trevquote:
Hoi Marijkquote:
quote:
Oeh, jeetje... Spannend dus... Ik kan me ook voorstellen dat het je de hele dag zo bezig houdt dat werken ook lastig is enzo...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
trev![]()
[..]
Hoi Marijk![]()
Ja gaat wel, vanmiddag eerder gestopt, leek de verkeerde kant op te gaan maar hij doet het nog
sympquote:
nare tijd dat afwachten...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
trev![]()
[..]
Hoi Marijk![]()
Ja gaat wel, vanmiddag eerder gestopt, leek de verkeerde kant op te gaan maar hij doet het nog
nogal ja, en daar heb ik eigenlijk ook nog eens al mijn aandacht nodig omdat ik begin dit jaar een nieuwe uitdaging ben begonnen en weer een stapje op de ladder geklomen ben.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, jeetje... Spannend dus... Ik kan me ook voorstellen dat het je de hele dag zo bezig houdt dat werken ook lastig is enzo...
das verschrikkelijk, maar verdwijnt in het niets als je beseft wat hij zelf doormaakt (als die dat beseft, wat ik niet hoop maar wel betwijfel)quote:
Oeh, dat maakt het extra naar jaquote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
nogal ja, en daar heb ik eigenlijk ook nog eens al mijn aandacht nodig omdat ik begin dit jaar een nieuwe uitdaging ben begonnen en weer een stapje op de ladder geklomen ben.
Buiten dat is het met mijn schoonvader zo dat ik de dood van mijn moeder gewoon weer compleet meemaak. ik zie zoveel overeenkomsten het is gewoon niet normaal
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
nogal ja, en daar heb ik eigenlijk ook nog eens al mijn aandacht nodig omdat ik begin dit jaar een nieuwe uitdaging ben begonnen en weer een stapje op de ladder geklomen ben.
Buiten dat is het met mijn schoonvader zo dat ik de dood van mijn moeder gewoon weer compleet meemaak. ik zie zoveel overeenkomsten het is gewoon niet normaal
Dus zo te lezen echt een zware tijd voor je, veel sterktequote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
voorlopig denk ik enkel aan hem en mijn vrouw en schoonmoeder.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]man, niet instorten nu of net daarna hoor.
denk ook aan jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |