Fijn dat het goed gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat wel goed geloof ik, thanks
welterustenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieve mensenTot morgen
Nog een poging wagen?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap Lekker Marijke en STquote:
Slaap lekker STquote:
Sweet dreams Marijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
nee, nu ga ik echt, mijn hoofd draait rondjes en bonktquote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slaap lekker ST![]()
![]()
(of trap ik er nu weer in)??
Ga dan maar gauw, en beterschap met je hoofdquote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, nu ga ik echt, mijn hoofd draait rondjes en bonkt
Dat is zeker niet fijn, Slaap Lekker en droom fijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nou zegquote:
nee natuurlijk niet, maar ik las net je laatste update NADAT ik deze vraag steldequote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
heb jij onder een steen gelegen de laatste weken ?
Ja heb ik sowieso vaak aanstaan..quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
crv, het is vast al gevraagd: maar hoe is het met schoonpapa? En met de rest van de familie? En met jouzelf?
quote:Ja gaat wel, vanmiddag eerder gestopt, leek de verkeerde kant op te gaan maar hij doet het nog
quote:nogal ja, en daar heb ik eigenlijk ook nog eens al mijn aandacht nodig omdat ik begin dit jaar een nieuwe uitdaging ben begonnen en weer een stapje op de ladder geklomen ben.
Buiten dat is het met mijn schoonvader zo dat ik de dood van mijn moeder gewoon weer compleet meemaak. ik zie zoveel overeenkomsten het is gewoon niet normaal
quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga ook mee denk ikIk val om van de moe
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar ik las net je laatste update NADAT ik deze vraag stelde
Ja, zo gaat dat. In NWS was ik ook veel langer bezig altijd met een reactiequote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Heb nu in 2 maanden KSC bijna even veel post geplaatst als in 3x zo veel maanden POL
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Whisk heeft de enige onbetrouwbare UI hier
daar zijn we hier goed in, stemmingen oppoetsenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
toch lief dat je het vraagt, probeer een beetje grappig te zijn om mijn stemming wat op te poetsen. maar ik moet nog even oefenen
Oei, hele heftige tijden dus,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |