Dat moet inderdaad erg kut zijn voor je. Het klopt dat je echt een boost aan inspiratie kan krijgen in een nieuw gebied. Ik heb dat dus nu heel erg met Breda. Het lijkt wel alsof ik nu pas begin met leven en ik voel me 21 ofzo en ik bevind me alleen nog maar onder studenten. Ik ben mijn verloren tijd aan het inhalen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je er gemiddeld uitziet, dan moet het dus gewoon goed komen met een beetje moeite. maar niet als je echt lelijk bent met een beschadigde huid. Ik zou me nieteens durven uitkleden voor een meisje. Ik ben het er wel mee eens dat verhzuien naar bijv een stad erg veel goeds kan doen. Ik krijg zelf na een dagje Amsterdam, itt. Purmerend, echt een boost aan inspiratie. Wat weer zakt na een uurtje als ik weer thuis ben natuurlijk. Dus eigenlijk zou ik 24/up dag blootgesteld moeten worden aan een stad. Ik heb er alleen geen geld voor en ik ben geen student. Dus een studentenwoning zit er jammer genoeg niet in (maar dan praat ik over mezelf)
hoe goed je huid is onder je kleren maakt helemaal niets uit met meisjes versieren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 02:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je er gemiddeld uitziet, dan moet het dus gewoon goed komen met een beetje moeite. maar niet als je echt lelijk bent met een beschadigde huid. Ik zou me nieteens durven uitkleden voor een meisje.
ik was ook zo van het weekend naar amsterdam centrum gereden. ik ging proberen wat populaire peacocking kleren te kopen voor het nachtleven, maar ik kon geen parkeerplek vinden, en toen raakte ik verdwaald en ik wist de weg niet. en toen ben ik maar weer zonder iets gedaan te hebben behalve wat rondjes rijden naar huis gereden.(Grote faal altijd zijn mijn uistapjes naar plekken).quote:Ik ben het er wel mee eens dat verhzuien naar bijv een stad erg veel goeds kan doen. Ik krijg zelf na een dagje Amsterdam, itt. Purmerend, echt een boost aan inspiratie. Wat weer zakt na een uurtje als ik weer thuis ben natuurlijk. Dus eigenlijk zou ik 24/up dag blootgesteld moeten worden aan een stad. Ik heb er alleen geen geld voor en ik ben geen student. Dus een studentenwoning zit er jammer genoeg niet in (maar dan praat ik over mezelf)
de perfecte oefening volgens pue-methodes, en toch gaat het mis met jequote:Máár mensen ontmoeten is voor mij hartstikke makkelijk. Ik ga zo de straat op. Spreek willekerig mensen aan van kinderen tot 16-jarigen tot heel oud. gewoon kleine praatjes, een hoi of iets. heel makkelijk. Echt heel heel makkelijk. Of je daar ergens mee komt als het om aantrekking gaat en sex en liefde... Nee dan weer jammer genoeg niet.
ik heb ook een misschien wat achterlijk idee die mij misschien wel zou helpen. misschien is dat ook wat voor jou om uit te voeren.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:52 schreef richard_prf het volgende:
Ik zit er toch aan te denken om wat sieraden aan te schaffen misschien verhoogd dat mijn status ofzo en hebben de dames iets meer om naar te kijken.
BTW donderdag heb ik nog een afspraak via internet met een meisje die me gaat vertellen of ik mijn lelijkheid inbeeld of niet. Ik heb haar overgehaald en ze gaat het doen volledig tegen haar zin in maar ik zei dat het veel voor me betekent. Maar nu donderdag dichterbij komt weet ik niet of ik het nog wel durf. Ik ben bang voor wat ze gaat zeggen.
En eigenlijk is het gewoon een achterlijke actie.
http://forum.viva.nl/quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe en waar heb je haar ontmoet dan (via internet)?
1 ding is zeker, Zaterdag ga ik 100% zeker een meid aanspreken. Afgelopen zaterdag was mijn eerste succes ooit en het geeft me zeker weten zelfvertrouwen. Ze leek oprecht geïnteresseerd ookal heb ik het natuurlijk verknald.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb ook een misschien wat achterlijk idee die mij misschien wel zou helpen. misschien is dat ook wat voor jou om uit te voeren.
1. ga naar kroeg,
2. spot een echt type meisje waar jij geintereseerd in kan zijn
3. houdt de sociale dynamiek in de gaten of ze veel wordt aangesproken, zoja ga naar stap 4, anders ga terug naar stap twee
4. loop op haar af, weet waar je mee bezig bent dat ze haar shields op dat moment omhoog heeft.
en dan tegen haar zeggen dat je nooit meisjes aanspreekt, en of je een tijdje bij haar in de buurt zou kunnen staan om te zien hoe jongens dat doen.
5. leer van anderen jongens, en leer ervan hoe het is om een meisej te zijn.
6. je hebt dingen geleerd. profit
Inderdaad gewoon wat dames aanspreken, niet geschoten is altijd mis !quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
1 ding is zeker, Zaterdag ga ik 100% zeker een meid aanspreken. Afgelopen zaterdag was mijn eerste succes ooit en het geeft me zeker weten zelfvertrouwen. Ze leek oprecht geïnteresseerd ookal heb ik het natuurlijk verknald.
Ik ga proberen oogcontact te maken en met een beetje geluk lukt het en stap ik erop af.
Ik ga er in elk geval niet naar toe als ik vooraf geen bevestigende reactie krijg.
Mijn doel voor volgende zaterdag is eigenlijk het benaderen onder de knie te krijgen. Elk miesje die ik er wel ok vind uitzien ga ik oogcontact proberen mee te maken en dus niet meer wegkijken en naar de grond staren.
Je werkt jezelf helemaal op met dit soort strategische overwegingen. Het voedt alleen je onzekerheid.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:05 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik heb ook een misschien wat achterlijk idee die mij misschien wel zou helpen. misschien is dat ook wat voor jou om uit te voeren.
1. ga naar kroeg,
2. spot een echt type meisje waar jij geintereseerd in kan zijn
3. houdt de sociale dynamiek in de gaten of ze veel wordt aangesproken, zoja ga naar stap 4, anders ga terug naar stap twee
4. loop op haar af, weet waar je mee bezig bent dat ze haar shields op dat moment omhoog heeft.
en dan tegen haar zeggen dat je nooit meisjes aanspreekt, en of je een tijdje bij haar in de buurt zou kunnen staan om te zien hoe jongens dat doen.
5. leer van anderen jongens, en leer ervan hoe het is om een meisej te zijn.
6. je hebt dingen geleerd. profit
dan is je eerste indruk voor haar dat je oogcontact zoekt vanaf een afstandje voordat je al wat gezegd heb, .... ik zou het niet zo doen maargoed.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
1 ding is zeker, Zaterdag ga ik 100% zeker een meid aanspreken. Afgelopen zaterdag was mijn eerste succes ooit en het geeft me zeker weten zelfvertrouwen. Ze leek oprecht geïnteresseerd ookal heb ik het natuurlijk verknald.
Ik ga proberen oogcontact te maken en met een beetje geluk lukt het en stap ik erop af.
Ik ga er in elk geval niet naar toe als ik vooraf geen bevestigende reactie krijg.
Mijn doel voor volgende zaterdag is eigenlijk het benaderen onder de knie te krijgen. Elk miesje die ik er wel ok vind uitzien ga ik oogcontact proberen mee te maken en dus niet meer wegkijken en naar de grond staren.
het is ook een idioot plan. het is alleen om eens een goede indruk te krijgen hoe het is voor een meisje in het cafe.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je werkt jezelf helemaal op met dit soort strategische overwegingen. Het voedt alleen je onzekerheid.
Dat zou ik niet doen. Toen ik 13 was wou ik ook altijd veel sieraden dragen om op B.A van the A-Team te lijken. Vond ik stoer.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:52 schreef richard_prf het volgende:
Ik zit er toch aan te denken om wat sieraden aan te schaffen misschien verhoogd dat mijn status ofzo en hebben de dames iets meer om naar te kijken.
Klopt.quote:En eigenlijk is het gewoon een achterlijke actie.
Top, goeie instelling. Ik hoop dat het je in de praktijk ook lukt. Prima oefening.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 04:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Hahaquote:Op dinsdag 8 maart 2011 06:58 schreef Henno het volgende:
Een keer opende een Duits meisje mijn 'set', om te zeggen dat ze me hoorde praten, of ik een Nederlander was, en dat mijn accent 'suß' was en we morgen die kut Spanjaarden moesten inmaken met voetbal
Oogcontact is toch echt vaak het eerste contact en waaraan je ook kan zien welke dame in je geinteresseerd is.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dan is je eerste indruk voor haar dat je oogcontact zoekt vanaf een afstandje voordat je al wat gezegd heb, .... ik zou het niet zo doen maargoed.
Gast echt waar héb je het over.quote:het is ook een idioot plan. het is alleen om eens een goede indruk te krijgen hoe het is voor een meisje in het cafe.
het is niet voor dat meisje dan versieren ofzoiets. het is voor kijken hoe girlcoding enzo gaat. en wat er voor die meisjes gebeurd.
en als je eenmaal voorbij de shield bent met wat je vraagt in die tekst, zal je denk ik (Volgens theorie) niet kijhard worden afgewezen, en als het een beetje een aardig behulpzaam meisje is zal ze denk ik dan het goed vinden (voorbij de shield eenmaal).
dus ik zie niet in hoe het me onzekerheid van, of richard's onzekerheid kan voeden.
btw ik ga het niet uitvoeren, het is alleen een wild idioot idee van me een beetje
nog even over richards plan. zo dacht ik vroeger ookgeen goed plan dus, het klinkt logisch maar het is te idylllisch) het plan:
ga naar het cafe
kijk naar meisje(als je het eventjes durft)
meisje kijkt terug
kijk ook(oogcontact)
doe beetje verlegen(daar ben ik goed in, en dat vinden meisjes toch leuk?)
lach beetje naar haar
zij lacht terug
na een tijdje ga naar haar toe, en dan gaat alles natuurlijk goed
en dan "live happily ever after"
ik hoop dat jij niet zo denkt. en ik heb het niet alleen over de laatste zin wat een half grapje is
het is geen goed plan. op dat plan hopen heeft mij 0 opgeleverd.
Kort gezegd nee. En indedaad meiden zitten nooit stil en dat hoeven ze ook niet,. Die kutwezens weten niet hoe frustrerend dit alles kan zijn.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 03:38 schreef richard_prf het volgende:
1 ding is zeker, ik heb geleefd in een andere dimensie en realiteit en heb in 10 jaar al het leuke gemist wat ik eigenlijk had moeten meemaken terwijl ik enkel de negatieve dingen van het leven ervoer.
Volgens mij hebben we wel een beetje op dezelfde manier geleefd Schenkstroop alleen bij mij is het misschien ingebeelde lelijkheid.
Maar Schenkstroop heb jij nooit een meisje gevonden die jou wel zag zitten?
Ik tot mijn 27ste niet maar op een koude dag in december had ik dan eindelijk een succesje met een studente van 19 athans ze gaf me het gevoel dat ze me leuk vond en heb er dus een paar keer overnacht.
Ik kan bij haar echt mezelf zijn en ik moet zeggen dat dit echt een goed gevoel is. Ik vind haar nog steeds heel leuk maar we hebben alleen af en toe nog contact en ik hoop dat we dit altijd behouden.
Het doet verschrikkelijk pijn om te weten dat ze waarschijnlijk al lang weer met andere jongens date en ik heb het dan ook wel een week of 3 erg moeilijk gehad. Toch dingen die je mee dient te maken in je tienerjaren.
Haha. De meiden praten over de liefde, maar zijn zelf compleet egocentrisch.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kort gezegd nee. En indedaad meiden zitten nooit stil en dat hoeven ze ook niet,. Die kutwezens weten niet hoe frusterend het kan zijn.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Kort gezegd nee. En indedaad meiden zitten nooit stil en dat hoeven ze ook niet,. Die kutwezens weten niet hoe frustrerend dit alles kan zijn.
Oh de generalisatiequote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Haha. De meiden praten over de liefde, maar zijn zelf compleet egocentrisch.
Ze hebben ook altijd de mond vol over betekenisvolle relaties. Maar terwijl ze daarnaar op zoek zijn gaan ze uiteindelijk nog van hot naar her.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Haha. De meiden praten over de liefde, maar zijn zelf compleet egocentrisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |