Dat lijkt me ook niet meer dan terecht inderdaad maar het maakt het voor ons niet minder vermakelijk om er naar te kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef marky het volgende:
Ik vind het opzich wel een eerlijk reaktie dat je niet meteen helemaal hosanna bent toch echt wel effe een bezinkmoment.
en ddan sexenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef Darklight het volgende:
Geen drank dus, die liggen over een half uur weer allemaal op bed
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
en ddan sexenmisschien met een ei erbij?
Het leuke is dan, dat de rest dat natuurlijk ook niet weet.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een spelprogramma waar je veel geld mee kan verdienen mag wel eerlijker zijn dan dit. Al wint Maik het toch nooit, dat is dan wel weer zo.
Ze doet net alsof het tegen haar persoonlijk is ipv het te relativeren en zich te bedenken dat zij er ook wel een keertje een voordeeltje uit kan slepen op deze manier, maar nee, ze zit te sippen alsof ze haar ijsje hebben gepikt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Uhm...dat is toch des te meer reden om kwaad te zijn dat een concurrent terugkomt na te zijn weggestemd?
Gerard toch ook wel een paar keer bedenkelijke blik gezien. Eigenlijk bij allemaal wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef Chanel5 het volgende:
Gerard en Sharon maakten er ook geen punt van.
Is niet bekend gemaakt.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Soury het volgende:
Maar dat tieten geheim ? Of heb ik wat gemist
Heej!quote:Op maandag 7 maart 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Zij had die cap gemaakt.
Van Karim moet ze afblijven, ik zag hem het eerst
Dat moet nog geraden worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef Soury het volgende:
Maar dat tieten geheim ? Of heb ik wat gemist
Je bent gewoon weer te laatquote:Op maandag 7 maart 2011 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat klopt, dat kon niet meer begreep ik
Dat is waar, Laura denkt het te kunnen winnen met niks doen...quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef Serinde het volgende:
[..]
Het leuke is dan, dat de rest dat natuurlijk ook niet weet.
Laura speelt m.i. het spel nog steeds niet echt, daarom irriteert het me dat juist zij zo haar boosheid uit. Ze lijkt op een mokkend kindje op de caps
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |