Dan rook je nietquote:Op maandag 7 maart 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
![]()
moet ik zo nog even naar een tankstation![]()
heb geen kleingeld meer en mijn sigaretten zijn op
Vriend is weer suicidaal bezig, tante ligt nu ook in het ziekenhuis, net hele avond een huilende vriendin getroost, uiteindelijk viel ze in slaap en nu lig ik hier met m'nquote:Op maandag 7 maart 2011 23:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lucht je hart(Als je dat wilt dan
)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ook al?? de rokers zijn hier een verketterde superminderheidquote:
Oke, de helft snap ik niet, maar het klinkt ontzettend heftigquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vriend is weer suicidaal bezig, tante ligt nu ook in het ziekenhuis, net hele avond een huilende vriendin getroost, uiteindelijk viel ze in slaap en nu lig ik hier met m'nop m'n borst, heb net een uurtje geslapen, lig nu weer een half uur wakker, maar het lukt maar niet om weer in slaap te vallen, zoveel gedoe aan m'n kop, morgen is de begravenis van die opa, en dat op de dag waarop vorig jaar een andere goede vriend van me is overleden, hij was ook maar 14 geworden.
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al?? de rokers zijn hier een verketterde superminderheid
Verketterend nog wel. Geen idee waar je het over hebtquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ook al?? de rokers zijn hier een verketterde superminderheid
Jongen tochquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vriend is weer suicidaal bezig, tante ligt nu ook in het ziekenhuis, net hele avond een huilende vriendin getroost, uiteindelijk viel ze in slaap en nu lig ik hier met m'nop m'n borst, heb net een uurtje geslapen, lig nu weer een half uur wakker, maar het lukt maar niet om weer in slaap te vallen, zoveel gedoe aan m'n kop, morgen is de begravenis van die opa, en dat op de dag waarop vorig jaar een andere goede vriend van me is overleden, hij was ook maar 14 geworden.
Dammmquote:Op maandag 7 maart 2011 23:06 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Says who??quote:Op maandag 7 maart 2011 23:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Verketterend nog wel. Geen idee waar je het over hebt![]()
Weet je dat ook weerquote:
Welterusten jongenquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Maar Lui ik ga maar eens![]()
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trevquote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Weet je dat ook weer
Ze zijn trouwens tof
Trustequote:Op maandag 7 maart 2011 23:10 schreef Trevland het volgende:
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Hebben ze die daar?quote:Op maandag 7 maart 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
Ik zou wel een frikandel speciaal lusten nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |