quote:Op maandag 7 maart 2011 23:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Hij hoeft alleen maar wat dingen af te leren, zoals nerveus worden.Yep, da's zeker zo. Maar niet onmogelijk natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het lijkt me ook geen goed plan om tijdens het uitgaan werkelijk altijd dronken te zijn. De meeste fatsoenlijke en serieuze meisjes zitten niet te wachten op een drankorgel.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef richard_prf het volgende:
Ik durf simpelweg geen oogcontact te maken en met alcohol op durf ik dat wel. Ik had net niet genoeg alcohol op om echt raar over te komen. Maar ik dacht echt niet meer na hoe ik eruit zag en volgens mij kwam die meid steeds een stap dichter naar mij toe en wilde ze aangesproken worden.
Dat is ook de reden dat ik normaal altijd stop zodra ik aangeschoten ben. Maar met carnaval ga ik gewoon door en ik ben er heerlijk van opgeknapt. Zaterdag voelde me nog kut, nu voel ik me al 2 dagen goed en dat is een zeldzaamheid. Alleen heel jammer dat carnaval niet doorging vanavond.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het lijkt me ook geen goed plan om tijdens het uitgaan werkelijk altijd dronken te zijn. De meeste fatsoenlijke en serieuze meisjes zitten niet te wachten op een drankorgel.
Misschien moet je ook gewoon als je nuchter bent eens goed opletten wie er interesse tonen. Weet zeker dat je dat nuchter veel beter ziet dan dronken.
Als je er echt zo uitziet als op de foto dan zou ik dat juist wel doen. Afentoe heb je aversie tegenover vrouwen nodig om schijt aan ze te krijgen en dat wel te durvenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef richard_prf het volgende:
Ik durf simpelweg geen oogcontact te maken en met alcohol op durf ik dat wel. Ik had net niet genoeg alcohol op om echt raar over te komen. Maar ik dacht echt niet meer na hoe ik eruit zag en volgens mij kwam die meid steeds een stap dichter naar mij toe en wilde ze aangesproken worden.
Volgende zaterdag ga ik het zeker proberen, maar toch nog met een paar biertjes opquote:Op maandag 7 maart 2011 23:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Als je er echt zo uitziet als op de foto dan zou ik dat juist wel doen. Afentoe heb je aversie tegenover vrouwen nodig om schijt aan ze te krijgen en dat wel te durven
Eet je al wel weer goed? Want volgensmij kan een slecht eetpatroon ook niet goed zijn voor je humeur.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:38 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dat is ook de reden dat ik normaal altijd stop zodra ik aangeschoten ben. Maar met carnaval ga ik gewoon door en ik ben er heerlijk van opgeknapt. Zaterdag voelde me nog kut, nu voel ik me al 2 dagen goed en dat is een zeldzaamheid. Alleen heel jammer dat carnaval niet doorging vanavond.
Ja vandaag had ik een hot & spicey pizza gegeten en brood in ochtend en middag.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eet je al wel weer goed? Want volgensmij kan een slecht eetpatroon ook niet goed zijn voor je humeur.
oefenen en doorbijten is hartstikke moeilijk voor iemand als richard, omdat er nog steeds veel achterstand is.quote:Op maandag 7 maart 2011 23:24 schreef formerjellybean het volgende:
Dat is alleen maar een kwestie van oefening en doorbijten. De eerste stap is al gezet en dan is het gewoon een kwestie van proberen en na tijd word het een gewenning en word die nerveusheid heus wel minder.
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens beide vrienden was dat meisje geïnteresseerd in mij en kwam ze langzaam naar mij toe. Vervolgens maakte ik oogcontact en glimlachte ik naar haar en toen begonnen we een gesprek.quote:in wat voor setting was het dat je met dat meisje praatte?
ik heb zelf een beetje 2 gedachtes voor me namelijk.
-of het meisje was in jouw geintereseerd (lees over de proximity radar) en dan maakt het eigenlijk niet uit wat je zegt
-of het was echt toevallig en spontaan dat je wat kon beginnen te zeggen
hehe lol. 1ste van wat ik dacht is het waarschijnlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:12 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen maar volgens beide vrienden was dat meisje geïnteresseerd in mij en kwam ze langzaam naar mij toe. Vervolgens maakte ik oogcontact en glimlachte ik naar haar en toen begonnen we een gesprek.
Tussendoor kwam er nog een andere gast naar haar toe en die zei "mag ik je een drankje aanbieden " wat ze accepteerde vervolgens keerde ze hem de rug toe na een 30 seconde gesprek en kwam ze terug en bleef ze met mij staan praten en vroeg ze dingen als waar ik vandaan kwam, hoe oud ik was en of ik nog studeerde etc. En ik zat na verloop van tijd de hele tijd aan haar voelsprieten (ze was verkleed als bij)
Dan ben je perfect voor mijquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:00 schreef richard_prf het volgende:
Mijn vrouwelijke collega's schatten me op 18-20.
Denk je niet dat het een reden kan zijn van mijn falen toen ik echt 18 was? Dat de meiden me gewoon zagen als 12 jaige ofzoquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan ben je perfect voor mij![]()
![]()
Sowieso is dat toch beter gezien je ervaring? Dan kan je het ook beter proberen bij jongere meisjes en op die manier de verloren tijd/jeugd inhalen.
Ik denk soms juist dat Mylifeisgrey op dingen let die er helemaal niet toe doen....een hoop details en nutteloze informatie die hij post, waarvan menig fokker niet precies snapt waarom hij het deelt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:35 schreef richard_prf het volgende:
Ik moet wel zeggen dat je stukje interessant is om te lezen als je nog meer van dit soort nuttige details tegenkomt die je opvalt post dat dan als je wilt. Ik leer dan een beetje hoe vrouwen denken en het is goed om te weten dat ze dus hele andere redenen kunnen hebben dan beoordelingen op uiterlijk om je af te wijzen.
Dat is heel goed mogelijk. Meiden op die leeftijd daten sowieso al liever een oudere jongen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:37 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Denk je niet dat het een reden kan zijn van mijn falen toen ik echt 18 was? Dat de meiden me gewoon zagen als 12 jaige ofzo. Ik kreeg regelmatig te horen van mensen die dachten dat ik nog op de basisschool zat toen ik in 3VWO zat
.
Hij draaft wel een beetje door en doet alsof het onmogelijk is succes te boeken bij de dames als je niet helemaal doorhebt hoe een vrouw denkt.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk soms juist dat Mylifeisgrey op dingen let die er helemaal niet toe doen....een hoop details en nutteloze informatie die hij post, waarvan menig fokker niet precies snapt waarom hij het deelt.
ja dan was het op "een heel simpele logische manier" wel een versierpoging geworden.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef richard_prf het volgende:
Ja eigenlijk was het dus geen versier poging anders had ik haar bijvoorbeeld een drankje moeten aanbieden en meer als een player moeten gedragen.
ja preciesquote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:42 schreef richard_prf het volgende:
Ik heb sterke vermoedens dat het dan -in de buurt blijven bij je in de hoop dat jij op haar afkomt is.
Dus het kan zo zijn dat ik al die tijd niet lelijk was maar er gewoon te jong uitzag. En nu zie ik er gewoon ouder uit vanwege meer structuur in mijn gezicht.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:38 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is heel goed mogelijk. Meiden op die leeftijd daten sowieso al liever een oudere jongen.
Die andere gast kon haar 100% zeker niet dus die probeerde haar te versieren maar hij was behoorlijk lelijk als ik eerlijk mag zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:46 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja precies
verder heb je het over "begonnen we een gesprek". dus zou ook nog wel kunnen zijn geweest dat ze gewoon alle 3 van die dingen die ik opnoemde deed.
edit: en die andere gast? was dat iemand die haar al kende? was dat iemand die haar alleen maar een drankje aanbood, en probeerde te 'versieren' zeg maar.
was dat iemand die iedereen (ook onbekenden/vaag-bekenden)drankjes aanboodt voor niets tijdens dat wilde carnaval?
had je het goed in de gaten? hoe dronken was jij?
en als wat was jij verkleed?
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:49 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dus het kan zo zijn dat ik al die tijd niet lelijk was maar er gewoon te jong uitzag. En nu zie ik er gewoon ouder uit vanwege meer structuur in mijn gezicht.
Ik weet natuurlijk niet of je er toen echt jonger uitzag net als nu, maar het klinkt als een goeie mogelijkheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is verdomd goed mogelijk denk ik.
ah jammer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:52 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Die andere gast kon haar 100% zeker niet dus die probeerde haar te versieren maar hij was behoorlijk lelijk als ik eerlijk mag zijn.
Ik was wel op het randje van aangeschoten/dronken. Ik ging als matroos.
Ik heb 1 foto, helaas kan je mijn toch wel mooie outfit niet zien.
Een drankje aanbieden werkt alleen in de films, Nederlandse meisjes vinden het om een of andere reden niet zo chill als jongens geld aan ze gaan uitgeven. De enige meisjes die dat fijn vinden zijn de meisjes die expres zonder geld uitgaan om te profiteren van de jongens.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef richard_prf het volgende:
Ja eigenlijk was het dus geen versier poging anders had ik haar bijvoorbeeld een drankje moeten aanbieden en meer als een player moeten gedragen.
Oh dat dacht ik heel eventjes.quote:
ja. een drankje aanbieden is een heel cliche versierpoging/tijdkooppoging.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Een drankje aanbieden werkt alleen in de films, Nederlandse meisjes vinden het om een of andere reden niet zo chill als jongens geld aan ze gaan uitgeven. De enige meisjes die dat fijn vinden zijn de meisjes die expres zonder geld uitgaan om te profiteren van de jongens.
Je zag ook dat die jongen die haar een drankje aanbood binnen 30 seconden haar aandacht alweer kwijt was. Volgens mij willen meisjes een beetje het gevoel hebben dat zij die jongen versieren, een soort wisselwerking.
Nou toevallige studeerde ze in België in Leuven, een stad waar ik zelf al heel vaak ben geweest dus het gesprek kwam toen best spontaan los opeens.quote:-je over jezelf vertelt (Geen slechte dingen, wel goede dingen, dhv's)
-zorgt dat zij ook over haar vertelt
dus geen 1 richtingsverkeer over het hierbovenstaande.
je zegt dat je het over of jij en zij nog studeerde en zo had. dat is goed.
verder:
-hoe hoog het energy-level van de set, of dat van haar minstens evenaren.
-haar entertainen (dus niet saai laten worden)
-afentoe een complimentje(op het goede moment)
-afentoe een lichte iod van jouw kant /vraag
ja jij hebt achter de bar gestaan, dat had ik aleens ergens gelezenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Mm.. ik heb een paar jaar achter de bar gestaan. En ik dénk (denk maarja da ben iikke hah) dat 't er aan ligt wie het drankje aanbiedt. Daar zijn meiden nogal kieskeurig in. En het kan ook te maken hebben met vertrouwen natuurlijk. Want wie weet wat die vreemde gozer, die je nieteens knap vindt, wellicht in dat drankje heeft gestopt?
ik denk dat voor pua-onderzoek dat je noemt dat het gesprek "spontaan losbarst" niet echt een goede indruk geeft wat er daadwerkelijk tijdens het versieren gebeurde. het kan zoveel betekenen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:29 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Nou toevallige studeerde ze in België in Leuven, een stad waar ik zelf al heel vaak ben geweest dus het gesprek kwam toen best spontaan los opeens.
Als je achter de bar staat en een meisje vraagt wat dan moet je wel reageren. En dat kan ik ook best. Op dat moment pak ik het wat zakelijker aan. En ja tussendoor, eromheen, vooraf en achteraf ontkom je op grote feesten natuurlijk niet aan contact met meiden. En het helpt wel als je de hele avond/nacht bent blootgesteld aan happy-happy-joy-joy en je drinkt zelf ook wat dan wordt je gewoon wat losser. Daarom ben ik niet super-bang voor meiden zoals jij en Richard. Ik durf best veel met ze. Ik ben alleen bang voor mijn uiterlijk. Het is gewoon een rotgevoel als je weet dat je er niet uitziet en leuke meisjes zien je. Ik voel mezelf al vaak erg vies en schilferig (soms kwam de eczeem en jeuk heftig opzetten en ga je krabben met alle gevolgen vandien) en als meisjes dan te dichtbij komen is gewoon een rotgevoel. En ik ben dik met een vrij onaantrkekelijk gezicht. Ergens wordt het bevestigd in je hoofd, en weet je dat je nooit kans zal maken bij die leuke meisjes. Dat weet je gewoon, iedereen kan inschatten. Contact maken, als ik me wat beter voel, is voor mij een makkie. Ook bij moeilijke meiden die moet je gewoon een beetje negeren, komt vanzelf. Maar het is ook weer niet zo dat ik eem meiden-magneet ben. Ik ben gewoon aardig en intelligent. Ik ben die uitzonderlijke indo-chinees en dat heeft ook wel wat.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja jij hebt achter de bar gestaan, dat had ik aleens ergens gelezen
daar wilde ik het nog eens over hebben dat ik het daarom wel een beetje vreemd vind dat je alsnog bijna helemaal geen contact met vrouwen hebt.
want voor barman zijn
-klinkt het alsof je beetje handig moet zijn met mensen
-je hebt een beetje kunnen bestuderen hoe versieren werkt, en wat er allemaal gebeurd in het cafe
-en je bent al in een heel sociale omgeving, opzich gewoon een beetje 'de baas'. dan kan je toch makkelijk mensen ontmoeten of niet?
Zoveel detail kan ik helaas niet meer herinneren maar verder is wat je schreef wel interessant en k zal het meenemen als ik weer eens in gesprek kom met een meid om niet te simpele trucs te gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik denk dat voor pua-onderzoek dat je noemt dat het gesprek "spontaan losbarst" niet echt een goede indruk geeft wat er daadwerkelijk tijdens het versieren gebeurde. het kan zoveel betekenen.
betekent het dat het spontaan losbarstte dat jij makkelijk dingen erover kon zeggen
betekent het dat het spontaan losbarstte omdat jij je teveel aan haar ging geven toen
betekent het dat het spontaan losbarstte omdat zij er ook helemaal ook in inging(dat is zeer goed).
je moet niet alleen maar over leuven gaan praten alsof je de leuven-pagina uit de encyclopedie aan het bespreken bent
daar moeten dingen bijkomen
dan moet je weten in welke fase je zit zodat je de 'dingen die er bijkomen' goed kan uitkiezen.
als je elkaar net kent, moet je het over basisdingen als leeftijd en dat je werkt enzo hebben
verder altijd verhalen over leuven met dhv's
(bijv:
-ik was daar een dagje heen(je bent een man van de wereld die niet alleen maar binnen zit)
-toen moest ik terug vanwege familie/vriend iets (je geeft om je familie/vrienden)
-ik deed daar zus en zo
als je elkaar al verder kent, kan je al rapport gaan maken. om een band te scheppen
-was jij bij dat standbeeld op het plein? ja ik ook!
-ja ik vond het ook een drukke stad
slechte voorbeelden geef ik....maargoed
ook is zeggen:"je studeert in leuven, dat vind ik goed een uni-opleiding...." een compliment-inkoppertje dat je haar genuinly aan het valuen bent of zij ook 'goed genoeg is' voor jou.
gaan zeggen :" en bevalt je studie je daar" is al weer meer een simpele versierpoging netzoals dat drankje voor haar kopen
Hier ben ik het ook wel mee eens. Had zelf ook niet heel veel succes met Nederlandse dames. Dat werd wel anders toen ik ging verhuizen naar het buitenlandquote:Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef n0ir het volgende:
[..]
Een drankje aanbieden werkt alleen in de films, Nederlandse meisjes vinden het om een of andere reden niet zo chill als jongens geld aan ze gaan uitgeven. De enige meisjes die dat fijn vinden zijn de meisjes die expres zonder geld uitgaan om te profiteren van de jongens.
Je zag ook dat die jongen die haar een drankje aanbood binnen 30 seconden haar aandacht alweer kwijt was. Volgens mij willen meisjes een beetje het gevoel hebben dat zij die jongen versieren, een soort wisselwerking.
Bedoel je daarmee oudere fok!ers die wel een normale tienerjeugd hebben gekend en toen ook al bezig waren met verkennen/leren versieren. En dus geen probleem hebben op later eleeftijd of..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Jammer dat de TT is verandert. Versieren op oudere leeftijd is totaal geen issue voor de meeste FOKkers. Alleen wel de fokkers in dit topic.
Ik bedoel dat de groep die moeite heeft met versieren op latere leeftijd in de minderheid is. Ongeacht wat voor jeugd diegene heeft gehad.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:12 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Bedoel je daarmee oudere fok!ers die wel een normale tienerjeugd hebben gekend en toen ook al bezig waren met verkennen/leren versieren. En dus geen probleem hebben op later eleeftijd of..
Normaal gesproken hebben jongens in hun tienerjaren niet zóveel te verduren gehad en komt het toch nog wel goed. Hun problemen zitten meisjes versieren en benaderen niet zo erg in de weg. Bij de een komt het meisjes versieren ietsjes later en bij de ander komt het ontdekken en experimenteren alsnog aanwaaien ondanks de problemen. Maar meestal is het dus niet zo erg als bv bij mij.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:16 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik bedoel dat de groep die moeite heeft met versieren op latere leeftijd in de minderheid is. Ongeacht wat voor jeugd diegene heeft gehad.
ja, maar hoeft niet hoor ofzo. ik denk het alleen maar.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Zoveel detail kan ik helaas niet meer herinneren maar verder is wat je schreef wel interessant en k zal het meenemen als ik weer eens in gesprek kom met een meid om niet te simpele trucs te gaan gebruiken.
Dat weet ik dus niet. Maar zoals ik al zelf zei. Ik was ook niet bepaald een held maar ben door het verhuizen een stuk volwassener geworden en daar mee is alles zo'n beetje stukken soepeler gegaan. Ik kan het dus iedereen aanraden om van bepaalde slechte gewoontes of gedachten af te komen. En dan heb ik het niet over verhuizen van tytsjerkeradiel naar dokkum natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:26 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben jongens in hun tienerjaren niet zóveel te verduren gehad en komt het toch nog wel goed. Hun problemen zitten meisjes versieren en benaderen niet zo erg in de weg. Bij de een komt het meisjes versieren ietsjes later en bij de ander komt het ontdekken en experimenteren alsnog aanwaaien ondanks de problemen. Maar meestal is het dus niet zo erg als bv bij mij.
Ik weet dat de Hollander kotst op mensen die denken dat hun problemen erger zijn. Maar je hebt dan ook nooit in mijn schoenen gestaan. Ik ben een vrij normale jongen en wat ik heb geleerd is, en wat ik vrijwel zeker weet. Is dat een ander het vast en zeker niet beter had gedaan in mijn schoenen. Mensen, en dat zie ik, verschillen niet zo heel erg veel van mekaar kwa actie-reactie/onzekerheden/handelen dan bij een ander in bepaalde sitauaties. Er zit niet zoveel verschil in. Dus ook niet in het verloop en wat je allemaal ondertussen ervaart en meemaakt. Wat je denkt, de onzekerheden. De hel.
25 jaar zware eczeem zou ook jou breken tot je wordt zoals mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |