truste kerelquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo zit je om half acht klaar voor een interview in C&H van een uur, zo is het kwart over tien en is het net klaar.
En nu ga ik slapen.
Welterustenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo zit je om half acht klaar voor een interview in C&H van een uur, zo is het kwart over tien en is het net klaar.
En nu ga ik slapen.
Het kan mij anders niet snel genoeg vrijdag avond zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
wat gaat de tijd de laatste tijd toch ongelofelijk snel
Trusten DMquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen.
wat jij wiltquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
het is toch "No PEACE for the wicked, no rest for the good"?
ja zonder dollen, gefeli manquote:
Kan allebeiquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
het is toch "No PEACE for the wicked, no rest for the good"?
Vakkenvullen bij Super de Boer.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoera, het is gelukt![]()
![]()
GEFELICITEERD!
![]()
![]()
![]()
Wat voor iets is het?
quote:
Truste DMquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen.
Wat is er vrijdagavond dan?? Weekend??quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan mij anders niet snel genoeg vrijdag avond zijn
[..]
Trusten DM
Ja.quote:
Ik wissel graag afquote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent wat instabiel qua leeftijd Stu
Yup, het gaat niet echt fijn op het werk, klote prei(rotzooi) en machines die niet mee werkenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er vrijdagavond dan?? Weekend??
Op jouw leeftijd? Knap dat dat gelukt isquote:
nog ff vechten dan kerel dan is het weekendquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, het gaat niet echt fijn op het werk, klote prei(rotzooi) en machines die niet mee werkenen heb al sinds gisteren avond geen zin meer
Noem je me nou oud?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd? Knap dat dat gelukt is![]()
En ik ben heel blij dat het gelukt is
Oei, dat is heeel naarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ja ben blij dat ik zo oud ga worden Hoorde vandaag dat de dochter van een ex -collega een hersentumor heeft en een zware operatie tegemoet zal zien. Meisje is pas 18
godverquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ja ben blij dat ik zo oud ga worden Hoorde vandaag dat de dochter van een ex -collega een hersentumor heeft en een zware operatie tegemoet zal zien. Meisje is pas 18
ik droom wel eens van 24 jarigen, maar dan van het andere geslachtquote:
Arme jijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, het gaat niet echt fijn op het werk, klote prei(rotzooi) en machines die niet mee werkenen heb al sinds gisteren avond geen zin meer
Ooooohquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik droom wel eens van 24 jarigen, maar dan van het andere geslacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |