Ja, dat was echt floepquote:
Is dat zo ? Volgens mij niet maar volgens mij moet die sukkel een sok in zijn bekquote:
Zet 'm uit dan!quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:21 schreef lieveliesje90 het volgende:
Check hoe blij mo isBen ook wel erg blij voor haar!
Ik niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:21 schreef lieveliesje90 het volgende:
Check hoe blij mo isBen ook wel erg blij voor haar!
Doe is niet zo gek!quote:
Als hij wint krijgt de 2e de helft toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat zo ? Volgens mij niet maar volgens mij moet die sukkel een sok in zijn bek
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij wint krijgt de 2e de helft toch?
Dankzij een jankende Mo die de regie niet meer aankonquote:Op maandag 7 maart 2011 20:23 schreef Ecila111 het volgende:
Je 'ex'-bewoners willen je het huis uit, kijkers idem dito, toch ga je weer terug het huis in...
de 50% voor de nummer 2 natuurlijkquote:
dit is het spel, dit zijn de regels.. en nou buigen met die regels tot je wintquote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Volgens de aangepaste regels wel...
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hij mocht pas omhelzen bij 't muziekje![]()
.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Foutje en nu wordt hij vervangenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Missie mislukt!!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:25 schreef PietjePuk007 het volgende:
.
Dit dus.quote:
nee duh. als het servio of alex was geweest was het niet gebeurd...quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
Vertel even lekker over de geheime kamer, gehaktbal.
Wie verzint dat dan ook. Je weet dat ze meteen gek worden als je zo iemand zit. Ik snap 't weer eens niet. Inlevingsvermogen van een goudvis.quote:
Dat mocht hij wel zeggen toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
oooooooh, de roddel en achterklap, smul, smul!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:28 schreef Gert het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat de anderen openlijk gaan rebelleren omdat dit niet eerlijk is.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)ique__.html?sn=privequote:Op maandag 7 maart 2011 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Als hij wint krijgt de 2e de helft toch?
Dat zal de hoofdreden van zijn terugkeer zijn, nu gaat het "losbarsten"..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:28 schreef Gert het volgende:
Hoe lang zal het duren voordat de anderen openlijk gaan rebelleren omdat dit niet eerlijk is.
Die valse nicht voorop natuurlijk.![]()
Toch nietquote:
Dat durven er maar weinig, ze willen allemaal vriendjes blijven.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:28 schreef Gert het volgende:
Die valse nicht voorop natuurlijk.![]()
Iddquote:Op maandag 7 maart 2011 20:29 schreef Pearlbitch het volgende:
Lul, je had moeten zeggen dat *ALLES* hebt kunnen zien!!
Waarom eigenlijk?quote:
Laura dacht ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Wie vroeg het nou, 'waarom mocht jij terug, ik snap het niet'?
Laura volgens mij? Die keek ook al niet zo blijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Ik meen Sharonquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Je mag het ook gewoon even uitleggen hoor, als het zo obvious isquote:
3. deal maar met 2.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef Dr_Greene het volgende:
De 2 geboden van SST:
1. Houd je te aller tijden aan de regels.
2. SST kan te aller tijden de regels veranderen...
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Gert het volgende:
Laura gooit de knuppel, met d'r schelle stem. Die is píssed!
Ik weet niet waarom uitgerekend zij baalt, ik denk dat er meer balen maar dat zij geen zin had om te doen alsof.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon even uitleggen hoor, als het zo obvious is
Tot morgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Hier is het iig hilarisch, heb me prima vermaakt, tot morgen maar weer
Ik kan me goed voorstellen dat er balenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom uitgerekend zij baalt, ik denk dat er meer balen maar dat zij geen zin had om te doen alsof.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Hier is het iig hilarisch, heb me prima vermaakt, tot morgen maar weer
Vooral dat, hoe knullig kan je het bedenken..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Dit was verder een hilarische uitzending qua knulligheid maar er is weer voor onenigheid gezorgd.
Ik als kijker heb er ook niets door te verliezen of winnen en ik baal ookquote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat er balenServio bijvoorbeeld, die weet ook wel dat als hij er uit gelegen had, dit niet gebeurd was.
Maar Laura, dat supersaai figuur, die heeft toch helemaal geen reden om te balen...
Weer een concurrent extra.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat er balenServio bijvoorbeeld, die weet ook wel dat als hij er uit gelegen had, dit niet gebeurd was.
Maar Laura, dat supersaai figuur, die heeft toch helemaal geen reden om te balen...
Behalve Servio!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef IGotNoName het volgende:
Nu moeten all andere bewoners ook een kans krijgen om weer terug het huis in te gaan, als ze er donderdag eruit gaan.
Ik zou ook pissed zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Ah Laura dus.
En terecht dat ze het onzin vindt
Morgen de nominaties... gaan we wéér knalluh!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Uberchica het volgende:
Hoog entertainmentgehalte deze aflevering (i.c.m. Fok)....
En 't geheim van G & L.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen de nominaties... gaan we wéér knalluh!
Ik vind het een beetje sneu worden inmiddelsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ergerde me zo aan Bart vandaag, de tering
Ik vind het ook zo zielig voor die jongen, kan het niet helpenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu worden inmiddels![]()
Net als hier al eerder werd gezegd, al dat commentaar maakt dat hij zich alleen maar kloteriger en meer nerveus gaat voelen natuurlijk. Dat gaat niet meer goed komen dan. En ze gaan hem ook echt niet meer vervangen nu, contract enzo.
/watje
Nee, ik niet...vind het wel grappig...alleen de wijze waarop vond ik te knullig!!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Arcee het volgende:
Wie baalden het meest van de terugkeer van Mike?
De stemmers.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Arcee het volgende:
Geld kwijt zijn ze sowieso...maar nu aan een nutteloze stemming ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Mylene het volgende:
Guido zegt het is toch ziek al die mensen die gestemd hebben zijn hun geld kwijt.
Guido en Laura geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Arcee het volgende:
sommigen andere koppen spraken ook wel boekdelenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de anderen wisten het goed te verbergen.
Servio bijvoorbeeld, mooiquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef Olga het volgende:
[..]
sommigen andere koppen spraken ook wel boekdelen
Werd dat gedacht?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef Olga het volgende:
maar goed Mo was dus niet onder de kalmeringspillen toen ze opeens weer vrolijk was
Ik vond het alleen opvallend dat ze eerst helemaal ingestort was en daarna opeens weer normaal deedquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Werd dat gedacht?
Nou ja niet zo gek ook eigenlijk, we weten van de valium praktijken
Ze geven je wel eens de keuze tussen valium of exit dus het het gekundquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik vond het alleen opvallend dat ze eerst helemaal ingestort was en daarna opeens weer normaal deed
Niet bekend gemaakt, net als 't raden van de geheimen.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef akveor het volgende:
Zijn de nominaties nog bekend gemaakt of heeft de redactie zichzelf 1 dag stemmen door de neus geboord?
Thanks.quote:Op maandag 7 maart 2011 22:21 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet bekend gemaakt, net als 't raden van de geheimen.
Ik hoop dat ze gewoon genomineerd is!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:39 schreef Olga het volgende:
Sofia moet gewoon vertrekken. Ik word een beetje moe van dat om de paar dagen gejank van ik wil naar huis toe
Dat zou voor het spel het beste zijnquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze gewoon genomineerd is!
Dat nomineren heeft toch geen zin?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:41 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat zou voor het spel het beste zijnWil ik best wel een smsje er aan wagen om haar naar huis te laten gaan. Zo lief ben ik dan ook wel weer
Even hypothese omdat we niet weten of sofia genomineerd isquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat nomineren heeft toch geen zin?
In het huis moeten ze iemand nomineren om het huis te verlaten, en 'wij' mogen sms'en en bellen om ze te laten blijven, zo krom. Op die manier hebben ze ook de terugkeer van Maik rechtgepraat.
Elke sms is verspild.
Buiten dat, dan klopt dat hele nomineren toch niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:51 schreef Olga het volgende:
[..]
Even hypothese omdat we niet weten of sofia genomineerd is
Mocht zij inderdaad genomineerd zijn dan lijkt het mij toch logisch dat de regie ook ziet dat het geen enkele nut heeft om haar in spel te houden. Of vinden zij het spannend dat ze om de paar dagen loopt te janken dat ze naar huis wilt? En daarnaast houdt ze het echt niet zoals maik vier dagen in die verborgen kamer vol. Die wordt gillend gek
Die is er niet.....quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Buiten dat, dan klopt dat hele nomineren toch niet?
Als de regie gewoon bepaalt: oh, die kan wel terugkomen en nee, die kan beter naar huis. Waarom dan die zogenaamde inspraak van de kijkers per sms of telefoon?
Dat laatste vind ik ook leukquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Die is er niet.....
Het was ook zo duidelijk als wat. Mo en Maik hebben tien seconden sex gehad (goed voor de kijkcijfers) maar maik werd er uitgestemd door de kijkers. Weg sex dus de regie moest wat verzinnen en verzon dus dat maik vier dagen in die kamer moest zitten. Als Alex of Servio er uit waren gestemd was dit echt niet gebeurd
En ik denk nog steeds dat door mo/maik ook het geheim van G en L al zo snel moest uitkomen. Al vind ik het wel leuk om te zien dat A en L nu gewoon zo erg naar elkaar trekken maar dat is mijn persoonlijke mening
Maar als de regie had gewild dat Maik niet uit het huis ging, dan hadden ze servia toch weg kunnen sturenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Die is er niet.....
Het was ook zo duidelijk als wat. Mo en Maik hebben tien seconden sex gehad (goed voor de kijkcijfers) maar maik werd er uitgestemd door de kijkers. Weg sex dus de regie moest wat verzinnen en verzon dus dat maik vier dagen in die kamer moest zitten. Als Alex of Servio er uit waren gestemd was dit echt niet gebeurd
En ik denk nog steeds dat door mo/maik ook het geheim van G en L al zo snel moest uitkomen. Al vind ik het wel leuk om te zien dat A en L nu gewoon zo erg naar elkaar trekken maar dat is mijn persoonlijke mening
Ja hallo ik ben de regie nietquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Maar als de regie had gewild dat Maik niet uit het huis ging, dan hadden ze servia toch weg kunnen sturen
dat kan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:21 schreef Olga het volgende:
[..]
Ja hallo ik ben de regie niet
Ik kan niet in hun hoofd kijken
Al zouden ze misschien dat gejank van mo interessant hebben gevonden
Ach ik had de mute knop snel gevondenquote:Op dinsdag 8 maart 2011 11:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vond het gejank niet zo intressant
Het het SMS-en om te blijven vind ik beter dan SMS-en om weg te stemmen. Helemaal als er groepen gevormd zijn en zeker als er 3 genomineerd zijn. De kans is groter dat wanneer een het tegen 2 spelers van een andere groep op moet nemen die ene moet vertrekken.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat nomineren heeft toch geen zin?
In het huis moeten ze iemand nomineren om het huis te verlaten, en 'wij' mogen sms'en en bellen om ze te laten blijven, zo krom. Op die manier hebben ze ook de terugkeer van Maik rechtgepraat.
Elke sms is verspild.
Dat is ook zo, ergens hoop ik dat hij hier niet leest....of andere commentaren.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu worden inmiddels![]()
Net als hier al eerder werd gezegd, al dat commentaar maakt dat hij zich alleen maar kloteriger en meer nerveus gaat voelen natuurlijk. Dat gaat niet meer goed komen dan. En ze gaan hem ook echt niet meer vervangen nu, contract enzo.
/watje
Ach, dat was sowieso al een belachelijk iets. En voor de kijkers ook maar onduidelijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 10:58 schreef Olga het volgende:
[..]
Die is er niet.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |