Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
Ik ben uniekquote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Whisk heeft de enige onbetrouwbare UI hier
dank daarvoorquote:Op maandag 7 maart 2011 22:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Oei, hele heftige tijden dus,![]()
Dat het zwaar was snapte ik natuurlijk wel, maar zo wordt het nog veel zwaarder. Heel veel sterkte (voor jullie allemaal), en mocht je er over willen praten (hoeft dus zeker niet): PM staat altijd open
Ja hij heeft weer een nieuwe ferrari hoorde ikquote:
Ik ook niet, wou iets posten en zag ineens dat ik "geen rechten had"quote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef crv het volgende:
Zo had ik even mazzel, zag niet dat we al bijna aan het eind waren
Was dat erg geweest danquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef crv het volgende:
gaat soms opeens zo onverwacht met de nieuwe layoutquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef crv het volgende:
Ik zag het ook pas toen die vol wasquote:Op maandag 7 maart 2011 22:20 schreef crv het volgende:
PGRquote:
Hmmmz, om die tijd kan dat best nog wel even hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zin om alles en iedereen bij elkaar te schreeuwen, maar het is bijna 22.30 en ik kan dat mijn huisgenote niet aan doen.
hmmmmm da's lastig dan kerelquote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb zin om alles en iedereen bij elkaar te schreeuwen, maar het is bijna 22.30 en ik kan dat mijn huisgenote niet aan doen.
Waarom dan? Je was net zo blijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
quote:
Hoezo wil je schreeuwen?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
Daar moet je je gewoon niets van aantrekken johquote:Op maandag 7 maart 2011 22:23 schreef crv het volgende:
[..]
ja want dan moet ik een TT verzinnen en aangezien ik geen zin heb in die reacties daar dan op
hmmm dat kan wel eens even lekker zijn,quote:Op maandag 7 maart 2011 22:22 schreef Bos81 het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet het niet, Ja net ging het even lekker, maar nu... BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHG
zijn nieuwe ferrariquote:
So, ECHT welquote:
Ken het gevoel, kan bij bij ook zomaar ineens omslaan. Heeeel erg rot is datquote:Op maandag 7 maart 2011 22:24 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet het niet, Ja net ging het even lekker, maar nu... BLEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHG
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
wat gaat de tijd de laatste tijd toch ongelofelijk snel
bij mij ook, de weken vliegen omquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Vertel PGR!!! (ja ik weet dat jij PGR niet bentquote:
Bijna zaterdag??quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Ja precies, over bijna 7 dagen word ik 30quote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vertel PGR!!! (ja ik weet dat jij PGR niet bent)
quote:
Hoera, het is geluktquote:
OMG ouwe lulquote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies, over bijna 7 dagen word ik 30
Ja, zo zit je om half acht klaar voor een interview in C&H van een uur, zo is het kwart over tien en is het net klaarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Echt waarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja precies, over bijna 7 dagen word ik 30
truste kerelquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo zit je om half acht klaar voor een interview in C&H van een uur, zo is het kwart over tien en is het net klaar.
En nu ga ik slapen.
Welterustenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, zo zit je om half acht klaar voor een interview in C&H van een uur, zo is het kwart over tien en is het net klaar.
En nu ga ik slapen.
Het kan mij anders niet snel genoeg vrijdag avond zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:25 schreef Koen66 het volgende:
Trusten DMquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen.
wat jij wiltquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
het is toch "No PEACE for the wicked, no rest for the good"?
ja zonder dollen, gefeli manquote:
Kan allebeiquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Dr_Flash het volgende:
het is toch "No PEACE for the wicked, no rest for the good"?
Vakkenvullen bij Super de Boer.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoera, het is gelukt![]()
![]()
GEFELICITEERD!
![]()
![]()
![]()
Wat voor iets is het?
quote:
Truste DMquote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nu ga ik slapen.
Wat is er vrijdagavond dan?? Weekend??quote:Op maandag 7 maart 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het kan mij anders niet snel genoeg vrijdag avond zijn
[..]
Trusten DM
Ja.quote:
Ik wissel graag afquote:Op maandag 7 maart 2011 22:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
je bent wat instabiel qua leeftijd Stu
Yup, het gaat niet echt fijn op het werk, klote prei(rotzooi) en machines die niet mee werkenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat is er vrijdagavond dan?? Weekend??
Op jouw leeftijd? Knap dat dat gelukt isquote:
nog ff vechten dan kerel dan is het weekendquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, het gaat niet echt fijn op het werk, klote prei(rotzooi) en machines die niet mee werkenen heb al sinds gisteren avond geen zin meer
Noem je me nou oud?quote:Op maandag 7 maart 2011 22:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Op jouw leeftijd? Knap dat dat gelukt is![]()
En ik ben heel blij dat het gelukt is
Oei, dat is heeel naarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ja ben blij dat ik zo oud ga worden Hoorde vandaag dat de dochter van een ex -collega een hersentumor heeft en een zware operatie tegemoet zal zien. Meisje is pas 18
godverquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja.![]()
Ja ben blij dat ik zo oud ga worden Hoorde vandaag dat de dochter van een ex -collega een hersentumor heeft en een zware operatie tegemoet zal zien. Meisje is pas 18
ik droom wel eens van 24 jarigen, maar dan van het andere geslachtquote:
Arme jijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Yup, het gaat niet echt fijn op het werk, klote prei(rotzooi) en machines die niet mee werkenen heb al sinds gisteren avond geen zin meer
Ooooohquote:Op maandag 7 maart 2011 22:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik droom wel eens van 24 jarigen, maar dan van het andere geslacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |