is goedquote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deze doen?
[ afbeelding ]
Het is een voelboekje
Fijn dat het positief is maar beter dat dit eerst achter de rug isquote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
voorlopig denk ik enkel aan hem en mijn vrouw en schoonmoeder.
En de volgende uitdaging zit er misschien aan te komen, maar daar wil ik nog even niets over kwijt (wel positief nieuws overigens)
Wel schattig zoquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is goed![]()
vogel boekje![]()
en dan doe ik daarna deze
[ afbeelding ]
Tja, je moet ermee leren leven. Iedereen krijgt er vroeg of laat mee te maken in meer of mindere matenquote:
Hey Bosquote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Zo voor het eerst naar het metaluurtje op Arrow geluisterd (High Voltage)
ja, ik ken het. vandaar mijn advies, denk ook aan jezelfquote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
voorlopig denk ik enkel aan hem en mijn vrouw en schoonmoeder.
En de volgende uitdaging zit er misschien aan te komen, maar daar wil ik nog even niets over kwijt (wel positief nieuws overigens)
Bosquote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
hee bosquote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ja, dat is (helaas) waarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Tja, je moet ermee leren leven. Iedereen krijgt er vroeg of laat mee te maken in meer of mindere maten
Voor mezelf weet ik dat erover praten, schrijven, het delen mij in ieder geval helpt Ik krop het niet op en behoud ook de goede herinneringen zo
doe ik wel, maar soms moet je het even uitschakelen. komt goedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik ken het. vandaar mijn advies, denk ook aan jezelf
Ja was wel lekkere metal.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bos
Was het wat?
En had toch vandaag die training?
ha die koen.quote:
sterkte manquote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Tja, je moet ermee leren leven. Iedereen krijgt er vroeg of laat mee te maken in meer of mindere maten
Voor mezelf weet ik dat erover praten, schrijven, het delen mij in ieder geval helpt Ik krop het niet op en behoud ook de goede herinneringen zo
Ja, zou er bijna iets van gaan denkenquote:
koenquote:
ciaoquote:
whiskeyquote:
Gaat wel goed geloof ikquote:
thanksquote:
Ik ga ook mee denk ikquote:
Jaaa, gezelligquote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga ook mee denk ikIk val om van de moe
En truste Marijkequote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga ook mee denk ikIk val om van de moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |