Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Ik bedoel dat ik dan zou verwachten dat je wel aan een beetje tempo bent gewendquote:
Thijs is echt zo'n heerlijk kereltjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, er stond een papegaaiduiker in een boekje, Thijs zag dat en probeerde papegaaiduiker te zeggen..dat was wel heel moeilijk..dus ik zeg: puffin!
Hij: puffinpuffinpuffinpuffin
De ene avond gaat het makkelijker als de anderequote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dan zou verwachten dat je wel aan een beetje tempo bent gewend![]()
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:55 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Blijf nou nog eventjes?Ik post ook maar half half mee
Ik heb nogal last van mijn armquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik dan zou verwachten dat je wel aan een beetje tempo bent gewend![]()
nee schat, we doen het wel lekker langzaamquote:
Dat is waarquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
De ene avond gaat het makkelijker als de andere
Kusje op je armquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
Ik heb nogal last van mijn arm
Woeiiiiiiiquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee schat, we doen het wel lekker langzaam
Oh, dat is vervelendquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
niet te snel dusquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee schat, we doen het wel lekker langzaam
Jaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Thijs is echt zo'n heerlijk kereltje
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
quote:
Geen idee maar het doet zeer vanaf mijn schouder tot in mijn vingersquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Kusje op je arm
wat heb je er mee gedaan?
precies...als je een beetje opgewarmd bentquote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
niet te snel dus![]()
langzaam is goedversnellen kan altijd nog
mooi stel is dat he?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
echt ik geniet er serieus van als ik jullie samen zie
Ojee, dat is niet goedquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee maar het doet zeer vanaf mijn schouder tot in mijn vingers
Dat is zeker balenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee maar het doet zeer vanaf mijn schouder tot in mijn vingers
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef Symphonic het volgende:
echt ik geniet er serieus van als ik jullie samen zie
quote:
quote:
owwww kusje op je zere armquote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet echt 'prettig'Heb al pijnstillers genomen
kan je omschrijven hoe het voelt?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het is niet echt 'prettig'Heb al pijnstillers genomen
666 666 666.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
Geef even de winnende Lotto getallen mensen
Ehm 18, 66, 29, 41, 35 en 30?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
Ja Lam.... maar dan 10 keer zo ergquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan je omschrijven hoe het voelt?
En knuffelbaar!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:57 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Thijs is echt zo'n heerlijk kereltje
3-11-16-24-31-39 en het reservegetal 4quote:Op maandag 7 maart 2011 21:03 schreef Stuart het volgende:
Uhoh.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:03 schreef LovelyLady het volgende:
Ja Lam.... maar dan 10 keer zo erg
Jeweet wel alsof je een uur met pen heb zitten schrijven... maar dan 10 keer zo erg
En de kleur is blauw!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
3-11-16-24-31-39 en het reservegetal 4
wanner het gaat winnen weet ik niet, maar ooit vast wel een keer
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
Koen was vandaag 'Brandweerman Koen'
hoera voor carnaval
Dus jij hebt heerlijk kunnen lachen vandaag?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
hoera voor carnaval
DUIVELSE GEDACHTEN SPOKEN IN M'N HOOFDquote:
Het zal je gebeuren dat dit ECHT de winnende getallen zijn dit weekendquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
3-11-16-24-31-39 en het reservegetal 4
wanner het gaat winnen weet ik niet, maar ooit vast wel een keer
Subtiele manier om me weg te hebben, mijn hartje brakquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhoh.
Snel achter de laptop weg en dat ding rust gunnen
Rustig aan met je armquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
hoera voor carnaval
Hier doen ze het niet met een kleur balquote:
Oh, dan ehm 7quote:
Woohooquote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef LovelyLady het volgende:
hoera voor carnaval
Ik vind het engquote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
DUIVELSE GEDACHTEN SPOKEN IN M'N HOOFD
ik kan zo eng zijn, dat wil je niet weten.quote:
Voor jou altijdquote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oh ja .. eens even zien... heb je even?
Klopt, dat wil ik inderdaad niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kan zo eng zijn, dat wil je niet weten.
Nee, maar het klinkt als mijn tenniselleboog en dat was echt heeeeeeeeeeel naar en werd erger als ik ook maar iets met een computer deedquote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef LovelyLady het volgende:
Subtiele manier om me weg te hebben, mijn hartje brak
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Voor jou altijd
En zaterdag knuffelenJij komt ook high teaen toch?
ik ga zo ook welquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar het klinkt als mijn tenniselleboog en dat was echt heeeeeeeeeeel naar en werd erger als ik ook maar iets met een computer deed
Gezelligquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is wel de bedoeling ik moet even kijken hoe en wat met OV
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Stuart het volgende:
Ik dacht dat mijn mond eindelijk minder werd maar ik heb me vergist. Ik heb de vlag te vroeg uitgehangen
ja, want ik deed ook eigenwijs en ik heb er nu soms nog last vanquote:
wat, de pijn, of mijn verzakte gezicht?quote:
Dat eigenwijs zijn ken ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, want ik deed ook eigenwijs en ik heb er nu soms nog last van
Mijn mond dusquote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
wat, de pijn, of mijn verzakte gezicht?
Melden bij PiRaNiAquote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat kunnen FOK!-ers toch lief zijn
Reactie in m'n FoBo, zomaar vanuit het niks:
Nitrouz Gepost op 07-03-2011 om 20:46
wat een kk fobo
lijkt me een puik planquote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Mijn mond dus
Nu ik erover nadenk, volgens mij is het ongeveer begonnen toen ik Centrum begon te slikken. Niet dat het logisch is maar ik heb ook niet het idee dat die vitamine rommel iets doet eigenlijk. Stop ik ook maar mee dan
Kunnen wij je niet oppikken ergens bij Amsterdam ofzo?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dat is omrijdenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kunnen wij je niet oppikken ergens bij Amsterdam ofzo?
och, hij zal wel seksueel gefrustreerd zijn en niet wetend waar hij z'n woede moet uiten.quote:
Een Foboban kan geen kwaad. Zulke dwaze opmerkingen zijn gewoon ongewenstquote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
och, hij zal wel seksueel gefrustreerd zijn en niet wetend waar hij z'n woede moet uiten.
Hij mag dan wel niet zo sociaal zijn, maar misschien is hij elders wel een grote aanwinst voor FOK!, zo erg erger ik me niet aan 'm, dus hij hoeft ook geen ban te krijgen van mij
Nee voor jullie.. of jou of weet ik het?quote:
Weinig kans opquote:Op maandag 7 maart 2011 21:14 schreef TheFamousMan het volgende:
maar misschien is hij elders wel een grote aanwinst voor FOK!,
we komen er langs toch dacht ikquote:Op maandag 7 maart 2011 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee voor jullie.. of jou of weet ik het?
Ik wil je best op station Haarlem oppikken hoor. Anders zou je vanaf daar of Leiden met de bus naar Noordwijk moeten.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Adam lijkt me niet, Leiden welquote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we komen er langs toch dacht ik![]()
en ook langs Leiden, wat Trev zegt
Ja, nou, google maps zegt van welquote:
Niet langs Amsterdam (ja Schiphol), Leiden is niet gek omquote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
we komen er langs toch dacht ik![]()
en ook langs Leiden, wat Trev zegt
ja, dat kan ookquote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil je best op station Haarlem oppikken hoor. Anders zou je vanaf daar of Leiden met de bus naar Noordwijk moeten.
geloof dat dat ook niet zo ver was toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wil je best op station Haarlem oppikken hoor. Anders zou je vanaf daar of Leiden met de bus naar Noordwijk moeten.
Niet met deze weersverwachtingquote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, dat kan ook![]()
toch maar niet fietsen?
Vaag want het lijkt mij zo te zien logischer om bij Utrecht de A12 op te gaan en bij Bodegraven de N1 opquote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, nou, google maps zegt van wel
Merelquote:
Hihihi, schattigquote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
Brandweerman Koen met kuif
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Poepescheetekakkestrontjequote:
Marijkquote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Merel![]()
![]()
En Mart, pik jij Muck en Toek ook nog op?
Wat een koel gozertje is het tochquote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Enfequote:
Wel een stoere brandweer manquote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Och, wat is het toch een mooierdquote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Leukquote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef LovelyLady het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, dan rij JIJ toch lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vaag want het lijkt mij zo te zien logischer om bij Utrecht de A12 op te gaan en bij Bodegraven de N1 op
Ik heb geen idee wat hun plannen nu zijn om richting Noordwijk te komen. Zal dat van de week nog eens vragen.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Merel![]()
![]()
En Mart, pik jij Muck en Toek ook nog op?
Ja, ik ga ook naar de hoge theequote:Op maandag 7 maart 2011 21:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geloof dat dat ook niet zo ver was toch?
ga jij ook hoogtheeën?
Mereltjequote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ahw![]()
[..]
Poepescheetekakkestrontje![]()
![]()
![]()
[..]
Marijk![]()
![]()
Hoe ist?
Ik zou via Saturnus rijden, is meer kilometersquote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
Ik zou via Rotterdam rijden als ik uit het Noorden of het Oosten zou komen![]()
Goed ideequote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou via Saturnus rijden, is meer kilometers
Maar minder bordjes!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou via Saturnus rijden, is meer kilometers
Over bordjes, ik bedacht me laatst dat het misschien leuk is voor Flash om even alle tube stations in London te doenquote:
Maar via Adam toch wel beter zie ikquote:
Ligt er aan waar uit het oosten want vanaf hier is via Utrecht en dan bij Bodegraven de N1 op veel beterquote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef Stuart het volgende:
Ik zou via Rotterdam rijden als ik uit het Noorden of het Oosten zou komen![]()
Hij maakt een grapjequote:Op maandag 7 maart 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar via Adam toch wel beter zie ik
[..]
Ligt er aan waar uit het oosten want vanaf hier is via Utrecht en dan bij Bodegraven de N1 op veel beter
En toch he... zou ik de N11 pakken bij Bodegraven, dan kom je een stuk verderquote:Op maandag 7 maart 2011 21:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar via Adam toch wel beter zie ik
[..]
Ligt er aan waar uit het oosten want vanaf hier is via Utrecht en dan bij Bodegraven de N1 op veel beter
Hehehequote:Op maandag 7 maart 2011 21:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hij maakt een grapje
En over schiphol is het gemakkelijkst
De Tube Challengequote:Op maandag 7 maart 2011 21:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Over bordjes, ik bedacht me laatst dat het misschien leuk is voor Flash om even alle tube stations in London te doen
Hahaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Als we er maar komenquote:[..]
Heey wat coolquote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De Tube ChallengeDat is zelfs een officieel Guinness Wereldrecord
via amsterdamquote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaaaaaaaaaa
[..]
Als we er maar komen
Zit je al aan de fris?quote:
Ook goedquote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
En toch he... zou ik de N11 pakken bij Bodegraven, dan kom je een stuk verder.
Dat gaat zeker wel lukkenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:26 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hahaaaaaaaaaaaaaaaa
[..]
Als we er maar komen
Zwaaaaaaaaaaaaaaiquote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
via amsterdam![]()
meer dan net eronderdoor, via A9 en dan zwaaien naar mij
Zet reminder in foon voor STquote:Op maandag 7 maart 2011 21:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
via amsterdam![]()
meer dan net eronderdoor, via A9 en dan zwaaien naar mij
the horrorquote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
OMG, ik kom er achter dat een van de kinderen dezelfde leraar godsdienst/maatschappijleer heeft als die ik vroeger had
En ben je ze nu aan het bang maken?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
OMG, ik kom er achter dat een van de kinderen dezelfde leraar godsdienst/maatschappijleer heeft als die ik vroeger had
quote:
Wat snel nogquote:The Date: 26th September, 2006
The Challengers: Håkan Wolge and Lars Andersson
Their Time: 18 hours, 25 minutes and 3 seconds (Awaiting confirmation from Guinness)
Number of Stations: 275 out of 275
ik neem mijn tomtom wel mee ja?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Enfe![]()
[..]
Wel een stoere brandweer man
Niet, van Bertje Visch.quote:
Haha jaquote:Op maandag 7 maart 2011 21:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
MereltjeEn Bert Visscher
![]()
Hier alles eigenlijk goedIk ga weer terug naar een lagere dosis van de meds
Hoe is het met jou dan?
quote:
OMG, hoe oud is die man, 80?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:28 schreef Symphonic het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
de enige leraar die we ooit huilend de klas uit hebben gekregen.quote:
Is goed, heb mijn foon als back-up, die heeft ook een tomtom functie(en die werkt via maps)quote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik neem mijn tomtom wel mee ja?
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:30 schreef Marijkezwolle het volgende:
OMG, hoe oud is die man, 80?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
82
Juin uit Eigen Tuin!
82 en dat staat nog voor de klasquote:
Fijn dat het goed gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 21:29 schreef Enfermera het volgende:
Trev![]()
![]()
[..]
[..]
Niet, van Bertje Visch.![]()
[..]
Haha jaMooi!
![]()
Oh echt joh
Wat gaafff
![]()
Ja met mij goedLekker gewerkt vandaag, de rest van de week uitslapen dus ik ben tevreden
Moet wel écht nog huiswerken binnenkort
quote:
Yupquote:Op maandag 7 maart 2011 21:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaatEn lekker uitslapen
Oh ja, je bent nog druk met je opleiding natuurlijk
Gezelligggquote:
Whehehehe ik denk dat hij nu een jaar of 62-63 isquote:Op maandag 7 maart 2011 21:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jezus redt dus echt niet... Anders was ie wel gepensioneerd
Welterustenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voordat ik ga slapen wil ik dit pareltje met jullie delen;
http://www.cracked.com/ar(...)-than-you-think.html
Slaap lekker.
Trusten WWquote:Op maandag 7 maart 2011 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Voordat ik ga slapen wil ik dit pareltje met jullie delen;
http://www.cracked.com/ar(...)-than-you-think.html
Slaap lekker.
Morgen om 8 beginnen met een groepsvergadering, 9 tot 5 cliëntenbezoeken doen, daarna van 6 tot 9 werken.quote:
Zo, erg lange dag voor de boeg dus. Nou, welterusten en succes maar dan morgenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Morgen om 8 beginnen met een groepsvergadering, 9 tot 5 cliëntenbezoeken doen, daarna van 6 tot 9 werken.
Ik heb mijn slaapje wel nodig vannacht.
Zo!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Morgen om 8 beginnen met een groepsvergadering, 9 tot 5 cliëntenbezoeken doen, daarna van 6 tot 9 werken.
Ik heb mijn slaapje wel nodig vannacht.
Wat grappigquote:Op maandag 7 maart 2011 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Tube_Challenge
Wat leuk allemaal, ik had er werkelijk geen idee van dat zoiets bestondquote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is er een heel scala aan varianten op de Tube Challenge, al zijn die niet door Guinness erkend. Bijvoorbeeld de Bottle Challenge (een route in de vorm van een fles). de Alphabet Challenge (zo snel mogelijk 26 stations met beginletters a,b,c etc achter elkaar) etc.
Dat is wel tof, ga jij nog een keer de tube door?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Overigens is er een heel scala aan varianten op de Tube Challenge, al zijn die niet door Guinness erkend. Bijvoorbeeld de Bottle Challenge (een route in de vorm van een fles). de Alphabet Challenge (zo snel mogelijk 26 stations met beginletters a,b,c etc achter elkaar) etc.
Mwoa misschien welquote:Op maandag 7 maart 2011 21:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel tof, ga jij nog een keer de tube door?
Ik zeg: DOENquote:Op maandag 7 maart 2011 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa misschien welGeen concrete plannen nog
Wattan?quote:
Haiquote:
trevquote:
Hoi Marijkquote:
quote:
Oeh, jeetje... Spannend dus... Ik kan me ook voorstellen dat het je de hele dag zo bezig houdt dat werken ook lastig is enzo...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
trev![]()
[..]
Hoi Marijk![]()
Ja gaat wel, vanmiddag eerder gestopt, leek de verkeerde kant op te gaan maar hij doet het nog
sympquote:
nare tijd dat afwachten...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:47 schreef crv het volgende:
[..]
trev![]()
[..]
Hoi Marijk![]()
Ja gaat wel, vanmiddag eerder gestopt, leek de verkeerde kant op te gaan maar hij doet het nog
nogal ja, en daar heb ik eigenlijk ook nog eens al mijn aandacht nodig omdat ik begin dit jaar een nieuwe uitdaging ben begonnen en weer een stapje op de ladder geklomen ben.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh, jeetje... Spannend dus... Ik kan me ook voorstellen dat het je de hele dag zo bezig houdt dat werken ook lastig is enzo...
das verschrikkelijk, maar verdwijnt in het niets als je beseft wat hij zelf doormaakt (als die dat beseft, wat ik niet hoop maar wel betwijfel)quote:
Oeh, dat maakt het extra naar jaquote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
nogal ja, en daar heb ik eigenlijk ook nog eens al mijn aandacht nodig omdat ik begin dit jaar een nieuwe uitdaging ben begonnen en weer een stapje op de ladder geklomen ben.
Buiten dat is het met mijn schoonvader zo dat ik de dood van mijn moeder gewoon weer compleet meemaak. ik zie zoveel overeenkomsten het is gewoon niet normaal
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
nogal ja, en daar heb ik eigenlijk ook nog eens al mijn aandacht nodig omdat ik begin dit jaar een nieuwe uitdaging ben begonnen en weer een stapje op de ladder geklomen ben.
Buiten dat is het met mijn schoonvader zo dat ik de dood van mijn moeder gewoon weer compleet meemaak. ik zie zoveel overeenkomsten het is gewoon niet normaal
Dus zo te lezen echt een zware tijd voor je, veel sterktequote:Op maandag 7 maart 2011 21:54 schreef crv het volgende:
[..]
voorlopig denk ik enkel aan hem en mijn vrouw en schoonmoeder.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:55 schreef wel.o.k het volgende:
[..]man, niet instorten nu of net daarna hoor.
denk ook aan jezelf
is goedquote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Deze doen?
[ afbeelding ]
Het is een voelboekje
Fijn dat het positief is maar beter dat dit eerst achter de rug isquote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
voorlopig denk ik enkel aan hem en mijn vrouw en schoonmoeder.
En de volgende uitdaging zit er misschien aan te komen, maar daar wil ik nog even niets over kwijt (wel positief nieuws overigens)
Wel schattig zoquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
is goed![]()
vogel boekje![]()
en dan doe ik daarna deze
[ afbeelding ]
Tja, je moet ermee leren leven. Iedereen krijgt er vroeg of laat mee te maken in meer of mindere matenquote:
Hey Bosquote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Zo voor het eerst naar het metaluurtje op Arrow geluisterd (High Voltage)
ja, ik ken het. vandaar mijn advies, denk ook aan jezelfquote:Op maandag 7 maart 2011 21:58 schreef crv het volgende:
[..]
voorlopig denk ik enkel aan hem en mijn vrouw en schoonmoeder.
En de volgende uitdaging zit er misschien aan te komen, maar daar wil ik nog even niets over kwijt (wel positief nieuws overigens)
Bosquote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
hee bosquote:Op maandag 7 maart 2011 21:59 schreef Bos81 het volgende:
Ja, dat is (helaas) waarquote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Tja, je moet ermee leren leven. Iedereen krijgt er vroeg of laat mee te maken in meer of mindere maten
Voor mezelf weet ik dat erover praten, schrijven, het delen mij in ieder geval helpt Ik krop het niet op en behoud ook de goede herinneringen zo
doe ik wel, maar soms moet je het even uitschakelen. komt goedquote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ja, ik ken het. vandaar mijn advies, denk ook aan jezelf
Ja was wel lekkere metal.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bos
Was het wat?
En had toch vandaag die training?
ha die koen.quote:
sterkte manquote:Op maandag 7 maart 2011 22:00 schreef crv het volgende:
[..]
Tja, je moet ermee leren leven. Iedereen krijgt er vroeg of laat mee te maken in meer of mindere maten
Voor mezelf weet ik dat erover praten, schrijven, het delen mij in ieder geval helpt Ik krop het niet op en behoud ook de goede herinneringen zo
Ja, zou er bijna iets van gaan denkenquote:
koenquote:
ciaoquote:
whiskeyquote:
Gaat wel goed geloof ikquote:
thanksquote:
Ik ga ook mee denk ikquote:
Jaaa, gezelligquote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga ook mee denk ikIk val om van de moe
En truste Marijkequote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fijn dat het goed gaatquote:Op maandag 7 maart 2011 22:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat wel goed geloof ik, thanks
welterustenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Welterusten lieve mensenTot morgen
Nog een poging wagen?quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
Slaap Lekker Marijke en STquote:
Slaap lekker STquote:
Sweet dreams Marijquote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
nee, nu ga ik echt, mijn hoofd draait rondjes en bonktquote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slaap lekker ST![]()
![]()
(of trap ik er nu weer in)??
Ga dan maar gauw, en beterschap met je hoofdquote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, nu ga ik echt, mijn hoofd draait rondjes en bonkt
Dat is zeker niet fijn, Slaap Lekker en droom fijnquote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:
quote:
Nou zegquote:
nee natuurlijk niet, maar ik las net je laatste update NADAT ik deze vraag steldequote:Op maandag 7 maart 2011 22:10 schreef crv het volgende:
[..]
heb jij onder een steen gelegen de laatste weken ?
Ja heb ik sowieso vaak aanstaan..quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
crv, het is vast al gevraagd: maar hoe is het met schoonpapa? En met de rest van de familie? En met jouzelf?
quote:Ja gaat wel, vanmiddag eerder gestopt, leek de verkeerde kant op te gaan maar hij doet het nog
quote:nogal ja, en daar heb ik eigenlijk ook nog eens al mijn aandacht nodig omdat ik begin dit jaar een nieuwe uitdaging ben begonnen en weer een stapje op de ladder geklomen ben.
quote:
slaap lekkerquote:Op maandag 7 maart 2011 22:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee natuurlijk niet, maar ik las net je laatste update NADAT ik deze vraag stelde
Ja, zo gaat dat. In NWS was ik ook veel langer bezig altijd met een reactiequote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
![]()
Heb nu in 2 maanden KSC bijna even veel post geplaatst als in 3x zo veel maanden POL
quote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef Koen66 het volgende:
Whisk heeft de enige onbetrouwbare UI hier
daar zijn we hier goed in, stemmingen oppoetsenquote:Op maandag 7 maart 2011 22:15 schreef crv het volgende:
[..]
toch lief dat je het vraagt, probeer een beetje grappig te zijn om mijn stemming wat op te poetsen. maar ik moet nog even oefenen
Oei, hele heftige tijden dus,quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |