abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 maart 2011 @ 02:58:28 #51
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93802785
Als je er gemiddeld uitziet, dan moet het dus gewoon goed komen met een beetje moeite. maar niet als je echt lelijk bent met een beschadigde huid. Ik zou me nieteens durven uitkleden voor een meisje. Ik ben het er wel mee eens dat verhzuien naar bijv een stad erg veel goeds kan doen. Ik krijg zelf na een dagje Amsterdam, itt. Purmerend, echt een boost aan inspiratie. Wat weer zakt na een uurtje als ik weer thuis ben natuurlijk. Dus eigenlijk zou ik 24/up dag blootgesteld moeten worden aan een stad. Ik heb er alleen geen geld voor en ik ben geen student. Dus een studentenwoning zit er jammer genoeg niet in (maar dan praat ik over mezelf)
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_93802860
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 02:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je er gemiddeld uitziet, dan moet het dus gewoon goed komen met een beetje moeite. maar niet als je echt lelijk bent met een beschadigde huid. Ik zou me nieteens durven uitkleden voor een meisje. Ik ben het er wel mee eens dat verhzuien naar bijv een stad erg veel goeds kan doen. Ik krijg zelf na een dagje Amsterdam, itt. Purmerend, echt een boost aan inspiratie. Wat weer zakt na een uurtje als ik weer thuis ben natuurlijk. Dus eigenlijk zou ik 24/up dag blootgesteld moeten worden aan een stad. Ik heb er alleen geen geld voor en ik ben geen student. Dus een studentenwoning zit er jammer genoeg niet in (maar dan praat ik over mezelf)
Dat moet inderdaad erg kut zijn voor je. Het klopt dat je echt een boost aan inspiratie kan krijgen in een nieuw gebied. Ik heb dat dus nu heel erg met Breda. Het lijkt wel alsof ik nu pas begin met leven en ik voel me 21 ofzo en ik bevind me alleen nog maar onder studenten. Ik ben mijn verloren tijd aan het inhalen.
Echt heerlijk gewoon, ik word ook niet meer weggepest maar men accepteerd me nu. Ik denk dat dit toch door mijn uiterlijk komt, ik word gewoon serieuzer genomen omdat ik er niet meer zo klein en jong uitziet.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 03:28:08 #53
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93803035
Dat had ik ook toen ik aanklopte bij een buurthuis. Ik ontmoette in ene talloze mensen, Wel veelal uit de alto/rock-scene dat wel. Maar garaffers, boarders, café-eigenaren, meisjes tussen 16-26.. Ik kwam opeens vrijwel overal want opeens moet het en ga je voor de fun. Eindhoven, Rotterdam, andere steden dus. Maar op een bepaald moment zie je toch een keer je eigen reflectie ergens ine een vitrine ofzo. En toen kreeg ik opeens steeds minder zin. Omdat ik de zin er niet meer van inzag.

Mensen gaan met je om omdat je een toffe peer bent, Maar als het om liefde en relaties gaat of vrijen/meisjes versieren sta je uiteindelijk toch alleen en nergens. Liefde en vrouwen gaan voor alles dta heb ik gezien. Vrienden lkaten je vallen voor pussy. En toen wilde ik gaan sparen ipv mijn geld te vergooien aan reisjes en clubs en drank (wat ook niet veel was). Want het had geen zin, En ik zat al erg krap en wrong me door de meest onmogelijke financiele bochten. Rekenen-rekenen-rekenen en dan haal je het nog maar nét.

Nee dat was voor mij in één keer 'stop'. Mijn huid en uiterlijk moest eerst beter voordat ik de wereld aankon met succes. Zodat het ook vruchten afwerpt. Daarom deed ik niks meer. Máár mensen ontmoeten is voor mij hartstikke makkelijk. Ik ga zo de straat op. Spreek willekerig mensen aan van kinderen tot 16-jarigen tot heel oud. gewoon kleine praatjes, een hoi of iets. heel makkelijk. Echt heel heel makkelijk. Of je daar ergens mee komt als het om aantrekking gaat en sex en liefde... Nee dan weer jammer genoeg niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door Schenkstroop op 08-03-2011 14:42:03 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  dinsdag 8 maart 2011 @ 03:32:19 #54
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93803067
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 02:58 schreef Schenkstroop het volgende:
Als je er gemiddeld uitziet, dan moet het dus gewoon goed komen met een beetje moeite. maar niet als je echt lelijk bent met een beschadigde huid. Ik zou me nieteens durven uitkleden voor een meisje.
hoe goed je huid is onder je kleren maakt helemaal niets uit met meisjes versieren.
net zoals de grootte van je 'gereedschap'

:P

quote:
Ik ben het er wel mee eens dat verhzuien naar bijv een stad erg veel goeds kan doen. Ik krijg zelf na een dagje Amsterdam, itt. Purmerend, echt een boost aan inspiratie. Wat weer zakt na een uurtje als ik weer thuis ben natuurlijk. Dus eigenlijk zou ik 24/up dag blootgesteld moeten worden aan een stad. Ik heb er alleen geen geld voor en ik ben geen student. Dus een studentenwoning zit er jammer genoeg niet in (maar dan praat ik over mezelf)
ik was ook zo van het weekend naar amsterdam centrum gereden. ik ging proberen wat populaire peacocking kleren te kopen voor het nachtleven, maar ik kon geen parkeerplek vinden, en toen raakte ik verdwaald en ik wist de weg niet. en toen ben ik maar weer zonder iets gedaan te hebben behalve wat rondjes rijden naar huis gereden.(Grote faal altijd zijn mijn uistapjes naar plekken).
steden zijn eng en veel mensen en veel sociaal dingen. wel goed dat jij daar geen last van heb.
het enige wat ik voor leuks tegenkwam in amsterdam was dat ik nog een meisje zag lopen die wat op 8k-meisje waar ik verliefd op ben leek. het liefst had ik auto midden op de weg gestopt, en met haar gaan praten om te kijken of ze ook net zo tof ook is als 8k-meid. Ik wil meer mensen als haar in me leven!

maarja problemen he met versieren want dat is me nog nooit echt goed gelukt(nog niet echt vaak geprobeert) en de parkeerproblemen. :')

en ik denk dat een boel studenten trouwens goedkoper wonen dan jij nu

voor de rest zijn steden eng, maar jij was daar niet bang voor zei je. dat is best goed ^O^

edit: en ohja ik ben gierig,bla,bla,de benzineprijs is veels te hoog, het is nu zo hoog dat er een soort grens voor mij is overschreden dat ik liever helemaal nergens meer met me auto heenga.

[ Bericht 1% gewijzigd door mylifeisgrey op 08-03-2011 13:01:13 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 03:34:23 #55
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93803092
quote:
Máár mensen ontmoeten is voor mij hartstikke makkelijk. Ik ga zo de straat op. Spreek willekerig mensen aan van kinderen tot 16-jarigen tot heel oud. gewoon kleine praatjes, een hoi of iets. heel makkelijk. Echt heel heel makkelijk. Of je daar ergens mee komt als het om aantrekking gaat en sex en liefde... Nee dan weer jammer genoeg niet.
de perfecte oefening volgens pue-methodes, en toch gaat het mis met je :?
pi_93803133
1 ding is zeker, ik heb geleefd in een andere dimensie en realiteit en heb in 10 jaar al het leuke gemist wat ik eigenlijk had moeten meemaken terwijl ik enkel de negatieve dingen van het leven ervoer.
Volgens mij hebben we wel een beetje op dezelfde manier geleefd Schenkstroop alleen bij mij is het misschien ingebeelde lelijkheid.

Maar Schenkstroop heb jij nooit een meisje gevonden die jou wel zag zitten?
Ik tot mijn 27ste niet maar op een koude dag in december had ik dan eindelijk een succesje met een studente van 19 athans ze gaf me het gevoel dat ze me leuk vond en heb er dus een paar keer overnacht.
Ik kan bij haar echt mezelf zijn en ik moet zeggen dat dit echt een goed gevoel is. Ik vind haar nog steeds heel leuk maar we hebben alleen af en toe nog contact en ik hoop dat we dit altijd behouden.
Het doet verschrikkelijk pijn om te weten dat ze waarschijnlijk al lang weer met andere jongens date en ik heb het dan ook wel een week of 3 erg moeilijk gehad. Toch dingen die je mee dient te maken in je tienerjaren.

[ Bericht 19% gewijzigd door richard_prf op 08-03-2011 03:49:36 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 03:42:48 #57
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93803152
Steden zijn ook min of meer eng. Maar dat vind ik juist leuk. Ik zou niet in een junken-wijk willen wonen. Maar eh.. het geeft je niet alleen inspiratie. Het is een soort je bent in de jungle en je zal veel vloeken maar nu moet je. En dat kan ik, dat geeft een kick.

Wat betreft die speciale items, daar moet je adresjes voor kennen, Dan bedoel ik leuke winkels. Er zijn vast fokkers die leuke adresjes kennen. En als je op Mystery wilt lijken heb je niet zo heel veel nodig. Je kan op marktplaats bijv kijken voor een 'military/marching' jacket in jouw maat. Hoeden niet bij een feestwinkel want die zijn echt cheap-ass en zo staan ze ook. Maar ga eens bij 'River Island' naar binnen. Die zit naast de new-rock (bij Fame op de hoek-Dam) en ga naar boven. Daar heb je veel hippe jongens-kleding en scoor je vast wel iets dat nét niet te gay is :D En de nagellak en ringen bij de h&m ofzo. zoek je naar full-finger rings. en een zwarte nagellak. Of een rouche-bloesje.

Ik denk dat jij wel weg kan komen met een foute jaren 80 look. Maar dan met nagellak en te fout colbertje. En een gekke hoed natuurlijk. Ik zal mijn buurmeisje wel een keer lastigvallen met die vraag zij heeft foute hoeden. Zij is een indo-nederlandse chick en zij weet hoe zij zich moet kleden. Als je er nog een beetje gemiddeld uitziet kun jeje helemaal uitleven wat dat betreft.
pi_93803218
Ik zit er toch aan te denken om wat sieraden aan te schaffen misschien verhoogd dat mijn status ofzo en hebben de dames iets meer om naar te kijken.

BTW donderdag heb ik nog een afspraak via internet met een meisje die me gaat vertellen of ik mijn lelijkheid inbeeld of niet. Ik heb haar overgehaald en ze gaat het doen volledig tegen haar zin in maar ik zei dat het veel voor me betekent. Maar nu donderdag dichterbij komt weet ik niet of ik het nog wel durf. Ik ben bang voor wat ze gaat zeggen.
En eigenlijk is het gewoon een achterlijke actie.

[ Bericht 28% gewijzigd door richard_prf op 08-03-2011 04:00:29 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 04:04:07 #59
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93803289
Hoe en waar heb je haar ontmoet dan (via internet)?
  dinsdag 8 maart 2011 @ 04:05:13 #60
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93803293
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 03:52 schreef richard_prf het volgende:
Ik zit er toch aan te denken om wat sieraden aan te schaffen misschien verhoogd dat mijn status ofzo en hebben de dames iets meer om naar te kijken.

BTW donderdag heb ik nog een afspraak via internet met een meisje die me gaat vertellen of ik mijn lelijkheid inbeeld of niet. Ik heb haar overgehaald en ze gaat het doen volledig tegen haar zin in maar ik zei dat het veel voor me betekent. Maar nu donderdag dichterbij komt weet ik niet of ik het nog wel durf. Ik ben bang voor wat ze gaat zeggen.
ik heb ook een misschien wat achterlijk idee die mij misschien wel zou helpen. misschien is dat ook wat voor jou om uit te voeren.

1. ga naar kroeg,
2. spot een echt type meisje waar jij geintereseerd in kan zijn
3. houdt de sociale dynamiek in de gaten of ze veel wordt aangesproken, zoja ga naar stap 4, anders ga terug naar stap twee
4. loop op haar af, weet waar je mee bezig bent dat ze haar shields op dat moment omhoog heeft.
en dan tegen haar zeggen dat je nooit meisjes aanspreekt, en of je een tijdje bij haar in de buurt zou kunnen staan om te zien hoe jongens dat doen.
5. leer van anderen jongens, en leer ervan hoe het is om een meisej te zijn.

6. je hebt dingen geleerd. profit
pi_93803316
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 04:04 schreef Schenkstroop het volgende:
Hoe en waar heb je haar ontmoet dan (via internet)?
http://forum.viva.nl/ :')

Ik lees daar bepaalde topics mee en ik heb daar iemand ontmoet waar ik al 5 maanden mee praat vijwel dagelijks aan de phone. Ze weet zo'n beetje alles van me, mijn hele verleden zeg maar. Dit is typisch zo'n begripvolle/lieve/intelligente meid waar er niet veel van bestaan maar ze is wel verschrikkelijk emotioneel en heb haar dus ook heel vaak huilend aan de telefoon. Maar dat is ook weer een goede oefening om te bedenken wat ik het beste kan zeggen.
pi_93803327
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 04:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ik heb ook een misschien wat achterlijk idee die mij misschien wel zou helpen. misschien is dat ook wat voor jou om uit te voeren.

1. ga naar kroeg,
3. houdt de sociale dynamiek in de gaten of ze veel wordt aangesproken, zoja ga naar stap 4, anders ga terug naar stap twee
4. loop op haar af, weet waar je mee bezig bent dat ze haar shields op dat moment omhoog heeft.
en dan tegen haar zeggen dat je nooit meisjes aanspreekt, en of je een tijdje bij haar in de buurt zou kunnen staan om te zien hoe jongens dat doen.

1 ding is zeker, Zaterdag ga ik 100% zeker een meid aanspreken. Afgelopen zaterdag was mijn eerste succes ooit en het geeft me zeker weten zelfvertrouwen. Ze leek oprecht geïnteresseerd ookal heb ik het natuurlijk verknald.
Ik ga proberen oogcontact te maken en met een beetje geluk lukt het en stap ik erop af.
Ik ga er in elk geval niet naar toe als ik vooraf geen bevestigende reactie krijg.

Mijn doel voor volgende zaterdag is eigenlijk het benaderen onder de knie te krijgen. Elk miesje die ik er wel ok vind uitzien ga ik oogcontact proberen mee te maken en dus niet meer wegkijken en naar de grond staren.

[ Bericht 5% gewijzigd door richard_prf op 08-03-2011 04:36:18 ]
  dinsdag 8 maart 2011 @ 05:19:49 #63
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_93803353
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 04:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

1 ding is zeker, Zaterdag ga ik 100% zeker een meid aanspreken. Afgelopen zaterdag was mijn eerste succes ooit en het geeft me zeker weten zelfvertrouwen. Ze leek oprecht geïnteresseerd ookal heb ik het natuurlijk verknald.
Ik ga proberen oogcontact te maken en met een beetje geluk lukt het en stap ik erop af.
Ik ga er in elk geval niet naar toe als ik vooraf geen bevestigende reactie krijg.

Mijn doel voor volgende zaterdag is eigenlijk het benaderen onder de knie te krijgen. Elk miesje die ik er wel ok vind uitzien ga ik oogcontact proberen mee te maken en dus niet meer wegkijken en naar de grond staren.
Inderdaad gewoon wat dames aanspreken, niet geschoten is altijd mis !
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
pi_93803522
Ik ben ook al zo'n "laatkomer", ik ben nu 28 :') Lag eigenlijk vooral aan m'n houding, het niet herkennen van signalen, wanhopig overkomen, me als een autist gedragen, niet weten wat te zeggen etc...
Het afgelopen jaar tijdens m'n afstuderen in Berlijn heeft me een hoop zelfvertrouwen gegeven, opeens heel veel uitgegaan (beetje jammer ook om dat niet te doen in die stad als twintiger :'))... en op de een of andere manier ging vooral het aanknopen van gesprekjes daar makkelijker dan in Nederland. Wat is dat in pua jargon, setjes openen toch? :P
Het zou ermee te maken kunnen hebben dat veel mensen daar van buiten komen (toeristen etc.) en dus opener zijn naar hun omgeving, of omdat de natives een buitenlander interessanter vinden ofzo... maar misschien ook omdat ik in een onbekende tijdelijke omgeving me minder druk maakte om hoe ik overkwam.
Een keer opende een Duits meisje mijn 'set', om te zeggen dat ze me hoorde praten, of ik een Nederlander was, en dat mijn accent 'suß' was en we morgen die kut Spanjaarden moesten inmaken met voetbal _O-

Ik word als 22-24 jaar ingeschat, dat lijkt me iig positief... ik moet gewoon meer uitgaan in Nederland, dat deed ik ook niet vaak... en me ook hier wat onbevangener gedragen. Maar ja, in een bekende omgeving doe je dat misschien wat minder snel...
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:12:08 #65
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93807841
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 04:05 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

1. ga naar kroeg,

Je werkt jezelf helemaal op met dit soort strategische overwegingen. Het voedt alleen je onzekerheid.
The view from nowhere.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 11:32:59 #66
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_93808569
quote:

[..]

dan is je eerste indruk voor haar dat je oogcontact zoekt vanaf een afstandje voordat je al wat gezegd heb, .... ik zou het niet zo doen maargoed.
ik zou het niet zo doen omdat je dan nodig heb dat ze jou ook al leuk lijkt. vrouwen vallen meer op status dan op looks, dus als jij alleen staat niets te doen(geen statuts) en je probeert oogcontact te maken, ben je voor 99% van de meisjes waar je het mee probeert 1 creepy guy die ze liever niet nog een keer willen aankijken omdat hij het dan "gaat proberen"... en je zal afgepoeierd worden.
wat wel werkt(De simpele versiervariant). is meervuldig oogcontact met een meisje krijgen(de andere 1% dus). dat is opzich al een ioi van haar kant dat ze ook in jouw geinteresseerd is, en dan maakt het minder uit.

kijk fearless first impressions disc 2
(ik zou het eigenlijk ook wel kunnen gaan uploaden voor hier, maar ik denk niet dat dat goed is voor copyrichts enzo)

mijn plan is niet oogcontact gaan zoeken, en dan pas wat doen. wel proberen de meisjes of ze naar me kijken in de gaten te houden. maar ik ga niet zelf degeen zijn die met wildvreemde meisjes oogcontact probeert te zoeken.
mijn plan is qua tekst zelfbedachte nederlandse openingszinnen (situational openers, opinion openers(wat minder), etc,etc)
en qua innergame heb ik zelfvertrouwen van al me kennis en materiaal nu, en ook het plan nog eventejs van te voren aan een heel gelukkig moment te denken zodat ik de goede uitstraling naturally heb. voor de rest gedrag doen van grotendeels de " fearless first impressions"

quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je werkt jezelf helemaal op met dit soort strategische overwegingen. Het voedt alleen je onzekerheid.
het is ook een idioot plan. het is alleen om eens een goede indruk te krijgen hoe het is voor een meisje in het cafe.

het is niet voor dat meisje dan versieren ofzoiets. het is voor kijken hoe girlcoding enzo gaat. en wat er voor die meisjes gebeurd.
en als je eenmaal voorbij de shield bent met wat je vraagt in die tekst, zal je denk ik (Volgens theorie) niet kijhard worden afgewezen, en als het een beetje een aardig behulpzaam meisje is zal ze denk ik dan het goed vinden (voorbij de shield eenmaal).
dus ik zie niet in hoe het me onzekerheid van, of richard's onzekerheid kan voeden.
btw ik ga het niet uitvoeren, het is alleen een wild idioot idee van me een beetje

nog even over richards plan. zo dacht ik vroeger ookgeen goed plan dus, het klinkt logisch maar het is te idylllisch) het plan:
ga naar het cafe
kijk naar meisje(als je het eventjes durft)
meisje kijkt terug
kijk ook(oogcontact)
doe beetje verlegen(daar ben ik goed in, en dat vinden meisjes toch leuk?)
lach beetje naar haar
zij lacht terug
na een tijdje ga naar haar toe, en dan gaat alles natuurlijk goed
en dan "live happily ever after"

ik hoop dat jij niet zo denkt. en ik heb het niet alleen over de laatste zin wat een half grapje is
het is geen goed plan. op dat plan hopen heeft mij 0 opgeleverd.

[ Bericht 10% gewijzigd door mylifeisgrey op 08-03-2011 12:12:53 ]
pi_93809507
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 03:52 schreef richard_prf het volgende:
Dat zou ik niet doen. Toen ik 13 was wou ik ook altijd veel sieraden dragen om op B.A van the A-Team te lijken. Vond ik stoer. :')

quote:
Klopt.
Ron Paul 2012
pi_93814626
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 02:32 schreef Supersoep het volgende:

[..]

;(
:D
pi_93814726
quote:

[..]

Top, goeie instelling. Ik hoop dat het je in de praktijk ook lukt. Prima oefening.
pi_93814866
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 06:58 schreef Henno het volgende:

Een keer opende een Duits meisje mijn 'set', om te zeggen dat ze me hoorde praten, of ik een Nederlander was, en dat mijn accent 'suß' was en we morgen die kut Spanjaarden moesten inmaken met voetbal _O-

Haha :D

Verder heb je gelijk dat een nieuwe omgeving vaak wonderen doet. Dan heb je toch meer schijt aan hoe je overkomt en op vakantie zijn mensen altijd losser. Ook staan ze meer open voor nieuwe contacten inderdaad.
Maar dat je nu weet dat je het wel kan verlaagt mss de drempel om het ook in NL te proberen. :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 11:32 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dan is je eerste indruk voor haar dat je oogcontact zoekt vanaf een afstandje voordat je al wat gezegd heb, .... ik zou het niet zo doen maargoed.

Oogcontact is toch echt vaak het eerste contact en waaraan je ook kan zien welke dame in je geinteresseerd is.

quote:
het is ook een idioot plan. het is alleen om eens een goede indruk te krijgen hoe het is voor een meisje in het cafe.

het is niet voor dat meisje dan versieren ofzoiets. het is voor kijken hoe girlcoding enzo gaat. en wat er voor die meisjes gebeurd.
en als je eenmaal voorbij de shield bent met wat je vraagt in die tekst, zal je denk ik (Volgens theorie) niet kijhard worden afgewezen, en als het een beetje een aardig behulpzaam meisje is zal ze denk ik dan het goed vinden (voorbij de shield eenmaal).
dus ik zie niet in hoe het me onzekerheid van, of richard's onzekerheid kan voeden.
btw ik ga het niet uitvoeren, het is alleen een wild idioot idee van me een beetje

nog even over richards plan. zo dacht ik vroeger ookgeen goed plan dus, het klinkt logisch maar het is te idylllisch) het plan:
ga naar het cafe
kijk naar meisje(als je het eventjes durft)
meisje kijkt terug
kijk ook(oogcontact)
doe beetje verlegen(daar ben ik goed in, en dat vinden meisjes toch leuk?)
lach beetje naar haar
zij lacht terug
na een tijdje ga naar haar toe, en dan gaat alles natuurlijk goed
en dan "live happily ever after"

ik hoop dat jij niet zo denkt. en ik heb het niet alleen over de laatste zin wat een half grapje is
het is geen goed plan. op dat plan hopen heeft mij 0 opgeleverd.
Gast echt waar héb je het over. :') Praat toch eens wat duidelijker, met meer samenhang. Je posts komen over alsof je in een waan of psychose zit, wat misschien ook wel zo is.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:53:27 #71
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93815190
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 03:38 schreef richard_prf het volgende:
1 ding is zeker, ik heb geleefd in een andere dimensie en realiteit en heb in 10 jaar al het leuke gemist wat ik eigenlijk had moeten meemaken terwijl ik enkel de negatieve dingen van het leven ervoer.
Volgens mij hebben we wel een beetje op dezelfde manier geleefd Schenkstroop alleen bij mij is het misschien ingebeelde lelijkheid.

Maar Schenkstroop heb jij nooit een meisje gevonden die jou wel zag zitten?
Ik tot mijn 27ste niet maar op een koude dag in december had ik dan eindelijk een succesje met een studente van 19 athans ze gaf me het gevoel dat ze me leuk vond en heb er dus een paar keer overnacht.
Ik kan bij haar echt mezelf zijn en ik moet zeggen dat dit echt een goed gevoel is. Ik vind haar nog steeds heel leuk maar we hebben alleen af en toe nog contact en ik hoop dat we dit altijd behouden.
Het doet verschrikkelijk pijn om te weten dat ze waarschijnlijk al lang weer met andere jongens date en ik heb het dan ook wel een week of 3 erg moeilijk gehad. Toch dingen die je mee dient te maken in je tienerjaren.
Kort gezegd nee. En indedaad meiden zitten nooit stil en dat hoeven ze ook niet,. Die kutwezens weten niet hoe frustrerend dit alles kan zijn.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 14:56:11 #72
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_93815301
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kort gezegd nee. En indedaad meiden zitten nooit stil en dat hoeven ze ook niet,. Die kutwezens weten niet hoe frusterend het kan zijn.
Haha. De meiden praten over de liefde, maar zijn zelf compleet egocentrisch.
The view from nowhere.
pi_93815404
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:53 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Kort gezegd nee. En indedaad meiden zitten nooit stil en dat hoeven ze ook niet,. Die kutwezens weten niet hoe frustrerend dit alles kan zijn.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Oh de generalisatie :')

Ja het is allemaal de schuld van ons vrouwwezens.
  dinsdag 8 maart 2011 @ 15:03:41 #74
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_93815593
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 maart 2011 14:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze hebben ook altijd de mond vol over betekenisvolle relaties. Maar terwijl ze daarnaar op zoek zijn gaan ze uiteindelijk nog van hot naar her.
pi_93815713
Het woord waar jullie naar op zoek zijn is sletten, niet meiden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')