Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik ben uniekquote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Whisk heeft de enige onbetrouwbare UI hier
dank daarvoorquote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oei, hele heftige tijden dus,![]()
Dat het zwaar was snapte ik natuurlijk wel, maar zo wordt het nog veel zwaarder. Heel veel sterkte (voor jullie allemaal), en mocht je er over willen praten (hoeft dus zeker niet): PM staat altijd open
Ja hij heeft weer een nieuwe ferrari hoorde ikquote:
Ik ook niet, wou iets posten en zag ineens dat ik "geen rechten had"quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef crv het volgende:
Zo had ik even mazzel, zag niet dat we al bijna aan het eind waren
Was dat erg geweest danquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef crv het volgende:
gaat soms opeens zo onverwacht met de nieuwe layoutquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef crv het volgende:
Ik zag het ook pas toen die vol wasquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef crv het volgende:
PGRquote:
Hmmmz, om die tijd kan dat best nog wel even hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zin om alles en iedereen bij elkaar te schreeuwen, maar het is bijna 22.30 en ik kan dat mijn huisgenote niet aan doen.
hmmmmm da's lastig dan kerelquote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zin om alles en iedereen bij elkaar te schreeuwen, maar het is bijna 22.30 en ik kan dat mijn huisgenote niet aan doen.
Waarom dan? Je was net zo blijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Hoezo wil je schreeuwen?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Daar moet je je gewoon niets van aantrekken johquote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
ja want dan moet ik een TT verzinnen en aangezien ik geen zin heb in die reacties daar dan op
hmmm dat kan wel eens even lekker zijn,quote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet het niet, Ja net ging het even lekker, maar nu... BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHG
zijn nieuwe ferrariquote:
So, ECHT welquote:
Ken het gevoel, kan bij bij ook zomaar ineens omslaan. Heeeel erg rot is datquote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet het niet, Ja net ging het even lekker, maar nu... BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHG
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
wat gaat de tijd de laatste tijd toch ongelofelijk snel
bij mij ook, de weken vliegen omquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Vertel PGR!!! (ja ik weet dat jij PGR niet bentquote:
Bijna zaterdag??quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Ja precies, over bijna 7 dagen word ik 30quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel PGR!!! (ja ik weet dat jij PGR niet bent)
quote:
Hoera, het is geluktquote:
OMG ouwe lulquote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies, over bijna 7 dagen word ik 30
Ja, zo zit je om half acht klaar voor een interview in C&H van een uur, zo is het kwart over tien en is het net klaarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Echt waarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies, over bijna 7 dagen word ik 30
truste kerelquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo zit je om half acht klaar voor een interview in C&H van een uur, zo is het kwart over tien en is het net klaar.
En nu ga ik slapen.
Welterustenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo zit je om half acht klaar voor een interview in C&H van een uur, zo is het kwart over tien en is het net klaar.
En nu ga ik slapen.
Het kan mij anders niet snel genoeg vrijdag avond zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Trusten DMquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen.
wat jij wiltquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
het is toch "No PEACE for the wicked, no rest for the good"?
ja zonder dollen, gefeli manquote:
Kan allebeiquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
het is toch "No PEACE for the wicked, no rest for the good"?
Vakkenvullen bij Super de Boer.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoera, het is gelukt![]()
![]()
GEFELICITEERD!
![]()
![]()
![]()
Wat voor iets is het?
quote:
Truste DMquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen.
Wat is er vrijdagavond dan?? Weekend??quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan mij anders niet snel genoeg vrijdag avond zijn
[..]
Trusten DM
Ja.quote:
Ik wissel graag afquote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent wat instabiel qua leeftijd Stu
Yup, het gaat niet echt fijn op het werk, klote prei(rotzooi) en machines die niet mee werkenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er vrijdagavond dan?? Weekend??
Op jouw leeftijd? Knap dat dat gelukt isquote:
nog ff vechten dan kerel dan is het weekendquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, het gaat niet echt fijn op het werk, klote prei(rotzooi) en machines die niet mee werkenen heb al sinds gisteren avond geen zin meer
Noem je me nou oud?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd? Knap dat dat gelukt is![]()
En ik ben heel blij dat het gelukt is
Oei, dat is heeel naarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ja ben blij dat ik zo oud ga worden Hoorde vandaag dat de dochter van een ex -collega een hersentumor heeft en een zware operatie tegemoet zal zien. Meisje is pas 18
godverquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ja ben blij dat ik zo oud ga worden Hoorde vandaag dat de dochter van een ex -collega een hersentumor heeft en een zware operatie tegemoet zal zien. Meisje is pas 18
ik droom wel eens van 24 jarigen, maar dan van het andere geslachtquote:
Arme jijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, het gaat niet echt fijn op het werk, klote prei(rotzooi) en machines die niet mee werkenen heb al sinds gisteren avond geen zin meer
Ooooohquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik droom wel eens van 24 jarigen, maar dan van het andere geslacht
dat noemt men ook wel nachtmerriesquote:
Aha, welk bouwjaar?quote:
Ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik droom wel eens van 24 jarigen, maar dan van het andere geslacht
Ik hou het ff niet bijquote:
Nee, oud voor vakkenvullerquote:Op maandag 7 maart 2011 22:33 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Noem je me nou oud?
Je zegt altijd dat ik te jong ben
Het is ook nooit goed
quote:
Net van school af en nu al een slechte spellingquote:
Ja, ik roep ook wel 14 en 44quote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echtik heb je zo vaak horen zeggen dat je 34 bent
Was gezellig hoorquote:
Dat zou zeker zo zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Was gezellig hoorHun dronken neef kwam ineens binnen, oh man wat hebben we gelachen
![]()
Ik ben niet net van school afquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net van school af en nu al een slechte spelling
quote:
Je Engels is ook echt geweldigquote:
Ik wilde er niets over zeggenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Net van school af en nu al een slechte spelling
dan ben je der helemaal niet geweestquote:
Is 'ie ookquote:Op maandag 7 maart 2011 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
echtik heb je zo vaak horen zeggen dat je 34 bent
Jij Engelse les omdat PGR het niet goed kan?quote:
Geniet er vanquote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Koen66 het volgende:
ik ga zo eens ff lekker douchen
[ afbeelding ]
Heb je me wel eens gezien? Dan denk je dat niet meer hoorquote:
Ik was bij een verjaardagquote:
Veel plezierquote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Laat het je smaken kerelquote:
verzuip nietquote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er vrijdagavond dan?? Weekend??
11 aprilquote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Op mijn verjaardag komt het nieuwe Foo Fighters album uit
Ik kan het ook niet goedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Jij Engelse les omdat PGR het niet goed kan?
ciao bosquote:
Zegt helemaal niksquote:Op maandag 7 maart 2011 22:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Heb je me wel eens gezien? Dan denk je dat niet meer hoor
Zo te zien heb jij al je kadotje uit gezochtquote:Op maandag 7 maart 2011 22:40 schreef RockNijntje het volgende:
Op mijn verjaardag komt het nieuwe Foo Fighters album uit
Trusten Bosquote:
gia masquote:
Kadotje nog welquote:Op maandag 7 maart 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo te zien heb jij al je kadotje uit gezocht
En..en....en.. en.. Vind ik het meest interessante deel van je postquote:
Hoe vaker je het nummer hoort hoe beterquote:
Yeahquote:Op maandag 7 maart 2011 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoe vaker je het nummer hoort hoe beter
ik niet meerquote:
ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En..en....en.. en.. Vind ik het meest interessante deel van je post
T/m woensdag volgens mijquote:
Morgen ook nog (laatste dag).. Woendsdag aswoensdag, dus afgelopenquote:
Uhh morgen is het nog geen woensdagquote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Morgen ook nog (laatste dag).. Woendsdag aswoensdag, dus afgelopen
Jij denkt aan een andere jonko?quote:
NIET waar ik vandaan kom.. Dindagavond afsluiting, woensdagochtend naar de kerk, askruisje halen, en begin Vastenquote:
kutquote:Op maandag 7 maart 2011 22:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Uhh morgen is het nog geen woensdag
Woooooootquote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET waar ik vandaan kom.. Dindagavond afsluiting, woensdagochtend naar de kerk, askruisje halen, en begin Vasten
Hey niet zo stuiterende TFMquote:
voor de oplettende lezer:quote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef TheFamousMan het volgende:
Cd van jou, Cd van mij, Cd van ons allebei...
Dat is positief volgens Bosquote:
Ik dacht juist eerst 's ochtends vis happen en dan om 12 uur naar de kerk, ik weet het ook niet precies want ben geen katholiekquote:Op maandag 7 maart 2011 22:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
NIET waar ik vandaan kom.. Dindagavond afsluiting, woensdagochtend naar de kerk, askruisje halen, en begin Vasten
Welterusten jongenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef crv het volgende:
ou bedankt weer voor alle steun![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Hoiquote:
Truste crvquote:Op maandag 7 maart 2011 22:50 schreef crv het volgende:
ou bedankt weer voor alle steun![]()
![]()
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Dat zou ook kunnen jaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:53 schreef TheFamousMan het volgende:
@TT van cage the elephant, best een goed nummer.
quote:
Maar meestal wel grappigquote:Op maandag 7 maart 2011 22:56 schreef RockNijntje het volgende:
Er staan toch ook wel een paar heeeele verkeerde plaatjes daar
Zekerquote:
Ik kijk er zelf ook dagelijks opquote:Op maandag 7 maart 2011 22:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
ZekerMaar als ik sommige hier post vinden jullie me vies
Je bedoelt Ongein.nl toch? Daar kijk ik ook dagelijksquote:
Niet bepaald nee.quote:
Nee de .comquote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je bedoelt Ongein.nl toch? Daar kijk ik ook dagelijksVroeger reageerde ik op elk plaatje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:58 schreef pgrferrari het volgende:
When notting else matters.
The wiseman say...
Jonguh, da's dezelfdequote:Op maandag 7 maart 2011 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nee de .com
komt op het zelfde neer maar eerst bestond .nl nog niet
Lucht je hartquote:
Hopelijk niet allebeiquote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Koen pitten of douchen of allebei?
Yeahquote:
Ik vind met Symphony mooierquote:
Dat zeg ik tochquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:59 schreef RockNijntje het volgende:
Dit is wel echt een bazenhuis![]()
(In spoiler omdat het anders lang scrollen wordt
)
HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hopelijk niet allebeiDalijk verdrinkt ie
Ik ben flauwquote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hij is flauw, maar ik schoot toch in de lach
Douchenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Waar is Koen pitten of douchen of allebei?
Welterustenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ga slapen, mijn lichaam protesteert en begeeft het![]()
Trusten Pgrquote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
Zoek maar op danquote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind met Symphony mooier
[..]
Dat zeg ik toch
Truste PGRquote:Op maandag 7 maart 2011 23:01 schreef pgrferrari het volgende:
Stoppen met rokenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
moet ik zo nog even naar een tankstation![]()
heb geen kleingeld meer en mijn sigaretten zijn op
Da's rot jaquote:Op maandag 7 maart 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Dan rook je nietquote:Op maandag 7 maart 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
Vriend is weer suicidaal bezig, tante ligt nu ook in het ziekenhuis, net hele avond een huilende vriendin getroost, uiteindelijk viel ze in slaap en nu lig ik hier met m'nquote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lucht je hart(Als je dat wilt dan
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ook al?? de rokers zijn hier een verketterde superminderheidquote:
Oke, de helft snap ik niet, maar het klinkt ontzettend heftigquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vriend is weer suicidaal bezig, tante ligt nu ook in het ziekenhuis, net hele avond een huilende vriendin getroost, uiteindelijk viel ze in slaap en nu lig ik hier met m'nop m'n borst, heb net een uurtje geslapen, lig nu weer een half uur wakker, maar het lukt maar niet om weer in slaap te vallen, zoveel gedoe aan m'n kop, morgen is de begravenis van die opa, en dat op de dag waarop vorig jaar een andere goede vriend van me is overleden, hij was ook maar 14 geworden.
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al?? de rokers zijn hier een verketterde superminderheid
Verketterend nog wel. Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al?? de rokers zijn hier een verketterde superminderheid
Jongen tochquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vriend is weer suicidaal bezig, tante ligt nu ook in het ziekenhuis, net hele avond een huilende vriendin getroost, uiteindelijk viel ze in slaap en nu lig ik hier met m'nop m'n borst, heb net een uurtje geslapen, lig nu weer een half uur wakker, maar het lukt maar niet om weer in slaap te vallen, zoveel gedoe aan m'n kop, morgen is de begravenis van die opa, en dat op de dag waarop vorig jaar een andere goede vriend van me is overleden, hij was ook maar 14 geworden.
Dammmquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Says who??quote:Op maandag 7 maart 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verketterend nog wel. Geen idee waar je het over hebt![]()
Weet je dat ook weerquote:
Welterusten jongenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga maar eens![]()
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je dat ook weer
Ze zijn trouwens tof
Trustequote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Hebben ze die daar?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel een frikandel speciaal lusten nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |