ik kan zo eng zijn, dat wil je niet weten.quote:
Voor jou altijdquote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ja .. eens even zien... heb je even?
Klopt, dat wil ik inderdaad niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kan zo eng zijn, dat wil je niet weten.
Nee, maar het klinkt als mijn tenniselleboog en dat was echt heeeeeeeeeeel naar en werd erger als ik ook maar iets met een computer deedquote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Subtiele manier om me weg te hebben, mijn hartje brak
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou altijd
En zaterdag knuffelenJij komt ook high teaen toch?
ik ga zo ook welquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt als mijn tenniselleboog en dat was echt heeeeeeeeeeel naar en werd erger als ik ook maar iets met een computer deed
Gezelligquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is wel de bedoeling ik moet even kijken hoe en wat met OV
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht dat mijn mond eindelijk minder werd maar ik heb me vergist. Ik heb de vlag te vroeg uitgehangen
ja, want ik deed ook eigenwijs en ik heb er nu soms nog last vanquote:
wat, de pijn, of mijn verzakte gezicht?quote:
Dat eigenwijs zijn ken ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want ik deed ook eigenwijs en ik heb er nu soms nog last van
Mijn mond dusquote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat, de pijn, of mijn verzakte gezicht?
Melden bij PiRaNiAquote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat kunnen FOK!-ers toch lief zijn
Reactie in m'n FoBo, zomaar vanuit het niks:
Nitrouz Gepost op 07-03-2011 om 20:46
wat een kk fobo
lijkt me een puik planquote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mond dus
Nu ik erover nadenk, volgens mij is het ongeveer begonnen toen ik Centrum begon te slikken. Niet dat het logisch is maar ik heb ook niet het idee dat die vitamine rommel iets doet eigenlijk. Stop ik ook maar mee dan
Kunnen wij je niet oppikken ergens bij Amsterdam ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is wel de bedoeling ik moet even kijken hoe en wat met OV
Nee dat is omrijdenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kunnen wij je niet oppikken ergens bij Amsterdam ofzo?
och, hij zal wel seksueel gefrustreerd zijn en niet wetend waar hij z'n woede moet uiten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |