abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93800255
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja precies

verder heb je het over "begonnen we een gesprek". dus zou ook nog wel kunnen zijn geweest dat ze gewoon alle 3 van die dingen die ik opnoemde deed.

edit: en die andere gast? was dat iemand die haar al kende? was dat iemand die haar alleen maar een drankje aanbood, en probeerde te 'versieren' zeg maar.
was dat iemand die iedereen (ook onbekenden/vaag-bekenden)drankjes aanboodt voor niets tijdens dat wilde carnaval?
had je het goed in de gaten? hoe dronken was jij?

en als wat was jij verkleed :D?
Die andere gast kon haar 100% zeker niet dus die probeerde haar te versieren maar hij was behoorlijk lelijk als ik eerlijk mag zijn.
Ik was wel op het randje van aangeschoten/dronken. Ik ging als matroos.
Ik heb 1 foto, helaas kan je mijn toch wel mooie outfit niet zien.
pi_93800319
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:49 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dus het kan zo zijn dat ik al die tijd niet lelijk was maar er gewoon te jong uitzag. En nu zie ik er gewoon ouder uit vanwege meer structuur in mijn gezicht.
:Y
pi_93800354
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:Y
Het is verdomd goed mogelijk denk ik.
pi_93800436
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:55 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het is verdomd goed mogelijk denk ik.
Ik weet natuurlijk niet of je er toen echt jonger uitzag net als nu, maar het klinkt als een goeie mogelijkheid.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 01:10:08 #30
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93800810
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:52 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die andere gast kon haar 100% zeker niet dus die probeerde haar te versieren maar hij was behoorlijk lelijk als ik eerlijk mag zijn.
Ik was wel op het randje van aangeschoten/dronken. Ik ging als matroos.
Ik heb 1 foto, helaas kan je mijn toch wel mooie outfit niet zien.
ah jammer.

ik denk nog wel dat pua lezen leerzaam is, omdat je ook met 1(van hierboven) om haar te versieren, of om elkaar te leren kennen erop moet letten dat:

-je over jezelf vertelt (Geen slechte dingen, wel goede dingen, dhv's)
-zorgt dat zij ook over haar vertelt
dus geen 1 richtingsverkeer over het hierbovenstaande.

je zegt dat je het over of jij en zij nog studeerde en zo had. dat is goed.

verder:
-hoe hoog het energy-level van de set, of dat van haar minstens evenaren.
-haar entertainen (dus niet saai laten worden)

-afentoe een complimentje(op het goede moment)
-afentoe een lichte iod van jouw kant /vraag

het schijnt dat je vrouwen netzoals dieren kan dresseren.
als zij iets 'braafs' doet, (in mehow method is het beschreven als "she works") moet je haar belonen door haar een goed gevoel te geven.
dat kan door een compliment(maar niet te lang/eindigen met een compliment), en ook door lichaamscontact(maar niet te lang lichaamscontact).

ik zou het heerlijk vinden als een vrouw mijn hand streelde, of me met 2 handen op me zij vastpakte of wat dan ook!. vrouwen hebben dat ook, behalve de na bepaalde tijd het besef dat 'ze tever gaat'. voor die tijd moet je dus loslaten.

verder.... ik ben van plan te volgen de serie "oh oh tirol". die gasten hebben sommige dingen van versieren helemaal perfect door.

als je met versieren moet doen de
dhv's
ioi's
lol maken/ hoog energy level
het in goede banen leiden.
social proof.

dan hebben die gasten alles helemaal perfect door, op sommige gedeeltes van dhv maken na(omdat het tokkies zijn)
pi_93800833
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:27 schreef richard_prf het volgende:
Ja eigenlijk was het dus geen versier poging anders had ik haar bijvoorbeeld een drankje moeten aanbieden en meer als een player moeten gedragen.
Een drankje aanbieden werkt alleen in de films, Nederlandse meisjes vinden het om een of andere reden niet zo chill als jongens geld aan ze gaan uitgeven. De enige meisjes die dat fijn vinden zijn de meisjes die expres zonder geld uitgaan om te profiteren van de jongens.
Je zag ook dat die jongen die haar een drankje aanbood binnen 30 seconden haar aandacht alweer kwijt was. Volgens mij willen meisjes een beetje het gevoel hebben dat zij die jongen versieren, een soort wisselwerking.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 01:15:08 #32
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93800981
Richard, hoe was jij verkleed, en heeft n0ir jou in het echt ontmoet?
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93801007
Ik heb Richard nooit in het echt ontmoet :9
  dinsdag 8 maart 2011 @ 01:16:44 #34
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93801031
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:15 schreef n0ir het volgende:
Ik heb Richard nooit in het echt ontmoet :9
Oh dat dacht ik heel eventjes.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 8 maart 2011 @ 01:23:09 #35
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93801197
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef n0ir het volgende:

[..]

Een drankje aanbieden werkt alleen in de films, Nederlandse meisjes vinden het om een of andere reden niet zo chill als jongens geld aan ze gaan uitgeven. De enige meisjes die dat fijn vinden zijn de meisjes die expres zonder geld uitgaan om te profiteren van de jongens.
Je zag ook dat die jongen die haar een drankje aanbood binnen 30 seconden haar aandacht alweer kwijt was. Volgens mij willen meisjes een beetje het gevoel hebben dat zij die jongen versieren, een soort wisselwerking.
ja. een drankje aanbieden is een heel cliche versierpoging/tijdkooppoging.
sommige simpele meisjes zullen daar best van houden denk ik, maar er is ook makkelijk misbruik van te maken.

gaat iedereen uit zoals in 1950?
koopt de man een drankje, en de vrouw gaat er alleen op in als ze 'de man ook leuk lijkt om te leren kennen'?
het antwoord is nee.

heel makkelijk misbruik van te maken zoals noir post, en zowiezo werkt het zo niet.
ook is het makkelijker voor de vrouw om het drankje aante nemen, dan eventjes te gaan luisteren, en dan afwijzen

pua-boeken is echt :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D!
echt, als je alles leest kan je alles op de simpele meisjes wel 2 stappen voor blijven, en op de iets moeilijkere meisjes ook nog wel een stap.

thanksgod voor pua:D:D:D:D, ik denk niet dat er vrouwen zijn die beseffen hoeveel tijd sommige gasten er hebben ingestopt, en hoeveel tijd sommige mannen(ik misschien ooit) er over hebben gelezen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 01:26:29 #36
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93801277
Mm.. ik heb een paar jaar achter de bar gestaan. En ik dénk dat 't er aan ligt wie het drankje aanbiedt. Daar zijn meiden nogal kieskeurig in. En het kan ook te maken hebben met vertrouwen natuurlijk. Want wie weet wat die vreemde gozer, die je nieteens knap vindt, wellicht in dat drankje heeft gestopt?

Maar drankjes vind ik zelf ook een beetje overdreven/gepressured omdat dat vrij cliche is. En dan krijg je een welles niettes dat heb ik vaak genoeg gezien. Als dat echt zo is, fijn voor ons jongens. Scheelt natuurlijk in de portomonee!
pi_93801355
quote:
-je over jezelf vertelt (Geen slechte dingen, wel goede dingen, dhv's)
-zorgt dat zij ook over haar vertelt
dus geen 1 richtingsverkeer over het hierbovenstaande.

je zegt dat je het over of jij en zij nog studeerde en zo had. dat is goed.

verder:
-hoe hoog het energy-level van de set, of dat van haar minstens evenaren.
-haar entertainen (dus niet saai laten worden)

-afentoe een complimentje(op het goede moment)
-afentoe een lichte iod van jouw kant /vraag
Nou toevallige studeerde ze in België in Leuven, een stad waar ik zelf al heel vaak ben geweest dus het gesprek kwam toen best spontaan los opeens.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 01:32:19 #38
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93801402
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:26 schreef Schenkstroop het volgende:
Mm.. ik heb een paar jaar achter de bar gestaan. En ik dénk (denk maarja da ben iikke hah) dat 't er aan ligt wie het drankje aanbiedt. Daar zijn meiden nogal kieskeurig in. En het kan ook te maken hebben met vertrouwen natuurlijk. Want wie weet wat die vreemde gozer, die je nieteens knap vindt, wellicht in dat drankje heeft gestopt?
ja jij hebt achter de bar gestaan, dat had ik aleens ergens gelezen

daar wilde ik het nog eens over hebben dat ik het daarom wel een beetje vreemd vind dat je alsnog bijna helemaal geen contact met vrouwen hebt.

want voor barman zijn
-klinkt het alsof je beetje handig moet zijn met mensen
-je hebt een beetje kunnen bestuderen hoe versieren werkt, en wat er allemaal gebeurd in het cafe
-en je bent al in een heel sociale omgeving, opzich gewoon een beetje 'de baas'. dan kan je toch makkelijk mensen ontmoeten of niet?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 01:50:20 #39
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93801839
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:29 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Nou toevallige studeerde ze in België in Leuven, een stad waar ik zelf al heel vaak ben geweest dus het gesprek kwam toen best spontaan los opeens.
ik denk dat voor pua-onderzoek dat je noemt dat het gesprek "spontaan losbarst" niet echt een goede indruk geeft wat er daadwerkelijk tijdens het versieren gebeurde. het kan zoveel betekenen.

betekent het dat het spontaan losbarstte dat jij makkelijk dingen erover kon zeggen
betekent het dat het spontaan losbarstte omdat jij je teveel aan haar ging geven toen
betekent het dat het spontaan losbarstte omdat zij er ook helemaal ook in inging(dat is zeer goed).

je moet niet alleen maar over leuven gaan praten alsof je de leuven-pagina uit de encyclopedie aan het bespreken bent
daar moeten dingen bijkomen
dan moet je weten in welke fase je zit zodat je de 'dingen die er bijkomen' goed kan uitkiezen.

als je elkaar net kent, moet je het over basisdingen als leeftijd en dat je werkt enzo hebben
verder altijd verhalen over leuven met dhv's
(bijv:
-ik was daar een dagje heen(je bent een man van de wereld die niet alleen maar binnen zit)
-toen moest ik terug vanwege familie/vriend iets (je geeft om je familie/vrienden)
-ik deed daar zus en zo

als je elkaar al verder kent, kan je al rapport gaan maken. om een band te scheppen

-was jij bij dat standbeeld op het plein? ja ik ook!
-ja ik vond het ook een drukke stad

slechte voorbeelden geef ik....maargoed

ook is zeggen:"je studeert in leuven, dat vind ik goed een uni-opleiding...." een compliment-inkoppertje dat je haar genuinly aan het valuen bent of zij ook 'goed genoeg is' voor jou.

gaan zeggen :" en bevalt je studie je daar" is al weer meer een simpele versierpoging netzoals dat drankje voor haar kopen

[ Bericht 4% gewijzigd door mylifeisgrey op 08-03-2011 01:59:55 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 01:59:50 #40
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93802018
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja jij hebt achter de bar gestaan, dat had ik aleens ergens gelezen

daar wilde ik het nog eens over hebben dat ik het daarom wel een beetje vreemd vind dat je alsnog bijna helemaal geen contact met vrouwen hebt.

want voor barman zijn
-klinkt het alsof je beetje handig moet zijn met mensen
-je hebt een beetje kunnen bestuderen hoe versieren werkt, en wat er allemaal gebeurd in het cafe
-en je bent al in een heel sociale omgeving, opzich gewoon een beetje 'de baas'. dan kan je toch makkelijk mensen ontmoeten of niet?
Als je achter de bar staat en een meisje vraagt wat dan moet je wel reageren. En dat kan ik ook best. Op dat moment pak ik het wat zakelijker aan. En ja tussendoor, eromheen, vooraf en achteraf ontkom je op grote feesten natuurlijk niet aan contact met meiden. En het helpt wel als je de hele avond/nacht bent blootgesteld aan happy-happy-joy-joy en je drinkt zelf ook wat dan wordt je gewoon wat losser. Daarom ben ik niet super-bang voor meiden zoals jij en Richard. Ik durf best veel met ze. Ik ben alleen bang voor mijn uiterlijk. Het is gewoon een rotgevoel als je weet dat je er niet uitziet en leuke meisjes zien je. Ik voel mezelf al vaak erg vies en schilferig (soms kwam de eczeem en jeuk heftig opzetten en ga je krabben met alle gevolgen vandien) en als meisjes dan te dichtbij komen is gewoon een rotgevoel. En ik ben dik met een vrij onaantrkekelijk gezicht. Ergens wordt het bevestigd in je hoofd, en weet je dat je nooit kans zal maken bij die leuke meisjes. Dat weet je gewoon, iedereen kan inschatten. Contact maken, als ik me wat beter voel, is voor mij een makkie. Ook bij moeilijke meiden die moet je gewoon een beetje negeren, komt vanzelf. Maar het is ook weer niet zo dat ik eem meiden-magneet ben. Ik ben gewoon aardig en intelligent. Ik ben die uitzonderlijke indo-chinees en dat heeft ook wel wat.

[ Bericht 0% gewijzigd door Schenkstroop op 08-03-2011 02:15:38 ]
pi_93802106
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:50 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik denk dat voor pua-onderzoek dat je noemt dat het gesprek "spontaan losbarst" niet echt een goede indruk geeft wat er daadwerkelijk tijdens het versieren gebeurde. het kan zoveel betekenen.

betekent het dat het spontaan losbarstte dat jij makkelijk dingen erover kon zeggen
betekent het dat het spontaan losbarstte omdat jij je teveel aan haar ging geven toen
betekent het dat het spontaan losbarstte omdat zij er ook helemaal ook in inging(dat is zeer goed).

je moet niet alleen maar over leuven gaan praten alsof je de leuven-pagina uit de encyclopedie aan het bespreken bent
daar moeten dingen bijkomen
dan moet je weten in welke fase je zit zodat je de 'dingen die er bijkomen' goed kan uitkiezen.

als je elkaar net kent, moet je het over basisdingen als leeftijd en dat je werkt enzo hebben
verder altijd verhalen over leuven met dhv's
(bijv:
-ik was daar een dagje heen(je bent een man van de wereld die niet alleen maar binnen zit)
-toen moest ik terug vanwege familie/vriend iets (je geeft om je familie/vrienden)
-ik deed daar zus en zo

als je elkaar al verder kent, kan je al rapport gaan maken. om een band te scheppen

-was jij bij dat standbeeld op het plein? ja ik ook!
-ja ik vond het ook een drukke stad

slechte voorbeelden geef ik....maargoed

ook is zeggen:"je studeert in leuven, dat vind ik goed een uni-opleiding...." een compliment-inkoppertje dat je haar genuinly aan het valuen bent of zij ook 'goed genoeg is' voor jou.

gaan zeggen :" en bevalt je studie je daar" is al weer meer een simpele versierpoging netzoals dat drankje voor haar kopen

Zoveel detail kan ik helaas niet meer herinneren maar verder is wat je schreef wel interessant en k zal het meenemen als ik weer eens in gesprek kom met een meid om niet te simpele trucs te gaan gebruiken.
pi_93802149
Jammer dat de TT is verandert. Versieren op oudere leeftijd is totaal geen issue voor de meeste FOKkers. Alleen wel de fokkers in dit topic.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_93802160
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 01:10 schreef n0ir het volgende:

[..]

Hier ben ik het ook wel mee eens. Had zelf ook niet heel veel succes met Nederlandse dames. Dat werd wel anders toen ik ging verhuizen naar het buitenland :P
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  dinsdag 8 maart 2011 @ 02:12:35 #44
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93802201
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 02:08 schreef sitting_elfling het volgende:
Jammer dat de TT is verandert. Versieren op oudere leeftijd is totaal geen issue voor de meeste FOKkers. Alleen wel de fokkers in dit topic.
Bedoel je daarmee oudere fok!ers die wel een normale tienerjeugd hebben gekend en toen ook al bezig waren met verkennen/leren versieren. En dus geen probleem hebben op later eleeftijd of..
pi_93802275
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 02:12 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Bedoel je daarmee oudere fok!ers die wel een normale tienerjeugd hebben gekend en toen ook al bezig waren met verkennen/leren versieren. En dus geen probleem hebben op later eleeftijd of..
Ik bedoel dat de groep die moeite heeft met versieren op latere leeftijd in de minderheid is. Ongeacht wat voor jeugd diegene heeft gehad. :)
pi_93802438
Van mij mag het weer snel zaterdag worden. Ik zit vol goede moed om het weer eens te gaan proberen.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 02:26:36 #47
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93802446
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 02:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik bedoel dat de groep die moeite heeft met versieren op latere leeftijd in de minderheid is. Ongeacht wat voor jeugd diegene heeft gehad. :)
Normaal gesproken hebben jongens in hun tienerjaren niet zóveel te verduren gehad en komt het toch nog wel goed. Hun problemen zitten meisjes versieren en benaderen niet zo erg in de weg. Bij de een komt het meisjes versieren ietsjes later en bij de ander komt het ontdekken en experimenteren alsnog aanwaaien ondanks de problemen. Maar meestal is het dus niet zo erg als bv bij mij.

Ik weet dat de Hollander kotst op mensen die denken dat hun problemen erger zijn. Maar je hebt dan ook nooit in mijn schoenen gestaan. Ik ben een vrij normale jongen en wat ik heb geleerd is, en wat ik vrijwel zeker weet. Is dat een ander het vast en zeker niet beter had gedaan in mijn schoenen. Mensen, en dat zie ik, verschillen niet zo heel erg veel van mekaar kwa actie-reactie/onzekerheden/handelen dan bij een ander in bepaalde sitauaties. Er zit niet zoveel verschil in. Dus ook niet in het verloop en wat je allemaal ondertussen ervaart en meemaakt. Wat je denkt, de onzekerheden. De hel.

25 jaar zware eczeem zou ook jou breken tot je wordt zoals mij.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 02:32:07 #48
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93802525
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 02:05 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Zoveel detail kan ik helaas niet meer herinneren maar verder is wat je schreef wel interessant en k zal het meenemen als ik weer eens in gesprek kom met een meid om niet te simpele trucs te gaan gebruiken.
ja, maar hoeft niet hoor ofzo. ik denk het alleen maar.

er kan wel weer een kleine discussie komen, omdat ik denk dat strawberry wel zal denken dat vragen "en vind je je studie in leuven leuk" aan die meid wel een goed idee is. ik zal even uitleggen waarom niet.

-omdat je vooruit moet denken
-omdat je moet weten waar je mee bezig bent
-je moet er boven moet staan(kwa kennis wat er gebeurd hebben)

om het op het huidige niveau(dus niet erboven staan) uit te leggen: stel je had het wel gevraagd.
dus jij zegt :"en vind je je studie leuk?"
dan antwoord zij natuurlijk: of "ja" of "nee".

als ze nee antwoord, of dat zij bedenkt dat dat het antwoord zou moeten zijn dan gaat een beetje mis natuurlijk
gesprek gaat natuurlijk wel verder dan, maar het gaat wel een 'naardere' kant op. want waarom vind ze het neit leuk

als ze ja antwoord.... wat dan?

het is echt zo'n een vraag die je alleen voor bezigheid stelt.want wat heb je eraan?
enige reden dat het antwoord meer dan simpel "ja" of "nee" nog kan zijn is als zij een uitgebreider antwoord gaat bedenken of iets erbij. dan leg je de macht daarvoor bij haar, dan moet zij weer de keuze maken om moeite te doen voor een uitgebreider/leuker antwoord, wat jullie misschien wel ergens 'brengt' qua elkaar leren kennen/relatie-wise

ook vanuit haar perspectief: zij wil van een kerel misschien wat meer weten, wat leren kennen, en iets over hem leren anders dan hij is hier nu een beetje aan het carnaval vieren.
vervolgens vraag je netzoals familie van haar doet :" en bevalt je studie je in leuven?"
of misschien zoals andere mannen ookal hebben gedaan, beetje achterover leunen en zeggen"bevalt je studie je", of de droge kant op gaan van :" en vind je het leuke studie" of wat dan ook
dat is een afknapper.

interesse hebben of de studie haar bevalt weegt niet op tegen de afknapper

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 08-03-2011 02:43:53 ]
pi_93802537
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 00:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan ben je perfect voor mij :9~ ;)

;(
Ron Paul 2012
pi_93802557
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 02:26 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Normaal gesproken hebben jongens in hun tienerjaren niet zóveel te verduren gehad en komt het toch nog wel goed. Hun problemen zitten meisjes versieren en benaderen niet zo erg in de weg. Bij de een komt het meisjes versieren ietsjes later en bij de ander komt het ontdekken en experimenteren alsnog aanwaaien ondanks de problemen. Maar meestal is het dus niet zo erg als bv bij mij.

Ik weet dat de Hollander kotst op mensen die denken dat hun problemen erger zijn. Maar je hebt dan ook nooit in mijn schoenen gestaan. Ik ben een vrij normale jongen en wat ik heb geleerd is, en wat ik vrijwel zeker weet. Is dat een ander het vast en zeker niet beter had gedaan in mijn schoenen. Mensen, en dat zie ik, verschillen niet zo heel erg veel van mekaar kwa actie-reactie/onzekerheden/handelen dan bij een ander in bepaalde sitauaties. Er zit niet zoveel verschil in. Dus ook niet in het verloop en wat je allemaal ondertussen ervaart en meemaakt. Wat je denkt, de onzekerheden. De hel.

25 jaar zware eczeem zou ook jou breken tot je wordt zoals mij.
Dat weet ik dus niet. Maar zoals ik al zelf zei. Ik was ook niet bepaald een held maar ben door het verhuizen een stuk volwassener geworden en daar mee is alles zo'n beetje stukken soepeler gegaan. Ik kan het dus iedereen aanraden om van bepaalde slechte gewoontes of gedachten af te komen. En dan heb ik het niet over verhuizen van tytsjerkeradiel naar dokkum natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')