren versieren. En dus geen probleem hebben op later eleeftijd of..
Normaal gesproken hebben jongens in hun tienerjaren niet zóveel te verduren gehad en komt het toch nog wel goed. Hun problemen zitten meisjes versieren en benaderen niet zo erg in de weg. Bij de een komt het meisjes versieren ietsjes later en bij de ander komt het ontdekken en experimenteren alsnog aanwaaien ondanks de problemen. Maar meestal is het dus niet zo erg als bv bij mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de groep die moeite heeft met versieren op latere leeftijd in de minderheid is. Ongeacht wat voor jeugd diegene heeft gehad.
ja, maar hoeft niet hoor ofzo. ik denk het alleen maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoveel detail kan ik helaas niet meer herinneren maar verder is wat je schreef wel interessant en k zal het meenemen als ik weer eens in gesprek kom met een meid om niet te simpele trucs te gaan gebruiken.
Dat weet ik dus niet. Maar zoals ik al zelf zei. Ik was ook niet bepaald een held maar ben door het verhuizen een stuk volwassener geworden en daar mee is alles zo'n beetje stukken soepeler gegaan. Ik kan het dus iedereen aanraden om van bepaalde slechte gewoontes of gedachten af te komen. En dan heb ik het niet over verhuizen van tytsjerkeradiel naar dokkum natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben jongens in hun tienerjaren niet zóveel te verduren gehad en komt het toch nog wel goed. Hun problemen zitten meisjes versieren en benaderen niet zo erg in de weg. Bij de een komt het meisjes versieren ietsjes later en bij de ander komt het ontdekken en experimenteren alsnog aanwaaien ondanks de problemen. Maar meestal is het dus niet zo erg als bv bij mij.
Ik weet dat de Hollander kotst op mensen die denken dat hun problemen erger zijn. Maar je hebt dan ook nooit in mijn schoenen gestaan. Ik ben een vrij normale jongen en wat ik heb geleerd is, en wat ik vrijwel zeker weet. Is dat een ander het vast en zeker niet beter had gedaan in mijn schoenen. Mensen, en dat zie ik, verschillen niet zo heel erg veel van mekaar kwa actie-reactie/onzekerheden/handelen dan bij een ander in bepaalde sitauaties. Er zit niet zoveel verschil in. Dus ook niet in het verloop en wat je allemaal ondertussen ervaart en meemaakt. Wat je denkt, de onzekerheden. De hel.
25 jaar zware eczeem zou ook jou breken tot je wordt zoals mij.
Dat moet inderdaad erg kut zijn voor je. Het klopt dat je echt een boost aan inspiratie kan krijgen in een nieuw gebied. Ik heb dat dus nu heel erg met Breda. Het lijkt wel alsof ik nu pas begin met leven en ik voel me 21 ofzo en ik bevind me alleen nog maar onder studenten. Ik ben mijn verloren tijd aan het inhalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je er gemiddeld uitziet, dan moet het dus gewoon goed komen met een beetje moeite. maar niet als je echt lelijk bent met een beschadigde huid. Ik zou me nieteens durven uitkleden voor een meisje. Ik ben het er wel mee eens dat verhzuien naar bijv een stad erg veel goeds kan doen. Ik krijg zelf na een dagje Amsterdam, itt. Purmerend, echt een boost aan inspiratie. Wat weer zakt na een uurtje als ik weer thuis ben natuurlijk. Dus eigenlijk zou ik 24/up dag blootgesteld moeten worden aan een stad. Ik heb er alleen geen geld voor en ik ben geen student. Dus een studentenwoning zit er jammer genoeg niet in (maar dan praat ik over mezelf)
hoe goed je huid is onder je kleren maakt helemaal niets uit met meisjes versieren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je er gemiddeld uitziet, dan moet het dus gewoon goed komen met een beetje moeite. maar niet als je echt lelijk bent met een beschadigde huid. Ik zou me nieteens durven uitkleden voor een meisje.
ik was ook zo van het weekend naar amsterdam centrum gereden. ik ging proberen wat populaire peacocking kleren te kopen voor het nachtleven, maar ik kon geen parkeerplek vinden, en toen raakte ik verdwaald en ik wist de weg niet. en toen ben ik maar weer zonder iets gedaan te hebben behalve wat rondjes rijden naar huis gereden.(Grote faal altijd zijn mijn uistapjes naar plekken).quote:Ik ben het er wel mee eens dat verhzuien naar bijv een stad erg veel goeds kan doen. Ik krijg zelf na een dagje Amsterdam, itt. Purmerend, echt een boost aan inspiratie. Wat weer zakt na een uurtje als ik weer thuis ben natuurlijk. Dus eigenlijk zou ik 24/up dag blootgesteld moeten worden aan een stad. Ik heb er alleen geen geld voor en ik ben geen student. Dus een studentenwoning zit er jammer genoeg niet in (maar dan praat ik over mezelf)
de perfecte oefening volgens pue-methodes, en toch gaat het mis met jequote:Máár mensen ontmoeten is voor mij hartstikke makkelijk. Ik ga zo de straat op. Spreek willekerig mensen aan van kinderen tot 16-jarigen tot heel oud. gewoon kleine praatjes, een hoi of iets. heel makkelijk. Echt heel heel makkelijk. Of je daar ergens mee komt als het om aantrekking gaat en sex en liefde... Nee dan weer jammer genoeg niet.
ik heb ook een misschien wat achterlijk idee die mij misschien wel zou helpen. misschien is dat ook wat voor jou om uit te voeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:52 schreef richard_prf het volgende:
Ik zit er toch aan te denken om wat sieraden aan te schaffen misschien verhoogd dat mijn status ofzo en hebben de dames iets meer om naar te kijken.
BTW donderdag heb ik nog een afspraak via internet met een meisje die me gaat vertellen of ik mijn lelijkheid inbeeld of niet. Ik heb haar overgehaald en ze gaat het doen volledig tegen haar zin in maar ik zei dat het veel voor me betekent. Maar nu donderdag dichterbij komt weet ik niet of ik het nog wel durf. Ik ben bang voor wat ze gaat zeggen.
En eigenlijk is het gewoon een achterlijke actie.
http://forum.viva.nl/quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe en waar heb je haar ontmoet dan (via internet)?
1 ding is zeker, Zaterdag ga ik 100% zeker een meid aanspreken. Afgelopen zaterdag was mijn eerste succes ooit en het geeft me zeker weten zelfvertrouwen. Ze leek oprecht geïnteresseerd ookal heb ik het natuurlijk verknald.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb ook een misschien wat achterlijk idee die mij misschien wel zou helpen. misschien is dat ook wat voor jou om uit te voeren.
1. ga naar kroeg,
2. spot een echt type meisje waar jij geintereseerd in kan zijn
3. houdt de sociale dynamiek in de gaten of ze veel wordt aangesproken, zoja ga naar stap 4, anders ga terug naar stap twee
4. loop op haar af, weet waar je mee bezig bent dat ze haar shields op dat moment omhoog heeft.
en dan tegen haar zeggen dat je nooit meisjes aanspreekt, en of je een tijdje bij haar in de buurt zou kunnen staan om te zien hoe jongens dat doen.
5. leer van anderen jongens, en leer ervan hoe het is om een meisej te zijn.
6. je hebt dingen geleerd. profit
Inderdaad gewoon wat dames aanspreken, niet geschoten is altijd mis !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
1 ding is zeker, Zaterdag ga ik 100% zeker een meid aanspreken. Afgelopen zaterdag was mijn eerste succes ooit en het geeft me zeker weten zelfvertrouwen. Ze leek oprecht geïnteresseerd ookal heb ik het natuurlijk verknald.
Ik ga proberen oogcontact te maken en met een beetje geluk lukt het en stap ik erop af.
Ik ga er in elk geval niet naar toe als ik vooraf geen bevestigende reactie krijg.
Mijn doel voor volgende zaterdag is eigenlijk het benaderen onder de knie te krijgen. Elk miesje die ik er wel ok vind uitzien ga ik oogcontact proberen mee te maken en dus niet meer wegkijken en naar de grond staren.
Je werkt jezelf helemaal op met dit soort strategische overwegingen. Het voedt alleen je onzekerheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb ook een misschien wat achterlijk idee die mij misschien wel zou helpen. misschien is dat ook wat voor jou om uit te voeren.
1. ga naar kroeg,
2. spot een echt type meisje waar jij geintereseerd in kan zijn
3. houdt de sociale dynamiek in de gaten of ze veel wordt aangesproken, zoja ga naar stap 4, anders ga terug naar stap twee
4. loop op haar af, weet waar je mee bezig bent dat ze haar shields op dat moment omhoog heeft.
en dan tegen haar zeggen dat je nooit meisjes aanspreekt, en of je een tijdje bij haar in de buurt zou kunnen staan om te zien hoe jongens dat doen.
5. leer van anderen jongens, en leer ervan hoe het is om een meisej te zijn.
6. je hebt dingen geleerd. profit
dan is je eerste indruk voor haar dat je oogcontact zoekt vanaf een afstandje voordat je al wat gezegd heb, .... ik zou het niet zo doen maargoed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
1 ding is zeker, Zaterdag ga ik 100% zeker een meid aanspreken. Afgelopen zaterdag was mijn eerste succes ooit en het geeft me zeker weten zelfvertrouwen. Ze leek oprecht geïnteresseerd ookal heb ik het natuurlijk verknald.
Ik ga proberen oogcontact te maken en met een beetje geluk lukt het en stap ik erop af.
Ik ga er in elk geval niet naar toe als ik vooraf geen bevestigende reactie krijg.
Mijn doel voor volgende zaterdag is eigenlijk het benaderen onder de knie te krijgen. Elk miesje die ik er wel ok vind uitzien ga ik oogcontact proberen mee te maken en dus niet meer wegkijken en naar de grond staren.
het is ook een idioot plan. het is alleen om eens een goede indruk te krijgen hoe het is voor een meisje in het cafe.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je werkt jezelf helemaal op met dit soort strategische overwegingen. Het voedt alleen je onzekerheid.
Dat zou ik niet doen. Toen ik 13 was wou ik ook altijd veel sieraden dragen om op B.A van the A-Team te lijken. Vond ik stoer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:52 schreef richard_prf het volgende:
Ik zit er toch aan te denken om wat sieraden aan te schaffen misschien verhoogd dat mijn status ofzo en hebben de dames iets meer om naar te kijken.
Klopt.quote:En eigenlijk is het gewoon een achterlijke actie.
Top, goeie instelling. Ik hoop dat het je in de praktijk ook lukt. Prima oefening.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:58 schreef Henno het volgende:
Een keer opende een Duits meisje mijn 'set', om te zeggen dat ze me hoorde praten, of ik een Nederlander was, en dat mijn accent 'suß' was en we morgen die kut Spanjaarden moesten inmaken met voetbal
Oogcontact is toch echt vaak het eerste contact en waaraan je ook kan zien welke dame in je geinteresseerd is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan is je eerste indruk voor haar dat je oogcontact zoekt vanaf een afstandje voordat je al wat gezegd heb, .... ik zou het niet zo doen maargoed.
Gast echt waar héb je het over.quote:het is ook een idioot plan. het is alleen om eens een goede indruk te krijgen hoe het is voor een meisje in het cafe.
het is niet voor dat meisje dan versieren ofzoiets. het is voor kijken hoe girlcoding enzo gaat. en wat er voor die meisjes gebeurd.
en als je eenmaal voorbij de shield bent met wat je vraagt in die tekst, zal je denk ik (Volgens theorie) niet kijhard worden afgewezen, en als het een beetje een aardig behulpzaam meisje is zal ze denk ik dan het goed vinden (voorbij de shield eenmaal).
dus ik zie niet in hoe het me onzekerheid van, of richard's onzekerheid kan voeden.
btw ik ga het niet uitvoeren, het is alleen een wild idioot idee van me een beetje
nog even over richards plan. zo dacht ik vroeger ookgeen goed plan dus, het klinkt logisch maar het is te idylllisch) het plan:
ga naar het cafe
kijk naar meisje(als je het eventjes durft)
meisje kijkt terug
kijk ook(oogcontact)
doe beetje verlegen(daar ben ik goed in, en dat vinden meisjes toch leuk?)
lach beetje naar haar
zij lacht terug
na een tijdje ga naar haar toe, en dan gaat alles natuurlijk goed
en dan "live happily ever after"
ik hoop dat jij niet zo denkt. en ik heb het niet alleen over de laatste zin wat een half grapje is
het is geen goed plan. op dat plan hopen heeft mij 0 opgeleverd.
Kort gezegd nee. En indedaad meiden zitten nooit stil en dat hoeven ze ook niet,. Die kutwezens weten niet hoe frustrerend dit alles kan zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:38 schreef richard_prf het volgende:
1 ding is zeker, ik heb geleefd in een andere dimensie en realiteit en heb in 10 jaar al het leuke gemist wat ik eigenlijk had moeten meemaken terwijl ik enkel de negatieve dingen van het leven ervoer.
Volgens mij hebben we wel een beetje op dezelfde manier geleefd Schenkstroop alleen bij mij is het misschien ingebeelde lelijkheid.
Maar Schenkstroop heb jij nooit een meisje gevonden die jou wel zag zitten?
Ik tot mijn 27ste niet maar op een koude dag in december had ik dan eindelijk een succesje met een studente van 19 athans ze gaf me het gevoel dat ze me leuk vond en heb er dus een paar keer overnacht.
Ik kan bij haar echt mezelf zijn en ik moet zeggen dat dit echt een goed gevoel is. Ik vind haar nog steeds heel leuk maar we hebben alleen af en toe nog contact en ik hoop dat we dit altijd behouden.
Het doet verschrikkelijk pijn om te weten dat ze waarschijnlijk al lang weer met andere jongens date en ik heb het dan ook wel een week of 3 erg moeilijk gehad. Toch dingen die je mee dient te maken in je tienerjaren.
Haha. De meiden praten over de liefde, maar zijn zelf compleet egocentrisch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kort gezegd nee. En indedaad meiden zitten nooit stil en dat hoeven ze ook niet,. Die kutwezens weten niet hoe frusterend het kan zijn.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kort gezegd nee. En indedaad meiden zitten nooit stil en dat hoeven ze ook niet,. Die kutwezens weten niet hoe frustrerend dit alles kan zijn.
Oh de generalisatiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Haha. De meiden praten over de liefde, maar zijn zelf compleet egocentrisch.
Ze hebben ook altijd de mond vol over betekenisvolle relaties. Maar terwijl ze daarnaar op zoek zijn gaan ze uiteindelijk nog van hot naar her.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Haha. De meiden praten over de liefde, maar zijn zelf compleet egocentrisch.
Als jongen zou je het wel begrijpen. En geloof me zelfs jongens die niet tekortkomen koesteren diep van toch wel ergens een beetje aversie tegen vrouwen hoor. Jullie hebben het wat sex en relaties bterft gewoon erg makkelijk. Het enigste wat jullie vrouwen nog een beetje in toom houdt zijn die rare denkkronkels over 'de ware liefde' ed. Maar dat is denk ik enkelt omdat jullie zich het kunnen permitteren zo moeilijk te doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
[..]
Oh de generalisatie![]()
Ja het is allemaal de schuld van ons vrouwwezens.
Bedankt voor de stomme dooddoener. Elke discussie is nu onmogelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als jongen zou je het wel begrijpen. En geloof me zelfs jongens die niet tekortkomen koesteren diep van toch wel ergens een beetje aversie tegen vrouwen hoor. Jullie hebben het wat sex en relaties bterft gewoon erg makkelijk. Het enigste wat jullie vrouwen nog een beetje in toom houdt zijn die rare denkkronkels over 'de ware liefde' ed. Maar dat is denk ik enkelt omdat jullie zich het kunnen permitteren zo moeilijk te doen.
Ik geloof er niet in dat mensen puur monogaam zijn of je nou een jongen of meisje bent. Monogamie is volgens mij idealisme. Werkt het voor jou en leef je ernaar okay. maar het is volgens mij niet vanzelfsprekend. Het is meer een keuze. Maw. elke meid kan op een gegeven moment de slet uithangen. Als puntje bij paaltje komt zeg je vast geen nee. Geldt voor zowel jongens als meiden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Het woord waar jullie naar op zoek zijn is sletten, niet meiden.
Daarom ben je nog niet meteen een slet als je niet monogaam bent.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:13 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik geloof er niet in dat mensen puur monogaam zijn of je nou een jongen of meisje bent. Monogamie is volgens mij idealisme. Werkt het voor jou en leef je ernaar okay. maar het is volgens mij niet vanzelfsprekend. Het is meer een keuze.
Die sletten maken mannen gek idd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Het woord waar jullie naar op zoek zijn is sletten, niet meiden.
Maar mijn punt was meer, dat dat de algemene werkwijze is van meiden in het algemeen. Dus al zij op zoek zijn naar relaties dit en perfekt dat. Maar ondertussen gaan ze, waar het op neer uiteindelijk komt, nog van hot naar her. En van Gerrie naar Marvin. En jij noemde dat sletten niet ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daarom ben je nog niet meteen een slet als je niet monogaam bent.
ja inderdaad, dan kunnen meisjes oogcontact gaan zoeken, of ze blijven bij je in de buurt, of houden je in de gaten. daarom moet je wel proberen je omgeving in de gaten te houden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Haha
Verder heb je gelijk dat een nieuwe omgeving vaak wonderen doet. Dan heb je toch meer schijt aan hoe je overkomt en op vakantie zijn mensen altijd losser. Ook staan ze meer open voor nieuwe contacten inderdaad.
Maar dat je nu weet dat je het wel kan verlaagt mss de drempel om het ook in NL te proberen.
[..]
Oogcontact is toch echt vaak het eerste contact en waaraan je ook kan zien welke dame in je geinteresseerd is.
[..]
fine:quote:Gast echt waar héb je het over.Praat toch eens wat duidelijker, met meer samenhang. Je posts komen over alsof je in een waan of psychose zit, wat misschien ook wel zo is.
Spreekt de vrouwenexpertquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Maar mijn punt was meer, dat dat de algemene werkwijze is van meiden in het algemeen. En jij noemde dat sletten niet ik
lees het effe terug. k kwam met een stelling en toen zei jij, ja dat zijn geen meiden maar sletten.Dus als ik een waardeloze vrouwenexpert ben, was je het alsnog wel ergens in die stelling met mij eensquote:
Ik ben het daar volledig mee eens. Vrouwen hebben een veel sterkere markt positie. Daar zijn ze zich niet van bewust. Maar toch profiteren ze daar enorm van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:10 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als jongen zou je het wel begrijpen. En geloof me zelfs jongens die niet tekortkomen koesteren diep van toch wel ergens een beetje aversie tegen vrouwen hoor. Jullie hebben het wat sex en relaties bterft gewoon erg makkelijk. Het enigste wat jullie vrouwen nog een beetje in toom houdt zijn die rare denkkronkels over 'de ware liefde' ed. Maar dat is denk ik enkelt omdat jullie zich het kunnen permitteren zo moeilijk te doen.
It's nature.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:18 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Alleen als je geinteresseerd bent in dat soort meisjes.
Jij nuanceert het nog. Maar wat mij betreft als meiden alsnog bed-hoppen tja wat ik daarvan denken. Dus als meisjes niet bewust zouden rondneuken (maar wel onbewust dus) dan zijn het opeens geen sletten, hm...quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik ben het daar volledig mee eens. Vrouwen hebben een veel sterkere markt positie. Daar zijn ze zich niet van bewust. Maar toch profiteren ze daar enorm van.
Als een jongen verliefd is op een meisje dat met hem naar bed wil, maar nog niet zeker is van een echte relatie, dan is het feest. Naar bed gaan met het meisje waarop je verliefd bent is heerlijk. Dat ze verder nog wat reserves heeft, is geen probleem, want als man moet je nu eenmaal de tijd ervoor nemen haar te overtuigen.
Als een meisje in dezelfde situatie zit, is het geen feest, maar een groot probleem. Houd hij wel echt van mij? Een jongen die ze nog niet zo lang wat oppervlakig kent, zou dat moeten weten. Anders is hij onoprecht.
Als een jongen naar een meisje kijkt met erotische gevoelens die het meisje niet beantwoord, is hij een lul.
Als een meisje naar een jongen kijkt met erotische gevoelens die de jongen niet beantwoord, is hij ook een lul.
Dat vrouwen een sterkere marktpositie hebben, komt omdat ze wat later geslachtsrijp zijn en voorkeur hebben voor wat oudere jongens. Jongens maken vaak een jaren lange periode van seksuele frustratie door. Alles wat ze proberen leidt tot niets. Ze vragen zich wanhopig af hoe dit komt. Het antwoord is dat meisjes geen interesse hebben in deze NewBie. Daardoor denken ze dat vrouwen heel moeilijk zijn. Maar als een vrouw werkelijk in je geinterresserd is, is ze niet moeilijk. Daar komen veel jongens later achter. Mannen die weinig aantrekkingskracht op vrouwen uitoefenen, merken daarintegen dat je altijd keihard je best moet doen voor vrouwen. En dat treft nog een grote groep mannen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij nuanceert het nog. Maar wat mij betreft als meiden alsnog bed-hoppen tja wat ik daarvan denken. Dus als meisjes niet bewust zouden rondneuken (maar wel onbewust dus) dan zijn het opeens geen sletten, hm...
Ik bedoelde dus te zeggen dat meiden in het algemeen helemaal niet zo zijn, maar sletten zijn zo in het algemeen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
lees het effe terug. k kwam met een stelling en toen zei jij, ja dat zijn geen meiden maar sletten.Dus als ik een waardeloze vrouwenexpert ben, was je het alsnog wel ergens in die stelling met mij eens
edit: ok het was geen stelling maar een mening.
Tot ze gevoelens krijgt voor een ander en jou dus dumpt, omdat het maar een seksrelatie was.quote:Als een jongen verliefd is op een meisje dat met hem naar bed wil, maar nog niet zeker is van een echte relatie, dan is het feest. Naar bed gaan met het meisje waarop je verliefd bent is heerlijk.
Dit noem jij nuance?!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:37 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Jij nuanceert het nog. Maar wat mij betreft als meiden alsnog bed-hoppen tja wat ik daarvan denken. Dus als meisjes niet bewust zouden rondneuken (maar wel onbewust dus) dan zijn het opeens geen sletten, hm...
quote:Als een jongen naar een meisje kijkt met erotische gevoelens die het meisje niet beantwoord, is hij een lul.
Als een meisje naar een jongen kijkt met erotische gevoelens die de jongen niet beantwoord, is hij ook een lul.
Klopt. Dat is hetzelfde probleem. Onder mannen is dat probleem alleen een graad erger.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Als jongen wil je altijd een zo mooi mogelijk meisje scoren.
Lelijke meisjes moeten het dus maar doen met het aanbod dat ze krijgen. Ze realiseren zich waarschijnlijk dat de jongen alleen interesse heeft omdat hij niet beter kan krijgen. En dan maar hopen dat je met iemand van die 'losers' een klik hebt. Nee, das leuk.
Je bent Christen dus je denkt dat er een bovenatuurlijke werkelijkheid bestaat. Van daaruit kun je dat beredeneren. Maar ik geloof niet. Alle gedrag is natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij de mogelijkheid om af te wijken van onze natuur.
Dat leed is minder, dan volkomen kansloos aan de zijlijn staan. Je hebt in ieder geval een leuke tijd gehad. Je hebt seksuele ervaring kunnen opdoen (ipv seksuele frustratie).quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Tot ze gevoelens krijgt voor een ander en jou dus dumpt, omdat het maar een seksrelatie was.
Ja leuk, zo'n gebroken hart.
Wát?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:03 schreef deelnemer het volgende:
Je bent Christen dus je denkt dat er een bovenatuurlijke werkelijkheid bestaat. Van daaruit kun je dat beredeneren. Maar ik geloof niet. Alle gedrag is natuurlijk.
Ik verward je met iemand anders.quote:
Dat is de mannelijke variant van de slet. Vrouwen vinden die lefgozertjes bijzonder opwindend.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Als jongen wil je altijd een zo mooi mogelijk meisje scoren.
Hoe dom ben je als je denkt dat het nooit andersom gebeurt en mannen altijd het slachtoffer zijn. Kun je nog meer zwart/wit denken?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:05 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat leed is minder, dan volkomen kansloos aan de zijlijn staan. Je hebt in ieder geval een leuke tijd gehad. Je hebt seksuele ervaring kunnen opdoen.
Van die macho's zeker? Nee daar walg ik van.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is de mannelijke variant van de slet. Vrouwen vinden die lefgozertjes bijzonder opwindend.
Over morele overwegingen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van die macho's zeker? Nee daar walg ik van.
En lul niet, als jij het kon zou je ook liever het knapste meisje mee naar huis nemen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:57 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben wij de mogelijkheid om af te wijken van onze natuur.
het klinkt nogal tegenstrijdig namelijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
*knip* Zij kunnen ook niet sturen op wie ze dan verliefd worden.
Geil worden van sletten of verliefd worden op meisjes heb je niet in de hand, wel of je er wat mee doet tegen beter weten in.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
aardbei, verklaar dit eens van je:
[..]
[..]
het klinkt nogal tegenstrijdig namelijk
Volgens mij valt dat wel mee. Als je er leuk genoeg uit ziet dan gaat ze je niet als creepy guy beschouwen. Ik denk toch dat het meer om looks draait eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan is je eerste indruk voor haar dat je oogcontact zoekt vanaf een afstandje voordat je al wat gezegd heb, .... ik zou het niet zo doen maargoed.
ik zou het niet zo doen omdat je dan nodig heb dat ze jou ook al leuk lijkt. vrouwen vallen meer op status dan op looks, dus als jij alleen staat niets te doen(geen statuts) en je probeert oogcontact te maken, ben je voor 99% van de meisjes waar je het mee probeert 1 creepy guy die ze liever niet nog een keer willen aankijken omdat hij het dan "gaat proberen"... en je zal afgepoeierd worden.
zag ik jou eerder niet generaliseren dat mannen altijd voor de mooiste vrouw gaanquote:
Ook dat is niet waar. Ik ben verliefd geweest op meisje die iedereen lelijk vond (en niet eens leuk). Maar ik vond haar wel mooi en leuk. Val ik nu op een lelijk of een mooi meisje. Mannen zijn ook niet helemaal stereotiep.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En lul niet, als jij het kon zou je ook liever het knapste meisje mee naar huis nemen.
Ikzelf zal denk ik nooit voor de mooiste gaan ook al was dat mogelijk. Als ik de mogelijkheid had om te kiezen zal ik voor het lieve/schattige type gaan en dan ik al snel aan eentje die zo'n 1.65m is met een lieve uitstraling.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Waaghals het volgende:
[..]
zag ik jou eerder niet generaliseren dat mannen altijd voor de mooiste vrouw gaan
de pot verwijt de ketel
In het uitgaansleven, ja. Als ze konden wel. Wat overigens geen verwijt is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:53 schreef Waaghals het volgende:
[..]
zag ik jou eerder niet generaliseren dat mannen altijd voor de mooiste vrouw gaan
de pot verwijt de ketel
Ik heb het toch alleen over het uitgaansleven.quote:Ook dat is niet waar. Ik ben verliefd geweest op meisje die iedereen lelijk vond (en niet eens leuk). Maar ik vond haar wel mooi en leuk. Val ik nu op een lelijk of een mooi meisje. Mannen zijn ook niet helemaal stereotiep.
je praat gewoon dezelfde onzin als je de rest hier verwijtquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:02 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In het uitgaansleven, ja. Als ze konden wel.
Natuurlijk is 'de mooiste' subjectief en moet je wel een klik hebben met die meid, maar dat weet je pas nadat je hebt gekozen om op haar af te stappen.
[..]
.
volgens de boeken klopt dit dikgedrukte niet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Volgens mij valt dat wel mee. Als je er leuk genoeg uit ziet dan gaat ze je niet als creepy guy beschouwen. Ik denk toch dat het meer om looks draait eerlijk gezegd.
Een knappe gast die in zijn eentje staat en oogcontact maakt met een meid zal hem echt niet zien als een creepy guy. Lijkt mij dan.
Volgens mij komt het gewoon puur door het creepy uiterlijk wat iemand bezit als je op die manier afgepoeierd wordt. En dan denkt zo'n chick van gadverdamme wat staart die lelijke gast naar mij en kijkt ze liever niet meer in de richting van hem omdat hij het dan wel eens zou kunnen gaan proberen.
Volgens mij vallen vrouwen meer op looks en uitstraling dan op status tijdens uitgaan.
Volgensmij heeft Richard zich niet in deze discussie gemengd...dat was deelnemer.quote:@strawberry
richard en schenkstroop zijn verbitterd over vrouwen, omdat vrouwen hun niet lijken te willen.
oh oke, maar zag het sommige posters posten. sorry richardquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgensmij heeft Richard zich niet in deze discussie gemengd...dat was deelnemer.
Mja ik geef meer mijn uiterlijk de schuld van mijn falen en dat ik dus daarom liever vrouwen vermijd. Alleen ben ik er dus achter dat dit niet op lange termijn kan werken. Maar het voelt hopeloos allemaal. Maar ik voel me nog steeds niet heel slecht vandaag vooral vanwege het succes van afgelopen zaterdag wat eigenlijk vrij weinig voorstelde maar het is toch iets.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke, maar zag het sommige posters posten. sorry richard
ik heb altijd nog wel het goede in vrouwen gezien trouwens. en ben nooit totaal verbitterd geraakt
Leugens, ik herinner me nog PMs van jou die heeeeel verbitterd waren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:12 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh oke, maar zag het sommige posters posten. sorry richard
ik heb altijd nog wel het goede in vrouwen gezien trouwens. en ben nooit totaal verbitterd geraakt
ja dat wisten we.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:17 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Mja ik geef meer mijn uiterlijk de schuld van mijn falen en dat ik dus daarom liever vrouwen vermijd.
welke dan? over me schoolvriendinnetje die me miljoen keer op me hart stampte?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Leugens, ik herinner me nog PMs van jou die heeeeel verbitterd waren.
Nee, over vrouwen in het algemeenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:28 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
welke dan? over me schoolvriendinnetje die me miljoen keer op me hart stampte?
mwa ik weet niet meer zogoed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee, over vrouwen in het algemeen
Het is nou eenmaal lastiger om succes te hebben als je er niet aantrekkelijk genoeg uitziet. Volgens mij gaat Pua je niet helpen maar moet je gewoon extreem veel geluk hebben om succes te krijgen met uitgaan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
mwa ik weet niet meer zogoed.
ik heb altijd in me hoofd de mogelijkheid open gelaten dat het misschien door andere dingen komt.
zo ben ik met alles. netzoals ik nu de mogelijkheid open laat dat misschien ik eigenlijk van mezelf al een natural ben met vrouwen en dat ik alleen eventjes gewoon moest gaan proberen, en eerdere ervaringen puur toeval waren omdat ik maar een 1/6 slagenskans heb(6 pogingen gehad tot nu toe bijv.) en dan heb ik daarvoor als excuus dat pua me alleen wat moed heeft gegeven om daara chter te komen, maar dat ik materiaal verder niet gebruik.
het lijkt me niet snel mogelijk, maar stel er gebeurd wat dat me dat laat vermoeden, dan heb ik het nog niet uitgesloten.
vrouwen werken anders.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal lastiger om succes te hebben als je er niet aantrekkelijk genoeg uitziet. Volgens mij gaat Pua je niet helpen maar moet je gewoon extreem veel geluk hebben om succes te krijgen met uitgaan.
Misschien dat ik uiterlijk wat overschat maar jij onderschat het duidelijk.
Niet helemaal waar. Ik ben ook wel eens verliefd geweest op een jongen waarna ik erachter kwam dat mijn vriendin ook gevoelens voor hem had. Daarna is mijn gevoel voor hem drastisch afgenomen omdat ik dacht geen kans te maken dan.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vrouwen werken anders.
denk eens aan de factor jaloezie tussen 2 meisjes. stel 2 meisjes willen dezelfde jongen, als ze dat van elkaar weten dan wordt die jongen er alleen maar aantrekkelijker door voor hun beiden.
als een vrouw gewild wordt door 2 mannen, blijft die vrouw gewoon even begeerlijk voor de mannen.
enige wat nog kan gebeuren is dat die mannen met elkaar gaan rivaleren, of misschien zelfs gaan vechten(als we nog oermensen zouden zijn).
de vrouw wordt er voor de man in dat geval niet aantrekkelijker door gevonden.
zo is het met een heleboel factoren, dat vrouwen gewoon anders zijn.
ja maar jij bent een onzeker meisje die wanhopige redenen probeert te bedenken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Niet helemaal waar. Ik ben ook wel eens verliefd geweest op een jongen waarna ik erachter kwam dat mijn vriendin ook gevoelens voor hem had. Daarna is mijn gevoel voor hem drastisch afgenomen omdat ik dacht geen kans te maken dan.
En jij denkt niet dat veel meisjes wel eens onzeker zijn?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja maar jij bent een onzeker meisje die wanhopige redenen probeert te bedenken.
teveel logica vanwege je onzekerheid, je instinct zou wat anders moeten doen namelijk
Op zich niet ongunstig natuurlijk. Je kunt er beter uitzien als 20 dan dat je eruit ziet als 35.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef richard_prf het volgende:
Mijn vrouwelijke collega's schatten me op 18-20.
En toen ik die meid via internet ontmoette in december zei ook zo toen ze aangeschoten was "zij lacht naar me terwijl ze me aankijkt " dus ik zeg " wat is er?" " dit ga je niet leuk vinden als ik dit ga zeggen " Dus ik dacht oh nee nu komt het ,ze gaat zeggen dat ik lelijk ben. " Nee zeg maar hoor" " je ziet er echt niet uit als 26"
Ik denk wel eens, hoe oud zag ik er dan in godsnaam uit toen ik 18 was? Misschien ben ik juist nu pas aantrekkelijk genoeg ofzo?
Op de manier waarop MLIG er mee omgaat, gaat het in elk geval niet werken. Wellicht kun je er wat trucjes mee leren, maar de vraag is of je dat moet willen. M.i. kun je, klinkt heel afgezaagd, het beste gewoon jezelf zijn en je proberen over de drempel om contact te maken heen te zetten. Daar heb je meer aan dan wat trucjes leren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is nou eenmaal lastiger om succes te hebben als je er niet aantrekkelijk genoeg uitziet. Volgens mij gaat Pua je niet helpen maar moet je gewoon extreem veel geluk hebben om succes te krijgen met uitgaan.
Misschien dat ik uiterlijk wat overschat maar jij onderschat het duidelijk.
Ja dat klopt ook wel. Maar een vrouw heeft echt wel hoge eisen kwa uiterlijk. Ik heb het zelf aan redelijk wat meiden gevraagd en allemaal zeiden ze dat uiterlijk erg belangrijk is voor ze.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
vrouwen werken anders.
denk eens aan de factor jaloezie tussen 2 meisjes. stel 2 meisjes willen dezelfde jongen, als ze dat van elkaar weten dan wordt die jongen er alleen maar aantrekkelijker door voor hun beiden.
als een vrouw gewild wordt door 2 mannen, blijft die vrouw gewoon even begeerlijk voor de mannen.
enige wat nog kan gebeuren is dat die mannen met elkaar gaan rivaleren, of misschien zelfs gaan vechten(als we nog oermensen zouden zijn).
de vrouw wordt er voor de man in dat geval niet aantrekkelijker door gevonden.
zo is het met een heleboel factoren, dat vrouwen gewoon anders zijn.
Maar iedereen heeft weer een andere smaak.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel. Maar een vrouw heeft echt wel hoge eisen kwa uiterlijk. Ik heb het zelf aan redelijk wat meiden gevraagd en allemaal zeiden ze dat uiterlijk erg belangrijk is voor ze.
Gelukkig is er niet een standaard voor wat mooi is en wat niet. Natuurlijk zijn er meiden die door vrijwel iedereen aantrekkelijk gevonden worden, maar er zijn ook weleens afwijkende meningen. Genoeg meiden die door de ene man mooi gevonden worden, terwijl een andere man er niets aan vindt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:07 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel. Maar een vrouw heeft echt wel hoge eisen kwa uiterlijk. Ik heb het zelf aan redelijk wat meiden gevraagd en allemaal zeiden ze dat uiterlijk erg belangrijk is voor ze.
Ja het is ook zo dat vrouwen vaak op verschillende types vallen. En zelf heb ik altijd het gevoel dat ik niemands type ben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar iedereen heeft weer een andere smaak.
Op ieder potje past een dekseltje. Afgelopen weekend had je toch bijna beet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:09 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ja het is ook zo dat vrouwen vaak op verschillende types vallen. En zelf heb ik altijd het gevoel dat ik niemands type ben.
Ik stond in elk geval wel 100% zeker te praten met een meisje ja. Maar teveel details ontbreken om de puzzel compleet te maken. Volgens zo'n vriend had ze interesse in mij maar hij maakt dingen vaak mooier dan ze in werkelijkheid zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:11 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op ieder potje past een dekseltje. Afgelopen weekend had je toch bijna beet?
Dat kun je nu niet meer terugdraaien. Als ze je maar een creep zou vinden, zou ze niet met je staan te praten. Volgende keer (met wat minder drank in je mik) beter.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:13 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik stond in elk geval wel 100% zeker te praten met een meisje ja. Maar teveel details ontbreken om de puzzel compleet te maken. Volgens zo'n vriend had ze interesse in mij maar hij maakt dingen vaak mooier dan ze in werkelijkheid zijn.
Ik baal er ontzettend van dat ik het niet meer weet door de drank.
IK weet nog dat ik helemaal achterin stond met een groepje, en dat zij zomaar bij mij in de buurt stond en dat ze alleen was.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:15 schreef Halcon het volgende:
[..]
Dat kun je nu niet meer terugdraaien. Als ze je maar een creep zou vinden, zou ze niet met je staan te praten. Volgende keer (met wat minder drank in je mik) beter.
Dat zal ze vast wel enige interesse gehad hebben. Toch jammer dat je te dronken was en de helft was vergeten, maar zie het als 'n bevestiging dat er best wel dames interesse hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:18 schreef richard_prf het volgende:
[..]
IK weet nog dat ik helemaal achterin stond met een groepje, en dat zij zomaar bij mij in de buurt stond en dat ze alleen was.
Ik blijf er toch echt bij dat die tienerjaren volgens mij heel veel invloed hebben.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de groep die moeite heeft met versieren op latere leeftijd in de minderheid is. Ongeacht wat voor jeugd diegene heeft gehad.
Eindelijk een schuldbekentenisquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Nja, ze hebben wel een klein beetje gelijk in wat ze zeggen. Als vrouw kan je misschien niet de populairste jongen krijgen, maar het is wel makkelijker om een jongen te krijgen dan andersom volgens mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoe dom ben je als je denkt dat het nooit andersom gebeurt en mannen altijd het slachtoffer zijn. Kun je nog meer zwart/wit denken?
Dus omdat geen enkele meid interesse in jullie heeft, is het de schuld van de hele vrouwelijke bevolking? Zoek de schuld eens bij jezelf, misschien dat er dan nog wat verandert. Vrouwen zijn er in alle soorten en maten. Als jij een vrouw was geweest, zou je dan jezelf daten? Zo ongelooflijk verzuurd en zwelgend in zelfmedelijden in plaats van er wat aan te doen.
Nee in mijn geval nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat denk ik ook. Ik denk dat dat pua gedoe allemaal overdreven is. Wel interessant om een beetje door te nemen maar ik denk als een meisje je kwa uiterlijk wel ziet zitten dat je dan alleen nog maar positieve dingen hoeft te vertellen over jezelf en interesse tonen in de ander met een beetje humor er tussendoor.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:57 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op de manier waarop MLIG er mee omgaat, gaat het in elk geval niet werken. Wellicht kun je er wat trucjes mee leren, maar de vraag is of je dat moet willen. M.i. kun je, klinkt heel afgezaagd, het beste gewoon jezelf zijn en je proberen over de drempel om contact te maken heen te zetten. Daar heb je meer aan dan wat trucjes leren.
Ik zie het ook 'n beetje als iemand die zich volledig inzet in het uit z'n hoofd leren van allerlei bijvoorbeeld economische modellen, maar deze totaal niet in de praktijk toe kan passen. Daar heb je niets aan. Enig theoretisch kader komt van pas, maar je zult het toch moeten kunnen toepassen wil je er iets mee bereiken.
Op korte termijn kun je met uiterlijk scoren, steek je er wat moeite in dat kun je door normaal gedrag ook wel een meisje versieren ook. Misschien dat ze niet meteen loopt te kwijlen als ze je ziet, maar je kunt die interesse ook wel opwekken. Om normaal te doen heb je dat PUA-gedoe vast niet nodig.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Ik denk dat dat pua gedoe allemaal overdreven is. Wel interessant om een beetje door te nemen maar ik denk als een meisje je kwa uiterlijk wel ziet zitten dat je dan alleen nog maar positieve dingen hoeft te vertellen over jezelf en interesse tonen in de ander met een beetje humor er tussendoor.
Je moet gewoon een goed uiterlijk hebben wil je succes hebben tijdens het uitgaan en bij MLiG klinkt het toch ook wel zo dat hij zijn uiterlijk niet mee heeft en zo nooit verder komt dan wat korte gesprekken.
Ik neem ze ook niet kwalijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:31 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nee in mijn geval niet. Ik neem ze ook niks kwalijks dat ze me niks vinden, ik kan ze moeilijk dwingen me leuk te vinden.
Dames van een jaar of 30 trekken een man aan uit 'n andere leeftijdscategorie. Vrouwen van een jaar of 30 zijn nog best interessant voor mannen van een jaar of 40 a 45.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:26 schreef richard_prf het volgende:
Volgens mij gaat het uiteindelijk wel veranderen, dames van 18 - 25 ofzo zijn heel erg in trek. mannen tot in 40 denken kans te maken en de dames moeten ze letterlijk van hen afslaan en krijgen volop aandacht als ze er minstens gemiddeld uitzien.
Volgens mij gaat het veranderen als de 30 zijn gepasseerd. Ik vind dat de meeste dames er dan een stuk onaantrekkelijker uit gaan zien en volgens mij krijgen de meeste dan ook minder aandacht en uiterlijk gaat dan sowieso minder van belang worden. Andere factoren gaan dan ook meespelen zoals het hebben van kinderen of financiële positie , toekomst perspectief etc.
Eigenlijk ben ik van mening dat als ik eenmaal in de 30 ben dat ik dan wel veel makkelijker een vriendin zou kunnen krijgen maar ik denk dat ik het dan gewoon niet meer wil.
Je gaat er vanuit dat er schuldige partij moet zijn. Dat lijkt mij een onjuiste aanname.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:08 schreef -Strawberry- het volgende:
Dat mag je vinden. Ik geef ten minste niet een hele sexe de schuld van mijn eigen falen.
Dat meisje op FOK! krijgt dan tientallen PM's waarin gevraagd wordt om een foto ja. Aan de hand daarvan zullen de users beslissen of ze verder met haar willen. Maar hierin heb je wel gelijk, er zijn ook verschillen die zo gekomen zijn door onze cultuur. Daar kan je vrouwen niet de schuld van geven maar juist de mannen, die al de PMs sturen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 21:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik neem ze ook niet kwalijk.
@ Strawberry
en ik generaliseer niet. Ik heb het over marktpositie en dat is gewoon objectief.
Als een meisje op Fok! vertelt dat de mannen hier vertellen krijgen ze tientallen PM's van mannen die wel een date willen proberen. Schenkstroop krijgt er niet 1, vermoed ik.
Ik vind het flauw dat dit probleem altijd zo wordt ontkent. Vrouwen hebben dit soort problemen ook maar het is van een andere orde. Flauw ook om het een generalisatie te noemen.
Daar ga ik niet vanuit, zo werd het hier naar mijn interpretatie gebracht. Alsof vrouwen het kwaad zijn omdat ze jullie geen aandacht schenken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:36 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je gaat er vanuit dat er schuldige partij moet zijn. Dat lijkt mij een onjuiste aanname.
Jij woont al op jezelf toch? Juist bij jongere meiden van rond de 20 lijkt me dat een pluspunt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 22:26 schreef richard_prf het volgende:
Volgens mij gaat het uiteindelijk wel veranderen, dames van 18 - 25 ofzo zijn heel erg in trek. mannen tot in 40 denken kans te maken en de dames moeten ze letterlijk van hen afslaan en krijgen volop aandacht als ze er minstens gemiddeld uitzien.
Volgens mij gaat het veranderen als de 30 zijn gepasseerd. Ik vind dat de meeste dames er dan een stuk onaantrekkelijker uit gaan zien en volgens mij krijgen de meeste dan ook minder aandacht en uiterlijk gaat dan sowieso minder van belang worden. Andere factoren gaan dan ook meespelen zoals het hebben van kinderen of financiële positie , toekomst perspectief etc.
Eigenlijk ben ik van mening dat als ik eenmaal in de 30 ben dat ik dan wel veel makkelijker een vriendin zou kunnen krijgen maar ik denk dat ik het dan gewoon niet meer wil.
Het liefst ontmoet ik iemand van een jaar of 24 die net klaar is met haar studie en het liefst tijdens uitgaan in Breda. Ik heb daar toch wel een behoorlijk netwerk opgebouwd en ik wil daar graag mijn bestaan opbouwen. Maar ik wil dit absoluut niet alleen doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |